Peníze jako dárek pro učitelky mateřské školy: Ano či ne?
Holky, co si myslite o penezich do obalky pro ucitelky MS? ja myslela na nejakoou lahev, balicek atd, a manzel prisel s tim, ze za to jak jsou skvele by zaslouzily kazda aspon 1000kc do obalky. Se vzkazem, ze si vazime toho, jak se nam vzorne staraji o maleho, prevlekaji ho neustale pri kazdem ukapnuti caje, respektuji jeho naladicky atd... Jsou fakt super. Ale trosku se to ve me bije moralne, aby se neurazily nebo aby to pak nemusely odmitnout. Budu rada za Vase nazory!!!
Jsem učitelka mš a z peněz bych byla v rozpacích. Spíše nějaký poukaz, nebo voucher na zážitek jsme jednou dostaly, to nás s kolegyní hodně potěšilo. Jestli můžu radit, peníze ne.
Mě to teda přijde blbý. Mě by teda přišel blbej i voucher na něco až v takové hodnotě.
Přijde mi to, jako byste si tím chtěli zaplatit pro syna protekci. Určitě bych to nedělala.
Poukaz nekam nebo treba do nakupniho centra by mi prisel lepsi
Mohu se zeptat a to dáváte každé učitelce? Nebo ředitelce? Nebo jen jedné? 😮 Nevim jak by to fungovalo u nás v reálu, když máme tři učitelky a dvě asistentky 🤔
Nemám školkové dítě, ale v okolí jsem neslyšela od nikoho, že by dávali učitelkám něco jiného než dobrou kávu, knížku nebo nějakou dobrotu. Dávat peníze v obálce mi přijde blbé i v rodině, natož učitelce ( ať je jakkoliv úžasná), vnímala bych to spíš jako úplatek za speciální přístup.
Ja davam na konci čk. roku ucitelkam poukazky v urcite hodnote -napr. do knihkupectvi, drogerie, nebo do obchodaku -at si vyberou, ale max 300 myslim.
@michaela666 slyšela jsem už o poukazce do Lidlu, to by mi asi přišlo skoro na roven penězům v obálce, ale taky o poukazce do Angelata a to by se mne samotné líbilo🙂
@felixfelicis Tak jsem si to vygooglila a naprosto tě chápu. Vybrat si mezi poukazem na drahé oblečení nebo zmrzlinu, mám jasno. 😃 Díky za tip na výlet.
@pamal to se letos na konci roku asi inspiruju 🙂
Přijde mi to nevhodné. Kdybych byla učitelka, cítila bych se dost rozpačitě.