icon

Pro ty nerypavky,je vás hodně co se ptáte na to jak na tom Anetka je.podporu kyslíkem má 28%,když se dostane na 21%,tak máme vyhráno,protože bude dýchat sama.
Kaká a čůrá krásné sama a taky i papka krásne 🥰
Infekce klesá,ale má méně krvinek,ale to u nedonosenych děti je normální.
Dnes maličkou koupou,budou ji vážit a taky měřit 🥰
Tak jsem zvědavá 🥰

1
avatar

Rýpavky jsme podle tebe asi všechny, co nechápeme, proč tam s ní nejsi. Nicméně to je tvoje věc a tvoje svědomí. Každopádně jsem ráda, že se malé daří dobře. Ta podpora je fajn aspoň jí to dýchání tolik nevysiluje. Kryštof ji taky měl, po narození dýchal, ale nestihli mi dát kortikoidy a na ten týden byl celkem velký a údajně v tomhle mají výhodu miminka s nižší porodní váhou, protože to pro ně není tak náročné. Během dvou dní ale nabral sílu a zvládal to i bez kyslíku. Uvidíš, že malá to brzy zvládne taky a s tou infekcí si doktoři určitě poradí. Z čeho že ji vlastně má?

Odpověz
20. říj 2021
avatar

Tyyyy jo, malá je už na světě. Tak hodně zdraví vám všem

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@kajule nevím možná ano,ale chápu to,že to nechápeš,já bych fakt nedokázala být na šestinedělí a slyšet jak tam miminka pláčou,a já mám malou jinde 😭 bych jsem se tam psychicky zbláznila,kluci mi tu dodávají sílu a za maličkou jezdím 😍
Je tak to byl Kryštůfek šikovný,já se moc těším na den D kdy mi řeknou,že nastupujeme spolu na to normální oddělení 🥰 toho dne se fakt nemůžu dočkat 🥰 snad to bude brzo 🥰

@dulka333 ano ano,už dva dny 🥰 a moc děkujeme ❤️

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal takže příčinou dřívějšího porodu byla nějaká infekce ? Asi jak byla praskla ta voda,ne ?

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@sylvka ano přesně tak a taky tu infekci měla s toho,že jsem ji měla i já 2x po sobě za 14 dnů.ale hlavně skrz te vody

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal Já to na jednu stranu rozumím, věř mi. Nesnáším nemocnice, užila jsem si jich dost se svojí léčbou a skrz Filipovu implantaci. Na druhou stranu tady máš velký hnací motor a to je ta maličká. Nemusíš být na pokoji s maminkami, fakt tam můžeš být u ní v podstatě celý den a tam se jít jen vyspat. Já Kryštofovi četla u inkubátoru knížky, odsávala, později pomahala krmit, přebalovat. Psychicky jsem byla fakt mimo, chyběli mi všichni doma, ale hodně mi pomohlo Nedoklubko. Malé by to pomohlo a věřím, že i domů se potom dostanete dříve. Zkus se doma uklidnit a uvidíš třeba si k tomu ještě dojdeš. ☺ Všechny tyhle děti jsou obří šikulové, silnější než my rodiče. ☺

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@kajule no nejdřív se fakt musím uklidnit to je pravda a vyléčit trochu tu bolest po tom císaři a pak třeba fakt půjdu za ní do nemocnice.a budu k ní chodit.
To jsem moc ráda,že tyhle děti jsou sikulove a,že vše zvládnou,ale furt se bojím a nechápu co je těch 28% a kdy z toho může být těch 21%
Taky za toto tehu jsem si užila nemocnice až až.
Já nevím zda jsem udělala dobře nebo ne,že jsem šla domů,ale zase se cítím líp,ale furt na maličkou myslím a nejsem s toho psychicky dobrá 😭

Odpověz
20. říj 2021
avatar

Já byla s klukama měsíc v nemocnici..ležela jsem na gynde protože na šestinedělí bylo plno, každý tři hodiny jsem jezdila tři patra na dětskou jip, bylo to psycho, nemocnice špatně snáším, brečela jsem chlapovi do telefonu denně ale ty děti bych tam samotné nenechala ani den..držím vaší maličké moc palečky

Odpověz
20. říj 2021
avatar

Četla jsem tu diskuzi předtím... Doufám, že se to nezvrhne zase na totalne nechutnou přehlídku toho, kdo urazí a odsoudí autorku příspěvku víc ... Jako upřímně, číst to je fakt nechutný. Pod diskuzi o narození mimča 🤦‍♀️🤦‍♀️ gratulace a pak kotel...

Odpověz
20. říj 2021
avatar

Gratuluji! Na nedonošenátko vypadá i hezky buclatě 🍀

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@wwera Ano ty jsi měla kluky a doma nikoho. Ona má doma 4 další děti, které ji taky potřebují a u kterých ona čerpá sílu.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

Segra rodila 26tt a každý den za synem dojizdela ☺️ Nic si z toho nedělej

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@tamarakralova pravda..možná bych se rozhodovala jinak kdybych měla doma další děti..těžko říct..nesoudim..jen říkám svůj zážitek..bylo to pekelný čas se táhl..ale nelituji

Odpověz
20. říj 2021
avatar

Ano,kdybych doma nemela 4 syny,bez váhání bych byla v té nemocnici,ale jak tu bylo zmíněno u kluků nabírám sílu,kterou potřebují na další den co jdu za maličkou 😍😍 je to kolotoč,ale jsem moc ráda,že můžu být s někým doma u koho nacerpam sílu a nemusím furt myslet na Anetku,i když ty myšlenky mám furt u ní 😍

@tamarakralova děkuji moc 🥰 ano je krásně baculatá i na to,že má jen 2480g,teda měla jak se narodila,teď bude mít méně miláček

A jsem ráda,že zatím se to tady nezvrhlo a řeší to u toho oznámení o narození 🥰 tam si to ani nečtu

Odpověz
20. říj 2021
avatar

a tak na jak chodis dlouho?Nebo jak dlouho te tam nechaji?Hlavne at je mala ok?

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@digklariska teď jen cca 45minut,protože mě bolí hrozně ta jizva,asi skrz té sterilizaci,ale jak mi bude líp a líp tak tam budu daleko déle a přesně tak,hlavně ať je malá ok 🥰 jak bude den D a přendaji ji na to normální oddělení,tak půjdu za ní a na to se moc těším,už se nemůžu dočkat 😍😍

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal držte se obě, at jste brzo spolu 🍀

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal Já první dny, než jsem si skoro vybrečela u vedoucí doktorky ten pobyt, chodila vždy domů s pláčem a když mě přijali tak jsem zase bulela tam jak mi bylo smutno po těch čtyrech doma. Jsem na nich závislá a k tomu hormony po porodu, ale brala jsem to tak, že ten nejmenší mě momentálně potřebuje nejvíc. Každopádně věřím, že to je otázka pár dní, kdy budeš moct za ní. ☺ U tebe je to blbé ještě skrz tu jizvu, těch 45 minut je sakra málo pro vás obě, ale to já si nedovedu představit jak to bolí, rodila jsem všechny čtyři přirozeně.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@wwera Věřte mi, doma se táhne ještě víc. Než jsem si vydupala být u malého tak to bylo doma stejně jen o tom najíst se, odsát a běžet zase za malým a takhle 2x denně. O starší kluky se staral hlavně přítel a já se s nimi jen mazlila. ☺

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@wwera představ si, že moje dítě mi po narození odvezli 80km daleko a já za ním kvůli císaři nemohla. Propouštěli mě v úterý a já za ním nastoupila na stálo až další pondělí, protože na nedonošeneckém odd. jednak nebylo místo a jednak vyžadovali, abych po císaři byla co nejvíc fit. Představ si, že kdyby si mi tehdy tohle řekla/napsala, tak se sesypu.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal No, teď jsem dočetla a jenom zírám. Vždyť neznám nedonošené miminko, aby tam s ním mamka byla. Vždycky maminku propustí, ona tam jezdí a až dítě propustí z JIP, tak nastupuje znovu k dítěti.
Jinak gratuluji k malé a přeji hodně zdraví. Ten původní příspěvek mně unikl.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@damaska moc děkujeme 😍

@kajule bolí to hrozně moc,ještě po té sterilizaci,ani kašlat nemůžu,jak to bolí večer jsem nespala a skucela bolesti.ale.ono to přejde.ja taky brečím,ale u kluků chci být silná 😭 nikdo neví kdy půjdu za Anetkou 😭😭 doufám,že brzo nebo zešílím 😭😭

@lleennttiillkkaa no mi maličkou chtějí po císaři dát do ruky až po týdnu,dřív mi ji nedají,mají strach,že bych to neustálá,takže to hlazení je pro mě za trest 😭 je to málo 😭 dnes mi řekli,že ji ani tolik nemám hladit,protože jak se hýbala tak jí vypadla sonda na dýchání 😭 takže ať už je to týden,abych jsem si ji mohla vzít do náruče,prebalit si ji aj 😭

@sebestka ano ano já taky neznám ani jednu maminku,která by ležela na nenatologii 😭 už se těším jak bude den D a půjdu si lehnout k maličké a pak za pár dnů půjdeme domu 😍 nemůžu se dočkat ach jo 😭 a děkuji moc 😍

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal jsi statečná, vim, jaka je to bolest, a to zavinovani dělohy, kazdy cisar to bylo bolestivejsi. Mas aspon možnost si vzit lek na bolest, treba jen na noc?

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal neboj, to všechno s Anetkou domazlite♥️

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@lleennttiillkkaa měla jste úplně jinou situaci..tak jako já..tak jako paní...jen jsem napsala svojí situaci..s nedonošeňatky to neměla lehké ani jedna z nás..ať tak nebo tak

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@sebestka tak to je omyl. Dcera se narodila 30+5 tt (1170g) samozřejmě byla na JIRP, já na ARO, už z ARO mě vozili na vozíčku, abych ji aspoň viděla, poté mě pustili na šestinedělí, to jsem za dcerou docházela po 3h na přebalování, odsávání mléka, koupání, klokánkování. Po mém propuštění jsem byla ihned přijata na hostinský pokoj, takže pořád stejný režim. Po dceřiným propuštění z JIP jsme pak spolu byly 24h denně na oddělení intermediární péče. Cca 1,5 měsíce než nás propustili domů.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@damaska no dnes mi řekla sestřička na nenatologii,že si na noc můžu vzít 2 paraleny,tak pokud budu skučet tak jak včera,tak si je dám.
Jinak u mě třetí sekce byla nejlepší,vůbec mě to nebolelo,ale teď úplně umírám 😭 a máš pravdu to zavinovani dělohy je nejhorší 😭 takovou bolest jako teď,jsem neměla ani po jedne sekci.ale bolest neřeším,hlavně ať je moje milovaná Anetka co nejdriv v pořádku s můžu za ní na oddělení 😭

@eva_sam na ten intermediální oddělení se strašně moc už těším.napsala jsem tu už jeden názor,že bych nemohla být na šestinedělí a vidět jak tam mají ostatní maminky dětičky u sebe a já nic 😭
Moje maminka před 20 lety porodila mrtvého syna v 31tt,byla se mnou teď na nadstandardním pokoji a sama se mnou souhlasila,že mám jít domů,že bych to na šestinedělí nedala.ale ovšem,jak budeme moct na intermedial tak hned za ní utíkám a neřeším vůbec nic.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@eva_sam Já píšu, že nikoho takového neznám a že těch nedonošených miminek jsem v životě už potkala. A to ty maminky byly v různých porodnicích a všude stejný systém.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@sebestka v Brně na Obilním trhu nás v r. 2017 bylo takto několik. Miminka na JIRP a maminky ubytované v nemocnici na hostinských pokojích.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@eva_sam v Plzni taky tak..tedy před 11 lety..jak dnes nevím

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@eva_sam tak o hostinských pokojích slyším prvně,ale když si vzpomenu na to,jak jsem ležela 3 dny na šestinedělí jak u Michálka a Matyaska a ty tři dny jsem je neviděla,protože byli na jipce v inkubátoru a to oddělení bylo jinde než gynekologie,daleko dal,tak mě nechali na šestinedělí s maminky co měly u sebe mimika a abych pravdu řekla,bylo to pro mě utrpení,za tři dny mě pustili a já jsem šla za nimi na jipku.je to 9 a 4 roky zpět,ale je fakt,že nedonosenatka nebyli,ale do hostinského pokoje mě nedali.
Ale je pravda,e jsem rodila na fifejdach s ne na fno

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal V tomhle tě podpořím. Taky jsem odešla domů, a to jsem doma neměla malé děti, holky už byly velké. Ale porod byl s komplikacemi (akutní sekce plus T-řez navíc, tedy 3 řezy najednou), musela jsem i přestat odsávat díky tomu, a přesně jak píšeš - potřebovala jsem se co nejdřív dostat do formy, abych mohla za nimi a mohla se o ně starat, jezdili jsme za nimi obden - týden, pak už jsem se zvládala o ně starat a mohla jsem tam být s nimi. Vydržte, držím pěsti.
Jen tedy - jsi dva dny po sekci už doma?
Jinak já byla na šestinedělí 5 dní, a peklo, slyšet ta miminka okolo - děti byly úplně v jiné budově. Když jsem nastoupila za nimi, byla jsem o tři patra výš.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal Ty bolesti jsou tou sterilizací. Takhle to měla švagrová, byla po pátém dítěti, den po normálním porodu, a pak se několik dní nemohla bolestí ani pohnout...

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@wwera já ale jela domů na dvě noci i od druhorozeného.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@eva_sam Fakt jsi první, o které slyším, že to bylo jinak.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@oveckaluky bože to mi neděláš vůbec radost 😭 jako abych jsem se taky nepostavila,to je masakr.a děkuji moc za podpoření jsi zlatíčko 🥰 já mám naštěstí jen ten dolní řez,ale mam skrz té sterilizaci delší jizvu od jedné kyčle k druhé 😭
No doufám,že brzo budu pro malou fit a,že brzo za ní budu moct jít na pokoj 🥰 a podepsala jsem reverz,ale jako první mi doktor rekl,že mě pustí i bez reverzu a nakonec přišel s tím,že ten reverz musím podepsat.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@oveckaluky Příbuzná rodila 5.8.21v Brně císařem ( nebyl plánovaný), byla na vyvolání a vůbec se neotevřela, to byl čtvrtek a v sobotu ji propustili, že je dobrá a šikovná domů. Čučela jsem jako puk.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@sebestka to teda čučím taky, ale ono možná i vlivem covidu.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

Ja by som na tom sestonedeli tiez nevydrzala asi v plnom mentalnom zdravu, hlavne ten vreskot ostatnych deti, to by som si ani neoddychla.. pamatam si jak sme tam boli 3 dni so synom a ja som bola jak zombie lebo ine deti mi nedali spat, takze som treti den mala pocit, ze uz som svojmu zdravemu synovi prd platna teda.. neviem si predstavit este dochadzat na JIP za svojim a cumiet na zdrave donosene deti. Musi to byt priserne.. ale ja ked som rodila v Motole, tak ma predtym hospitalizovali na rizikovom a prave k nam dali mamicku, ktora porodila chlapca, co musel ist hned na operaciu srdiecka - vraj sa ani nemusela doprosovat, v Motole je sestonedelie dost plne a vsetkym tam prislo ludske ju poslat na rizikove, aby tam nelezala s inymi detmi, ked to jej bolo na JIP po tazkej operacii. Tak by som sa trebars opytala, ci nie je mozne toto. Ked to islo v Motole, tak by to mohlo ist aj inde, ak by si sa trebars opytala 🙂 Urcite by som nepodpisovala 1 den po cisarskom revers, co ked sa ti nieco prihodi? Tu ide aj o tvoje zdravie, detom budes prd platna, ked sa ti nieco stane.. je dovod preco zeny v porodnici zostavaju po cisarskom dlhsie.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@sebestka Ty jo... takhle brzo?

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal Navenek mám taky od kyčle ke kyčli, ty tři byly na děloze. A jak jsem odsávala, strašně to bolelo a hrozilo, že se mi to rozjede a skončím znova na operaci. Proto jsem kojení vzdala, bohužel, potřebovala jsem být brzy fit pro ně.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

Před dvěma lety jsem v Brně na Obilním trhu byla s předčasně narozenou dcerou na JIRP. Byla jsem ubytovaná na hostinském pokoji.

@sebestka

Odpověz
20. říj 2021
avatar

Velka gratulace...mala je nadherna...prejeme hlavne zdravicko a at jste brzy spolu 🙂

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal Prosím tě a proč máš další jizvu kvůli sterilizaci? Kamarádce dělali sterilizaci u císaře a dělali to skrz jednu díru.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@juliemichal gratuluji k holcice. Hloupich komentaru si nevsimejte.. mam taky 5deti ale bohuzel v breznu 2020 jsme v 38tt prisli o chlapecka a v roce 2020 v prosinci se nam narodila holcicka. Kazdeho vec kolik ma deti i kdyby ste mela 10 tak je to vase vec... mela sem dvakrat predcasne narozene miminka syn byl 32tt ted je mu 9let a dcera 34+2 a uz ji je 10mes. Nevim proc nekteri musi rejpat.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@sebestka měla jsem děti na JIP a byla jsem celou dobu v nemocnici. Ubytovaná jsem byla na porodnici sama na pokoji a jezdila za nima o tři patra níž na neonatologii.. Později jsem je každé tři hodiny chodila kojit a klokánkovat. Byla jsem v nemocnici měsíc před porodem a měsíc po porodu. Pokud někdo nezůstal a nechal se propustit, tak na vlastní žádost. Jinak tam maminky automaticky zůstávají po celou dobu, od narození až po propuštění . Ale ne všechny porodnice mají takovou kapacitu ubytování. U nás to naštěstí jde a primář usiluje o co nejvíce lůžek pro maminky předčasňáčků. Dokonce tam jsou teď pokoje i s inkubátory, takže nedonošeňátka mají maminky hned u sebe a nemusí nikam chodit.

Odpověz
20. říj 2021
avatar

@dija1 Fakt tohle " neznám". Ale třeba ani neznám to, že bych se musela registrovat k porodu. Prostě jsem přijela rodit a hotovo, bez nějakého domlouvání. Ony ty velké nemocnice asi fungují jinak. I když od nás se jezdí do Olomouce do fakulty, kamarádka byla v Hradci a všude scénář, který jsem psala. A tady plno holek to taky psalo, tak nevím.
Holky, tak pokud máte možnost být s miminkem pořád, tak jen dobře. Ale Adi bych úplně neodsuzovali někoho, kdo to má jinak.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@oveckaluky Ano,fakt. Ve středu šla na vyvolání, vůbec se neotevřela, tak ji v noci udělali císaře. Takže malá se narodila až ve čtvrtek asi v 1 v noci. Byla na nadstandartu, takže tam s ní byl manžel, malou jim hned nechali, když tam manžel byl. Jinak by si ji vzali k sobě. V pátek už zvládala kolem malé všechno sama a v sobotu šla domů.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@sebestka Naše neonatologie patří mezi nejlepší v republice , primář je borec a hlavně ty maličký děti fakt miluje. Kdybys viděla s jakou láskou je bere do náručí a stará se o ně … a dělá vše proto, aby byly co nejvíce s rodiči . Pokud je místo, můžou být ubytovaní dokonce i tatínci. Hodím ti odkaz :
https://www.malemimi.cz/
Koukni na video, je tam i primář 😉 Škoda, že je tohle u nás teprve v
plenkách a snad takovou péči budou mít jednou dostupnou ve všech porodnicích . Hlavně je mi líto maminek, které by chtěly s miminkama být a z kapacitních důvodů nemůžou . Na druhou stranu chápu maminky, které mají doma další malé děti a nechají se propustit. Někdy je to opravdu na dlouho. Já byla v nemocnici dva měsíce , ale syna jsem měla už velikého, takže jsem se naplno věnovala jen dvojčatům.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@dija1 Takoví lékaři by měli být všude, minimálně u dětí. krásné video 🙂

Odpověz
21. říj 2021
avatar

V prvni rade gratuluji k holcicce a moc preji aby byla zdrava 🙏 a v druhe rade si taky rejpnu.. Co zpusobila infekce? Nebylo by holcicce v brichu lepe kdyby si cele těhotenství nekourila? 🤔

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@oveckaluky ja jsem taky šla domů 40 hodin po císaři, bez reversu. Mi to málokdo věří, ale mě fakt nic nebylo. Já už 24 hodin po porodu stála sama ve sprše a myla jsem si vlasy. Každá tu bolest vnímáme jinak. Tím se nechci chlubit, ale je nás asi víc, že se pouští takhle brzy.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

Aneto, ale stejně ses dobrá, že jsi malou nosila ještě 6 týdnů, bez vody. Vydržely jste to holky dlouho. Třeba právě tím, že jsi byla doma, v klidu, mezi svýma, tak to takhle dlouho šlo. Psychika dělá hrozně moc 🍀🍀🍀

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@sebinka123 Jé, tak to si šla i rychleji než ta naše Adélka 🙂

Odpověz
21. říj 2021
avatar

Gratuluju k maličkej.

Upřímně je mi zle z těch poucnych a rypavych komentářů.

Chyba Anety je ta, ze tady na sebe vše vybleje a pak se to otočí proti ní. Znám maminky, (i odsud) které dle života na internetu mají super luxusni ukázkovou rodinu do reklamy a ve finále nechaly předčasně narozeny a v horsim stavu taky na Jip a odesly domů.

A ze kourila? Znam takovou, co v těhotenstvi hulila marihuanu a jeste po porodu ji mela v krvi... to je teprve na palici.

Je fajn tady mamine vysvetlit, ze může byt s malou nepřetržitě, dát ji kontakt například na Petru Landu ktera ji pomůže, ale víc to nerozebirat.
Od malicka nase deti ucime, ze nikdo neni vic ani min a ze nikdy neví, do jaky situace se mouhou dostat i oni, protože prostě karma... 🤷‍♀️
A pokud by v jejich rodině bylo něco špatně, existují k tomu kompetentnější osoby, nez vy tady.
Mějte fajn den a vyse*te se na hejty.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

děkuji holky ♥ ♥
za krásné slova,ano od některých jsem dostala kárání i tady,máte v něčem pravdu,ale jak tu bylo zmíněno,těch 6 týdnů jsem zvládla bez vody,doma s kluky,kdybych byla v porodnici,už dávno bych porodila.kluci mě drželi nad vodou,jak mě drží dnes ♥ třebas dnes na jedno odsátí z obou prs,jsem vytáhla 40ml,což je pokrok a jsem na sebe pyšná ♥

ohledně té jizvy po sekci,nepsala jsem,že mám dvě jizvy,ale mám jednu jizvu,ale díky té sterilizaci jí mám daleko větší,než po třech 3 sekcí.

a dnešní zprávičky ohledně maličké ♥
malá má cpap na 21%,což už je super,nepotřebuje sondu na papkání,ale papká pomocí stříkačky ♥
už žádnou kapačku nemá ♥ takže za ten jeden den udělala takový krásný pokrok,za co jsem strašně moc ráda a pyšná na tu mojí princeznu,že je tak šikovná ♥

akorát podle dr je to ještě na několik týdnů v té nemocnici ☹ ale už se nemůžu dočkat dne D,co za ní půjdu na pokoj a klidně ať tam jsme měsíc,dva,to mi bude šumák,hlavně ať mám princezničku brzo u sebe a zdravoučkou ♥ víc si nepřeji.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

a tady fotečka z dneška,že už nepotřebuje cévku se stříkačkou na krmení ♥

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal maličká měla krásnou porodní váhu a je i narozena celkem v dobrém týdnu. Pokud si vzpomínám dobře, tak i dříve proběhla maturace plic. I přesto neměla plíce úplně vyvinuté, že je na kyslíku? Nerýpu, jen se ptám ze zajímavosti. Přeji jí samozřejmě hodně zdravíčka.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@eva_sam děkuji ♥ pokud myslíš s tou maturací plic,ty kortikoidy?tak ano ty jsme měli v 30+2 a v 30+3.ale narodila se v 36+0 a jak jsem se dozvěděla,v nějakém 33tt v jiné porodnici,tak ty kortikoidy jsou platné jen 14 dnů a po 14 dnech,se musí dávat znova.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal ano, maturace plic = kortikoidy. Aha, tak to jsem vůbec nevěděla, že to má jen nějakou platnost, nebo jak to napsat. My jsme zase nestihly to, že se dávají dvě dávky po 24h, tak aby ta druhá začla nějak fungovat. Musela jsem jít na akutní císař, jinak by bylo pozdě pro nás obě.
Tvoje maličká leží už v postýlce? Nebo mi to tak z fotky připadá. Omlouvám se, nečtu všechny příspěvky a komentáře.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@sebestka jo? Pouštěl mě sám primář. Říkal, že to není obvyklé, ale proč ne. Obě jsme byly v pořádku. Akorát co bylo šílený, tak cesta domů. Musela jsem si držet ten zbytek těhu břicha, protože každou díru, zatáčku mě to teda zabolelo.
Ještě je pravda, že s každým dalším dítětem bolí to zavinovani dělohy víc a víc. Ale mě to bolelo vždycky, když děti začaly sát a jak se mi spustila laktace ten 3 den po porodu, tak pak už jsem o děloze nevěděla vůbec.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal malá je šikovná. Děkuji za úžasné zprávy 🍀🍀🍀

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@shak29 diky za tento komentář. Uz jsem myslela, že je zde na koni hrozně moc hyen.
A přesně, tohle napadlo i mě. Že pod tím minulým příspěvkem bylo plno soudců, ale jak se říká, že pod lampou je největší tma.
Ono je jednoduchý kydat špínu, ale nikdo nevíme ty souvislosti všechny. A hlavně taky jak se říká, že papír snese všechno 🤷👍

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@eva_sam vůbec se prosím tě neomlouvej ♥ maličkou hned dali právě do vyhřívací postýlky ♥ v inkubátoru nebyla ♥ ♥ akorát nevím co se u nás pokakalo,ale právě mi malou měli dát do 2 hodin od porodu,protože byla podchlazená a musela do té vyhřívací postýlky,ohledně dýchání nic neříkali ☹ a pak jsme dopadli takto,že je na tom cpapu ☹

@sebinka123 děkuji ti moc,zlatínečko moje ♥ ♥ je úžasná a jsem na ní hrozně moc pyšná ♥ zítra určitě budou zase daleko lepší zprávičky ♥ ♥

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal držím pěsti a těším se na další zprávy. A at už di ji brzy pochovas. Proč ti ji vlastně nemůžou dát pochovat?, vždyť se chovají daleko menší děti.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@sebinka123 no dnes mi řekla sestra tak,že se bojí mi jí dát po té sekci,můžu si jí jen pohladit ☹ ale další týden by měla být i úplně bez toho cpap,tak mi jí dají do náruče ♥ ♥ to hlazení mě už vážně psychicky ždímá ☹ těším se,až si jí vezmu do náruče ☹
mám se nejdřív vyléčit ze sekce a pak mi jí dají ☹ přitom mě to bolelo jen 2 dny.včera jsem se konečně vyspala.a neboj zítra tu dám znova vědět ♥

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@sebinka123 , no neni zač. 🤷‍♀️ Ono každý se chová jak kdyby mel cisty štít a šel po smrti rovnou do nebe. Jenze zrovna takovym se v očistci nebude líbit a za odměnu dostanou zpět to, co (nejen) tady psaly (nebo někde rekly) a jako bonus i pocit a bolest té osoby, kterou tohle všechno ranilo.
Tak to prostě funguje, at uz to popírá kdokoli... Abychom pochopili...

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal hele to jsou kecy v kleci, že se boji ti jí dát po sekci. Nenech se zastrašit

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@shak29 i já děkuji ♥ ♥ ano nejsem ta nej matka,která nezůstala z maličkou v nemocnici,ale mám doma ještě i ročního chlapečka,který mě potřebuje,denně za maličkou chodím a chodit budu,i když se už ty antigenní testy,budou muset platit,ale malý Tobínek mě potřebuje a já ho taky,mít doma jen ty starší děti,tak na nic neváhám a jsem z maličkou v nemocnici.nejhorší je,že mě tam pomlouvaly holky,které si s tímto vůbec neprošly.

@lleennttiillkkaa myslíš?takže když řeknu,že si jí chci pochovat,tak mi jí dají?byla jsem domluvená ze sestrou,že dojdu alespoň z manželem a,že aspoň mu maličkou dá,ale včera maličkou mu nedala ☹ budu si asi muset zítra dupnout ☹ ale je taky pravda,že vždy jak dojdu,tak jenom spinká ☹

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@shak29 krásná slova ♥️

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal ja jsem teda měla císař jen jeden, ale hned druhou noc jsem se o malou starala sama a další dny už jsme byli doma všichni a musela jsem fungovat. Nechovala jsem na břiše akorát tenkrát skoro 3 letyho Honzíka, ale malou jsem mazlila a chovala furt.
Any, zkus se na to zeptat ne sestry, ale doktora. Podle toho, co píšeš, tak není v ohrožení života, sby ti ji nemohli dát. Možná se jim jen nechce, přece jen by ji museli na tebe nějak položit s hadičkami a třeba se to špatně přenáší. Nevím. Ale rozhodně co nejdřívejsi kontakt s tebou, je pro ni hrozně důležitý.
Já být tebou, tak si to nenechám. Ses přece v pořádku, budeš u toho sedět, tak proč by ti ji nedali? Aspoň teda já bych si tohle určitě prosadila.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal dítě není majetkem nemocnice. Mě dodneška štve, že manželovi 5!!!! dní nikdo nenabídl, aby si Vítka pochoval a to neměl žádné hadičky. Manžel se bál zeptat. Já bych se neptala, já bych jim prostě řekla dobrý den, dneska bych si chtěla Anetku pochovat. Cítím se dobře, budu u toho sedět, děkuju

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal mně teda taky příjde divný, že si ji nemůžeš pochovat. Jak jsem psala, měla jsem akutní císař v plné narkóze, dcera narozena 30+5 (1170g), měla x hadiček, přístrojů, kyslík atd. a i přesto jsem ji v inkubátoru koupala, přebalovala již za dva dny po porodu a klokánkovala třetí den od porodu.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@sebinka123 no já jsem se starala o Tobíka taky hned druhý den,Míšu a Matea jsem měla až za 3 dny.jako a jizvu fakt jsem necítila.no oni tam nemají ani židli nic.takže bych musela asi stát anebo by mi tam tu židli museli donést.a to se jim asi nechce,zítra jak tam půjdu z manželem,tak přímo dr řeknu,že bych byla ráda,kdyby maličkou dali buď mě anebo manželovi.ne,že jí jen furt hladím ☹

@lleennttiillkkaa děkuji,to řeknu,já si taky neumím své prosadit,tak jak tvůj manžel ☹ ale je fakt smutné,že Vítka manželovi nedali ani pochovat nic ☹ ale zítra si to fakt zkusím prosadit,když se bojí maličkou dát mě,tak ať jí dají alespoň manželovi ☹

@eva_sam ty jo tak to ti fakt závidím,že jsi mohla maličkou koupat,klokánkovat a přebalovat,já jí můžu fakt jen hladit,i když včera mi sestra řekla,že díky toho,že jí tak hodně hladím,tak si něco udělala s tím cpapem,protože tam ten přístroj začal houkat,že jí tak hodně hladit ani nemůžu ☹

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal mě to poučilo a u druhého, už jsem se na nic moc neptala. Prostě já si to tak udělám, děkuju

Odpověz
21. říj 2021
avatar

Narazila jsem na profil náhodou a jen komentář k tomu, jak některé kritizují, že s malou v porodnici nejsi a jsi doma a za ní jen jezdíš. Když se narodila mladší, měl starší 15 měsíců. Rodila jsem v pátek večer a doma byla v pondělí po poledni. Byly to nejdelší 2 dny v životě. 😀 Strašně se mě po synovi stýskalo a chtěla za ním. Byl (a je furt😀) přece taky ještě miminko!!! Kdybych se nedejbože dostala do situace jako autorka a dcera by musela být na kyslíku a tudíž v nemocnici v řádech dnů az týdnů, taky bych za ní denně na několik hodin dojížděla, ale rozhodně si nedovedu představit být v té době např týden v kuse od toho 15m dítěte. Nebo i víc. Fakt by mě zajímalo, kolik tech super matek by s klidných srdcem bylo třeba 14 dní v nemocnici s novorozencem s tím, že doma mají rok a čtvrt staré dítě. U těch starších dětí kolem těch 3 let už je to něco diametrálně odlišného.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@eva_sam Já se Lucinky taky nemohla ani dotknout, ani pohladit. ☹ Celý týden, co byla na kyslíku...

Odpověz
21. říj 2021
avatar

Já tě neodsuzuju. Každá žena musí vědět,co je pro ni a její děti správné a jak je případně na tom psychicky. Já se po druhém porodu složila,10 měsíců antidepresiva a chvíli nefungovala ani pro jedno dítě. Proběhla i hospitalizace .To bylo pro me osobně strašné. Ty děti podle mě potřebují silnou a zdravou maminku. Jak fyzicky,tak psychicky. Věřím,že miluješ všechny své děti a děláš maximum pro to,aby všechny pociťovaly tu lásku. Sama nevím,co bych dělala ve tvé situaci. Já můžu popřát jen zdraví celé tvé rodině a zbytek je zcela tvoje věc. Nikdo zde nemá právo tě odsuzovat nebo dokonce urážet . Tak ať je brzy vše jak má být a jste všichni spolu!

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@me_druhe_ja děkuji moc ♥ ♥ já byla za toto těhotenství 3x v nemocnici,jednou 9 dnů,po druhé jeden den (protože nevěděli co se mnou dělat,to se mi zvedlo crp,na druhý den mě pustili),po třetí jsem byla 4 dny i s tím porodem,mno a umírala jsem steskem po ročním synovi ☹ ano je mi strašně moc smutno po Anetce,brečím furt,jezdím za ní denně a jezdit budu,než nastane den D a konečně budeme moct být spolu na oddělení ♥ pak mi zase nevím kolik dnů,bude smutno po Tobínkovi,ale budu vědět,že to je naposled co jsem od něj a pak budu mít doma všechny i maličkou Anetku a na to se strašně moc těším ♥ už se toho nemůžu dočkat ☹

@oveckaluky ach jo,to je taky smutné ☹

@hermanka88 moc děkuji ♥ já jsem taky zvědavá,kdy se dostanu na ty antidepresiva,je to hrozně těžké,jednou si říkám zda jsem udělala dobře,že jsem šla domů za nejmladším a kluky a jednou si říkám,zda bych udělala dobře,kdybych byla s Anetkou ☹ pak několikrát denně brečím a ty dny mi ani neutíkají ☹ teprve má miláček 3 dny a je to pro mě věčnost a ještě bude,než bude vše za námi ☹ a budeme spolu všichni ☹
taky přeji tvé rodince spousta zdravíčka a štěstíčka ♥

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal Děkuji a neboj. Vše bude dobré. Víš,že o maličkou je postaráno jak nejlépe je možné,skvělé je,že za ní chodíš, za chvíli budeš i více zvládat,budeš tam déle..A začne se vše obracet k lepšímu. Já sama bych to asi nezvládla, takže moc držím palce!!

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@hermanka88 moc děkuji,jsi moc hodná ♥ já fakt obdivuji mojí maminku ☹ že zvládla to,že jí umřel chlapeček v bříšku před 20 lety v 31tt ☹ říkala mi,že kdyby neměla mě,tak to nezvládne.já mám děti a taky to nedávám a to mám maličkou jen na kyslíku ☹ ☹ ano dnes mi sestřička řekla,že se nejdřív mám dostat s té sekce a potom budu u maličké déle ☹ moc se těším na ten den a hlavně na den,kdy spolu půjdeme na pokoj ♥

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal Já to fakt chápu....Ono je brutální rozdíl, když máš mezi detma rozdil ty obvyklý a casty 3 roky nebo rok až rok a půl. To máš prostě dvě miminka, skorodvojcata. A pokud je malá stejne na kyslíku, stejně bys ji nemohla mít u sebe tak úplně upřímně je daleko užitečnější být doma s tím ročním. Až bude moct byt normálně s tebou tak teprve pak bych tam s ní byla, to je už jasný. Pokud musi být napojená, lépe doma. Je to těžký....Mě stačily ty dva dny tenkrát....Ale uteče to a pak budete už všichni spolu. 🙂

Odpověz
21. říj 2021
avatar

Gratuluju moc k holčičce a přeju jen samé zdraví! I když vím, že jsme se už v jedné diskuzi chytli, to co tady předvedly některé dámy je do nebe volající. Pod zprávy o miminku tohle... Je mi mdlo. A opravdu se pokuste prosadit s mužem chování v náruči, to miminko to momentálně potřebuje ze všeho nejdříve. Držím palce.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@me_druhe_ja ano mít doma jen ty starší,neváhám.ale ten roční mě potřebuje a já ho ☹
jako mě ty 3 dny co jsem bez maličké,taky stačí,už jsem zralá na prášky ☹ a ještě jsou před námi nějaké ty týdny ☹ ach jo snad to fakt uteče,jak píšeš,co bych za to dala ♥

@terezanovotna30 děkuji moc ♥ mno a vidíš to,já si ani nepamatuji,že jsme se v jedné diskuzi chytly ♥ já jsem si to tam ani raději nečetla,ani nevím jestli příspěvek není smazaný.určitě to zítra s nimi pokusíme probrat a doufám,že aspoň manželovi maličkou dají ☹ ☹

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal Běž tam s ním a neptejte se jestli můžete, protože pokud to její zdravotní stav dovoluje tak můžete, je to její právo. Slušně ale jasně je požádejte, aby vám to umožnili a klidně oběma pokud se na to cítíš. Jestli budou mít problém tak jim sděl, že na to máte nárok a víš o tom. Případně kontaktuj přes FB Petru Landa, zabývá se tím. Opravdu, když už tam nejsi, tak se pokus o co největší a nejčastější kontakt. Můžeš tam být i déle, pokud vydržíš sedět. Já nevěděla, co dělat tak jsem si prostě vzala knížku a četla mu. Držím pěsti a dej vědět.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

Na jak dlouho tam chodis? Stále na 45 minut? Pokud jo, tak nechteji davat deti chovat, protoze kdyz ho vyndaji, tak bys měla chovat dele jak hodinku, ze pro to mimco to je taky zatez byt z inkubatoru… ale není problem, aby chlap klokankoval hned… a nesetkala jsem se s neonatologii, kde by nebyly zidle pripadne kresla…

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@me_druhe_ja Super. Konečně tady v tom vláknu taky racionálně uvažující lidé. Tobikovi je myslím teď 13 měsíců. Msm dceru 14 měsíců a souhlasím s vámi.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@oveckaluky Asi je to jak kde, viďte? Ale tohle musí být hrozně těžký, vůbec si neumím představit, že ty miminka můžete jen hladit. Já byla na nervy, když ten poslední porod dopadl tak blbě a malá se narodila akutně císařem a nemohla jsem ji jen mít tu první noc u sebe. Bulela jsem jako želva a nakonec usnula, páč ještě působila narkoza a dali mi ještě něco na spaní.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal moc gratuluji k bojovnici ❤️ predeslou zpravu a komentare jsem necetla, jen komenty pod timto prispevkem. A zrejme bych asi podle nekterych byla nejhorsi matka na svete. Mladsi syn byl par hodin po narozeni prevezen 200km daleko (z Olomouce do Motola) kvuli vrozene vade. Prevezli ho v patek, v nedeli mel neuspesnou operaci a ja za nim jela az ve stredu. Jeste par dni lezel v Motole, ale kvuli kapacite ho prevezli do Hradce Kralove (150km od naseho bydliste). Doma triletaka, babicka na hlidani daleko a pracujici, druha neschopna hlidat, chlap v praci. Tak by me zajimalo, jak by ty rypalky tohle zaridily, aby byly u miminka na JIPce porad cca tri a pul mesice? Nastesti mam rodice 50km od Hradce, tak jsme byli s triletakem u nich a kdyz to slo, jezdila jsem za nim 2x - 3x tydne na 3-5 hodin, vozila jsem mu odsate mleko.
Neodsuzuji maminky, ktere nejsou porad u sveho miminka v nemocnici at uz z jakehokoliv duvodu. Zazila jsem si 8 dni a 7 noci na JIPce v Motole po druhe jiz uspesne operaci. A myslim, ze nikdo nechce zazit ty neustale pipajici monitory, klesajici saturace a dokonce prichod ARO oddeleni a ozivovani miminek.
Omlouvam se za roman, ale musela jsem. Aby nektere pochopily, ze ne vzdy to lze. Nejdulezitejsi je silna a zdrava maminka.
Posilam tedy hodne sily a preji male, at krasne roste a dela rodicum i sourozencum radost 😉❤️🍀

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@tinaprofi díky za tvá slova. Já se z toho slepicince málem pozvracea. Takových hejtů pod fotkou novorozence, ať si soudruzky zsmetou pred vlastním prahem. Ac taky s některými věcmi nesouhlasím, tohle bylo na mě moc.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@sonia79 někdy nad tím úplně stojí rozum...

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@fejfarka tak to si přečtěte, to co padalo v minulé diskusi, pid čerstvě narozeným miminkem, to je fakt ubohost nejvyššího stupně. Věřím, že ty 🐄🐄🐄z minulého vlákna tohle čtou, protože už tam se dohadovaly, jak to bude u zakladatelky pokračovat, ale ani jedna z nich si tafy už nedovolí ani ceknout!!!!
Dokonce jedna tam přidala zuby zakladatelky, ale muselo ji být jasný, že fakt presvihla a smazala to.
Občas tady bývají fakt hnusný diskuse, ale tohle uz byla opravdu ubohost nejvyšší

Odpověz
21. říj 2021
avatar

Ahojky, zidlicky pokud nejsou na pokojicku, tak jsou za velinem sester ☺️ Ale staci rict sestrickam, jsou tam moc hodne - donesou ti. Pokud byste klokanili, tak ti daji kreslo, ktere se da rozlozit do lehu. Zalezi, jak dlouho tam byvas, chteji at mas miminko minimalne hodinu, jelikoz je to pro nej taky narocne. Obzvlast pokud ma malinka infekci. Maji ty miminka jako vlastni, tak vse delaji predevsim pro jejich dobro, at jsou co nejdrive fit ☺️ Vzpominam na ne v nejlepsim! Na cely personal.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@tinaprofi já chtěla reagovat už včera, ale mám teď sezónu v práci a pak jsem si říkala, že mi to za to asi nestojí. Já tu holku odsud znám virtuálně už x let a byla jsem v podstatě ráda, že se mimčo narodilo až teď a zdravé. Řešit tady kdo co jak měl kdy udělat, oukej, taky mám určitý pochyby a udělala bych to jinak ale tx kecy o cigárech a fotka zubů bylo hodně přes čáru. Každý nějak žijeme a většinou ty co nejvíc chytře plkají jsou doma v průseru.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@juliemichal gratuluji k Anetce, at je zdravá a spokojená a dobrá rada - mlčeti zlato. Nebuď tak moc sdílná, je to tvůj život, nikoho jiného.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@sebinka123 Ale já ji nemohla ani hladit... prý bylo potřeba nechat ji v klidu...

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@sebinka123 tak uz jsem to docetla. Je to cista ubohost. Premyslim, jestli jim tam zkopirovat muj pribeh, ale bojim se, ze by na me poslali minimalne ospod 🤦‍♀️

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@oveckaluky jejda, tak to muselo být hrozný. Hrozná beznaděj. A když si ještě představím ty hormony po porodu, kdy i rohlík nakrivo je k pláči. Klobouk dolů před každou z vás, kdo nemůžete hned po porodu pochovat svoje miminko. Neumím si to vůbec představit. Smekám 👏👍🤗🤗🤗🤗

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@fejfarka No, já myslím, že možná ani nemusíte kopírovat, že si to čtou tady, ale už se ani jedna neodvazi sem napsat. Protože tady píši všechny aspoň s citem. Ale v minulé diskusi se burcovaly, která dá víc.

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@fejfarka Tak teď jsem přečetla váš příběhy, respektive příběhy. No, malý měl teda pěkně složitý vstup do života, ale je to bojovník. A vy tedy také.
Jak se daří malému teď?

Odpověz
21. říj 2021
avatar

@sebinka123 dekujeme za optani, napisu do sz 😉

Odpověz
22. říj 2021
avatar

@sebinka123 Ono nic jiného nezbývá, než to vydržet.

Odpověz
22. říj 2021
avatar

@fejfarka děkuji 🤗🤗

Odpověz
22. říj 2021
avatar

@fejfarka ahojky,taky bych ráda zprávičku,jak je na tom maličký ♥ a moc děkuji ♥ ♥

nechce se mi zase odepisovat všem tak takto,moc všem děkuji,jen jedna dotyčná mi tu zase vadí,ale nevadí.napsala to teď docela s citem.

@dendeesek moc děkuji ♥ dnes jsem maličkou měla,asi 45 minut,musela jsem bohužel na 12:20 být z nejstarším synem zase na FNO na pcr testu,protože 15.11 byl v kontaktu ve škole z nakaženým,naštěstí Dáda nemá žádné příznaky,zítra tam budu určitě déle,aspoň tu hodinku budu mít maličkou na sobě a užívat si jí ♥ ♥ jé tak to je fakt nádherné,že tam jsou takové zlatíčka,ty sestřičky a ráda na toto oddělení vzpomínáš ♥ to ráda slyším,když vím,že je maličká v těch nejlepších rukách ♥ ♥
no nakonec křeslo měly schované někde za tím třetím inkubátorem,proto jsem si ho asi ani jednou nevšimla.

Odpověz
22. říj 2021
avatar

@juliemichal jsou tam ti nejlepsi! Zachranili nam nasi malickou ❤️ Nikdy jim to nezapomenu a rada se za nimi vracim. Kdyz jdeme na vysetreni, tak vetsinou skocime i nahoru. S lekarkami jsme porad v kontaktu. Mozna jsi i videla o nas nekde v nemocnici video (denik z inkubatoru). Bezi to na hodne mistech

Odpověz
22. říj 2021
avatar

@dendeesek ano ano o Evelínce jsem video viděla,je to je nádherné,že to je tvoje maličká ♥ ♥ a myslím,že ses psala i do té knihy nedoklubko,že? ♥ ♥ je úžasné jak maličkou zachránili ♥ ♥

Odpověz
22. říj 2021
avatar

@dendeesek a teď jsem se dívala na fotečky maličké Evelinky,to je neskutečné jak je velká bojovnice,miláček krásný ♥ ♥

Odpověz
22. říj 2021
avatar

@juliemichal Nedoklubko nas od zacatku podporovalo, ale myslim si, ze nikde jsme se nepsali. Mame nejake fotky na fb strance Nadace Kulisek. A ted jsme nataceli videoklip k pisnicce, ktera teprve vyjde. Tak tam se Eveli taky mihne.

Odpověz
22. říj 2021
avatar

@juliemichal ja kazdemu rikam, ze malicka uz byla 😁 vcera uz oslavila 9 mesicu a vyrostla nam do 5,650 kg

Odpověz
22. říj 2021
avatar

@dendeesek ty jo tak to je nádherná váha miláček ♥ a určitě mi pak dej odkaz na tu písničku ♥ ráda se na ní podívám ♥ ♥

Odpověz
22. říj 2021
avatar

@juliemichal az bude, dam. Sama nevim ani jaka je 🤷🏻‍♀️😁 ale pani doktorce naprosto duveruju

Odpověz
22. říj 2021