Je to šikana v práci?

mesiacik1989
26. lis 2022

Zdravim,prosim o vas nestranny nazor. Prispevok bude mozno trosku dlhsi. Pracujem ako asistentka pedagoga od zari na prazskej zakladnej skole. Predtym som bola na materskej a pred materskou som pracovala na viacerych zs ako AP. Ale nikdy som toro nezazila... kolegyna,ucitelka v triede kde asistujem. Bola velmi mila prve tri tyzdne v zari,kym syncek neochorel a nemuseli sme ostat doma tri tyzdne. Mal zanet stredneho ucha a covid. Ked som prisla do prace po tych 3 tyzdnoch,zacalo mi peklo. Neustale narazky,ze som mala ostat este na materskej, vo vyuke robi chaos nieco mi kaze spravit a potom ma zhodi pred detmi ze to nie je moja praca. Vcera deti na zaciatku hodiny radily ona este nebola v triede tak som sla dopredu,ukludnila ich a v tom vosla do triedy.opytala sa ma co sa deje a povedala som,ze nic,ze cakame na pani ucitelku. Nato sa ironicky zasmiala a povedala uz si teda muze pani asistentka sednout dozadu na sve misto. Zvykla som si do prace nosit termosku s kavou,ktoru som si davala dozadu na taku lavicu, ktoru mi pani ucitelka na zaciatku sama ponukla ze si tam mam davat svoje veci. Vo stvrtok mi vravi,ale ty tu nemozes mat tu kavu,co kdyby nekdo vesel jak to vypada...tak vravim ok,budem si davat kavu do kabinetu. Tak vravi,ale to ne ,to by si rusila kolegyni vis,ona ma nekdy volne hodiny a tak..nikdy nemala volnu hodinu ale ok. Tak si nebudem teda nosit tu kavu... a vcera mi zo skrine vyhodila moj batoh so slovami,ze si nema kam dat svoje kozacky. Pritom stacilo ho trosku posunut a krasne by to voslo. Su tam aj zidlicky v kabinete,aj kresla,mohla mi ten batoh polozit na nich ale nie,ona ho nechala na zemi pri dverach. Ako nemam slov. Som smutna z jej jednania..ustavicne poznamky,narazky. Som iba ja precitlivela,alebo z jej strany nie je vsetko ok? Dakujem za nazory poznamky,narazky. Jsom.ja iba precitlivela alebo s.nou nie je vsetko k?

elinka90
26. lis 2022