icon
3 / 100
avatar

Ja mam ted blbou otazku, ale nemeni se latky v mlicku dle toho jak miminko riste...myslim ti ze se prizpusobuje veku ditete o zrovna potrebuje?
A kdyz maminka kojo 2 lete a jeste.miminko??? Nemelo by se to mlicko nejak prizpusobit tomu miminku???
Je to jen otazka a docela by me to zajimalo🙂

Odpověz
13. čer 2015
avatar

@neominka to je rozhodně zajímavá otázka, taky mě to už napadlo 😅

Odpověz
13. čer 2015
avatar

@neominka ja myslim ze to mladsi pije mnohinasobne castejc,tak je to jeho mlicko...starsi se jen prizivuje🙂

Odpověz
13. čer 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

na fotku jsme koukla jenom letmo a rikam si proc tu nekdo dava holou prdelku do ktere jsou zakousnuty dve deti...😀 asi musim na ocni

Odpověz
13. čer 2015
avatar
Odpověz
13. čer 2015
avatar

Nejsem matka, která by chtěla kojit třeba více než rok. Ale tady musím reagovat. Nechápu naši společnost. Přijde Vám nechutné dávat "staršímu" dítěti mateřské mléko!!! To, co dítěti patří!! Ale přijde Vám úplně NORMÁLNÍ strčit tyčku do pochvy krávy, oplodnit ji, po narození ji ukrást tele, konzervovat stovkami látek její mléko a pak ho pít?! To je normální??? Aha, tak potom jsem asi z jiné doby.. Nechápu, proč pijí dospělí mateřské mléko Od KRÁVY, chápu konzumaci mateřského mléka dítětem ve třech letech.

Odpověz
14. čer 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

@neominka četla jsem, že kojení je tak dokonalé, že maminka může krmit z jednoho prsu malé miminko a z druhého starší dítě. V každém prsu je jiné mléko. Po přisátí tam probíhá chemická reakce mezi bradavkou a sliny dítěte a dle toho se tam vytváří různé mléko. Mléko se přizpůsobí o ročnímu období 🙂 Je to neuvěřitelné a krásné 🙂 kojení je prostě dokonalé 🙂

Odpověz
14. čer 2015
avatar

Omlouvám se za překlepy, píšu z mobilu při kojení 😀

Odpověz
14. čer 2015
avatar

@annamarieveronika teda jestli je to pravda, tak je to něco úžasného!

Odpověz
14. čer 2015
avatar

Jsem pro kojení, někdy bych řekla, že až moc. Ovšem na tohle mám trošku jiný názor, dle mého pokud je starší dítko už schopno pestrou stravu, tak kojení má být pro to mladší. Přece jen ten kojeneček to potřebuje mnohem více.

Odpověz
15. čer 2015
avatar
apacheee
autorAMBASADORKA

@katy81 Já osobně si přece jen neumím představit takhle velké dítko kojit, ale určitě mi to nijak nevadí, natož abych odsuzovala. Taky si myslím, že ten velký si třeba cucne 1 denně, což asi mrňouskovi nijak nevadí. Jednou jsem někde četla, že při současném kojení staršího a mladšího dítěte, se mléko přizpůsobuje právě tomu malému

Odpověz
15. čer 2015
avatar

@apacheee Ano tak to souhlasím, pokud si jen tak cucne ... i když jámám spíš asi problém v tom, ujasnění, že potřebnější je ten mladší. Samozřejmě nikoho taky neodsuzuji 🙂

Odpověz
15. čer 2015
avatar

je jasné, že mlíčko je hlavně pro to malé a to větší si dá jen občas nebo jednou denně, není na tom nic špatného! navíc ono vidí, že maminka kojí miminko a samo si může vzpomenou, že to taky dělalo, je to přeci instinkt nebo to napodobuje podle toho menšího a proč by si nemohlo dát?! jaký je rozdíl když 3.leté dítě pije sunar z flašky nebo od maminky z prsu? nad tříletým dítětem v mekáči s hranolkama a colou se nikdo nepozastaví a u této fotky ano? nechápu

Odpověz
15. čer 2015
avatar

@mona0502 Myslím, že je nás hodně co se pozastavují nad dětmi v mekáči a některé i nad dětmi s UM ve dvou,třech letech 🙂
Ovšem každá máme třeba jiný názor, stejně jako na příkrmy, výchovu, pleny, .... 🙂

Odpověz
16. čer 2015
avatar

@barunkasem ve vaší školce se vyptavate matek jak dlouho kojila? S tím jsem se tedy ještě nesetkala 😉 anebo dítě nestoluje podle předpisů v MŠ a vy jdete za matkou, ze je to hrozny, ze určitě musela dlouho kojit? To je opravdu úsměvné 😀

Odpověz
16. čer 2015
avatar

jo, tohle si už asi nezkusím, malá se odstavila v začátku těhotenství (ne úplně přirozeně a pokles tvorby mléka vlivem hormonů byl jen poslední kapkou)

Odpověz
17. čer 2015
avatar

@katyxq Katy a když to bude chtít Šárka zkusit? Necháš jí? Odstříkáš?

Odpověz
20. čer 2015
avatar

@kajalka nechám zkusit

Odpověz
20. čer 2015
avatar

@barunkasem mám dceru má dnes 27 měsíců a v noci si také ještě mlíčko dá a nechutné mi to opravdu nepřijde...

Odpověz
20. čer 2015
avatar

Doba kojení....jak ožehavé téma... Každá kojme jak dlouho chceme, nekojme třeba, z vlastního rozhodnutí, vůbec, ale neodsuzujme a neposuzujme.
Já mám 30m dceru a kojím stále. Kojení je pro nás obě každovečerním rituálem a chvilkou, které se nechceme (zatím) ani jedna vzdát 🙂
Dlouhodobé kojení nemá 100% vliv na stolování, protože kdyby tomu tak bylo, tak spousty dospělých lidí chodí ještě "tajně" mámě pod triko 😀 😀 😀

Odpověz
20. čer 2015
avatar

Syn se kojil 25 mesicu. Koncili jsme 6tt pred porodem dcerky. Obcas ma tendence se prisat. Vzdy ho necham. Tento tyden mel 3 roky. Kazdopadne si cucne a prohlasi fuj 😀 Tele male 😀 No a do max 2-3 tydnu chce cucnout zase. Nemam s tim problem.

Odpověz
20. čer 2015
avatar

Nádherná fotka.

Odpověz
21. čer 2015
avatar

Mě ze zvědavosti cucla 8mi letá 😀 A moc se netvářila😀
@mochenkaa

Odpověz
21. čer 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

Já mám dvouletou dceru a miminko. Starší jsem kojila do roka a nemá zájem, ale neumím si představit, že bych jí ještě dávala napít, nebylo by mi to příjemné. Ale myslím si, že je to každého věc a rozhodnutí, jestli bude kojit měsíc, nebo pět let a nic nechutného na tom nevidím. A přesně jak se tu píše, když už je něco nechutné, tak spíš ten proces, kterým se dostane kravské mléko k nám na stůl. A to nejsem veganka 🙂

Odpověz
16. črc 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

Mě ta fotka příjde nádherná, jelikož se v ní zrcadlí to nejsilnější pouto mezi matkou a dítětem a zároveň lidská přirozenost. Všichni jsme se narodili jako savci, nebýt moderních vychytávek, které nám ulehčují život, jako je UM. Všichni bychom byli kojeni min. do 3 let! Takže úchylný mi připadá ten, komu to příjde divné. 😀 Můj syn je člověk, tak bude pít mateřské mléko a ne kravské. Navíc do 3 let se podle nutričního programování nedoporučuje k pití kravské mléko z důvodu množství bílkovin, o kravské laktoze nemluvě...

