Problémy s Telekomem

ajka455
26. kvě 2016

Dobrý večer,
Chtěla bych se zeptat či máte negativní skušenosti se společností Telekom. Manžel a já jsme ze Slovenska - já platím exekuci kvůli internetu od Telekomu, protože jsem se rozhodla, že nebudu platit za něco co mi nefunguje a manžel teď řeší problém s kreditním paušálem. Vypnul si sim kartu a měsíc na to od něho chtěli zaplatit pokutu, protože když máte číslo vypnuté víc než 3 dni platíte pokutu- vypnou číslo a když im peníze pošlete tak vám simku znovu aktivují a i za to se platí (začarovanej kruh). Momentálně už víc než 2 týdny čekáme na to aby číslo aktivovali a mohli zaplatit pokutu a pak okamžitě zrušit číslo. Jsem fakt zvědavá co se z toho vyklube, promiňte za román, ale bohužel se nemám komu zvěřit

lv
27. kvě 2016

no, pokud máte ty pokuty ve smlouvě, což asi jo, v obch.podmínkách, tak jsou v právu oni. I vy, pokud jste měla problémy s připojením, nefungovalo, musíte vypovědět smlouvu, ke které jste se tavázala, ne jen tak přestat platit..pročtěte si podmínky odstoupení od smlouvy.
Ta firma byla i v tv, za nějaké čachry, machry nespolehlivé, ovšem pokud jim podepíšete smlouvu, je to vaše volba.

baysha
27. kvě 2016

Když služba nefunguje, tak je potřeba na společnost napsat a požádat je o slevu, vrácení paušálu za dobu nefunkčnosti nebo ukončení smlouvy. Jen tak přestat platit a pak ani nereagovat na upomínky prostě nejde, pak to po čase skutečně skončí exekucí, a to naprosto oprávněně. Jednou jste podepsali smlouvu, kde jste se zavázali něco platit, tak to prostě platit musíte, pokud se s druhou stranou nedohodnete jinak.
S tou SIMkou neporadím, vůbec netuším, jaký tarif je "kreditní paušál". Pokud vím, tak jsou dva druhy tarifů, předplacené (kreditní), kde si dopředu zakoupíte kredit a ten pak provoláte, a paušály, kde platíte pravidelnou měsíční částku. "Kreditní paušál" mi moc nedává smysl.