• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Myčka nádobí. Po umytí mám nechat nádobí doschnout?

1. března 2009 
Dobrý den, mám 1.den myčku a jsem úplný začátečník, chtěla jsem vás poprosti o rady a tipy jak efektivně myčku užívat,samozřejmě mimo běžné věci,které se dočtu v návodu. Konkrétně by mne zajímala jedna věc, když skončí mycí program,lze myčku ihned otevřít,nebo se nechává nádobí nějak doschnout? Moc děkuji za odpovědi.
28. únor 2009 ve 20:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
To podle toho, zda máš kondenzační nebo s aktivním sušením. Ty kondezační staré typy - mám já - se musely nechat ještě 15 minut zavřené, aby se vysrážela pára po stranách a nádobí uschlo.

Takže nic nezkazíš, když ji necháš chvíli zavřenou - minimálně se ti nevyvalí pára. Ty nové typy právě ale už neznám. Takže to, jestli máš kondezační nebo na jakém principu suší, by mělo být právě v návodu.

Jinak bacha na nakládání, aby sis nepřekryla jednu misku druhou - nepřecpávat tu naši milou kamarádku :sweat_smile:. A aby sis vystrčeným kusem třeba ucha nezablokovala dvířka s práškem - občas se mi takto nedootevřely a prášek mi tam napůl zůstal a vymýval se celou dobu. :frowning2: Takže jsem musela ještě opláchnout. Já mám ještě předpotopní stařenku - 12 let - tak možná už je to dneska o něco lépe řešené.
28. únor 2009 ve 21:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Moc děkuji za užitečné rady, 1.mytí my nevyšlo,tak už vím trochu proč,jsem ji přecpala
28. únor 2009 ve 21:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
teda mi nevyšlo samozřejmě
28. únor 2009 ve 21:13  • Odpověz  •  To se mi líbí