Jedo Tamel 2017

Výroba ukončena

Popis kočárku

Jedo Tamel je robustní kombinovaný kočárek s hranatým designem nástavby pro značku tolik typickou. Hliníková konstrukce je opatřena měkkým, nastavitelným, v zadní části dvojnásobným odpružením. Typ kol si při koupi kočárku můžeš vybrat - na výběr jsou klasická nafukovací kola (PS) nebo bezúdržbové gelem plněné pneumatiky (GEL). Vybrat si můžeš i barvu konstrukce - stříbrnou nebo tmavou. Kompletní kočárek si na stránce výrobce můžeš také sestavit v konfigurátoru.

Hluboká vanička je na konstrukci umístěna poměrně vysoko, což potěší zejména vyšší rodiče. Opěrku pod zády můžeš pro starší či refluxem trpící miminko zvednout. Sportovní sedadlo je plně polohovatelné v zádové i nožičkové části, regulovat můžeš i sklon dětského madla. Opěrku nožiček lze pro delší dětské nožky i prodloužit. Součástí sedadla je měkká vložka s odpojitelným polštářkem pod hlavičku. K oboum nástavbám jsou dodávány i nánožníky, ve výbavě najdeš také pláštěnku, moskytiéru a přebalovací tašku. Volitelně si lze ke kočárku dokoupit i autosedačku s adaptéry vlastní nebo jiných známějších značek. Přebalovací tašky k modelu Tamel jsou dostupné ve třech stylových kolekcích: základní M-Line, T-Line a R-Line.

Parametry

Značka
Jedo
Typ
dvojkombinace, trojkombinace
Hmotnost (v kg)
14,1
Rozměry v rozloženém stavu (vך×d cm)
119 × 60 × 103,5
Rozměry ve složeném stavu (vך×d v cm)
85 × 60 × 37,5
Původ značky
Polsko
Maximální zatížení sedadla (jedno dítě - v kg)
15
Doporučený věk dítěte (v měsících)
0 – 30
Zádová opěrka jde polohovat do kolmého sedu (90°)
Otočné sedadlo
Všechny parametry

Podobné kočárky

MamaKiddies Prometheus
trojkombinace
kolečka otočná s možností fixace • vhodný pro vysoké rodiče • vhodný pro rodiče s různou výškou • téměř úplný leh (165°) • otočná sedačka • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀30 cm • hmotnost kočárku 15.1 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 60 cm
Neonato Puro
9900 KčPoužité
dvojkombinace
kolečka otočná s možností fixace • vhodný pro vysoké rodiče • vhodný pro rodiče s různou výškou • téměř úplný leh (165°) • otočná sedačka • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀27.5 cm • hmotnost kočárku 11.5 kg • nosnost sedačky 17 kg • šířka kočárku 61 cm
Emmaljunga NXT60 Ergo
dvojkombinace
kolečka otočná s možností fixace • vhodný pro vysoké rodiče • vhodný pro rodiče s různou výškou • téměř úplný leh (165°) • otočná sedačka • prostorná sedačka • velký úložný prostor • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀25 cm • hmotnost kočárku 11.6 kg • nosnost sedačky 20 kg • šířka kočárku 58 cm
Emmaljunga NXT60 Flat
dvojkombinace
kolečka otočná s možností fixace • vhodný pro vysoké rodiče • vhodný pro rodiče s různou výškou • téměř úplný leh (165°) • otočná sedačka • prostorná sedačka • velký úložný prostor • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀25 cm • hmotnost kočárku 13.6 kg • nosnost sedačky 20 kg • šířka kočárku 58 cm
Seka Torrino
dvojkombinace, trojkombinace
kolečka otočná s možností fixace • vhodný pro rodiče s různou výškou • téměř úplný leh (165°) • otočná sedačka • velká vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀30 cm • hmotnost kočárku 14 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 57 cm

Hodnocení maminek

vyil  13. lis 2023
Sportovní korbička se dá otočiť
Je moc pěkný, velmi udržovaný. Je prostorný, sportovní korbička se dá otočit.
1 2
Čti celé...
zuzakap17  13. srp 2022
Prostorný kočárek
Kočárek máme už rok. Hluboká korba je tak akorát prostorná. I větší pětiměsíční dítě se do ní v zimě s fusakem vejde. Na hluboké korbě mi vyhovovalo, že je vrchní kryt na zip, respektive dva zipy. A ve spodní části je chycen magnetem. Takže se dá rozepínat dle potřeby a není třeba ho při úplném rozepnutí odkládat mimo kočárek. A díky zapínání na zip nikde kryt neprečuhuje. Vypadá tak aspoň méně robustněji oproti jiným kočárkům. V hluboké korbě za hlavou dítěte je odepínací část, pod kterou je síťka. Dobré, když je dítě na bříšku, může skrz koukat. Hluboká korba má i dobrou střechu, která dobře chrání před větrem a sluncem. V případě třeba velkého větru nebo zimy, se dá část vrchního krytu korby vyklopit nahoru. Vzduch do korby může, ale na dítě už není vidět. Chtělo by to průhlednou část. Sportovní nástavba je asi taky standardně prostorná. Aspoň náš syn mi tam nepřijde stísněný, zatím ani ve 13 měsících. A to tam i spí. Střecha by mohla být větší, respektive jít více sklopit. Při nastavení do úplného lehu bych to ocenila. Při sedu je to ok. Kočárek jde dobře nastavit na čtyři pozice, od úplného lehu do úplného sedu. Pohodlně, jednou rukou vzadu za kočárkem. Podnožka jde taky sklápět a dát do úplné roviny. A pro větší dítě se dá její spodní část posunout níž (zatím nevyužito). Madlo mi na první pohled přišlo až dost nízko, jakože daleko na chycení. Ale při plném sedu a s nohama dole ( zatím nevyzkoušeno) to asi bude ok. Jinak se dá madlo sklápět, čímž se taky přiblíží či oddálí. Dá se celé sundat nebo i jen z jedné strany vycvaknout a odklopit, takže není potřeba odkládat mimo kočárek. Pětibodový pás plní dobře svůj účel. A pokud se nepletu, dá se celý vyndat. Což trochu práce a zručnosti vyžaduje. Na madlo se dá připnout popruh, který má pak dítě mezi nohama. Ten myslím sundat nejde. Součástí kočárku je moskytiéra a pláštěnka. Oboje na hlubokou korbu i na sporťák. Na sporťák je nánožník, přidělávaný na cvoky. Taška pod kočárkem zavírací na zip, což je paráda a leccos se tam vejde. Rukojeť se dá snadno sklápět do více pozic. Je to dobré i pro větší rodiče. V našem případě byl strejda nadšen (185cm). Z čeho jsem opravdu nadšená, je výdrž podvozku. Tenhle kočárek zvládne opravdu náročný terén. Lesní kamenité cesty a kočárek drží. Kola máme nafukovací a za celý rok defekt až teď nedávno. Prasklá pneumatika, což bylo asi spíše zaviněno přehuštěním. Jen párkrát jsme dofukovali. Kola vpředu i vzadu velká. Rychlá a snadná aretace předních kol. Tlumení mi přijde asi standartní. Má tlumiče na konstrukci a na zadních kolech. Určitě se najdou i kočárky s lepším tlumením. Nevýhodu spatřuju ve skladnosti kočárku. Je potřeba sundat sportovní nástavbu, tašku pod kočárkem, zaaretovat přední kola, než se dá kočárek složit. Osobně mi to příliš nevadí, autem jezdíme minimálně. Vejde se do Škoda Fabia combi i se zavazadly. Ale nesmí jich být moc.
7 3
Čti celé...