Náš první jídelníček, napište svoje názory

jkur
26. led 2015

Milé maminky, 4.2. budeme mít ukončený 4. měsíc a jelikož jsme na UM začneme s příkrmy. Jsem naprostý začátečník, takže jsem pomalu už začala studovat. Po nastudování pár materiálů a vyslechnutí maminek, jsem došla k jídelníčku viz. níže. Prosím Vás aby jste mi psaly k němu názory, co jsem zapomněla nebo naopak co nedávat atd. Předem upozorňuji že k dýni a cuketě se nedostanu.

1-3 den mrkev
4-6 den mrkev + brambor
7-9 den brambor + brokolice
10-12 den mrkev + kořenová petržel
13- 15 den brambor + květák
16-18 den mrkev + celer
19-20 den mrkev + brambor
21-22 den mrkev + kořenová petržel
23-24 den brambor + brokolice
25-26 den mrkev + brambor + broklice
27-28 den brambor + mrkev + kuřecí prsa
29-30 den mrkev + brambor + hovězí

sedmiteckas
26. led 2015

Uvidíte, jak vám bude baštit. My hodně dlouho pilovali, než snědla jakštakž porci zeleniny. Asi měsíc... Ale jinak se mi to zdá fajn jídelníček. Ještě cuketu můžete zkusit, červenou řepu, batát ... A toho masa nemusí mít tolik po sobě, si myslím...

andrrriiik
26. led 2015

Já souhlasím s jídelníčkem.Hlavně dej na svou intuici,a zas tak nepiluj 😉 Ale jak říkám,jídelníček ideální.

alboo
27. led 2015