icon

Viděly jste tu gynekoložku, jak vyhazovala pacientku z ordinace? No to byla síla.
Sice nevíme, co tomu předcházelo, ale nenapadá mě, co by se muselo dít, aby bylo její jednání omluvitelné, pochopitelné.

avatar

Teď o tom hledám info. Bohužel jsem to nestihla. O co přesně prosím šlo? Na netu to nemůžu najít

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Neuvěřitelný 🫣

Odpověz
25. bře 2025
avatar

I kdybych pominula všechno co řekla na začátku, tak ten konec? To je za hranou úplně všeho

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@margaret88 taky jsem to zatím neviděla na seznamu.
Lékařka v civilu vyhazuje pacientku se slovy, ať jde do prdele (opakovaně). Pacientka údajně chtěla žádanku do CAR a to ji vytočilo. Svůj výstup zakončila tím, ať jí vyšetření zaplatí její muž, který není schopný ji udělat haranta.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Nemám slov

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@uzivatelkapetra co muž... řekla "starej"

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Nemůžu to nikde najít, doporučuji přehrát televizní noviny, až se objeví na nova.cz. byla to hned první reportáž.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@uzivatelkapetra já to viděla a musím říct mazec tohle je už hodně přes čáru

Odpověz
25. bře 2025
avatar

nevíme co ji řekla pacientka, nevíme co proběhlo předtím. Ty výrazy jsou velmi přes čáru, nicméně někteří pacienti jsou velmi nároční a je těžké zůstat profesionální. A i já vyhodila pár pacientů z ordinace, když mě dost hrubě uráželi. (ale ne takto vulgárně)

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Neviděla jsem,nikoho nesoudím, přeci jen vím celkem šílené story od přátel lékařů jak se k nim pacienti chovají. Samozřejmě je potřeba se umět ovládat a zůstat nad věcí.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka ano nevím co tomu předcházelo ale tohle si doktor nesmí vůbec dovolit

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Samozřejmě nic není černobílé a jen tak se to zřejmě nestalo. Ale ten konec byl hnusný i lidsky nejen profesionálně. To je jak vyhodit pacienta z onkologie a popřát mu smrt.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@fouskovi jo doktor si to nesmí dovolit ,ale pacienti můžou 🤦Pak se divime,že nemáme lékaře....nikdo už to nechce dělat...

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Ano psala jsem v úvodu, nevíme, co tomu předcházelo.
Ale když se jednou rozhodnu živit prací s lidmi, musím umět zachovat nějakou úroveň, myslet si svoje a vynadávat se třeba hned jak pacient odejde.
Tohle byl těžký ústřel.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Už je to na tn.cz. 🤦🏻‍♀️

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Samozřejmě to přehnala, takhle se k pacientům chovat nesmí. Ale nemůžu si pomoct, můj pocit z toho videa je, že je mi jí líto. Ta pacientka na mě působí jako arogantní kráva.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@fouskovi však píšu, že to je těžce přes čáru. A umím si přesně představit co se v ty ordinaci dělo před tím, než ty doktorce ulítly nervy. Tím ji neomlouvám. Jen ji asi umím pochopit.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

ta ma zrejme po kariere, po tomhle by mela sama od sebe zavrit ordinaci a jit kopat kanaly... zrovna minuly tyden jsem byla u obvodni, kdyz tam prisel pan, kteremu opet zamitli lazne, dle sestry tam chodi kazdy den, at s tim doktorka neco udela... no slusne mu odpovidali, do pr.ele ho neposlaly (i kdyz si to mozna myslely),...

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Mě by zajímalo proč jí tu žádanku nedala, a proč jí odmítla říct co má dělat 🤔 Každopádně já tohle vidět v čekárně, zdrhla bych a už by mě tam neviděli 😳

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Videla jsem a byla jsem v soku. At tomu predchazelo cokoliv tak tohle bylo uz pres caru. Byt to moje doktorka tak si hledam jinou. Rict at mi to zaplati starej kdyz neni schopnej mi udelat haranta tak jako pardon, ale jak tohle muze vubec doktorka gynekolozka rict? 🤷‍♀️

Odpověz
25. bře 2025
avatar

A ještě jak doktorka odstrčila tu sestřičku, neskutečný chování, měla by navštěvovat minimálně psychologa 🤦‍♀️

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@klokanka31 čistě moje spekulace. Imunologii si nejspíš vymyslel CAR. Tedy žádanku měl vydat CAR - kdo vyšetření indikuje, ten dává žádanku. Z toho co jsem viděla a slyšela usuzuji, že se ji to doktorka snažila vysvětlit.
primární péče (kam patří i gynekologové) prostě neslouží jako poskok a sluha center, jiných lékařů, jiných odborností, nemocnic, pacientů. Dnes a denně vysvětluju, že pokud jiný lékař chce cokoliv vyšetřovat nechť si vyšetřuje, ale ne na moje náklady.
(Tím samozřejmě neomlouvám to chování.)

Odpověz
25. bře 2025
avatar

btw to se muze jen tak zveřejnit video kohokoliv? v televizi?? Kdyby to bylo obráceně, tak by pacienta rozostřili aby nesel identifikovat.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka nevím jak to je, ale vytáhnou mobil a začít takto kohokoliv natáčet mi přijde přes čáru taky.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka A není jedno kdo žádanku vypíše?

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@klokanka31 to právě není.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@anpineapple Jak jinak by si ale pacientka zajistila důkaz jak se doktorka chovala?

Odpověz
25. bře 2025
avatar

https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/604472-... nevíme, co bylo před tím, jestli se tak k ní chová vždy, nebo jí třeba vyprovokovala a točila...

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@klokanka31 me by zajímalo, jak se chovala ta pacientka. Málokdy doktor exploduje jen tak. 🥲

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka Je možné, že mi kvůli tomu nechtěla synova dětská vypsat žádanku na alergologii? Já jsem právě vůbec nechápala její motiv...

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@klokanka31 Neni to jedno! At uz se bavime o nakladech nebo o casu lekare.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka Zase sama doktorka přiznala že je cholerická...

Odpověz
25. bře 2025
avatar

stalo se mi také něco nepochopitelného.
Neuro mi psala žádanku na RHB, jenže jsem potřebovala vyplnit ty kódy, vrátila jsem se z RHB k dr. s prosbou o dopsání, řekla, že je neví, na radu sestřičky od jiného dr. jsem zašla na pojišťovnu, což byla ale hrubá chyba, okamžitě dr. volali, že mě tam posílají, že to musí doplnit, má na to nějaké brožury co já vím, zašla jsem za ní, hodinu mě nechala čekat na chodbě, pak mi řekla, že mi to nenapíše, původní mi sebrala (mám ofoceno), pak ho i roztrhala, napsala mi nový předpis, sice kódy napsala, ale ze tří různých procedůr na 2 řádky, byly dvě na jeden řádek, fajn, ale tečka byla, když mi to podávala, tak ukázala rukou a dodala A VEN!!, takže jsem u ní byla naposledy, a měla jsem sto chutí podat stížnost, ale raději jsem to rozchodila.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jasekd Ono to doktora něco stojí? 😮

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka no vzhledem k tomu, ze tam pak doktorka davala rozhovor tak mozna z toho duvodu ji nerozostrili, ale nevim.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

Já bych se nedivila kdyby pacientka chtěla nějaké odškodnění za psychickou újmu. Jako ať se stalo cokoliv, ženě co nemůže otěhotnět říct že jí její starý neumí udělat haranta, to je šílený.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@klokanka31 hele, to ti presne rekne praktik, treba prave @jijulka my zubari jsme meli cca rok nebo dva takovu roztomilost, ze vykazane vykony za kvartal nebo pololeti, uz nevim presne, nesmely prekrocit napr. 105% obdobi minuleho. Co na tom, ze zrovna vic duchodcu potrebovalo nove protezy nebo se prijmuly do pece nove deti. Proste 105% (cislo nevim, ale byl to maly rozdil) a vic ani tuk, neproplaceno. Praktici meli neco podobneho taky. Jak to maji ted, netusim... Ale minimalne casova zatez tam je. Kazdy rekne, jen vypsat zadanku..... ale musis vyhledat kartu, zjistit, proc, jak, na co, jaka vysetreni uz byla, vypsat to... a kdyz se jich za den sejde treba 10, jsi na hodine casu...

Pani doktorka mi prisla hodne pretazena, hystericka, vytocena, doufam, ze ne nalita.... Vytrzeno z kontextu, des. Chtela bych to ale videt uplne cele...
Ja se zatim vzdy udrzela ve slusnych mezich, ale parkrat uz jsem hlas zvedla. A parkrat se i bala, kdyz nam bylo vyhrozovano vytlucenim zubu z huby.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@aluskaasimon nebo proste byla presvedcena, ze to na alergo neni?

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jasekd měl neustále bronchitidy, v nemocnici nám to doporučili. Má i hnusný ekzém na rukou. 🤷 Nakonec má astma, imunitu na nule a alergie. Paní doktorka ho 3x dokola léčila ATB i když CRP měl v normě.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jasekd Je to bohužel oboustranné, někdy jsou příšerní lékaři, někdy pacienti. Ale mělo by to vždy zůstat v oboustranném respektu a nemyslet si, že já jsem pán, a ty poskok.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@fouskovi tohle by si neměl dovolit nikdo, ne jen doktor.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@klokanka31 nevím, pro mě je ta situace tak nepředstavitelná. Naštěstí.
Doktorka byla opravdu hrubá, za hranou, o tom žádná. Ale doufám, ze pacientka si je stopro jistá, že z její strany bylo vše ok, když s tím šla do médií.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka no, to jsem si taky říkala. On ten tlak od pacientů je někdy opravdu velký, kdo v tom nedělá, asi si to ani nedokáže představit. Naštěstí těch normálních, slušných je víc Samozřejmě je dobře se ozvat, pokud se nějaký zdravotník opakovaně chová nevhodně, nebo dejme tomu i jednorázově, jako v téhle reportáži. Škoda, že nevíme, co tomu opravdu předcházelo. Protože takhle se vytočit jen kvůli žádance, i když je paní doktorka "ráznější povahy", to bylo teda drsný.
Ale dovedu si představit, jelikož jsme pořád jen lidi, že člověk může být milej, příjemnej, spoustu věcí neřeší, rozdejchá, hodně lidem i pomůže, pak je den blbec, nějaký třeba i osobní problémy, třetí prudící pacoš za den, ve 3h odpoledne stále hladová bez oběda a prostě bouchnou saze v kombinaci víc věcí...
Ale ty výrazy a ten konec byl opravdu hodně za hranou.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jasekd ano, regulace…
@klokanka31 máme velmi komplikovaný systém financování ambulantní sféry.
zjednodušeně pojišťovna má vzoreček. Složitý vzoreček. Podle kterého spočítá kolik peněz ti za poskytnutou péči zaplatí. A když to číslo přestřelíš, tak tě pojišťovna tzv zreguluje. Aneb ti pošle dopis, že oni tu dovolili utratit jen tolik a tys utratila o tolik víc (= indikovala víc vyšetření, psala dražší léky atp). A teda chce tu částku po tobě vrátit. Každý vyšetření , každá cesta pacienta systémem se počítá doktorovi do nákladů. Tedy pokud si doktor usmysli že chce aby pacient měl jakýkoliv vyšetření, musí si ho umět obhájit a musí si ho taky napsat na svy náklady. Nehledě na to, ze výsledky vyšetření jdou vždy tomu kdo vystaví žádanku. Co bude gynekoložka v ambulanci dělat s výsledky imunologického vyšetření, který ani neumí interpretovat? Možná ho třeba ani nesmí indikovat (ano i tam jsou omezeni na odbornost).

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@aluskaasimon ano, pokud alergologii doporučili v nemocnici, měli vás tam taky poslat.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@toluma ono ti nároční chodí většinou po skupinkách. Je to těžký ustát. Jsem taky cholerik, ale tohle bych si nedovolila. I když postavit se, otevřít dveře a nahlas říct “odejdete prosím” je někdy velmi potřeba.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@leymea ja rozhovor s ni neviděla, jen to video na tncz

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@klokanka31 a ještě dodám, že kromě peněz, návaznosti péče apod jde i o princip. Jsem lékař s atestaci. Mam svoji odbornou specializaci, i když můj rybníček není hluboký, tak je velmi velmi široký (aneb neumím ty věci tolik do hloubky, zato musím umět z každého oboru…) a opravdu odmítám dělat sekretářku specialistům. Ja na to nemam čas.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

No… Kdo jsi bez viny, hoď kamenem. Ještěže u toho celého většina z nás byla a přesně víme…
Do profesního života profesionála by tohle jistě patřit nemělo.
No a nakonec se ukazuje, že zdravotníci jsou taky jenom lidi.

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jasekd hele to mě zajímá, u zubaře taky pacienti pyskujou?? 😳 jako že na mě dělají ramena, to beru jako úděl praktiku, my jsme jen “blby vobvodaci co nic neumí, berou kapitace a točí se na židli… “ ale moc nevim co můžou vysirat u zubaře 😀

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@pinkninja hele nevím co čteš, ale tady každá píšeme ze by nás zajímalo jak to bylo, ze nevíme… a proste si jen povídáme a spekulujeme…

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka Aha. U všech jsem to úplně nezaznamenala…

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka Děkuju za vysvětlení 🙂

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka odmitla jsem osetrit opileho chlapa, co nam kopal do dveri, v cekarne do zidli atd. Rval, ze nam vymlati zuby. Na kresle jsem mela dite, odmital odejit, nohu mezi dverma.... Pak konflikty ohledne ne/placeni atd. Pani mi tvrdila, ze ten zub jsme delaly minule, ze platila a vypln vypadla. Ukazala jsem ji kartu, pocitac, zub v puse, ze je jiny, jinde, trvala na svem. Odesla bez zaplaceni, ale taky odesla nastesti jinam. Ted uz je situace horsi, najit lekare byva problem a tak zustavaji i lidi, u kterych bylo pro obe strany dobre, kdyby sli dal... Pak klasika dlouhe objednaci doby, nepribirani do pece, skluz apod. Nastesti vetsina je opravdu slusna...
Prej toci se na zidli😂 No my ted mame agregovanou platbu, my taky "bereme penize za nic". POjistovna to dobre vymyslela, ti lide treba 20 let nebyli, karta davno zlikvidovana, a pak se dozaduji vzeti do pece, protoze "na ne berem prachy". Jenze ja sama jim registraci zrusit nemuzu, to musej oni sami. My se o agregovanou platbu fakt neprosili...

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jasekd jsem koukala kolik bere můj zubař kapitaci. 18kc. To budete bohati 😆 jinak kdybys chtěla tip jak odregistrovat potizistu, dej vědět. Ač se říká, ze to nelze, není to tak uplne pravda. (mam v tom praxi)

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@jijulka IP, prosim...

Odpověz
25. bře 2025
avatar

@fouskovi nejen doktor😊

Odpověz
25. bře 2025
avatar
Odpověz
26. bře 2025
avatar

@jijulka Problém ale je, že tohle pacienti neví. A když jim během vyšetření u specialisty, na které čekali půl roku, doktor řekne, že se mají ještě objednat tam a tam a že žádanku si mají vyřídit u praktika, tak věř tomu, že ten pacient taky není nadšenej, že musí znova za praktikem. Ale ani ho nenapadne se hádat, protože sám neví, že je to blbě. Tyhle pravidla by si spíš měli doktoři nastavit (a dodržovat) mezi sebou, než být naštvaní a nepříjemní na pacienty, kteří jak ovečky putujou s papírem od jednoho doktora k druhému.
Chápu, že je to pro praktika práce a prachy navíc, ale člověk je většinou u doktora ve stresu, doktor spěchá, je třeba arogantní, pacient se ani nestihne na nic zeptat a už je za dveřma. Za posledních 20 let se tohle hodně změnilo (asi i tím, že je teď víc lékařek než lékařů), ale pacient prostě vždycky tahá za ten kratší konec.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@evik19 pravidla jsou jasne daný. S rostoucí autonomii pacientů se pacienti musí víc starat. Ty informace jsou dostupny. A hlavně je to logicky. Ja tě s anginou taky nepošlu do nemocnice pro neschopenku nebo na ortopedii pro žádanku na výtěr.

Práce navíc = čas navíc, který nemám. Mam-lí dělat poradně svoji práci, pak nemůžu dělat práci za ostatní. Tím jak ubývá specialitu, nám extrémně přibývá práce (léčíme diagnózy, který dřív patřili výhradně do odborných ambulancí) - za chvíli budeme asi i operovat.
A rozhodně nesouhlasím, že pacient tahá za kratší konec. Lékař nemá absolutně žádný práva, to je vidět i v tomto případě - někoho bez souhlasu natočit a dat na net a do televize??? Tohle kdyby udělala ta doktorka, tak má na krku žalobu. Pacienti jsou agresivní, vulgární, vyhrožují, lžou, chodí do ordinace ozbrojeni, mluví s námi jako kdybychom byli jejich poddaní. Ne, netahají za kratší konec.

Odpověz
26. bře 2025
avatar
Odpověz
26. bře 2025
avatar

Tak kdo z doktorů nemá na pacienty nervy, ať se nechají přeřadit na pitevnu 🤷‍♀️

Odpověz
26. bře 2025
avatar

Já teď chodím se sebou po lékařích a vyšetřeních a když vidím jak se někteří pacienti chovají,tak se divím že na to ti lékaři a sestry mají nervy!
Video jsme viděla teď paní doktorka říká,že x krát vše vysvětlovala 🤷‍♀️… Chovat by se takto neměl nikdo, ale jsme bohužel jen lidi s emocemi a občas ujede více či méně každý…

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@klokanka31 Hele, já tuhle koukala na učtování ve zdr.poj. Málem mi vypadly oči u gyndr., vyučtování za "konzultaci po telefonu" Tak jsem zapojila mozkové obvody, kdy sem kuwa co konzultoval s gyndařem? Pak mi došlo, že to byl můj telefonát na objednání, kde mi setra dala termín a čau, otázka 5min.max. Jako jasně, ťukala do klávesnice mé r.č. a v tabulce objednávek našla okem chlívek, tudíž "práce" , ale překvapilo mě to 😀

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@sweetest to je špatně. konzultace po telefonu se smí kódovat jen v případě změny zdrav stavu, kdy to s pacientem na dálku doktor řeší, poučí ho atp, minimální doba hovoru je 10 minut. Takže pokud to kóduje sestra za objednaní , pak je to špatně. Automat to nevyhodí, ale když přijde revize, tak ty peníze doktorovi seberou.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@sweetest jojo, u mě taky na gyndě objednání, nebo poslání výsledků vykazují jako konzultaci.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

Tak ona paní doktorka ma jasné názory… Čili ona pacientka mohla být dle měřítek lékařky 35 letá “stará bréca”, co si zařídila konečně život a touží po dítěti. Což je dle lékařky špatně. Měla si to dítě uplést v 18 někde na diskošce na hajzlech s prvním troubou, co se namanul a teď nebrečet.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@jijulka Jak říkám, čuměla jsem jako puk a nezdálo se mi to, ale vím p*ču že? Na vyučtování koukám, po tom co mi pedi dr naučtoval návštěvu a vyšetření syna. Sy chodí pouze na prevence, nikdy nebyl mimo na ošetření. 1x mimo prevenci, potřeboval potvrzení na florbal. A ted debil dr si vykáže na tohle dítě výkony?!! Debil no

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@luidisek a já s tím jejím příspěvkem souhlasím. A to co jsi okomentovala ty, tam nikde nic takového nepíše

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@jijulka Důkaz, místo slibů 😀 a termín jsem dostala na 3.2.25

Odpověz
26. bře 2025
avatar
Autor komentář smazal
avatar

@jarla 🙄😲 jako vážně?!

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@sweetest je to špatně, ale děje se to. Ja bych si to asi nedovolila. Neumím porušovat pravidla.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@jarla s obsahem sdělení souhlasím, forma je těžce za hranou.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@luidisek Ta nemá asi ani kousek empatie 🙄

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@jijulka No však si to pohlídám když nyní vím , jelikož chodím na gyndu 2x ročně, budu za pár měs.volat o termín...pokud se zobrazí stejně na poj., neodsouhlasím. Teď jsem odsouhlasila, páč jsem nevěděla, že špatně. Blbá už nebudu. A nemám problém se posléze gyndr.zeptat zda mu to není blbé.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@jijulka @sweetest a dle výkazu staré zubařky vytrhla holkám všechny mléčné zuby v ordinaci, přitom si většinu zubů trhaly doma. Já mám zase přeplombované snad všechny zuby, přitom jsem měla plomby tak 10 let staré.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@betelgeuzz ja byla se synem u psycholozky, vykazala si na nej peci za nekolik tisic (jedno sezeni), ale prekvapilo me, ze si to vykazala jeste i na me jako na rodice

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@betelgeuzz
@petramana NO a proto v podstatě každá poj. umožňuje "náhled" do vyučtování a možnost se bránit. Já si vše hlídám jak ostříž, po té akci pedi a u gyndr sem prošvihla, páč jsem netušila, že je to levá.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@petramana to je asi normální, naše psycholožka si na syna vykáže 3500 za tu cca hodinu.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@sweetest ale jak dokážeš, že dítěti zuby nevytrhla, když jsou venku? A druhá věc, že dnes je člověk rád, že vůbec zubaře má, než aby ho udával a pak s tím měl problém.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@aluskaasimon to chapu, ale nechapu proc si to vykazala jeste i na me..

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@sweetest přecházela jsem k novému alergologovi a ten chtěl dokumentaci od dvou předchozích lékařů. První lékařce jsem zavolala, dokumentaci poslala a vyúčtovala si pouze poštovné, u druhého lékaře to samé a tam bylo poštovné a konzultace... Tohle se prostě děje a záleží jen na lékaři.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@hojda Já vím, že se to děje, to nezpochybňuji 😉 Jen, že si já osobně dávám pozor. Navíc využívám zdr.programy co poj. nabízí, tak mi nevadí obhlídnout vyučtování od všech dr. a institucí co navštěvuji. A není toho málo.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@jijulka Promiň, ale to, že někdo nedělá svou práci dobře, není moje chyba a odmítám za to jako klient přebírat odpovědnost. Chápu, že ty jako praktik taky nechceš, ale pořád věřím, že si ty pravidla můžou lékaři nastavit dobře a navzájem si netolerovat šlendrián, místo toho, aby honili pacienta od čerta k ďáblu.
Já jsem učitelka a taky za chyby svých kolegů nepřehazuji zodpovědnost na žáky nebo na rodiče. A pokud to někdo dělá, tak je to prostě špatně. Samozřejmě, že i děti a rodiče ve škole mají svá práva a je to tak dobře, ale pravidla nastavujeme my, jako učitelé a za jejich vnitřní dodržování jsme zodpovědní my. A pořád ve škole jsou děti a rodiče ti, kteří tahají za ten kratší konec, kdy oni sami ta pravidla nevytváří a mají jen velmi omezené možnosti, jak do nich zasáhnout ( i když pořád lepší než možnosti pacientů ovlivnit chod zdravotnického systému). Nějak si nedokážu představit, že by kolega nenachystal za sebe přípravu, když má být suplování a já bych si zlost vylila na děti, že si měly ohlídat, aby dostaly práci přidělenou. Ne, neměly. Když to neudělá dobře kolega, tak holt to musím napravit za něj a pak to buď přejít anebo chtít nápravu po něm, těžko po někom dalším.
A ano, nakonec to dost často odskáčou ti, co pravidla dodržují, tzn. doktoři, kteří dělají svou práci poctivě (i ti samozřejmě můžou udělat chybu, jsme jen lidi), tak ti slušní pacienti, co se chovají slušně a snaží se dodržovat to, co jim doktor řekne. Až na to, že jim teda každý doktor řekne něco jiného, ale s tím se asi nedá tak moc dělat.
A pak jsou tu pacienti, co se chovají jako hulváti anebo doktoři, co se chovají jako hulváti a svou práci se snaží co nejrychleji odfláknout anebo ji hodit na kolegy. To už je světa běh. Pořád by ale ta zodpovědnost měla být na tom, kdo tu práci měl udělat a neudělal.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@luidisek Fíha, ten pravopis od vzdělaného člověka bolí teda 😳

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@sweetest Hustý, tak jsem si to zkontrolovala taky. A taky mám tel. konzultace za objednání + tel. konzultace bez toho, že by mi kdy dr. volala (byla jsem v lednu,t ak to mám ve výpisu hovorů). A táhne se to od 2022, co mám na OZP historii.
@betelgeuzz Děláš s tím něco? Asi omluvou není, že jí neplatím nic jiného....grrr, to jsem nechtěla vidět.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@sweetest @betelgeuzz Tak teď jsem volala na gyndu, o co jde, že mi nikdo nevolal. Prý je to postup lege artis, zcela běžný, normální, standardní, že mi dělá jiná vyšetření, která zase neúčtuje a že by si jinak nic nevydělali, že všechny kontakty se mnou musí účtovat a že je to schválené pojišťovnou... (jeden hovor nebyl a druhý hovor byl 1,26 minut). @jijulka @jasekd co vy jako osoby znalé na to?

@jarla mně ten příspěvek přijde hodně za čátu, resp. vypovídá o způsobu komunikace lékařky.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@basina Tak pokud máš OZP, neodsouhlas dané vyučtování a nech na pojišťovně ať si vyřeší.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@sweetest Jojo, to vím, že je řešení. Jen mne překvapuje reakce sestry, kdy to je "lege artis" (má to druhý aspekt, dr. mi pomohla při pobytu v nemocnici a zánětu dělohy, tak se mi nechce dělat razantní řešení).

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@sweetest
@basina a není to jedno? Ať si to kontroluje pojišťovna, jestli lékaři hrají fér. Platí to oni, my jen částečně hhh, každopádně nás to nijak neovlivní, ne? 😊

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@betelgeuzz Hele, já mluvím de facto o aktuální situaci ( to špatné vyučtování jsem viděla v únoru, trvá než se načte atd.) A ad.zubní, pokud zjistíš, že Ti před cca 2-3 měsíci vyučtovala plombu co nemáš...můžeš rozporovat, ale ne situaci xy měc./let zpět 🙂
@basina To chápu, tím pádem je prostě rozhodnutí na Tobě 😉

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@habiba_ketta Jde o úhel pohledu...pokud Ti naučtuje dr.fingovaně nějaké dražší vyšetření a Ty ho později budeš fakt potřebovat, může se stát, že Ti ho poj.nepřizná. Bude se muset udělat cosi jiného, neb dle min.účtování so tím vyšetřením přece prošla. Chápeš jak to myslím?

Odpověz
26. bře 2025
avatar

Holky, uvědomujete si i další aspekt, že pokud si platíte třeba životní pojištění, nebo si ho sjednáváte, tak často jsou výluky na stavy "před sjednáním"? A že tedy pokud nějaký doktor fixluje výkony a diagnózy, tak vám může zadelat na pořádný průser, pokud byste v budoucnu chtěly plnění ze životka a zrovna se to potkalo s nafixlovanou věcí?
Za mě je §88 NOZ skvělá věc, díky kterému se často člověk domůže spravedlnosti (páč jinak by to bylo označeno jako slovo proti slovu). Já osobně, po zkušenostech které mám, už do zdravotnického zařízení bez zapnutého nahrávání nechodím. Kultivace prostředí musí vycházet z pozice klientů - jasně se postavit za svá práva, pokud někdo s námi jedná špatně, efektivně si na to stěžovat (podle ZZS), ALE SOUČASNĚ k tomu patří i pochvala v případě, že je člověk spokojen (není to až tak dávno, když jsem sestřičkam a praktické Dr. donesla čokoládu, protože mi vyšly vstříc s předoperačním vyšetřením). Využívám s úspěchem obě metody.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

Na tn.cz je další článek o této doktorce, která se evidentně chová blbě k více pacientkám.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@zmrz_lina Máš pravdu, to je další věc, proč by se člověk sám měl zajímat o to co který dr účtuje jeho poj.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@habiba_ketta Mně to vlastně moc jedno není. Já taky podnikám a nedělám drobné podvůdky na klientech. Pokud to dělá u mne, dělá to u všech. A pak zdravotní pojišťovna nemá na jinou péči. Zkrátka se tím, zdá se, obchází vstupní a roční poplatky u lékařů, které jsou běžné a podle všeho protizákonné. Spíš by mne zajímalo, zda je pravda, že na mne dělá úkony, které si nemůže účtovat a které by pojišťovna uhradila.
sweetest máš pravdu, je to ne mně.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@basina Na mě sestra ( stará rašple, které vadilo i to, že jsem kluka kojila do 2let, nedávala příkrmy jak ONA nakázala) vyjela proč jsem dr nahlásila a bla bla bla. Tak jsem jí to politicky vysvětlila! A pokud chce dr dál okrádat poj. ať si najde jiného oslíka, že já si ho budu kua hlídat. Navíc když se podíváš do kalendáře prevence, tak Ti dojde , kolikrát jsem tam se synema byla ( tohle se stalo když byl na prevenci v 7letech (duben) a v srpnu si vycucal dr tu nemoc a vyšetření)

Odpověz
26. bře 2025
avatar

Tak paní doktorka je celkem hustá, co tam dál čtu.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@jijulka jen poznámka k tomu,kdyby lékařka nahrávala pacienta, tak má na krku žalobu, ano, má, opačně ne, protože podle par.88 jak píše někdo výš, ta pacientka nahrávala lékařku PŘI VÝKONU povolání a to se prostě smí. Slovo proti slovu nedokážeš, nahrané video/audio mluví samo za sebe. Podotýkám, že já jsem vždy slušná a k Mudr uctivá, ale za 11 let nejstaršího dítěte jsem se naučila být i zvídavá, pokládající dotazy, ověřovat si druhým názorem postupy, odmítat některé postupy (,,zavolám někoho kdo mu přisedne nohy a ty stehy mu prostě vytaham,, přičemž po promluvě držel syn sám a zvládli jsme to důstojně, otoplastika zdržení pro lékaře asi pět minut, pro syna bez celoživotního traumatu). Prostě dokud se budou chovat NĚKTEŘÍ doktoři jako hulvati, budu nahrávat - kvůli své vlastní ochraně a nutnému důkaznímu materiálu, který musíš mít, jinak je to slovo X slovu.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@vetyver zas kdyby lékaři měli v ordinaci kameru, tak by bylo jasné, co tomu předcházelo. Člověk může ten záznam i sestříhat a nehodící se vymazat. Třeba policisté při zásazích kameru mají a můžou z toho těžit obě strany.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@betelgeuzz tomu mohlo predchazet cokoliv, zaver je stale stejny - takhle se doktorka nemuze chovat at ta pacientka udelala/neudelala cokoliv.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@petramana já pišu snad něco jiného? Reagovala se na příspěvek nade mnou a natáčení v ordinaci.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

Ja jsem video neviděla, ale jednou jsem byla na pohotovosti v nemocnici Nymburk. A můžu říct, ze to co tam předváděla jedna paní, která přišla na ošetření - a to lékař byl profesionál, ani nezvýšil hlas. Tak se nedivím, ze to někdo proste nedá… nikdo nevi, co tomu předcházelo.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@betelgeuzz no jasný, tohle rozhodně nepopírám, chce to vidět komplexně. Nevím jak by mohla být kamera v ordinaci, obnažování, GDPR...atd... Nejsem právník. Ale vím, že dokud bude důkazní břemeno na stěžovateli/poškozeném, budou tahle videa (audia) vznikat. Zveřejňování je zase věc druhá, to si myslím že nemělo být.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@klokanka31 promin, ja vim, ze to bylo v nadsazce, ale gynekolozka by byla na pitevne platna jak mrtvymu zimnik.... to je stejne, jako bys ji poslala operovat mozek. Uplne jinej obor a svet.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@basina k tomuhle se ti nevyjadrim. Jsem jiny obor a ty konzultace takto neuctuji.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@jasekd Já vím, mně se vybavila jen scéna z filmu Městem chodí Mikuláš, jak si sestřička v nemocnici stěžovala že se nechá přeložit na pitevnu, tam že jí nikdo vstávat nebude 😄

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@klokanka31 tenhle film jsem nevidela.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@vetyver nahrávat muže, ale nesmí to takhle zveřejnit. Muže to použit jako důkazní materiál při trestním řízení.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@basina lege artis je léčba podle nejnovějších poznatků. Vykazování a lege artis postup nemá nic spolecnyho. A pojišťovna to 100% neví.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@evik19 mícháš jablka a hrušky. Ja přece nemůžu napravovat to co jiny neudělal, to bych nedělala nic jinyho, než jen psala žádanky na přání specialistů, protože oni si nevidí na špičku nosu. Ty když napravíš něco za kolegu, tak to pro tebe nemá žádný finanční důsledky. Mne přijde revize a můžou mi sebrat i vyšší statisíce, který zaplatím z vlastní kapsy.

Odpověz
26. bře 2025
avatar

@jijulka vždyť to píšu výš 😉

Odpověz
26. bře 2025
avatar
Odpověz
26. bře 2025
avatar
Odpověz
26. bře 2025
avatar
Odpověz
26. bře 2025
avatar
Odpověz
26. bře 2025
avatar

Je na tn.cz článek že už na tuhle doktorku se objevili stížnosti i v minulých letech, tak snad se to tímhle mediálním zveřejněním začne pořádně řešit.

Odpověz
27. bře 2025
avatar

@aluskaasimon takze z toho je videt, ze tam byl problem, co popisovala @jijulka . Zadanka, co mel vypsat nekdo jiny. Zdanliva banalita, nedorozumeni a v doktorce nevime proc bouchly saze. Pravdepodobne je prepracovana, povahou hystericka, mozna resi nejaky velky problemy a ostuda je na svete. Je fajn, ze ta pani se k tomu taky vyjadrila, a vubec nevadi, ze anonymne. Mela si stezovat na Lekarske komore, coz sama pise, ze prestrelila s tim zverejnenim. Bylo by fajn, kdyby se jedna druhe navzajem omluvily, Komora to presetrila a pani si nasla jineho lekare a zmizelo to z verejneho prostoru. A pani doktorka si nechala predepsat prasky na nervy a zamyslela se nad sebou, ze takto opravdu reagovat nemuze. Minimalne bez tech prdeli a harantu se to melo obejit.
@klokanka31 vzhledem k tomu, ze tam nebylo lekarske pochybeni, resila bych to jak pisu vyse. Komora, omluva, sebereflexe, prestat se v tom stourat na netu.

Odpověz
27. bře 2025
avatar

@jasekd 100x nic umořilo osla.

Odpověz
27. bře 2025
avatar

@jijulka na druhou stranu, taky uz jsem zvysovala hlas apod, ale nikdy jsem nepouzila sprosty slova. A ze je jinak rekla bych az naduzivam...😅

Odpověz
27. bře 2025
avatar

@jasekd v ordinaci to nemá co dělat.

Odpověz
27. bře 2025
avatar

Ve věci komentář v Respektu. Odemčeno:
https://www.respekt.cz/komentare/pripad-vulgarn...

Odpověz
30. bře 2025