Odpověz
16. črc 2015
avatar

@maiki1 Proč si myslíte, že všichni budeme kojeni do tří let? Ukažte mi savce, který byl kojen takhle dlouho? Je to nepřirozené.

Odpověz
16. črc 2015
avatar

@mpbk A který savec není schopen 12 měsíců od svého narození se o sebe postarat, pohybovat se, sehnat si potravu.....? 😀

Odpověz
16. črc 2015
avatar

@mpbk 2 - 3 roky je kojené např. slůně

Odpověz
16. črc 2015
avatar

@mpbk jo a pokud chceš někoho člověku bližšího tak téměř 3 roky je kojené mládě šimpanze.

Odpověz
16. črc 2015
avatar

Hrozny, co lidi vsechno dokazi resit. Jestli chci kojit tri roky, chce moje dite a jde to, tak nevidim jediny duvod, proc by to mel nekdo cizi soudit. Je to snad vec kazde maminky. A jestli nekomu prijde kojeni nechutne, tak si holt ten boj musi resit sam se sebou. Krasna fotka a obdivuji maminky, ktere se vykaslou na dobu, ktera rika, "kojeni trileteho je nechutne" a jdou si svoji cestou...

Odpověz
16. črc 2015
avatar
apacheee
autorAMBASADORKA

@suzancha krasne napsano a ja ti za tvuj priospevek dekuji.V jake dobe to zijeme,ze nekomu prijde kojeni nechutne ???!!!

Odpověz
16. črc 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

@fafaline absolutní souhlas 🙂
já si k tomu navíc myslím, že člověk je jediný savec na planetě, který pije mléko a ke všemu od jiného živočišného druhu... a to naší společnosti připadá "normální" - nerozumim...
žádný jiný savec toto nedělá... vůl se taky nepřisaje ke krávě zrovnatak jako pes k feně nebo delfín k samici... že ano...
mateřské mléko je jen "na chvilku" pro nezbytně nutnou dobu - pak dle mého názoru by dospělý jedinec mléko pít už neměl...
co teprv, když člověk pohrdá a ohrnuje nos nad ženským mlékem mateřským, když vidí přisáté mimino/dítě - proč ? Kdo jsme ? Roboti a nebo státo krav a volů ? 😅
veřejné pardón všem zůčastněným, ale nerozumím tomu... hold už jsem taková...
Já si třeba myslím, že kojení má význam, co se týče nejen výživy, ale i psychické podpory, do 3 let. Syna jsem kojila 2 roky a přišlo mi to akorát 🙂 🙂 🙂

@apacheee mě se fotka moc líbí, vypadá hezky vtipně 🙂

Odpověz
17. črc 2015
avatar

ale teda takový melouny bych fakt nikdy nechtěla 😀 trochu lituji tu ženu, že jí pravděpodobně dost bolej záááda 😅

Odpověz
17. črc 2015
avatar

@zuhur bingo 😵 a pusu 😵

Odpověz
17. črc 2015
avatar

tedy ještě bych doplnila k úplnosti můj koment - to kojení do 3 let - myslím si, že cca do 3 let - samozřejmně, že když dítko potřebuje o něco déle či to vyhovuje oběma - matce i dítku - pak samozřejmně kojení i déle... 🙂

Já třeba osobně, když jsem kojila prvorozeného - než se narodil, říkala jsem si, že chci kojit co nejdéle, minimálně včak půl roku, nejdéle tak do cca 1,5 roka
to jsem byla nezkušená a prostě jsem si nedovedla přestavit chodící dítě přicuclé k matce na prs - páč jsem to nikde nějak neviděla...

