icon
1 / 1
avatar

Vidis a ze zprav v CR bych spise nabyla dojmu, ze Hillary je mimo. . . Je pravda ze zpravy moc nesleduju, ale i tak.

Odpověz
30. zář 2016
avatar

můj syn tím teď taky žije, podotýkám je mu 16.......

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Ja jsem fakt zvedava :-/

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Taky mam pocit ze Donald by byl pro Ameriku pruser.. Na druhou stranu ho podporuje Klaus i Zeman takze u nas to neni lepsi😔

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Popsala jsi to úplně přesně,tak jak to na mě působí:( a toto sleduju jen v TV.

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Jako ty slovní hříčky nemaj chybu, to je jediná věc, který se můžu smát.😀

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Pro mne je opravdu silena představa, ze vyhraje Trump. Berniemu jsme taky fandili, ale na to asi nejsou státy připravené. Porad doufam, ze vyhraje lidsky rozum. Ale mam obavy, ze to dopadne jako jinde (tedy u nas).

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@ia. a tys někdy měla pocit, že Klaus nebo dokonce Zeman jsou OK?

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Ja nejsem fanynka ani Donalda ani Hilary :-/

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@lenice31 nikdy jsem si o těch dvou nedělala iluze ale tahle podpora me sokuje😔Ani ne tak od Zemana jako spis od Klause..

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@ia. já teda nemusím a nikdy jsem nemusela ani jednoho a když jsem se dozvěděla, že budou prezidenti - už u Klause, tak jsem prohlašovala, že se odstěhuju do jiné země 🙂 povedlo se až teď 😀

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Nedivím se,ze jste zděšení.Kdyz vidím nasi hlavu státu,taky si říkám :Bože za co !!??

Odpověz
30. zář 2016
avatar

To je skoro jako naše prezidentské volby. Dost velké části lidí se po výhře Zemana zdálo, že jsou ve zlém snu. (Jen ten americký prezident bude mít větší vliv než ten náš. Tomu našemu se jen smějou, nebo ho ignorujou.)

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@janovkov tak tak, ja teda hlavne taky uprimne rikam, ze sme volili mensi zlo nez horsi, nase hlasy mu nepomohly. Ale nas prezident je "nic" oproti USA prezidentovi. Obcas to tak vyjde, pak si rikam s kym to v tomto state zijem, ze to zvolilo Zemana?? 😀 pak se podivam na svou tchyni, ktera ho volila a hrozne ho haji a je mi to jasny 😀

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Ja uz si po "našem" Brexitu nedělám iluze vůbec o ničem! Snad budou mít amici víc rozumu než Britové:/

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@m_d Mému tatínkovi se Zeman taky líbí 🙂

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@janovkov nechtela sem se dotknout tveho tatinka 🙂))) jako Karel taky nebyl zadna vyhra 😀

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@m_d To je v pohodě. Nejsem dotčená 🙂 Moje máma ho nevolila a tak někdy doma vedeme veselé diskuse 🙂

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Ony nase prezidentske volby budou taky komedie :( zadny poradny protikandidat se uz asi neobjevi :(

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Já nechápu český média, že to podávají, jak to podávají. Tu debatu jsem viděla a měla jsem z mi tentýž pocit. Přiznám, že Hilary mi není úplně sympatická, mám z ní dojem mindráku z toho, jak ji Bill zostudil před celým světem a že to chce všem nandat. Fandím ji proto, že by byla první ženská prezidentka a je menší zlo než ten buran s přehazkou. Neznám osobně žádnýho Amíka, co by ho volil. Ani američtí vojáci a jejich rodiny tady na základně ho nemůžou vystát (tam jsem byla překvapená, čekala jsem jeho podporu).

Odpověz
30. zář 2016
avatar

oba kandidaty su jeden velkej pruser a bohuzel odnese si to taky i EU :(

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Mně celý tyhle volby přijdou, jako by si člověk měl vybrat mezi průstřelem kolene a průstřelem kolene.

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Jako mne je Hillary taky nesympaticka, ale rozhodně bych ji neporovnavala s Trumpem.

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Držím palce a pevně doufám, že volby vyhraje Hillary.

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@m.e.l mimo neni vede o 9 procent, coz e je asi tak 9 milionu lidi, mela by bejt ale napred tak o sedmdesat milionu...to je desnej pruser ten oranzovej proste

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@itutulka no ani mi nepovidej, se desim, urgujeme vsechny kolem at jdou k volbam, protoze to proste musi

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@ia. Donald by byl pruser pro svet nejen Ameriku, desi se ho dokonce nacelnci armady, protoe americkej prezident je ten, kdo vyhlasuje valku, fakticky neni daleko od hitelry uz jneom tim co provokuje za desivej rasismus, jak mele idiotiny a jak za nim tahnou blbci..viz podpora Zemana a Klause

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@anielkha souhlasim s tebou! NA Bernieho bohuzel vetsina Ameriky nebyla pripravena, skoda, je uzasnej! Oranzova zruda, ale jede presne podle planu bigotni bezmozkaci za nim tahnou jak smrad!

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@m_d tak o Donaldovi se ani nemusime bavit a Hillary nemusim kvuli jejim nazorum na banky a tak, ale je to uplne jasna volba a volit ji proste musim!

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@nyc09 No jsem na to vazne zvedava. Snad lidi poberou mozky vcas.

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@msonulka no a ted si vem, ze Zeman nema exekutivni pravomoce a nezasahuje do deni na celym svete! To je teprve pruser!

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@janovkov no uplne presne, holt se nema nikdy podcenovat kolik blbcu zije kolem nas, ale tohle je fakt nebezpecny co se deje tady!

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@mmmk ona Hillary je ale ta, ktery je mozkem CLintonovych, rada ji nemam, debatu vyhrala na sto procent, Donald pak tvrdil, ze mu nefungoval mikrofon a myslel to vazne a proto nemohl odpovidat! Hele on je ale opravdu nebezpecnej, armada za nim nejde, protoze se ho boji a taky mimochodem vykradl charitu, ktera mela jit na veterany, si presunul penize k sobe an ucet na kampan...by mel bejt zavrenej ve vezeni a nekandidovat!

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@terulin tak tady s tebou nesouhlasim to je spis prustrel kolene a prustrel mozku! Hillary nemusim, ale je to aspon chytra zenska, ktera ma zkusenosti vysla z chudy rodiny a musela se sama vysvihnout svym mozkem a agitovanim za zensky prava a proti rasismu..pak mas idiota, kterj se barvi na cerno sestrkat zbankrotoval, neudrzi souvislou myslenku a nahore se drzi jenom tim, ze hleda podvody a podplaci lidi kolem..sila a produkt vseho co je v tyhle spolecnosti spatne a dementi mu tady fandej! Jakmile vidim plakat podporuju Trumpa, tak vim, ze za plakatem je dement...nastesti tady u nas jsem jeste zadny nevidela!

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@m.e.l no se toho bojim, jestli je odkud brat...je to fakticky strasidelny a vubec ne vesely!

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@nyc09 Ja jsem o nim nic nevedela, ale pak jsem se bavili s manzelem s jednim Amikem 🙂 a on ho silene podporoval.. tak jsme si zacali cist... a zjistili, jak je rozumny. Jinak z novin to pusobilo jako kdyby byl snad komunista.

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@anielkha hele komunista neni a pokud je neco tak je socialista, jenomze t ov Americe vlastne znamena rozumnej clovek, kterej si mysli, ze by se na college nemuselo tolik platit, zdravotnictvi by melo bejt dosazitelny pro vsechny a mela by existovat materska a proste uplne perfektne rozumnej liberal! No bohuzel je to taky zid a ateista k tomu, takze sanci moc nemel

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@nyc09 Tak to já znám dost Američanů, kteří Trumpa podporujou a označila bych je za vše jen ne za dementy. Stejně tak znám lidi, kteří Clintnovou nekriticky zbožňujou a o jejich inteligenci nepochybuju. Oni oba mají spoustu mínusů a plusů fakt poskrovnu. Výhra obou je celosvětová katastrofa. Clintnová představuje všechny starý hrozby, Trump přinese nový. Jsem fakt ráda, že k těmhle urnám nejdu. A je smutný, že USA nemá nic lepšího, co by dokázalo samosobě nabídnout. Cca 322 500 000 lidí a sítem nepropadne jen Trump a Clintnová...

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@terulin To máš jako v Česku s Babišem. Taky ho volili lidi, které jsem do té doby považovala za inteligentní, myslící a vzdělané.

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@nyc09 Ale zase na druhou stranu, kolik zemí na světě má prezidenta, kterej není tak trochu blázen... Prostě politika s sebou asi nese určitou diagnózu 😀

@mmmk Já myslím, že to je ukázka toho, že všichni potřebujeme změnu. Že doufáme, že přijde někdo, kdo to bude dělat slušně a ne tak jako všichni ti, co tam sedí a je fuk jestli se jmenujou Sobotka, Clintnová, Kalousek, Bush (výběr jmen čistě náhodný, seznam je totiž nekonečný)... protože pořád je to jako přes kopírák. (A pak přijde Babiš a to teprv člověk zírá...)

Pro spoustu lidí je Clintnová nevolitelná (všechny ty její aféry a problémy jsou a lidi je berou logicky v potaz), takže chápu, že lidi potom řeší jestli to hodit Trumpovi, nebo ten hlas jen tak poslat vzduchem do nikam... (podobný problém budu mít u voleb u nás, kdy nebudu sčítat plusy kandidátů, ale jejich mínusy, neboť plusy chybí. Akorát, že u nás nebude mít to zvolený tele k dispozici jaderný hlavice)....

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@terulin Ano, máš pravdu. Já mám na prezidenta nárok, ať nedělá ostudu, což asi nesplňuje nikdo 😅

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@mmmk prostě se nám ty priority mění... už to není, nejvíc souzním s XYZ, ale nejmíň mi leze krkem ABC 😀 😀 😀 Nakonec bude nejfukčnější politický model anarchie 😀 😀 😀

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@terulin vim o cem mluvis a proto nejsem nadsena z Clinton, ale na druhou stranu tady proste neni jina volba, ten oranzovej silenec sice neni politik, ale je to proflaklej podvonik, lhar a dokonce ma za sebou jednu zalobu za znasilneni nezletily, o cemz neni pochyby, ze to udelal, jediny co je,ze ji pravnici vyplatili a neudivilo by me, kdyby ji i pohrozili, jian ko rasismu a sexismu ani nemluvim...

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Je to fraška... 😕

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@terulin
@nyc09 Tak Clinton možná není žádná výhra (ale jak vlastně vypadá idealni kandidát na prezidenta zejo), ale je relativně "normální" a ma proste nějaké hodnoty - boj za práva žen, atd. Kdežto ten magor je naprosto šílenej blázen a je absolutně, absolutně, ABSOLUTNĚ mimo!!! Ja nechápu, ze někdo muže vůbec polemizovat o tom, koho z těchto dvou kandidátu volit a bohužel znám také spoustu chytrých a "normálních" amiku, který o něm uvazujou, to mi proste hlava nebere🙊🙉🙈

Odpověz
30. zář 2016
avatar

Tenhle klip mi přijde fakt vtipný http://zpravy.idnes.cz/hollywoodske-hvezdy-nato... Trump je fakt průser, jakkoliv Hilary nefandím! Šla bych volit menší zlo. Protože ten prostor mezi měnším a větším zlem je fakt propast!

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@dexin diky za odkaz 🙂 super 🙂

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@athens26 no bohuzel mas to jednoduchy presun ty Amiky o kterych sis myslela, ze jsou chytri a normalni do kategorie hloupi a nenormalni, jinak se to neda, jako to tu delame my, lidi by meli zacit rikat misto jak se mas volim tohho a toho, aby hned vedela, s kym mas tu cest a omezila setkani na minimum...je to abolutne sileny , podle nas je Amerika stejne moc velka a mela by se rozdelit podle voleba hototvo s kolegynema v praci jsme se rozhodli obetovat Floridu, Georgu, soupnem tam Kentucky a Karoliny at si nestezujou, ze maji malo mista...no a uvidime kdo z koho 😀

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@dexin tenhle klip znam a je dobrej...jen je smutny, ze se musime nutit jit volit mensi zlo, kdyz to srovnam s tim nadsenim tady pred 8 lety to bylo neco paradniho!

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

Kouknete na tohle video z toho mi beha husi kuze
https://www.youtube.com/watch?v=mrX3Ql31URA

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@nyc09 no když to paní Clinton řekla hezky.. Bohužel ji nevěřím ani ťuk a Tramp ne trochu xenkfobní... Hlavně! Že tam mají různé národnosti...

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@nwagirl je smutné, že do toho tahají děti a už od útlého věku jim vnucují jejich pravdu...

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@nyc09 ha ha, takže něco jako:
"Hi, Clinton or Trump?"
Answer A: "Trump".
"Well, have a nice day then."
Answer B: "Clinton."
"Shall we have a drink?"
😂😂 Jo, to se mi libi, aspoň přeskočis ty trapně dlouhý zdvořilí fraze!

Odpověz
30. zář 2016
avatar
nyc09
autor

@nwagirl trochu xenofobni je trochu hodne mirny co on je! Kazdopadne je to desne strasidelny!

Odpověz
30. zář 2016
avatar

@nyc09 Pritom dve z jeho tri manzelek byly cizinky, ze 😀 Mozna prave proto. Takovou megeru jako Ivana asi v celych Statech nenasel 😀

Odpověz
1. říj 2016
avatar

A kdy bude definitivně rozhodnuto??

Odpověz
1. říj 2016
avatar

@nyc09 no to máš pravdu... Snažila jsem se krotit🙂##😂

Odpověz
1. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@moniques volby jsou sedmyho listopadu

Odpověz
1. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@mmmk tady koluje vtip o tom, ze imigranti tu delaji praci, kterou zadnej american nechce jako treba trumpova manzelka 😜

Odpověz
1. říj 2016
avatar

Tak parlamentní listy si tu snad linkovat nebudeme. :/

Odpověz
1. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@rybamrazena no vis treba o tech podvodech s Berniem se tu hodne spekuluje a neprekvapilo by me to, ale sorry uz jenom ten nazev clanku, kde cituji trumpa je jasne vedenej, takze ne porad si myslim, ze trump je zruda a stejne i putin, na kteryho se tenhle clanek taky nenpadne odvolava... Asange ted treba jasne nahrava putinovi a to je na me moc...mimochodem ty afery jsou dobre znamy, takze hadam, ze ta smlouva s tim dablem stala za prd ..parlamenti listy vypadaji jako kvalita😉

Odpověz
1. říj 2016
avatar

@rybamrazena Tak parlamentni listy jsou jeden z nejvic xenofobnich a PROruskych zdroju v cr, takze nejsou absolutne relevantni, spis k smichu (nebo k placi?)!!!

Odpověz
1. říj 2016
avatar

@athens26 @nyc09 @anielkha Ježiš, jasné! Pravda a láska zvítězí, zloděj VH. Sorry, sem se sek.

Odpověz
1. říj 2016
avatar

@rybamrazena Ja radsi zdroje, kde uvernuji clanky, za ktere jim nikdo neplati (MH) :P

Odpověz
1. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@anielkha hele tak zkus motherjones tam jim za clanky nikdo neplati bez legrace a maji skvely reportaze jen je to vsechno v anglictine

Odpověz
1. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@rybamrazena hele tohle ale preci neni odpoved zkus jiny zdroje nezavisly a takovy ktery by ukazaly obe strany, protoze ona Hillary sice treba neni nejlepsi, ale ten maniak je fakt ale uplne jinej level a zrovna ten clanek co jsi sem dala jsi ani nemusela, trump uz hlasbou troubu ma a jmenuje se fox news neboli parodie na noviny

Odpověz
1. říj 2016
avatar

Někdo mi kdysi poradil, že když chci jakžtakž objektivitu, tak jsou fajn, australské noviny.

A samozřejmě zdravý rozum. Jojo, jsem slunickarka. Protože si myslím, že se máme dobře. Tak nevím, proč nedat šanci i někomu dalšímu na dobrý život.

Odpověz
1. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@anielkha tka australský noviny nesleduju, ale zkus tu mother jones jsou fakt dobrý! A zdravej rozum je taky dobrej, ale o tom bysme ani neměli pochybovat 🙂 ještš se mi líbí washington post.

Odpověz
1. říj 2016
avatar

@nyc09 Mrknu 🙂

Odpověz
1. říj 2016
avatar

@nyc09 Hitllary je pro všechny menší zlo proto, že je předvídatelná, čili bábka, kterou lze ovládat. Trump je éro, nikdo neví, co udělá. To ale neznamená, že je horší. Řekla bych, že je to úplně to stejné, jako když tu byl MZ vs KS - jen jaksi lidi pochopili, že s KS bychom byli prodaní úplně.
@anielkha Máme se dobře? Vlastně jo, jsme tak zotračení, že to nepociťujeme, takže se jim to vlastně povedlo. Australská média určitě nejsou objektivní (to vím od Australana). Když jsou v US velké nepokoje a stávky, tak to není nikde. Prostě ani řádek. Když všemi nenáviděný Putin sejme hnízdo s veliteli US, UK a IZR, tak hned velké vyhlášení, jak rozbobmil syrskou vesnici a jaky je to barbarský akt. Takže tak, zdravý rozum a nezávislá média.

Odpověz
2. říj 2016
avatar

Ja doufám, ze to vyhraje Trump. Hillary je pro me zoufalá lharka, která ma sedět a ne running for president. Nejsem ani Obama fanynka. A hodne amiku si ani jeho neváží. Volají ho teroristou...

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@rybamrazena A co je objektivni? PL, kterym Hasek plati, aby o nem psaly clanky?

Z Putina nemuzeme delat mirotvurce, kdyz neni doma schopny nastolit ani zakladni lidska prava. Stejne tak ho nebude delat z Obamy (jako ze dostal Nobelovku za mir mi prislo jako obrovsky ulet).
Ale ze pak nas super prezident MZ nejede ani na pohreb Perese, kdyz se tvarime jako velci kamaradi Izraele, ktery bojuje sam, ma posledni dobu minimalni podporu, a jede na nejakou pochybnou akci..

Kdo te zotrocuje? Jak te zotrocuje? Opravdu mne to zajima. Ja mam co jist, mam kde bydlet, mam pitnou vodu (k memu znechuceni s ni dokonce splachujeme :( ), mame lekarskou peci, deti muzu vychovavat dle sveho vedomi a svedomi, vic iphonu fakt nepotrebuju. Rikat si tady muzu taky, co chci, cist muzu, co chci, pracovat muzu, kde chci... jake osobni svobody jsou ti ubirany? Treba to nevidim. To, ze se mi nelibi politicka scena, je vec jina, ale poctive chodim ke kazdym volbam a snazim se situaci zmenit. Tobe nekdo brani s tim neco udelat? Ja jsem uplne vazna, opravdu bych chtela vedet, jak jsi zotroceny.

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@anielkha mohu poprosit které zdroje?

Odpověz
2. říj 2016
avatar

V Americe je stejně jedno kdo bude prezidentem...On doopravdy nevládne je to jen loutka...
Jinak po tom jak to tady čtu tak bohužel nesouhlasím anielkha a to už jen proto ,že se musíme podívat i na ostatní a nejen na sebe co máme a jak se máme... A stou svobodou slova bych taky až tak nesouhlasila.. Máme demokracii, ale cenzura je všude i na internetu...;)) Ale stejně si myslím,že je asi jedno co jsi tady napíšeme... Já jsem jinak politický zaměřená ...K volbám chodím není mi jedno komu propadne můj hlas...

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@nwagirl takže znáš někoho, kdo v tomhle státě trpí hlady, je na ulici, nemá přístup k pitné vodě? (ano, bezdomovci jsou, ale já jsem přesvědčena, že v našem státě z vlastní vůle či vlastního přičinění), tady je obrovský sociální systém. Životní úroveň roste a nám je to pořád málo. Druha část světa je v chudobě, ale my tu fnukame, jak se máme špatně a jsme zotroceni. Spoustu lidí k tomu internetu ani přístup nemá. Nemá pitnou vodu, střechu nad hlavou a co jíst. A to případ CR fakt není.

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@anielkha a jen tak mimochodem. Je mi dost nepříjemné si tu dopisovat s někým kdo nemá ani vlastní identitu... Taky můžeš být kdokoliv... ;)

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@nwagirl ano. Důležité je tam to spojení - bez pomoci státu. A stát pomáhá. Sociální systém tu funguje.

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@nwagirl Tak nepiš. Ja taky nikde nemám jistotu, že tvá fotka je opravdu tvoje. O tom bohužel internet je.

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@anielkha za své názory se nestydím a foto v profilu mám... Promiň tímto končím naší debatu... Tahle diskuze stejně od nyc09 je trochu o něčem jiném...mêj se

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@anielkha Hašek je obyčejný skútr a měl by jít kukat jako 90% politiků - voda už se na něj vaří, už se jen čeká, až začne mlaskat.
To je právě to zdání, že si vlastně můžeš dělat, co chceš. Já jsem chtěla něco změnit. Chtěla jsem, aby povinnosti a práva platila pro všechny stejně, a nebála jsem se to říct. Byla jsem odstraněna a nahrazena člověkem (lidma), který o dané problematice ví úplné kulové, ale umí dobře kývat hlavou. A to se bavím o pitomé obecní politice. Daň platím úplně ze všeho, lékařskou péči mám, ale pokud člověk nechce zbytečně pod kudlu nebo umřít, tak stejně musí solit (pokud nemá známé). Policajti o tobě ví všechno, 80% z nich je blbých až na půdu nebo úplatných .... nebo oboje. U voleb nelze nic změnit, protože je vždy rozhodnuto předem. A když se to náhodou nepovede, pak se sehraje divadlo jako viz kdysi USA nebo nedávno Rakousko. Nebo jako celá směšná "sametová" "revoluce". Putin a základní lidská práva.... jde jen o to co a jak je nám tu prezentováno. Věříš snad, že žurnalisti jsou hlídací psi demokracie? Bejvávalo. Jsou to prostituti. Kde je moje právo, když si tady každý tupelo bez psychotestu pořídí zbraň (bojového psa/řidičák)? Pitná voda - to je taky dobrý vtip. Splachuješ jí právě proto, že za ni platíš velké háky zahraničním společnostem, kterým byly rozprodány veškeré inž.sítě, které jsme kdysi zaplatili. Samozřejmě, nutno podotknout, někteří z toho těží dodnes. A když se v rámci ekologického chování rozhodneš pro podružný vodovod ze studny nebo dešťovky a náhodou na tebe vak dojde, tak dostaneš mastnou pokutu. Za ekologické je považováno zateplit si barák 20 polyšem, nevětrat a podobné nesmysly - hlavě je dělejme stádně. A sociální systém funguje, jo? Pro všechny stejně?
Ne. Dali nám snickersky, možnost cestovat bez doložek a několik málo let otvírat zobáky. Teď nás krmí sračkama, chceš pas-dej otisk a už tě máme (kdykolvi zneužitelné!) a zkus se ozvat, aby se to někomu nelíbilo! A plíživě, zato naprosto legálně dělají z našich dětí hlupáky. Nejen tím, jak je učí o dějinách - upravené nesmysly, ale vůbec celým tím systémem. Milion vysokých škol, to, co teď leze na VŠ by kdysi s odřenýma udělalo učňák. Obory musí být prestižní, aby nalákaly děti (příspěvek na žáka), je jedno, že děcka nebudou umět nic. Hra na základní lidská práva a inkluze pomalejších, které se sice zlepší, ale na úkor těch bystrých atd, atd. Jak jsme se kdysi v 90.smáli, že jsou Amíci hloupí, voila, máme to tady!

Odpověz
2. říj 2016
avatar
Odpověz
2. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@veronique2402 ehm, ano hodne Amiku rika ze obama je terorista, jsou to stejni amici, kteri tvrdi, ze cernosi maji nizsi iq nez belosi, asi tak.my volime hillary tecma. Trump je maniak, lhar, rasista, xenofob, sexista, zlodej, na krku pripady znasilneni a sest bankrotu, narcista, megalomaniak a clovek, kterej nedokaze utvorit souvislou myslenku...

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@nyc09 Tak snad opravdu nezemřela...

Odpověz
2. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@rybamrazena kdo??

Odpověz
2. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@rybamrazena ja musim souhlasit s tvym posledim dlouhym prispevkem, ja jenom doufam, ze toaz tak desny neni, vis... Ja si porad myslim, ze to v CR tak desny neni

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@rybamrazena Mne treba Mitrofanov a Romancov (novinari velmi kovani v ruske problematice a pisici o ni, zadni prejimaci zprav ala CTK) jako prostituti neprijdou, sleduji puvodni zdroje, cituji ruske zdroje.. takze tak.

Urcite ve spouste vecich mas pravdu (vysoke skoly), ale spoustu veci si nemyslim.. viz volby v Rakousku.. tam to rozhodnuti soudu slo spis proti, ne? EU se to urcite nelibilo..

S jakou cenzurou internetu jste se u nas setkali? :O Ja treba, kdyz se chci o necem hodne dozvedet, sleduju twitter - velmi aktualni, da se toho dohledat opravdu hodne. Nebudu rikat s rustinou mam problem, jsem bohuzel ta generace, ktera ji vubec neumi.

Odpověz
2. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@anielkha me ani neprijde, ze jste od sebe tak daleko nazorove s @rybamrazena, souhlasim s tebou, ze internetova cenzura si nemyslim je takovej problem protoze kdo hleda tak najde bohuzel v hodne pripadech! Taky s tebou souhlasim, ze v cr se lidi nemaji tak spatne jak si mysli, ale hodne veci je tam podelanejch a pokravuje to smerem dolu... Zaroven kdyz to vratim zpatky na zacatek je naprostej nesmysl tvrdit, ze trump je ero nerizeny a proto dobry, jasne dobry pokud ses uplnej cvok a nevadi ti rasista a xenofob se sexistou lharem a absolutne zkorumpovanym idiotem...jinak to ze amerika ovlivnuje svetovou politiku o tom se bavit nemusime a proto by se na tohle melo davat pozor... No nastesti mu klesaji preference zvlast potom ci ted zjistili ze neplatil zadny dane...

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@nyc09 Já si právě myslím, že to na Trumpa jen ušili, že to bude pak všecko OK. Jen se fakt bojí, že to vyhraje. Mrtvá má být Hillary - nebo možná jen odklizená, než se zbrchá. Každopádně pokud je mrtvá, tak je to čistý podfuk - náhradník je bez šancí.
http://aeronet.cz/news/video-hillary-clinton-je...
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/8839-po-hava...
http://aeronet.cz/news/video-hillary-clinton-zf...

@anielkha Já si myslím, že EU se právě bojí Hofera - pravičáka. EU maximálě vyhovují levicové strany. EU - a její zákazy a nařízení, to je další kapitolka....
Obávám se, že Mitrofanov i s Romancovem jsou placeni US. A pokud ne a opravdu čerpají z ruských médií, pak rozhodně ne ze státní televize, ale z těch soukromých, které vlastní oligarchové, takže opět vliv západu.
Cenzura na internetu - za cenzuru považuju i trolly. Placených je jich fakt hodně. Jednu dobu se na idnes nedaly absolutně číst komentáře - myslela jsem si, že celou ČR postihl nějaký druh demence, ale už je to lepší. Za cenzuru považuju i to, když z youtube mizí dokumenty - ty, jak jsou s oblibou haněny, konspirační. Cenzurou je pro mě i selekce zpráv - co se nám zrovna hodí do krámu, nebo zrovinka potřebujeme něco zamaskovat, tak budeme upozorňovat na nějakou banalitu a dělat z toho vědu. Například se v médiích úplně minimálně řešil pokus o státní převrat, kterému naštěstí zabránili. Nebo se řeší něco podstatného, ale stádu je předhozen nějaký montér, co zabil ženu a dceru na dovolené... Na twitteru, FB apod nejsem.Ale říkám si, že proč vlastně, do počítače mi stejně vidí 🙂)) Prostě žijeme román! 1984! 🙂)

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@nyc09 Tenkrát to stejně ušili na toho Starusse-Kahna, co řediteloval MMF, pak ho vystřídala ta studená bestie šedovlasá... Nebo třeba chudák Péťa Nečas. Ten se tak bál, že bude nějak zkompromitovaný, a taky že jo - akorát netušil, že přes milenku. Proč taky, že. Masarykovi prošly, Havlovi taky, Chytrému Mozku též, z Topolánka taky vědu neudělali, jen Klause trochu rozmázli... Další věc - ALS a Gross. Ok, naše známá měla stejnou formu, taky umřela, ale občas si říkám, jestli toho nevěděl až příliš a doufám, že to všechno stihl někomu říct....

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@rybamrazena No ale to si prave odporujes, Hofer volby prohral.. a soud rozhodl o znovukonani? Kdyby to bylo ovlivnene, rozhodne by ten soud takhle nerozhodl. Proste by se to zametlo.
Tak to ja si presne nemyslim, promin ale zatim linkujes jen servery, ktere jsou naprosto neduveryhodne.. aeronet.. to snad ne.. zatim jsou pro mne nedala link na cokoli duveryhodneho. Ja zas nechapu ani dnes diskuze na idnes, jako jestli tohle je obraz CR, tak si muzeme jit rovnou hodit masli. Xenofobie, nenavist, zavist..
Promin, ale ty pro mne presne pusobis jako nekdo veri konspiracnim teoriim, ja ne.. jsem vedec (takze potrebuju dukazy a fakta) a jsem nohama na zemi. Posledni dva prispevky.. Ne, to je pro mne moc. Ja fb taky nemam, ale twitter je velmi zajimavy (rozhodne nemyslim duveryhodny, to si clovek musi vyfiltrovat)

Ne a fakt si nemyslim, ze mame stejne nazory. Putin je zlo, Rusko siri demagogii.. stejne jako nas prezident. Rozhodne si nemyslim, ze jsou Amici nejaky super, to rozhodne ne.. jejich nektera spoluprace je velmi za hranou.. proste lidska prava jsou pro ne jen slova a pouzivaji je jen tam, kde se jim hodi.

Pro mne ma lidska svoboda obrovskou hodnotu, vic nez nejaky prepych a blahobyt.. a to si myslim, ze nas Evropany znici.. to, jak bojime o nas blahobyt.

Odpověz
2. říj 2016
avatar

A omlouvam se, tahle diskuze mne uz vycerpala, takze si rusim sledovani. Hezky den.

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@rybamrazena souhlasím se vším co jsi napsala... A lépe bych to snad ani já nenapsala
...Jsem ráda, že i mládí lidé nejsou zaslepení masmedia 😉

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@nyc09 s Řím souhlasím když srovnáš USA a ČR tak není... Ale kdo ví jak dlouho tomu tak bude..

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@anielkha Tak sem hoď důvěryhodný link - jestli takový existuje 🙂 Víš, to, že jsi vědec, nedokazuje vůbec nic. Grygar je taky vědec a na pánaboha důkaz nemá 😉 Evropany zničila jejich pseudohumanita a lenivost 🙂

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@nwagirl Já su stará 😉

Odpověz
2. říj 2016
avatar

Tady treba k tomu aeronetu, ale ja vim, to bude asi konspirace 🙂 http://hlidacipes.org/cilem-ruske-informacni-va...

Nevim, co ma spolecneho vira boha s vedou... Ja ti nic dokazovat nechci, jen rikam, ze svoje nazory stavim na dukazech a faktech. Jak to delas ty, je tvoje vec. To fakt nema cenu, mame to obe nastavene uplne jinak. Mne na humanite nic spatneho neprijde. Ale jo, vim, ze nemam vetsinovy nazor. Bohuzel.

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@anielkha koukám, že Tě zase ta diskuze až tak nevyčerpala...Když jsi se opět vrátila do debaty..;)

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@rybamrazena Já mladá tedy pokud 31 se dá pokládat za mladost,ale nejsem slepá...

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@anielkha Hlídací pes vypadá skoro důvěryhodně, dokonce uvádí "sponzory" (nemám čas dohledávat, kdo za těmi firmami skutečně stojí) a nabádá lidi, aby je dotovali - přinejmenším chytré. Jen kdyby tam byl alespoň jeden článek proti USA - stejně ostrý jako ty proti Rusku. Stačilo by třeba osvětlení zmizení pana Bělobrádka těsně před minulými parlam.volbami. Víš, takový ten... důkaz nebo fakt? 🙂 Na humanitě opravdu nic špatného není, na pseudohumanitě ano.

Odpověz
2. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@anielkha Hlidaci pes je super! Taky si ho ctu!

Odpověz
2. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@rybamrazena no hele ja ti nevim, ale ty jsi tady citovala parlamentni listy ne? A Hlidaci pes ti neni dost dobrej? To je trochu za vlasy pritazeny ne?

Odpověz
2. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@rybamrazena Tak hele ja ti nevim, ale Kahn Strausse bych se fakt nezastavala...

Odpověz
2. říj 2016
avatar

@nyc09 no me je to jedno. Volit stejne nemůžu, takze nic nezmuzu😄 ale stejne doufám, ze to Trump vyhraje. Ta ulhana vražedkyně je mi krajně nesympaticka. To uz radši Trumpa. Připomíná mi našeho Zemana taky ho lidi hanili, ze je rasista a tedka, kdyz je Evropa plna uprchlíků tak jsou z neho lidi nadšeni, ze se k tomu takhle staví. Krom toho doporučuji si zapnout občas Fox TV .

Odpověz
6. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@veronique2402 ses blazen doporucovat, abych si zapla Fox??? NE, to nemuzes myslet vazne teds me rozesmala 😀 jako fakt hodne, prej Fox 😀 vis, ono je smutny, ze fox porad nektery lidi jeste sleduju, ale na druhou stranu hned vis s kym mluvis...mimochodem, pokud nevolis, tak to znamena, ze jsi novej imigrant amela by sis davat pozor na to, abys nejela supem domu pokud vyhraje trump a jeho parta a to, ze nejsi mexican by te nemuselo zachranit... Se fakt divas na Fox, vid? doporucuju neco trochu vic serioznejsiho jako treba NYTimes, CNN..na druhou stranu, ty citujes lidi, kteri tvrdi o prezidentovi Obamovi, ze je terorista...tak nic...hele a ty prosteradla si z hlav sundavaji predtim nez zapali kriz nebo az potom? Zkus motherJones, mozna budes prekvapena, kolik lidi si mysli o trumpovi, ze je to idiot...

Odpověz
6. říj 2016
avatar

@nyc09 aha tak pardooon. Nechtěla jsem te urazit mým názorem. A promiň blázen opravdu nejsem😉 přeji hezky den.

Odpověz
6. říj 2016
avatar
nyc09
autor

@veronique2402 Hele ja jsem proste hrozne proti trumpovi a nedokazu pochopit lidi, kteri jsou pro nej, nikdy jsem netvrdila, ze je hillary super kandidat, idealne by taky ani nemela kandidovat, ale ta desna propast to proste nejde..nekdo kdo si jako trump utahuje z postizenejch lidi, tvrdi, ze ptsd maji jenom slaby jedinci, global warming je hoax, zeny nejsou stejne chytre jako muzi, materstvi je pro business pritezi, podvadi, kde to jde, nepplati federalni dane, neplati dodavatelum, lze a tvrdi, ze to co rekl na kameru vcera vubec nerekl, dela si legraci z terminally ill, dluzi kde to jde, obdivuje Putina atd, atd...to proste absolutne nejde, tvrdi, ze ma velkej penis v politicke debate...proste tohle se neda zkousnout...za blazna te nepovazuju 😉 ale pochopit te taky nedokazu tebe a miliony dalsich a desne smutny je, ze plno lidi tvrdi, ze bude volt trumpa jenom proto ze nenavidi hillary...podle me je ale volba jasna a fakt b ses mela podivat na jeho imigracni plany...

Odpověz
6. říj 2016