Písek    0     Profil uživatelky
Písek    0     Profil uživatelky
V případě zájmu, vše ráda přeměřím 📏, udělám další foto 📷 a veškeré dotazy ❓ zodpovím. Upřednostňuji rychlejší prodej více kusů. Hodnocení mohu doložit z vinted, případně z mého FB bazárku (odkaz níže).

Osobní převzetí Putim, po domluvě Písek. Zaslání pouze DPD, nebo Zásilkovna po platbě předem na účet, POŠTOU A NA DOBÍRKU NEZASÍLÁM. Zásilkovnu jezdím odesílat 1-2x do týdne, když mám více balíčků, nebo cestu do města, děkuji za pochopení.

Nedivte se krabicím, beru kde mohu a místní majitel hospůdky je velmi dobrý zásobitel 😂😂😂

Kompletní nabídku naleznete na mém FB bazárku, kde Vás ráda přivítám. Zde taky probíhají různé akce a slevy.
https://www.facebook.com/groups/266455474532282/?ref=group_browse

Věci prodané jinde se snažím promazávat, ale někdy nestíhám, nebo mi něco unikne, proto se nezlobte, pokud již Vámi zvolená věc nebude k dispozici. Pokud budete mít zájem mohu Vám zaslat vše co mám v dané velikosti ve zprávách.

Převaha zboží je z Anglie, Německa a Rakouska, něco po mých dětech.


Pokud bych něco přehlédla, neváhejte mě kontaktovat, domluvíme se na kompenzaci. Jsem jen člověk 😊




Obchodní podmínky
Provozovatel
Provozovatelem internetového obchodu
je fyzická osoba Bc. Zuzana Říhová, Putim 135, 397 01 Putim, podnikající na základě živnostenského oprávnění s IČ: 00906930, není plátcem DPH. Provozovatel prodává zákazníkovi obnošené dětské oblečení a nové oblečení (s originálními visačkami).

Objednávka
Objednávkou se rozumí jeden nebo více kusů zboží, které si zákazník vybral za účelem koupě. Každá potvrzená objednávka (rezervace) se stává uzavřenou kupní smlouvou a závaznou pro obě strany (Občanský zákoník č. 89/2012 Sb). Zákazník rezervací potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami a reklamačním řádem. Objednávka = rezervace, je závazná, proto pokud zákazník opakovaně stornuje svoji objednávku nebo její část, vyhrazuje si provozovatel možnost tohoto zákazníka po předchozím upozornění vymazat ze své databáze a nadále jej neobsluhovat.
Doprava
Zásilkovna do 5 kg 70,- Kč
DPD dle rozměrů a váhy podle platných ceníků
Při nákupu nad 1500,- zdarma
Osobní předání je možné po předchozí domluvě s provozovatelem na jeho adrese, nebo jednou týdně ve městě Písek
Způsob platby
převodem na běžný účet v korunách 2800292346/2010 vedený u Fio banky
Splatnost objednávek trvá 3 pracovní dny od odeslání podkladů k platbě, pokud k tomuto termínu nebude částka připsána na účet provozovatele, bude odeslána upomínka platby, jejíž splatnost opět trvá 3 pracovní dny, uplynutím této lhůty je objednávka považována za stornovanou a zboží navráceno do nabídky. Zákazník, který bez udání důvodu nezaplatí a nechá objednávku propadnout, je považován za nespolehlivého a vymazán z databáze obchodu.
Prodávající se zavazuje odeslat zaplacené zboží nejpozději do 5-ti dnů, od připsání platby na výše uvedený účet.
Reklamace
Zákazník má právo dle zákona č.367/2000 Sb. od kupní smlouvy odstoupit a zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. Vracené zboží však musí být v takovém stavu, ve kterém jej zákazník převzal, tj. nepoškozeno, nepoužito, neprané a nežehlené. Pokud zboží při přebírání od České pošty vykazuje zjevné vady - zejména porušený obal, je zákazník oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě sepište se zaměstnancem České pošty protokol o poškození zásilky. V případě, že zákazník zásilku převezme a zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost, mechanické vady), je povinen neprodleně, nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky toto oznámit provozovateli. Před samotným odesláním vraceného zboží musí zákazník kontaktovat provozovatele (písemnou formou) a po vzájemné dohodě zboží vrátit doporučeným balíkem zpět na adresu provozovatele. Zboží zaslané na dobírku nebude provozovatel přijímat. Zaplacenou kupní cenu zboží zákazník obdrží zpět na účet bankovním převodem do 14 dnů od převzetí zboží. Provozovatel nebude přijímat neohlášené zásilky. Veškeré náklady spojené s reklamací hradí zákazník. Pokud byla reklamace neoprávněná, je zákazník povinen uhradit provozovateli náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací. Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné a neoprávněné. Upozorňuji, že na použité zboží se dle zákona reklamace nevztahuje!
Případné reklamace na adresu:
Bc. Zuzana Říhová
Putim 70
397 01 Putim
Přeji hezké nakupování
Zobraz celé podmínky
Zobrazit hodnocení:
mturnova
10. pro 2021
Příjemná komunikace, rychlé dodání.