když se narodil a kojení se začlo dařit, ta záplava emocí je prostě nádherná...
a stále jsme si dovedla představit jen kojení do 1,5 roku max...
ale jak to dítko roste, s ním roste i ta maminka... celé se to posunuje... a já si po jeho roce života říkala, že aspoň do 2 let bych ráda 🙂
Syn se nakonec na své 2. narozeniny odstavil úplně sám, tak nějak pomalu během posledního měsíce - a byla to fakt nádhera 😵

jsem vděčná za tuto zkušenost - kojit dítě tak dlouho jako jediná v rodině 😵

jsem na sebe hrdá i když to zbytek rodiny nechápe... že když nežeru jen trávu, že je to mateřské mléko výživné zcela dostatečně 😀 😀 😀

nu a dnes u dcerky si říkám, že bych ji ráda kojila do 3 let 😀 jak to bude je na ní... osobně si myslím, že buďto odpadne v 1,5 roce a nebo to později nepůjde tak hladce jako se synem... páč ona si to fakt vychutnává 😀

Odpověz
17. črc 2015
avatar

Nádherná fotka. Přála bych si to taky zažít, bohžel starší musel být ve 2,5 měsících ze zdravotních důvodů odstaven a tak mě to mrzí ☹. Doufám, že si to užiju aspoň u mladšího a starší se třeba ještě přidá 😀. A názory jakože je to nechutný? Jak to můžete napsat, v africe na tom děti třeba přeživají jako na téměř jediném zdroji potravy. Nechutný je (a i tak mi to přijde jako dost silný slovo), když přijde chodící mluvící dítě v nákupáku k mámě, rozepne jí knoflíky a cucá přede všema.. Ale doma v soukromí? Proč sakra ne....

Odpověz
24. črc 2015
avatar

Spousta "nechutných" fotek je v albu s porody, ale nikdo se nad tím nepozastavuje, protože je to přirozené a všechny jste si to prožily. Kojení už je věc každé z nás. Já ještě děti nemám, takže mě třeba ukamenujte že si dovoluju do téhle diskuze vůbec zapojit, ale kojit do 3let nepovažuji za přirozené. Zároveň ale netvrdím že by to bylo něco "zvráceného". Prostě jen jsem typ, který bude kojit dokud to bude nutné, ale jakmile dítě začně dlabat něco jiného a odprostí se od mého prsu, budu jen ráda a rozhodně v tom nebudu pokračovat - i kdyby si mělo "jen cucnout". Chci tím jen říct, že každá máme právo nastavit si vlastní pravidla a taková silná slova, která tu padala jsou zbytečná. I když máme třeba jiný názor na danou věc 🙂

Odpověz
28. črc 2015
avatar

@martulk4 byla bych pak zvedava na nazor, az to prijde 😉 nebot realita opravdu meni pohled na svet 🙂

Odpověz
28. črc 2015
avatar

Mě ta fotka děsí. Taková dva drákulové 😀 Ale to asi dělá ten úhel shora 🙂

Odpověz
28. črc 2015
avatar

Zamyslely jste se někdy na tom proč děti v Africe jsou psychycky na tom lépe než naše děti? Je to tím, že jsou stále u matky a jsou kojené a víte do kolika let? Do 4 let. A taky kojené děti jsou mnohem klidnější a spokojenější. Podle statistiky je průměr kojení 4 roky ( světovy průměr). Jsem ráda, že se oběvuji maminky co koji do těch 2,5 let. A jinak podle fotky nemůže posuzovat kolik je dítěti. Dnešní některé děti v roce vypadaji i na dvoulete. Toď můj názor.

