• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Problém při placení NEXTu kartou na netu. Poraďte

20. února 2011 
Ahoj holky, jak už určitě víte, Next jde objednávat už i do ČR přímo ze stránek www.nextdirect.com/cz. Mám doma kartičku na slevu pro první online nákup, ale nějak mi nejde zaplatit kartou. Nechápu proč, normálně s touto kartou platíme i na ebay, když objednáváme z USA apod. Nechápu proč to nejde v Nextu. Nenarazily jste některá na stejný problém? Ta sleva platí do 15.11. (tj. pondělí) - jestli máte někdo radu jak úspěšně zaplatit, tak sem s ní. Budu moc ráda. :o))
13. lis 2010 ve 20:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
oprava - ty stránky jsou jen www.nextdirect.com
13. lis 2010 ve 20:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, i když nejsem holka, tak přesto odpovím :slight_smile: Na stejný problém jsem narazil už před pár měsíci, problém je v tom, že kartou sice platit jde, ale jenom do částky 1000 Kč vč. poštovného. U Next Direct nakupuju celkem často, ale v okamžiku, kdy celková částka překročí tutu hranici, tak se transakce při ověření neprovede a je konec. Psal jsem si i s nimi, čím to může být, protože jsem vyzkoušel celkem 3 platební karty 2 různých bank (2 debetní a 1 kreditní), VISA i VISA Electron, ale problém byl vždycky stejný. Není to ani nízkými limity, není to ani tím, že by na kartách nebyly povoleny internetové transakce, se všemi těmito kartami platím na internetu nejenom v ČR, a to v podstatně větších částkách, nakupuju s nimi i na Amazonu, nakupoval jsem s nimi jak za Kč, tak i za eura, britské libry, jenom Next si postavil hlavu a nad tuto částku prostě transakci jejich banka nebo kdo neprovede. Psal jsem si s nimi nějaký čas, podrobně popsal problém, ale výsledek byl nakonec ten, že mě dali nějaké telefonní číslo, že mám zavolat na technickou podporu, kde zkusí problém nasimulovat. Nevím, v čem by jim můj telefonát pomohl, když všechno, co se mi metodou pokus / omyl podařilo zjistit, jsem jim napsal v e-mailech :slight_smile: Navíc má angličtina ještě na e-maily, byť ne zcela gramaticky správné, stačí, ale na telefonickou komunikaci už by to slavné nebylo :wink: Takže pokud je někdo nepřesvědčí, aby problém vyřešili, tak změnu nečekám. Je to škoda. Od Nextu nakupuju poměrně hodně, jak u nás, tak co šlo i přímo z Anglie, poštovné je mi ukradené, těch 130 Kč není problém ani kdybych si objednával po jednotlivých položkách, problém je, že přes tu tisícovku se s tím poštovným spousta věcí dostane a pak jsou neobjednatelné. Už mi tak několik opravdu hezkých věcí uteklo, protože v ČR v nabídce nebyly a z Anglie se mi je přes internet objednat, teda hlavně zaplatit, nepodařilo.
5. led 2011 v 17:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dobry den, kdyz jste z Prahy, Next obchody maji sluzbu, ze si muzete primo na prodejne objednat u nich veci z internetu.
6. led 2011 v 17:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
Do Prahy to mám celkem z ruky. Nicméně zhruba před měsícem v NEXT DIRECTu celý problém s úhradou nad 1000 Kč konečně odstranili. Asi už je to asi 3/4 roční průběžné dopisování se mnou na toto téma omrzelo a rozhodli se s tím raději něco dělat, abych je s tím pořád neotravoval :slight_smile: No jo, moje angličtina není zrovna nic moc, muselo to být stylisticky velmi zajímavé počtení :wink:
20. únor 2011 v 10:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek