icon
1 / 1
avatar

Přeju hladký průběh. Já jsem zatím proti, ale časem nás stejně donutí všechny, když tím všechno a všude podmiňují. Co mi nejvíc vadí, že to teď schválili i pro děti od 12 let.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

byla jsem proti, ale po zkušenostech mých kolegyň a známých - zdravé holky 20+, mírnější průběh a sedlo jim to na plíce a srdce, kolotoč vyšetření a nikdo neví, jestli nebudou mít doživotní následky - mě přesvědčil. Byla jsem taky včera, jen mě trochu bolela ruka, ale okolí mě varuje, že TO teprve přijde. Tak ať jste brzo fit 🍀

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

Taky jsem včera byla. Zatím mě bolí jen místo vpichu a doufám, že to bude jediný nežádoucí účinek. Nejsem extra příznivce vsemozneho očkování, ale toto považuji za důležité. Už z toho důvodu, že jsem prodělala mykoplazmatickou infekci, stále ve mně je a snížila mi extrémně imunitu.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

Taky jsem byla včera a bolí mě jen ruka a hlava,tak snad už to bude dobrý a žádná jiná reakce nepřijde.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

Já jsem těhotná, skoro v půlce a jdu taky. Jsem úplně znechucena tím vším okolo

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

Katy tak ať je dobře ♥️ co máš problémy?

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

Taky jsem tento týden dostala první dávku a moc si toho vážím a beru to jako privilegium, že konečně získám ochranu před ošklivou nemocí, vyhnu se karanténám, pomůžu chránit ty, kteří se očkovat nemůžou... nenacházím žádné negativum.
Ať je brzy lépe 🙂

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

Ja sem se jeste nezaregistrovala ale uz se to blizi i me, cekam jen na blizici se manzelovo dovolenou

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@petaov pokud to očko bude účinné, tak časem, až Covid tzv.zeslábné a nebude díky očku se tak šířit, půjdou pryč i restrikce. Takže věřím, že nás to nedonutí. Co se týče schválení vakcíny pro děti od 12 let, nemusí Tě to trápit, buď chceš naočkovat dítě nebo ne a myslím, že málokterý rodič bude dělat že svého dítěte pokusného králíka. Ze sebe ho možná udělají, ale do dítěte to píchne málokdo.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@antoinet jak budeš chránit ty, kteří se očkovat nemůžou, když i jako očkovaná to můžeš roznášet dál? akorát tě už nikdo nebude testovat a trasovat, takže to rozšíříš víc, než někdo neočkovaný.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@betelgeuzz přesně, tyhle naivní řeči o kolektivní imunitě... 🙄🤨

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@priefi Nechci naočkovat sebe, ani děti, ale když nutí nás, bude za chvíli nátlak i na děti. To by ses divila, kolik rodičů, to chce dětem nechat píchnout. Starší syn má 12 za dva roky, tak snad do té doby ta hysterie utichne.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

Mám to taky tak...čekám v čekárně těsně po a do poslední chvíle jsem se rozmýšlela..

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@betelgeuzz když chodím po světě naočkovaná, je mnohem menší pravděpodobnost, že to někde roznesu, než když očkovaná nebudu. Ani před vakcínou jsem se netestovala pokaždé, když jsem vystrčila nos z domu, chodím do obchodu, kostela, do synovy školy, na zastupitelstvo...tady všude test mít nemusím.
Respirátor nosím dál.
A vadí mi, když se překrucují fakta. Nikdo netvrdí, že je vše 100%.
Mě by zajímalo, co je teda řešení, když ne očkování. Neustálé lockdowny?

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@antoinet Taky mi vadí, když se překrucují fakta. Mě by zajímalo, na základě čeho se očkovaným dávají privilegia, která se na těch faktech nezakládají. Proč se očkovaný nemusí testovat a chodit do karantény, když nemoc roznášet může? Na základě čeho se určilo, od kdy může očkovaný do hospody, že stačí 14 dní od 1. dávky, když to není podloženo výzkumem. Nemám nic proti očkování, u starších lidí určitě převyšují přínosy nad riziky, ale vadí mi, že se rozhoduje bez podložených informací.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@antoinet a ty jsi právě fakta překroutila, když jsi napsala, že ochráníš ty, kteří se očkovat nemůžou.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@betelgeuzz já jsem napsala "pomůžu ochránit ty, kteří se očkovat nemůžou" a ta tím si stojím, ty jsi pak na mě navalila věci, které si nemyslím nebo o nich rozhoduje vláda. Já sama za sebe můžu přispět ke konci epidemie (když se lidi očkovat nebudou, bude pořád masivně tady) a statisticky je bezpečnější, když je někdo ohrožený obklopený očkovanými než neočkovanými, proto svoji vakcinaci chápu i jako akt solidarity a i tak pořád dodržuju další opatření, abych nikoho nenakazila.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

"statisticky je bezpečnější, když je někdo ohrožený obklopený očkovanými než neočkovanými" - pokud není prokázané, že očkovaný to nemůže šířit, tak to bezpečnější není. Nebo máš někde tu statistiku?

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@betelgeuzz nemáš pravdu. I když malé procento očkovaných může nemoc šířit, tak i tak je pro společnost přínosné, že ta drtivá většina už nemoc nešíří. Studie se teď dělají za pochodu, ale výsledky jsou pozitivní a slábnutí epidemie to jen potvrzuje. Info třeba tady, já mám Pfizer, tam to vychází na nějakých 95%
https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3238228-prvn...

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@petaov já vím, že je hodně dobrovolníků, co nechá naočkovat své děti. Tak to bylo vždy... Ale třeba znám několik rodičů, co se až klepali, aby se naočkovali, ale když jsem se zeptala teď, když už jsou naočkování, zda budou očkovat děti, nebyli tomu moc naklonění. Doufám, že za dva roky se bude jen vyprávět, jak to bylo v 2020 a 2021...

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

já byla ve čtvrtek na protilátkách, protože měl muž covid v půlce března, britskou a my to nikdo nechytli, a já tedy týden před tím měla cca pět dní rýmu, trochu únavu a toť vše, takže jsem vyrazila po třech měsících na protilátky a mám je pozitivní, tedy covid u mě byl, takže se na očkování rozhodně nechystám, ale stejně nikam nemůžu, protože v tomto nelogickém státě je více vypovídající nespolehlivý antigenní test, než jasně prokázané protilátky v krvi, což mě třeba hrozně štve a je to postavený na hlavu

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@wampzee Teda, jsi prvni clovek, o kterem vim, se tohle prekonal. Mimo me. Od te doby mam plice hodne nachylna na vsechno mozny. No a ... Ty mesice na atb mi take nepomohli.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@ilci Děkuji. 🤗 Ano, taky znam par mladochu, kteri maji dlouhodobe problemy. 🥺

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@petaov Dekuji. Ano, asi nebudeme mit na vyber. A jsem rada, ze mi pichli Pfizer, ne neco jineho, kdyz ucitele dostali u nas Astra Zenecu. Ja si pockala. 😂 I kdyz nevim jestli v tech vakcinach lze volit mensi zlo.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@slunce88 @mummy88 Jo, me taky boli hlava, ruka, mam horecku, ale ze tou rukou ani nehnu, jak boli. 🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ Slaby kus no. 😂😂

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@lenulacek Ja nevedela, ze se muzou ockovat i tehotne... Myslela jsem spis, ze ne.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@antoinet Dekuji. Je to moc hezky pristup. Fandim ti. 🤗 Ja jsem posera, tak bych se na to takhle koukat neumela.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@priefi By ses divila. Znam tooolik rodicu, co se nemuze zaockovani svych deti dockat. 🤷🏽‍♀️

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@phn Jo, ja se malem otocila ve dverich 😂🤦🏽‍♀️

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@kackakastanka Tohle je fakt divný. Ještě divnější je že součástí ockovaciho procesu neni test na protilatkym, a tak moje mama dostala ockovani bezpriznakova, ale nakazena. 🤷🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ A to ty NÚ, co mela, videt nechcete.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@tratatundra přesně nad tím jsme dnes přemýšleli, jestli to není velký riziko naočkovat nakaženého, který o tom neví 🤔

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@tratatundra tak já netvrdím, že nejsou, jsou, a jejich hodně. Psala jsem, že někteří z těch, co se naočkovali rádi a dobrovolně, už to nemusí vidět stejně u svých dětí

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@tratatundra no ty brďo, já se chci zkusit domluvit s praktickou, zda by mi vydala potvrzeni, ze jsem to mela, protoze v tom protokolu se primo pise, ze vyse protilatek potvrzuje prodelani covidu, prestoze jsou v te nizsi hladine, tak jde jen o to, aby se to uznavalo stejne jako ockovani, treba alespon tri mesice, nebo pul roku, protoze po tom ockovani netusim, jaka je vyse protilatek, ale prodelani nemuze byt mene ucinne, nez ockovani, je to blazinec

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@antoinet souhlas, testy ukazují , že většina očkovaných nemoc nepřenáší. Obdivuju odvahu, že se pouštíš do techto diskusí. Nakonec je člověk stejně buď bezohledný odpůrce nebo tupé stádo 😅🤦 My jsme z původních spíše odpůrců změnili názor, protože chceme chránit sebe a naši rodinu. Není to nové očkování vyrobené na koleni, jak je to často prezentováno a popravdě fakt nechápu, proč by se člověk, který jde na očkování, měl vlastně obhajovat? Nic není nařízeno, na výběr stále máme všichni, tak ať si každý volí podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Chápu, že vláda je jedna velká tragédie a svými nařízeními akorát stát rozděluje a očkování pak je vnímáno jen jako politický nástroj, ne jako smysluplná cesta z toho blázince ven. Myslím, že spousta lidí se nenaočkuje právě kvůli vládě a tomu, jak to tu vedou. Já jen prostě nechci abych byla v ohrožení a moji blízcí a pokud můžu jít naproti tomu to zmírnit, tak půjdu. Kamarád dělá v nemocnici, za noc vypíše třeba 17 úmrtních listů i dvacetiletým.. Nikdo mi nezaručí, že zrovna já nebo blízcí nebudeme ti smolaři, co to nezvládnou a nechci z dětí udělat sirotky jen kvůli hrdosti a politickým bojům. Já myslím že se to zbytečně demonizuje. Věřím, že buď očkování pomůže, nebo minimálně neuškodí. 🙏 Každý se aspoň trochu bojí, ale kde budu mít opravdu strach, budou děti, doufám, že to už nebude potřeba, to bych hodně zvažovala, nejsme moc proočkovací. Čím víc dospělých bude naočkováno proti Covidu, tím lépe a tím méně potenciálních rizik v okolí našich dětí.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@mummy88 úplně se vším souhlasím a nejvíc s tím, že se vlastně nemusíme obhajovat 🙂
Epidemie nikomu neprospěla, někomu ublížila málo, jiní zaplatili cenu nejvyšší a každý z nás teď může pomoci ji porazit.
Já jsem na výstavišti potkala jednoho známého kněze, dělá v očkovacím centru dobrovolníka (díky těm to tam neskutečně šlape) a měl můj veliký obdiv, někdo remcá a někdo jde a pomáhá 🙂

Odpověz
29. kvě 2021
avatar

@tratatundra já jsem právě antibiotika brala, ale jen dva tydny,. Pak to přešlo, ale kašel nějak přetrvával. Po roce v době covidu mě už to nebavilo, tak jsem to řešila s alergologii, že jestli nejsem na něco alergická. No, dělala mi podrobné testy a v serologii vyšlo, že má stále aktivní mykoplazmata a díky tomu sníženou imunitu. Ale na další antibiotika to už prý není. Tak jsem raději do vakcíny šla. Abych měla klid.

Odpověz
29. kvě 2021
avatar
Odpověz
29. kvě 2021