Pracujete v manželově podniku nebo máte vlastní kariéru?
Ahoj holky, jistě se tu některá najde. S manželem jsme spolu 15 let. Jedno školní dítě. Pracuje jako truhlář a za ty roky se jeho podnikání daří. Zakázek má dost a má tři zaměstnance. Je to hodně podnikavý typ, opak mě, která raději odchází domů s čistou hlavou.Já mám pouze maturitu a celou dobu jsem nezaměstnaná nebyla, pokud nepočítám RD, na kterém jsem byla dva roky. Pracuji jako prodavačka, vypracovala se i na vedoucí prodejny a zajišťuji celý chod provozovny. Vedení je se mnou spokojené. Ale bohužel, čím jsem starší, tím si uvědomuji, že má práce nemá budoucnost. Chodím domů urvaná, bez energie. Uvědomuji si, že vlastně nic neumím. Vysokou nevěřím, že bych zvládla. Nikdy jsem nebyla studijní typ. Manžel mi už několikrát říkal, že moc nesouhlasí, abych dřela za pár korun. Kolikrát mi i říkal, abych šla pracovat k němu. Pomáhala bych mu s fakturami a úklidem firmy. Já nad tím nápadem už začala přemýšlet. Ale bohužel v okolí nikoho neznám. Stále mám nějaký v sobě blok, že vlastně na něm budu závislá. Na jednu stranu je fajn dělat v rodinném podniku a ne se dřít na cizím. Pak zase přemýšlím, co by, kdyby. Náhodou přijde u něj nějaká krize, najde si milenu, já bez práce. Popřípadě, abychom si nelezli na nervy atd. Pokud někdo pracujete s manželem, budu moc ráda.
Já to tak mám, starám se o faktury a objednávky. Na manželovi finančně závislá jsem, ale protože před tim, jsem byla spoustu let doma, jako osoba pecujici o deti, tak to neřeším. Máme tedy společný účet a třeba dům je napsaný na mně, takže to mám jakoby trochu "pojištěné", kdyby náhodou něco. Jsem takhle spokojená.
brala bych to... nebyt uvazana "na cizim"...
No mě jde právě o to, že celý život vlastně dřu na cizím majetku. Teď jak stárnu, tak si to uvědomuji. Čeho se i bojím, je taková ta ztráta kontaktu s lidmi.