Lístek na peníze byl odevzdán dříve

anhazi
12. led 2018

Dobrý den, mám dotaz ohledně odevzdání lístku na peníze, jsem na riz.těh. Vždy vše proběhlo v pořádku. Ale v prosinci mi v ambulanci vystavili lístek na peníze na celý prosinec (1.12.-27.12.) , ale vystavili mi ho již 20.12. protože přes svátky byla ambulance zavřená. Ještě ten den jsem ho donesla účetní, s tím, že nevím, jak tam přes svátky bude, a prosila jí ať ho odešle ke konci měsíce. Ale bohužel ona ho poslala ještě ten den. Takže peníze mi přišly pouze za období od 1.12.do 20.12. Co teď s tím, bude mi automaticky doplacen zbytek za zbývající dny?

lv
12. led 2018

Ano, spolu s platbou za leden 21.12.-31.1

anhazi
autor
12. led 2018

Já končím 23.1. neschopenku, a nastupuji mateřskou, takže jestli chápu dobře dorazí mi penízky, když to ukončím? Ale za ten prosinec už nemusím zpětně dávat žádný lísteček? Děkuji moc za odpověď, moc mi pomohla.

stuplakova
12. led 2018

Peníze by ti měli přijít v lednu, pokud nepříjdou tak si zavolej na OSSZ a tam se zeptej. No někdy jsou hold účetní moc rychlé.

anhazi
autor
12. led 2018

Děkuji, dobře pokud nedojde cinknu tam. No docela mě tím účetní zaskočila, protože i sestřička mi kladla na srdce ať to neodesiláme dříve. A bohužel to odeslala. Vím, že měla mezi svátky účetní volno, ale měla tam zaskakující, která mi to taky párkrát odesílala.

lenoulinkaa
16. led 2018

@anhazi Hlavně to není chyba účetní, ale doktorky. Ona může vystavit nejvýše tři dny dopředu, takže OSSZ proplatila k datu vystavení.

anhazi
autor
16. led 2018

To sice jo, ale jak jsem psala lékař tam od 20.12.nebyl, takže nebyla jiná možnost. A datum byl psán pozdější. Proto jsem prosila účetní ať to pošle k datu uvedenému na lístku ma peníze.

moja88
16. led 2018

měla jsi ten lístek do práce odevzdat později ty. mě třeba dr nechce vystavit papír ani ty 3 dny předem, takže to tam běžně nosím 25-29. dne v měsíci. vždy další měsíc doplatili zbytek.

anhazi
autor
16. led 2018