icon

Řasokoule. Jaké máte zkušenosti?

fifinka2020
12. únor 2025

Budu ráda za jakékoli názory, znám to jen z vyskakujicich reklam 🙂.
Moc díky!

berenika39
12. únor 2025

@fifinka2020 Měli jsme, i podarovali, vyhodili.

nelly_strokova
12. únor 2025

@fifinka2020 Teď jsem je koupila mámě k narozeninám. 😁 Vždy je chtěla, tak ať to zkusí. 😂

krtcice
12. únor 2025

Obě dcery mají, starší už asi 2 roky, klidně se ptej 🙂

slecnami
12. únor 2025

@fifinka2020 Já je mám už několik let a jsou super 😃 Kdysi mi bývalý jednu shodil na zem, tak se jakoby rozpadla, ale teď už vypadá zase v pořádku😊

fifinka2020
autor
12. únor 2025

@krtcice je, super... kolik je prosím dceram? Já to právě vůbec neznala a přišla babička, že to chce koupit synovi... tak jen jsem váhala, jestli to vydrží, protože na mě skakaly reklamy z takových těch "něj darky" a podobně a nevěděla jsem, jestli to není nejaks blbost...
Jak často se prosím mění voda? Jsem fakt laik 😅

fifinka2020
autor
12. únor 2025

@slecnami super, to ráda slyším... tak asi vyzkouším🙂. Je asi jedno, odkud pořídím? Nebo nějaké tipy?

blondynka400
12. únor 2025

@fifinka2020 taky máme 2. Už fakt dluho, minimálně 3 roky. Jsou v akváriu s Betou. Je te nenáročné, ale taky s tím není žádná zábava 😀😀

felis
12. únor 2025

Dcera má tu svou tak 5-6 let? Takže od nějakých 11? Tehdy jsem ji sháněla po celé Praze a domů to vezla jak drahokam 🤣

izz76
13. únor 2025

Mam tři koule asi dva roky. Je to jako rostlina,nic zajímavého, pouze dekorace, jednou za 5-7 dnů vyměním vodu,vic není co..

merope
13. únor 2025

@fifinka2020 Ještě mi (doufám) neumřela. Mám ji víc jak rok, jen teda když jsem jí nedoplnila dlouho vodu a byla skoro na suchu, tak dost ztmavla, ale zdá se, že pořád žije. Pro dítě asi ideál. Přežije i když si na ni vzpomene 1x za měsíc.

klpoiu
13. únor 2025