icon

Úspěch v administrativě. Jaké dovednosti zlepšit?

11. bře 2025

Žiju v Praze, dálkové studuji a pracuji v sociálních službách. Plat je ale mizerný a co tak koukám na pracovní portály, tak téměř všude je to plus minus stejné platově. Pokud neděláte nějakou odbornou práci.
Chtěla bych zkusit administrativu. Můžete mi poradit, na čem bych měla zapracovat abych byla žádanější?
Můj profil:
- vdaná, bez dětí
- vzdělaní Obchodní akademie s maturitou, aktuálně studuji voš sociální práci
- umím anglicky, úroveň B1
- Word, Excel, psaní všemi deseti
- aktivni řidič

Vím, že tohle má kde-kdo a je to snad minimum v dnešní době, ale stejně bych prosila radu, jestli dodělat nějaké kurzy nebo na co se zaměřit.

Děkuji

sigyn
11. bře 2025

Nejvíc se získá praxí, to je prakticky to hlavní, co zaměstnavatelé zajímá.

lv
11. bře 2025

Mě mrzí, že jsem se nedala - se stejnou školou - cestou účetnictví, mzdového, HR apod., s tím bych měla lepší uplatnění a určitě lepší plat

antoinet
11. bře 2025

První, co mě zarazilo, je ta angličtina, B1 je na dnešní dobu hodně málo. Zapracovala bych na ní a přidala druhý jazyk. Budeš tomu věnovat hodně času, ale lze to s minimem peněz.
No a potom ta branže, v sociálních službách ani v administrativě to na zbohatnutí není a nebude. Jestli se chceš mít lépe, zkusila bych třeba bankovnictví nebo hledala obor, ve kterém bys po zdokonalení (jako zaměstnanec) mohla sama podnikat.
Znám šikovné holky, co uspěly v marketingu, jako tlumočnice, svatební koordinátorky, samostatné účetní, co mají svoji firmu a stálé klienty...ale je za tím spousta dřiny, odhodlání a chyb, není to práce 8-16 a s čistou hlavou domů.

felis
11. bře 2025