Nedostala jsem vycházky, můžu jít s malou i tak ven?

michaltrinev
21. bře 2018

Ahoj holky mám problém jsem na úřadě prace a dnes jsem byla u lékaře ze mi nebylo dobře včera a tak jsem nesla.Mela jsem od neděle průjem,zdrejmne z nervu,ale už je to ted lepší.Bohužel vycházky jsem nedostala a mela bych mít az do 28.3.nemocenskou.Mám doma malou tři letou holčičku a ta určité bude chtít chodit ven,bohužel s ni nikdo jiný nemůže.Myslíte ze i když jsem nedostala vycházky,tak bych s ni na hodinku mohla jít třeba už zítra ven?A když už mi pak bude dobře mohla bych jít k lékaře třeba už toho 26.3. at mi zruší nemocenskou.

michaltrinev
autor
21. bře 2018

Ze už mi je dobře a už od toho 26.3.bych mohla ven.Dekuji

blahova_andrea
21. bře 2018

neschopenku si klidně zruš až ti bude dobře, ale pokud ji nemáš a nemáš vycházky a přijde ti kontrola, tak ji fakt nebude zajímat, že tvoje dítě chtělo jít na hodinku ven 😉

michaltrinev
autor
21. bře 2018

Aha a jde to tedy zrušit klidně už i v patek?Dekuji

michaltrinev
autor
21. bře 2018

Tak dekuji,jsem rada ze ji mužů pak az mi bude dobře zrušit kdykoli

michaltrinev
autor
21. bře 2018
blahova_andrea
21. bře 2018

@michaltrinev to se musíš poradit s dr., kdy a jak ji ukončíte. nějak nechápu, proč si někdo jde kvůli den, dva trvajícímu průjmu pro neschopenku. každopádně ty vycházky se dají dopsat, klidně běž k dr. a nech si třeba od zítra napsat aspoň menší vycházku, že už je ti lépe.

michaltrinev
autor
21. bře 2018

Já ji mela tři dny a Bracha mel salmonelozu tak jsem nevěděla,navíc jsem před dvoumi týdny si prošla potratem.Takže jsem nevěděla zda stres nebo to

michaltrinev
autor
21. bře 2018

Dekuji

michaltrinev
autor
21. bře 2018

A jak říkám nebyla jsem kvůli tomu ani na pracaku,bo jsem mela strach ze se p....... .Tak i kvůli tomu jsem potřebovala neschopenku

ninizoi
21. bře 2018