Učitelka - proplacení dovolené, na kolik dní mám nárok?

fitzyk1987
29. čer 2017

Dobrý den. Jsem zaměstnaná jako učitelka ZŠ na plný úvazek. Od 2.1. jsem byla v pracov í neschopnosti, teď jsem na mateřské a koncem září, začátkem října půjdu na rodičák a zaměstnavatele budu žádat o proplacení nevyčerpané dovolené. Jen nevím, na kolik dní z těch celkových 40 mám nárok. Poradíte někdo prosím?

lucisuska
29. čer 2017

Myslím si, že na celý 🙂

riakuk
29. čer 2017

Mě propláceli při prvním těhotenství celou, ale já jsem pracovala do 6.týdne před porodem a nemarodila. Nyní jsem také odcházela na MD 6 týdnů před termínem a budou mi proplácet celou dovolenou. Doporučuji zavolat účetní, ta to bude vědět přesně.

betelgeuzz
29. čer 2017

na celý určitě ne, vzhledem k tomu, že jsi strávila několik měsíců na nemocenské, tak se bude krátit. Jinak dovolená se neproplácí, ale čerpá.

xpila
29. čer 2017

@fitzyk1987 Předně nebudeš žádat o proplacení, ale o čerpání, Dovolená se proplácí pouze a jen při skončení pracovního poměru. A jestli na celou - tak to píšeš málo informací. Do kdy jsi byla na PN? Pokud to bylo více jak 100 dní, tak se dovolená krátí. Pokud ne, tak máš nárok na celou (pokud ti po celý rok trvá pracovní poměr).

fitzyk1987
autor
30. čer 2017

@xpila byla jsem na neschopence dva a půl měsíce... Mám smlouvu na dobu neurčitou. Omlouvám se za špatný termín, ale tím, že budu tak jak tak doma s prckem, nedošlo mi, že budu vlastně čerpat dovolenou ještě od zaměstnavatele...

rousse
30. čer 2017

@fitzyk1987 nárok máte - já byla na neschopence od přípravného týdne do začátku ledna, pak přestup na MD a propláceli mi komplet všechnu zbylou dovču a bylo toho tolik, že to šlo na 2x - nestačila jsem se divit....2x jsem volala zástupkyni, jestli se účetní nespletla....došlo mi to v červenci a srpnu - při přestupu z MD na RD a bylo to velmi milé překvapení🙂

andelan
30. čer 2017