Odpověz
28. črc 2015
avatar

@martulk4 souhlasím s tím, že ta silná slova jsou fakt zbytečná... ať si každý rodí a vychovává a fotí své děti dle svého nejlepšího svědomí 🙂
když se to někomu nelíbí, stačí mlčet a myslet si své a nebo se vyjádřit decentněji třeba...
ale někdy zírám, co jsou ženy schopné napsat teda ☹ (teda jestli to jsou vůbec ženský, ono ve virtuálu člověk nikdy neví s kým má tu čest 😀 )

Odpověz
28. črc 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

Fotka nádherná, hned jsem řekla doma, že chci taky takhle vyfotit 🙂 Kojím momentálně jedno šestitýdenní a jedno 19měsíční mrně, většinou společně 🙂 Co mě ale dost fascinuje, jsou názory v komentářích...dočetla jsem se, že jsem úchylná a nenormální nebo co...naprosto souhlasím s @fafaline !
@mpbk A pro tvou informaci - např. gorilí a šimpanzí mládě se přirozeně samo odstavuje ve věku v průměru 4 let. K odstavení u těchto primátů, kteří jsou člověku nejblíž, dochází v době, kdy mládě dosáhne zhruba 1/3 své dospělé váhy.

Odpověz
28. črc 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

@brouzdalka věřím, že máš lepší vkus, že se necháš vyfotit lépe, než takto, kdy to vypadá jako zadek, do kterého jsou zakousnuté dvě děti 😀 rýpavé komentáře neřeš, je to tvoje soukromá věc 🙂

Odpověz
29. črc 2015
avatar

@takarazestinusakur Já mám menší poprsí, třeba to nebude vypadat jako zadek 😀

Odpověz
29. črc 2015
avatar

Po porodu druheho mimi jsem nejaky 7 den kojeni mela pocit, ze prsa bouchnou a sama laktacni poradkyne poradila, at pomuze starsi (uz nekojena) a nebo dokonce manzel, pokud by si troufnul 😀 Odsavacka to nedavala.

Odpověz
29. črc 2015
avatar

@brouzdalka tak já mám doma skoro tříleťáka (na konci října) a stále je ještě kojený, čekám, kdy se odstaví sám. UM nechce, asi ví proč. Na veřejnosti samozřejmě nekojím, považuju to za intimní věc. Starší se odstavil sám na 10 měsících.

Odpověz
29. črc 2015
avatar

@maiki1 vsem neni dano kojit i kdyz se snazi ze vsech sil...Takze savec ano, ale ne kazda maminka je " mlekarna" ...ja kojeni vzdala a ne ze jsem chtela, ale duvody rozepisovat nebudu a diky bohu za UM🙂

Odpověz
4. srp 2015
avatar

@bartoskovi syn je na UM temer od zacatku... Spi celou noc od 4 tydnu, temer vubec neplace a neustale se smeje,a jeho neustalej smich vsichni obdivuji🙂 Je stastnej, hrozne hodnej, usmevavej a temer neolace...Jen kdyz je unavenej knoura jinak o nem vubec nevime🙂
Asi je vyjimka co je temer od zacatku na UM a je hodnej, neustale se smeje a casto na hlas ...kdyz jsem "kojila" a rozkojovala se tak me prepadla silena laktacka az me chtela rodina poslat k lekari.Plac a zoufalstvi, kojeni pres kloboucky kdy jsme bojovali s prisavanim syna aaz se prisal tak tahal tak ze se dotahal do krve ...Na prsach jsem si mohla jehlou puchyre pichnout. Neustalej plac jelikoz ja nebyla vubec v pohode a i rodina byla uz zoufala...Kojeni jsem vzdala a dala UM...najednou jsem se uklidnila, syn prestal plakat. Od te doby je to nejspokojenejsi miminko co je v nasem okoli...5 tydnu jsem jeste odstrikavala svoje mliko a davala kdyz jsem mela...Pak ho syn uz nechtel...Kojeni bylo pro me peklo a ano asi mou vlastni vinnou, ale tak to proste bylo a ja jsem hrda na to ze i tech blbych par dni kdyz jsem byla na dne jsem bojovala a jeste 5 tydny idstrikavala...
Ano laktacku muze mit kazdej, ale tohle uz hranicilo opravdu s navstevou odbornika...
Sveho syna miluju vice nez svuj zivot at uz je kojenej nebo ne.Je to moje laska usmevava 🙂
U druheho miminka bych vsechno chtela udelat uplne jinak a doufam, ze to tak bude 🙂

