Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Zboží přišlo bez účtenky, paní nereaguje. Co teď?

palomina8
13. bře 2015

Ahoj všichni,ještě jako neregistrovaná jsem zde zakoupila odsávačku. Odsávačka je elektrická od Avent a stála nemálo peněz ☹ paní jsem se ptala, zda k ní tedy má i účtenku, jelikož uváděla, že je ještě v záruce. Odpověď byla,že ano, tak jsem jí tedy poprosila, ať ji přibalí do balíčku. Odsávačka přišla,no samozřejmě bez účtenky. Paní jsem tedy psala, že účtenka v balíčku nebyla. Tak mi paní odpověděla,že tam být musí,ale ještě se podívá doma. Nakonec mi přišel vzkaz, že jí zapadla doma a že mi jí teda posílá. Ale je to skoro dva měsíce, účtenku nemám a paní na vzkazy absolutně nereaguje. Vědět, že mi přijde odsávačka bez účtenky, zakoupila by jsem jinou, kde účtenka byla. Tak se ptám, co ted? Chtěla jsem aspon udělit hodnocení a varovat ostatní, ale když jsem ji kupovala ještě jako neregistrovaná, tak to asi nejde že?

lv
13. bře 2015

tak to napiš do skupiny Podvodnice a nespolehlivé maminky, aby si na ni daly ostatní maminky bacha

palomina8
autor
13. bře 2015

Napsala jsem jí na profil do komentu. Mrzí mě to. Měla to říct hned, za odsávačku jsem jí platila skoro dva tisíce a právě proto,že psala,že je i účtenku a ještě chvilku v záruce. Jinak bych ji nekoupila ☹

palomina8
autor
13. bře 2015

Tak po veřejném komentáři se až maminka ozvala. Že ji prý tedy zašle,no tak uvidíme.

Sem začni psát odpověď...

Odešli