Používáme cookies. Více informací zde. OK
Zodpovězené

Silné krvácení dva měsíce po porodu. Může to být menstruace nebo z užívání antikoncepce?

MenstruaceAntikoncepceHormonální antikoncepcePo poroduMenstruace po poroduPoporodní krváceníBolest břicha
7. říj 2019

Dobrý den,
dnes je to 8. den, co velmi silně krvácím. Mám dva a půl měsíce po porodu. Po konci šestinedělí jsem začala užívat HA AZALIA. Jsem více unavená a mám bolesti břicha. Sice ne tak silné, ale to krvácení je opravdu masivní. Vložku mám po dvou hodinách úplně plnou a to už trvá, jak píšu výše, 8 dnů a stále se to nemírní. Má lékářka má dovolenou, takže nevím, zda antikoncepci přestat užívat nebo jestli je to menstruace a nebo, jestli nemůžu být po porodu ještě nějak poraněná. I když bych měla být podle lékařky v pořádku. Krvácení začalo po pohlavním styku. Děkuji za odpověď.

Dobrý den, určitě vám doporučuji nechat se vyšetřit vaši lékařkou, protže nejsem schopna rozlišit o jaký druh krvácení se jedná.Může to být samozřejmě menstruační krvácení, ale také krvácení, které může být způsobeno neodloučenými zbytky placenty.


Přeji Vám krásný den,
Anna Kohutová