Odpověz
4. srp 2015
avatar

@neominka Je dobře že je miminko spokojené ono se neříká nadormo spokojena matka, tak je spokojené i miminko(dítě). Ale jde o to že odsuzovat maminky co se snaží kojit co nejdýl, tak je škoda a hrozné. Každá maminka at koji jak dlouho miminko samo chce. Do těch 3 let je to skvělé, ale to jsou také vyjimky spousta miminek se i samo odstavi kolem toho 1,5 -2 let.

Odpověz
4. srp 2015
avatar

@bartoskovi kdyz vidim na ulici kojit maminku prijde me to prirozene tak jako je prirozeme dychat...
I kdyz syn neni kojenej je mu 9 mesicu a kdyby mohl pije mlicko porad a pokud ho bude chtit ve 3 letevh bude ho dostavat.
Ja nikoho neodsuzuju...pokid se maminka rozjodne odstavit je to jeji vec 🙂

Odpověz
4. srp 2015
avatar

@neominka Souhlasím.

Odpověz
4. srp 2015
avatar

@neominka co jsem slysel, tak je to tak. Mesicni miminko ma jine mleko nez pulrocni. Ta priroda neni vubec blba.

Odpověz
28. zář 2015
avatar

@bartoskovi nase dcera si rekla v roce a pul, ze uz nechce. A bylo to.

Odpověz
28. zář 2015
avatar

@annamarieveronika nerada te vyvadim z omylu, ale pravda to není... rohodne nedochazi k zadne chemicke reakci mezi slinou a bradavkou.. a rozhodne se mleko neprizpusobuje každému diteti... to starsi se pouze prizivuje na mleku, které je pripraveno pro mladšího...

Odpověz
14. říj 2015
avatar

Jenom poopravim svůj příspěvek. Tak už jsem konečně maminka. Plně kojim teď už 2mesicni miminko (také to nebylo jednoduché a neslo to samo- viz. Nemocnice kvůli úbytku váhy), ale vzdát se je ta nejjednodušší cesta a 100% budu kojit déle než rok a klidně do tři let! Nechapala jsem to, dokud jsem nezažila. Je to ta nejvíc přirozená a nádherná věc, co s miminkem zazivam. A kdybych měla v roce odstavit a začít dávat na spaní kravské mléko, protože to moje je už "uchylny", tak bych měla jít asi na léčení 🙂 děkuji za příspěvky ;)

Odpověz
14. říj 2015
avatar

staršího jsem kojila do cca dvou a třičtvrtě a a přestala jsem kvůli těhotenství protože mi to bylo čím dál tím více nepříjemné, ale zároveň mi to strašně chybí...to je prostě geniální věc, mít možnost kojit, čuchat u toho k tomu svému drobečkovi, hladit ve vlasech....nedovedu si představit, že bych mu místo toho měla strčit flašku, byly to nádherné okamžiky

Odpověz
14. říj 2015
avatar

@apacheee - já si myslím, že to malé to potřebuje kvůli živinám a to velké kvůli psychice. Pokud maminka porodí dřív, než se starší dítko samo odstaví, tak by to pro něj byl určitě i stres, pokud by ho matka najednou sama odstavila a dala "přednost" malému......

Odpověz
14. říj 2015
avatar

Je zajímavé, že na kojící ženu na veřejnosti se někdy lidé dívají opovržlivě, jako kdyby to byl nějaký feťák, co si právě píchá 🙂 A je fakt, že svým způsobem to závislost je. Když se mi syn sám odstavil, tak mi to docela chybělo 🙂

Odpověz
14. říj 2015
avatar

@neominka že se k tomu ještě zpětně vracím...já nepsala, že je UM špatné, jen že je to moderní vychytávka, která má samozřejmě smysl, ale znám i spoustu mamin, které kojit mohli, ale nebojovali, protože si řekli, že dát UM je jednodušší. Každý jsme jinak nastavený, každý zvládneme něco jiného, ale to jsem vůbec rozebírat nechtěla. Ba naopak, velmi vám rozumím, také jsem na začátku kojení měla problémy, ať už fyzické tak psychické a nebýt podpory rodiny asi bych nekojila tak dlouho (15m a ještě kojím) nebo možná vůbec. Reagovala jsem jen na to, že to někomu příjde úchylné...

Odpověz
15. říj 2015
avatar

@maiki1 nevim jestli je to lehci dat UM, mozna ve smyslu, ze to proste hned tece...
Ale pak tahat sebou vodu, flasku, UM a nekde sehnat ohrati vody neni jako vyndat prso...Kazdopadne ja nekojila pac jsem to vzdala...U druheho udelam vse jinak...

Odpověz
15. říj 2015
avatar

no lehčí je to podle mě v tom, že to může dát kdokoli, nesedíte někdy i hodinu u kojení, nic vás nebolí atd. Sama jsem toho na začátku měla plné brejle a byla jsem otrávená pokaždé, když jsem musela zase a opět kojit (co hodinu, v noci neustále, kojení přes kloboučky, zánět prsu, šlo kojit jen v sedě atd.). A nepište, že jste to vzdala, prostě toho na vás bylo moc a sešlo se víc okolností dohromady, za to nemá právo vás nikdo odsuzovat, ani vy sama. 😉 Budu vám držet palce ať je to u druhého jinak, ale člověk tohle ani moc naplánovat nemůže...kolem porodu a kojení a vůbec miminek je to vše hlavně o psychice a zázemí, alespoň je to moje zkušenost. Takže klid a pohoda a půjde vše, jak říká moje babička. 😉
@neominka
@neominka

Odpověz
15. říj 2015
avatar

@maiki1 nebudi lhat...Ja to proste vzdala...Ja toho nelituju, ale jsem ted poucena z vlastnich chyb a verim, ze po druhe si to opravdu uziju a ze to pujde🙂
Dekuji:-*

Odpověz
15. říj 2015
avatar

Jak jsem si tu pročítala ty komentáře tak musím taky přispět. Neodsuzovala bych ani jednu stranu. Maminky co koji třeba do tří let ani tu druhou skupinu. Ikdyž nazývat kojení nechutným je dost přehnané. Já jsem třeba s kojením přesrala cca po 2 měsících neustálé snahy. Málo mléka, malá špatně pila a vůbec nepřibírala. Když jsem bez přehánění kojila každou půl hodinu i v noci a malá měla stejně hlad tak jsem po pravdě s úlevou přešla na UM. Teď je malé 2,5 roku a upřímně by mi přišlo divné ji kojit. Prostě protože na to jednoduše nejsem zvyklá. Ale je mi jasné, že pokud maminka s kojením nemá problém a vše funguje jak má tak jí přijde naprosto přirozené nakojit třeba i tříleté dítě. Já i přez to, že pro mně bylo kojení skoro utrpením a trochuvi díky tomu, že porod byl problematický a rodila jsem akutně císařem tak doufàm, že druhý bude přirozený a kojení půjde jak má. A možná si taky řeknu co jsem viděla divného na tom nakojit své dvouleté ditě🙂 Každopádně si myslim, že tyhle názory většinou vyplývají prostě ze špatně zkušenosti s kojením...

Odpověz
12. lis 2015
avatar

Kojila jsem 4,5 roku ve svém životě. Tři dětičky. Často jim připomínám, jaká obětavá matka jsem byla, jak jsem chtěla pro ně to nejlepší a vyrážím jim cigaretu s pusy.

Odpověz
22. led 2016
avatar

Stejnou fotku mám s dcerami 🙂.

Odpověz
25. kvě 2016