• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Vrátit peníze nebo vyměnit brýle prý nejde. Pravda?

6. července 2011 
ahojky,
v zari 2010 jsem si kupovala za 3500 kc dioptricke bryle. od zacatku s nima byl problem, za tech 10 mesicu co je mam jsem s nima dnes byla uz asi po 15 v optice, vzdy je ale opravili na miste,az dnes podruhe posilali pryc, pokazde s jinou veci. dnes jsem byla jiz velice nastvana, bryle potrebuju nostit celodenne, tyhle jsem si brala jen do mesta, kolikrat ani to ne a z 98% byla nucena pouzivat stare, i se staryma-spatnyma diptriema. chtela jsem vratit penize nebo vymenu zbozi. odmitli me ze to pry nejde. kde je tedy pravda? bryle, ktere nemuzu nosit, jen na ne koukat na policce nepotrebuju a proto jsem si je nekupovala... jak se muzu branit?
moc dekuji!
30. čer 2011 v 15:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
@sayast při větším počtu oprav - zpravidla po třech má zákazník nárok na výměnu zboží nebo na vrácení peněz - na výměnu nebo vrácení bys měla nárok i při první reklamaci, pokud by vada byla neodstranitelná - tudíž by bránila řádnému užívání věci. Jestli máš od každé reklamační opravy protokol a máš víc než tři, máš nárok na vrácení peněz nebo výměnu zboží - pokud se budou cukat řekni jim že se obrátíš na SOS - sdružení obrany spotřebitelů.
30. čer 2011 v 18:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
na vymenu alebo vraceni penez mas, az kdyz ti tri krat uznaji pri reklamaci stejnou vadu...
jestli to bylo pokazde neco jineho tak je to problem, ale skus si napsat pres on line poradnu na COI :wink:
3. črc 2011 v 08:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
pokazde byl stejny problem, ale vzdy to opravili na miste, na pockani :unamused: . vada se opakovala, byla jsem tam 10-15x. doklad mi na to zadny nedali :frowning2:. to asi nemam moc sanci co :frowning2:
pryc to posilali 2x, pokazde s jinym problemem

moc dekuju :slight_smile:
3. črc 2011 v 15:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
@sayast jestli nemas papir o reklamaci, na kterem je uvedena ta stejna vada, tak bohuzel, to jim nijak nedokazes :confounded:
je dulezite pri kazde reklamaci si zadat reklamacni protokol, kde je popsana vada :slight_smile:
6. črc 2011 ve 13:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek