Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Menstruace během antikoncepce a praskání kůže. Poradíte mi, prosím?

Zodpovězené
Menstruační cyklusMenstruaceAntikoncepcePo poroduMenstruace po poroduŠestinedělíGynekologieLéky
13. kvě 2020

Dobrý den,

jsem 4 měsíce po těžkém porodu (3. st. porodního poranění). Po šestinedělí jsem dostala menstruaci a nekojím, tak jsem si nechala napsat antikoncepci, kterou jsem brala kdysi. Začala jsem přesně, jak bylo psané v návodu. První pláto jsem špinila celé a dostala jsem menstruaci o týden dřív, než jsem vybrala léky. Poté se to opakuje. Nešpiním, ale opět jsem nestihla ani dobrat pláto. Zkoušela jsem i posunout léky o ten týden a nepomohlo to.

Tak nevím, zda to souvisí s hormony po porodu nebo je něco špatně.

A prosím, mám poslední dobou problém s popraskanou kůží ve vnější oblasti genitálu a i dost to svědí. Praská to neustále dokola. Pohlavní styk nemám, protože je mi to nepříjemné, hygienu dodržuji, zkoušela jsem změnit intimní mýdlo i nějakou mast. Nic nepomáhá. Začíná mě to celkem obtěžovat.

Zkusíte mi prosím poradit?

Děkuji

Dobrý den,

po nasazení antikoncepce může trvat i několik cyklů než se menstruační cyklus ustálí.
Pokud k tomu nedojde, je vhodné konzultovat se svým gynekologem možnou změnu preparátu. Samostatné posouvání medikace nemohu doporučit.
S kožními projevy se musíte obrátit na svého praktického lékaře.


Přeji Vám krásný den,
MUDr. Martin Kučera, Ph.D.
Centrum asistované reprodukce Sanus Jihlava
ivf-jihlava@sanus.cz
www.sanus.cz