icon
avatar
ditevbyte
Zpráva byla změněna    22. říj 2017    

I my jsme - samozřejmě - byli volit. Bohužel naše hlasy výsledek neovlivnily. Výsledek, ze kterého je mi opravdu hodně smutno. Ne proto, že nevyhráli ti, koho jsme volili, ale proto, kdo vyhrál, kolik mých spoluobčanů někomu takovému dalo hlas a jaké to bude mít důsledky. Bohužel, jak už to bývá, pro nás pro všechny - ne jen pro ty, kteří svůj hlas prodají za koblihu. Z toho mám opravdu strach.
Kam jsme to za těch 28 let dopracovali...☹

avatar

Taky je mi z toho hrozně.... připadá mi, že se lidi zbláznili

Odpověz
22. říj 2017
avatar

I ja mam strach,co s námi bude...

Odpověz
22. říj 2017
avatar

Dnes jsem četla, jak byli lidé podpláceni, aby volili jeho. Verim tomu. Jine vysvětlení, proc vyhrál, proste neni.

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@margitam já to fakt nechápu. Je tolik důvodů, proč toho hajzla nevolit a ono to stále nestačí. Co by, proboha, musel udělat, aby se jim rozsvítilo? Jaké důkazy ještě potřebují?? A děsí mě, kolik lidí ho volilo - to by mě nenapadlo ani v nejhorším snu...

Odpověz
22. říj 2017
avatar

Vse je vec pohledu a názoru. 😉

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@balet ne, není

Odpověz
22. říj 2017
avatar
Odpověz
22. říj 2017
avatar

Jako on pry treba v Lovosicih vlastni tovarnu a ten kraj ho samozdrejme podporil a jeste pry zamestnanci dostali pred volbama premie 10tis🙊 njn...vi jak na to

Odpověz
22. říj 2017
avatar

Ja jsem teda volby bohužel nestihla, ale taky mě překvapilo, že lidé u nás na vesnici volili Babiše. Je to vesnice o 300 obyvatel cca...když jsem slyšela v rozhlase, že je Babiš první, říkala jsem si, že koblihy a knížka dělají svý 😃😂😂

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@katy911 Taky tomu věřím. Na internetu a v mém širokém okolí, všichni jak ho nevolili...tak jakto, že ANO vyhrálo? 😀😒

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@mikejla13 já nikoho takového ve svém okolí nemám, ale viděla jsem ty davy, jak se cpou u jeho stánku, aby se na ně dostal perník, který mají v kauflandu za necelé 3 koruny... Ale netušila jsem, že je jich tolik ☹

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@cermij u Lovosic bydlim a opravdu takove odmeny v lovochemii nedaval,takze zase nesirit nesmysli a Ano jsem nevolila

Odpověz
22. říj 2017
avatar

Musíte se na to podívat z jiného úhlu pohledu. Je to každého svobodná volba koho bude volit. Já jsem volila ODS nestydím se za to. Třeba se v Ano mýlíme a předvede nám jak to má vypadat.
Už jsem to psala včera jak moje babička volila Ano protože Babiš řekl že všem důchodcům přidá stejně. Na jednu stranu jí chápu jde jí ó její blaho. Bohužel život se s nimi moc nemazlil a když vám vyměří důchod 5000kc tak chcete samozřejmě víc. Bylo to cílené na tyto lidi a jim už je jedno kde ty peníze vezme hlavně že oni budou mít víc.

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@kessy_s nerikam ze zamestnanci lovosic, celkove nekteri jeho zamestnanci. A to ze primo vy jste nevolila...nerikam prece ze kazdy od tamtad volili jeho, ale je jich dost kdyz asi vyhral ve vsech krajich

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@cermij no vyznelo to jako ze zamestnanci lobochemi dostali premie,tak tim padem se omlouvam. Ale treba co vim tak v chemicce dava bezne 13 a 14 platy a lidi ho proste asi maji radi nebo vidi ze se za dob jeho vlady neco zmenilo. Neni potreba vzdy spinit toho kdo vyhraje ze toho dosahl uplacenim.

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@mlynkova85 je to každého svobodná volba, to samozřejmě. Ale každá volba má své důsledky - tahle mj. ten, že o lidech, kteří tuhle volbu udělali, si nemyslím nic hezkého. A důsledky jejich volby si bohužel poneseme všichni ☹

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@kessy_s to ja nikoho nespinim...snad to bude dobry a budou zmeny k lepsimu. Uvidime co s nim bude..

Odpověz
22. říj 2017
avatar

Ja ziju v cizine, o politiku se moc nezajimam, ale muzete mi prosim V KLIDU nekdo rict, co je na Babidovi tak spatneho?

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@svetluluska za prvé je proti němu vedené trestní stíhání (50 mega v dotacích na čápi hnizdo), za druhé jeho praktiky při "nasilnem" přebírání menších firem pod agrofert,za treti chce zasahovat do ústavních zákonů a zrušit senát a omezit počet poslanců,čímž by kompletně změnil demokratické volby a k tomu se mu moc bude hodit Tomio,který chce přímou demokracii a referendum...pak si odhlasujeme vystoupení z EU,na což prostě nemáme a skončili jsme,zůstane nám tu už jen Babiš a Rusko...

Odpověz
22. říj 2017
avatar

Já teda taky nevím co je na něm špatného? Mě třeba nevadí. To co se na něj házelo před volbama,byla jen reklama pro něj.... 😀 já sice volit nebyla,ale jinak bych ho asi volila.... A nepřipadám si jako ovce,stupidní člověk,negramot,nebo jaký další urážky kolují internetem... A to koblihu jsem nedostala 😂

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@reriska tak pokud tohle někdo bere jako reklamu, tak už fakt nevím...

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@properjoey zapomněla jsi dluhopisy, StB, EET...

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@ditevbyte ono toho je mnohem víc,ale zásadní mi přijde ta ústava a jeho policejní stát,ještě že snad tu ústavní většinu nesloží...

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@ditevbyte tak jak to ze se na nej Čapí hnízdo a Stb provalilo az pred volbama 😉

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@reriska Čapí hnízdo se řeší už minimálně rok, spolupráce s StB ještě déle... Odkud čerpáš informace - z Babišova facebooku?

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@ditevbyte a co je spatnyho na EET? To absolutne nechapu. Ja jsem 8let studovala, pak jsem delala to, co jsem vystudovala, za mizerny penize, absolutne neodpovidajici te drine a z kazde koruny jsem musela odvest dan, tak proc by to nemeli delat i zivnostnici? Proc oni by meli mit moznost schovat si vsechno do kapsy?

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@properjoey opravdu se nechci hadat, ale treba to trestni stihani, neni divne, ze to prislo tesne pred volbama?

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@properjoey s tou EU to je pravda, k tomu snad nedojde... skoda, ze lidi nekoukaji moc kolem sebe a nevsimaji si kolik projektu v CR je hrazeno z EU. No snad si "namele hubu" Anglie a CR bude moudrejsi ;)

Odpověz
22. říj 2017
avatar

Ja mam teda problem i s Piratama - jsou sympaticti, zadni papalasove, ale pro me to jsou proste takovi digitalni sexy komousi, ale proste furt komousi, nektery veci, co prosazuji, jsou desny (karta soudce, upravy v domacim vzdelavani a tak). A vysledek Svobodnych me mrzi, nevim, proc nedokazou oslovit vic volicu, v me socialni bubline jsou tak trochu za exoty. Skoda.

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@svetluluska oni mají možnost schovat všechno do kapsy? Že o tom nic nevím... Zkoušela jsi někdy podnikat?
A co je na tom špatného? Je to šmírování a už víme, jak Babiš s těmihle informacemi umí nakládat. O průběhu kontrol ani nemluvím. Spousta živnostníků kvůli tomu zavřela - ne proto, že by už nemohli krást, ale proto, že jim živnost vynášela tak tak, aby se to vyplatilo a k tomu by jim přibyla další investice a další náklady. Mj.

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@svetluluska panebože. A tušíš, že ty peníze nerostou v Bruselu na stromě??

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@ditevbyte jo tusim. A tusis, ze CR mnohem vic cerpa nez dava?

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@alamo mě taky mrzí - holt musíme přijít na to, co dělat jinak, abychom byly pro voliče volitelní ☹

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@svetluluska za jakou cenu? Co ti podnikatele bez dotaci? A spousta nerentabilinich dotovanych projektu jede nekolik let jenom proto, ze by jinak museli dotaci vracet - i kdyz je to totalne ztratove. A ostatni podnikatele, co dotaci nedostali, okrouhaji.

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@svetluluska Ano. Na dotacích pro Babiše a další hajzlíky nebo na nesmyslné projekty za nesmyslných podmínek - mj. Kolik těch peněz se rozsype "bokem" je další věc. Věř, že jako zastupitelka o tom něco vím. Jo, něco jde i na užitečné věci, ale ty bychom byli schopní zaplatit sami. Navíc nechápu - evidentně na rozdíl od tebe, proč by nás měly dotovat občané jiných zemí...

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@alamo a není to hezké? Podnikáš, zaplatíš daně a z těch daní se přiklepne dotace tvému konkurentovi, který díky tomu může zákazníkům nastavit úplně jiné ceny a ty to můžeš zabalit. Ideál <3

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@ditevbyte myslim, ze neni potreba byt tolik utocna. Promin, ale to je naprosty nesmysl. Ty dane plati i ten, co dotace dostane. Ja mam proste pocit, ze se ted po volbach ozyvaji "potrefene husy"

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@svetluluska já se nehadam,jsem ráda za tuhle diskuzi 👍 mělo by se o tom mluvit. Upřímně ano,divně to je,ale holt časování si tak někdo vymyslel,účel to ovšem nesplnilo...když to lidi berou jako reklamu...nicméně aféra je fakt už staršího data...navíc to jak přísaha na svou rodinu...fuj,to je sprostý...
Na druhou stranu dneska jsem s ním poslouchala nějaký rozhovor,já chápu,že ho lidí voli...to je demagog jako vysitej! Hrozně libive to umí podat a lidí to poslouchají.nevim,jestli si to vymýšlí sám,nebo na to má lidí,ale tohle mu fakt jde...

Odpověz
22. říj 2017
avatar

Je to marny, no. Zaklady makroekonomie, asi druha prednaska...

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@properjoey ja jsem taky rada 🙂 a dekuji za klidny pohled na vec 🙂

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@alamo ok, dekuji za nasmerovani.

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@properjoey má (všeho)schopné markeťáky. A ano, mluvit umí, ale objektivních informací proti němu se najde dost, tak nechápu, proč se někdo nechá uchlácholit tím jeho "Je to kampáááň, to Kalousééék". A před volbami je každou chvíli, navíc hádám, že než do tohohle obvinění šli, potřebovali nasbírat dost materiálu - hádám, že právníky má ještě schopnější než markeťáky.
Za ostrý tón se omlouvám, ale ty výsledky mě fakt neskutečně s.. a děsí

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@ditevbyte kdepak z facebooku 😂 já třeba o něm začala slychat opravdu až tak 4 měsíce zpátky,jo moje chyba,radši koukám s dětma na vecernicka 😉
Pokud se jedná o EET,ano podle mě končí jen ti,kteří MUSÍ přiznat veškeré své příjmy,který do teď nepřiznavali,tudíž okradali nás vsechny.
Navíc mi přijde že z něj děláte vy Protibabišovci nějakýho nadvladce,který všechno rozhoduje sam,vždyť je tam celá vláda... 🤔 a každej,každej z nich "to myslí s námi dobře" 😆😆😆 Je tam jeden pitomec větší než druhej,tak koho si z nich vybrat?! 🤐

Odpověz
22. říj 2017
avatar

Je po volbách a volili jsme my - zase stejný humbuk o ničem. Bude opet žít úplně stejne ... Nechápu, lidé někoho dobrovolně zvolí a pak ho nechtějí. Tak kdo jim ty hlasy dal??? Kdyz si vzpomenu na přímou volbu prezidenta, třičtvrtě národa to balilo - jak budeme moc žít a vida zijeme🙂

Odpověz
22. říj 2017
avatar

Dopadlo to jak to dopadlo , nic se s tím už dělat nejde, mě jenom fascinuje, že někdo není schopnej obětovat jeden den pro budoucnost a jsou to všechno lidí v produktivním věku , takže o budoucnosti našich dětí pořád rozhodují důchodci . A k Babišovi, všichni tu řeší Eet a kouření , tohle mě teda vůbec ani jedno ani druhé nevadí . Já se jenom desim toho až on zlikviduje konkurenci, napakuje se a pak se taky může stát, že to prodá zahraničním firmám a udělá pa pa viz. Bakala a pak už budem zcela závislý na cizině . Spousta lidí ani neví, co mu všechno patří . A je pravda, že on ze sebe umí udělat chudáčka a podporuje udávání , což koukám, že na to lidi furt slyší . Nic nějak bylo ,nějak bude , ale já tohle nevolila.

Odpověz
22. říj 2017
avatar

@reriska já myslím,že částečně máš pravdu a že to letos nebylo o tom,koho si vybrat,ale spíš,koho nevybrat,aby nás to nestalo systém.protoze ano,opravdu je tam sami šejdíř 👍

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@davsonsyn pěkně napsáno 👍

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@reriska promiň, ale zkusila jsi někdy podnikat? Já neříkám, že všichni platili poctivě daně, ale tvrdit, že zavírají, protože nemůžou krást, je fakt absurdní. Představ si, že provozuješ podnik - myslíš, že je taková sranda ho zavřít? To zavřeli ti, kterým se opravdu podnikání přestalo vyplácet. Já nevím, kde se furt v lidech bere ta představa, že živnostníci hrabou zisky hráběmi.

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ditevbyte Nenapadlo te, ze by jsi se spis mela zamyslet nad tim, proc jste volice neoslovili? Ono je jednoduche vlastni sehlani svadet na nekoho jineho a nehledat chybu u sebe.... O tvem vyjadrovani na stranu volicu jsem psala jinde.

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ilonne ale to není o tom, proč my jsme voliče neoslovili - a to píšu o něco nad tvým příspěvkem, btw. 🙂 A nad tím se samozřejmě zamyslíme. Ovšem vzhledem k tomu, že se teď ukázalo, že skoro 50% voličů slyší na populismus, extrémismus nebo na lhaní a praktiky StBáka, bude opravdu těžké prorazit. Protože v tomhle ohledu opravdu nemůžeme sloužit... Taky by bylo na místě zamyslet se, jestli bychom se příště neměli vykašlat na dělání kampaně a prostě místo toho nakoupit nejlevnější perníky, polepit to naší značkou a hodit to do davu - evidentně to zabírá

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ditevbyte Ale tohle jsou porad stejne reci po kazdych volbach, i kdyz samozrejme od jinych lidi. Ja treba nemela ani pernik ani koblihu nebo co vsechno se rozdavalo, me proste oslovil program + mam tam svoje vybrane lidi + na urovni komunalni politiky s jednou radni za ANO spolupracuji a pro nase mesto toho udelala hrozne moc. Na druhou stranu chapu, ze psane slovo byva dost casto druhou stranou spatne interpetovano a vcelku rada bych si s tebou klidne nekdy dala kafe nez se "snafat" pres socialni site.

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ditevbyte musím říct, že letos by se nad sebou všechny politické strany mely zamyslet , protože absolutně nevyužily příležitost propagovat svůj program a jak to s námi do budoucna bude , protože všichni házeli na Babiše špínu a evidentně si mysleli , že to stačí a kdo z toho prosperoval byl právě Babiš , protože i když se očišťoval, tak ten program reprezentoval. Sama jsem několik lidí slyšela, že neví koho volit a že asi teda toho Babiše . A nejvíc to poznali lidí z ČSSD, který přešli k Anu

Odpověz
23. říj 2017
avatar

A me se strasne libi jak jsou vsichni nastvany😂😂
Koblihu jsem nedostala, ANO jsem volila ✌🏼

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ilonne víš co, v něčem máš pravdu - já už v době kampaně šílela, když jsem se bavila s lidmi a snad každý druhý mi říkal, jak je znechucený současnou politikou - nikdo mi teda neřekl, že bude volit ANO. A vůbec jsem se tomu naštvání nedivila. Píšu to už v tom příspěvku, který tuhle konverzaci začal - jsem zoufalá z toho, kde po 28 letech od konce komunismu jsme. A víš, na jednu stranu souhlasím, že mu voliče nahnalo chování politických stran v předchozích letech, na straně druhé, řešením toho, že nám vládnou a ke korytu se derou šmejdi přece není zvolit si šmejda ještě většího. A lidi měli informace o tom, co on je zač , bohužel, jak je vidno z vedlejšího vlákna, někteří si před hlasováním nezjistili ani to, jak volby fungují, tak bych asi po některých chtěla moc, aby se zajímali o víc, než co jim nakecá Babiš.
Taky máš pravdu, že ze mě teď mluví vztek a lítost, i když opravdu ne z toho, že já nejsem v PS. Taky ze mě mluví strach, co bude dál. To je třeba ten rozdíl oproti minulým volbám, kdy to třeba taky nedopadlo podle mých představ, taky jsem měla vztek, ale nikdy jsem neměla pocit, že bych se měla čeho bát. Teď ano - podívej se, jakým způsobem je ten člověk schopný zneužívat veřejnou správu, když se mu někdo nelíbí.

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ditevbyte Jenze podle me mu prave tato.negativni kampan prinesla vic hlasu nez dam ocekaval. Kolikrat uz nam media prinesla zarucene informace a pak to nebyla pravda. Ted budu mluvit sama proti sobe, resp. sve praci, ale kolikrat uz doslo s velkou slavou k obvineni nejakeho politika a nakonec ho soud zprostil. Podle me, kdyby na to pred volbami neustale nekdo nepoukazoval, nemel by tolik preferencnich hlasu. Znovu se budu opakovat, me se take nelibi, ze byl mel byt premier, ac je trestne stihany, proto muj hlas nedostal a dostaly ho vybrani kandidati. Pro me ANO neni Babis, je tam spoustu dobrych lidi.
A opravdu myslis, ze je dobre namirit vztek proti volicum a nazyvat je tak jak je nazyvas? Prece i hlas nevzdelaneho clovekama svuj smysl, i ten nevzdelany clovek ma svoje ocekavani a vybira si na zaklade vlastniho presvedceni, co je pro nej nejlepsi.
Ja te na jednu stranu chapu, ale myslim, ze lepsi bude kdyz svuj vztek vlozis do aktivitni snahy zmeny nez dalsiho "kydani hnoje". Vytahni svoji stranu nahoru, ukazte lidem, ze na to mate. Zmena potreba je - Kalouskove, Bendove, Sobotkove atd. uz toho myslim ukazali az az....

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ilonne jak je nazývám?
A chápeš, že to nebyla negativní kampaň, ale fakta? To měl člověk mlčet, protože bylo před volbami? Navíc se to řeší poslední 2 roky, když se bavíme o Čapím hnízdě. O ostatních jeho kauzách a důvodech, proč ho nevolit ani nemluvím. Fakt nechápu tuhle logiku... A ano, myslím, že je namístě, namířit svůj vztek na ty, kdo tuhle situaci zapřičinili. Jo, věnuji se politice ale hlavně jsem člověk, který v téhle zemi žije, pracuje, vychovává děti a jako takové se mě toto rozhodnutí tebe a dalších hluboce dotýká. Ne proto, že moje strana propadla - to je akorát důvod k lítosti a sebereflexi.
A když zmiňuješ ty ostatní politiky - že ti štvaní proti nim nepřišlo jako kampaň. V čem je rozdíl? Já jediný rozdíl vnímám v tom, že ač se nehodlám jediného z nich v nejmenším zastávat, tenhle člověk je v gaunerství několikanásobně přerůstá. Vadí mi, že ODS ze zákulisí ovládali kmotři - taky ji nevolím. Ale taky v reakci nevolím stranu, kde kmotři netahají za nitky potají, ale takový člověk se postaví přímo do jejího čela. A to, že volíš někoho jiného je směšný argument. ANO je strana jednoho muže, dej si tu práci a najdi si, co o ANO říkají lidi, kteří se mu v té straně postavili nebo chtěli něco dělat jinak. Už tam samozřejmě nejsou.

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ditevbyte Tak nejak jsem si myslela, ze jsi schopna diskuze. Ocividne nejsi a argumenty, ktere nesouhlasi s tvym presvedcenim povazujes za smesne. Jsem rada, ze mam kolem sebe lidi, kdy ac mame odlisne nazory na politiku, jsme schopni v klidu diskutovat a hlavne se respektovat.

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ilonne cože? Promiň, ale tvoje argumenty prostě nedávají smysl. Důvody jsem ti rozepsala a vysvětlila dost podrobně. Není má chyba, že to nechceš vidět. A proč lidi, kteří ho volili nerespektuji, jsem taky psala už výš. Já mám taky spoustu známých s jiným názorem - opravdu se nestýkám jen s voliči Svobodných. Ale velice převelice mě těší a vážím si toho, že tam není nikdo, kdo volil tohohle člověka. A ani nebude. Píšu to výš - udělali jste rozhodnutí, za které všichni zaplatíme a já nemám jediný důvod k tomu, usmívat se a být vstřícná k lidem, kteří dali tomuhle člověku do ruky bič, kterým mě může přetáhnout po zádech. Stejně jako nerespektuji a nejsem smířlivá k těm, kdo ho před 70 lety dali do ruky komunistům A je mi fuk, jestli to udělali s dobrým úmyslem z naivity, neinformovanosti nebo omezenosti. Už to chápeš?

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ditevbyte promin, ale
@ilonne ma pravdu, zacnes z tech, co s tebou nesouhlasi delat blbce a nejsi schopna diskutovat

Odpověz
23. říj 2017
avatar

Mě třeba osobně hrozně vadí eet. Nevlastním firmu jsem tu pouze zaměstnaná,ale popíšu vám naši situaci. Před eet jsme lidem prodali zboží a když ho měli víc než potřebovali mohli ho přijít vrátit a my jim vrátili peníze. Vše bylo řádně zaúčtované. Žádná černota se tu nevedla. Byla to služba lidem. S eet toto skončilo. Proč protože když vystavím účtenku do mínusu tak se jim to rozblika pěkně červeně takže lidé mají smůlu ó kontrolu vážně nestojím a né proto, že bychom tu dělali něco špatně ale nemám na to čas věnovat někomu den svého času. To že to poslední dobou vypadává ani nemluvím. A ti co chtějí obcházet eet ho stejně obcházejí ve velkém. Návod dávat nebudu ale vím jak na to. Člověk se v obchodě ledasco dozví a je každého volba jak bude podnikat.

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ditevbyte tohle mi taky přijde dost drsný.ja ve svém okolí mám jak voliče ANO,tak SPD,dokonce v těch nejbližších lidech.nikdy nepochopím,jak dle mého inteligentní lidi toto můžou zvolit,ALE! je to jejich volba a na tu mají právo! Ó tom je demokracie.jo,s mužem jsme si ze sebe dělali legraci,on mi říkal,že jestli půjdu volit Piráty,přestane se mnou spát,já mu říkala,že jestli zvolí Babiše,tak se s ním rozvedu.Volili jsme jinak,každý něco jiného,přesto jsme si z toho dokázali udělat legraci a nikoho neodsuzujeme...i nevolit je volba a to udělalo 40% lidí! Přesto nemáme právo nikoho odsuzovat,jsme zatím ještě demokracie a volby nejsou povinné a tak se každý musí rozhodnout,co chce a nebo nechce...

Odpověz
23. říj 2017
avatar

@ditevbyte Evidentne ty nechapes princip demokracie a svobodne volby, ci vyjadreni sveho nazoru. V cem se chovas jinak nez diktator? Promin v nicem, mas alespon tady snahu diktovat ostatnim, co si maji myslet a koho meli volit...

Odpověz
23. říj 2017