• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Vymění mi kalhoty zakoupené v kamenném obchodě za jiné?

16. června 2009 
Mám prosbu, máte někdo zkušenost s výměnou oblečení za jiné, když jste si ho zakoupily a doma zjistily, že ti není to pravé ořechové?
Já jsem si koupila kapsáčové kalhoty, rozhodovala jsem se mezi dvěma a nakonec vzala tyhle, no a jsou příliš dlouhé a ty kapsy na stranách mé postavě moc nesvědčí. Teď mě mrzí, že jsem nevzala ty druhé, byly kratší a neměly ty hrozné kapsy. V pase byly trochu volnější, ale to nevadí. Při nakupování jsem jako vždy spěchala, protože na mě čekal manžel s dětmi před obchodem. Teď nevím, jestli mám zkusit vrátit kalhoty a vzít si ty druhé, nebo si tyhel zkrátit a spíš je nenosit než nosit. Děkuji za odpověď.
15. čer 2009 ve 20:02  • Odpověz  • To se mi líbí
mas pravo 14 dni od dne nakupu na vraceni bez udani duvodu:slight_smile:
15. čer 2009 ve 20:04  • Odpověz  • To se mi líbí
urcite vrati pokud je paragon..nebo i vymeni....s tim by nemel byt problem... :slight_smile:
15. čer 2009 ve 20:10  • Odpověz  • To se mi líbí
ne všechny obchody to mají do 14-ti dnů, některé pouze do 8 dnů a znám jeden co můžeš oblečení vrátit do 30-ti dnů. Když už nevrátí peníze, tak ti to určitě vymění. Já už to tak udělala mockrát :wink:
15. čer 2009 ve 20:11  • Odpověz  • To se mi líbí
určitě musí vyměnit, pokud ne přímo vráttit peníze. CaA, HaM, Marksand Spancer - tyhle to dělají běžně - je to součást jejich image a renomé. Urychleně jít do prodejny, než projde nějaká ta jejich lhůta.
Já běžně kupuji manželovi a synovi oblečení na slepo v CaA, doma odzkouší a pak jdu buď vyměnit nebo vrátit. Je to parádní nakupování. A bez čekajících a otrávených chlapů. :slight_smile:
15. čer 2009 ve 21:17  • Odpověz  • To se mi líbí
záleží na obchodě - ze zákona žádný nárok na výměnu či vrácení bezvadného zboží není - ten je pouze u koupě prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, tzn. internet, díky ustanovení zákona na ochranu spotřebitele o spotřebitelských smlouvách. důvod, že zboží nesedí, není důvodem k reklamaci v kamenném obchodě. tolik zákon.
ale jak píše kubaka - obchody zboží mění aby vyšli vstříc zákazníkovi, takže by to problém být neměl.
15. čer 2009 ve 21:22  • Odpověz  • To se mi líbí
Právo vrátit do 14 dnů platí jen pro internetové obchody nebo teleshopping. Kamenné obchody tu povinnost ze zákona nemají, je to pouze na dobré vůli. Zkus tam zajít a domluvit se, bude to určitě v pohodě :slight_smile:.
15. čer 2009 ve 21:23  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
Díky za odpovědi, dnes tam zajdu a pak písnu jak to dopadlo :slight_smile:
16. čer 2009 ve 12:11  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek