icon
1 / 1
avatar

To říkám od rána, že díky tomu se vlastně nebojím.

Odpověz
24. únor 2022
avatar

No snad to konečně pochopí ti největší rvouni a odpůrci NATO. A taky bychom mohli dostat svým spojeneckých závazkům a ne jen vykřikovat.

Odpověz
24. únor 2022
avatar

Lip bych to nerekla...

Odpověz
24. únor 2022
avatar
Odpověz
24. únor 2022
avatar
Odpověz
24. únor 2022
avatar

Dnes jsme si to doma taky říkali. Jsem vděčná, ze to tak je. A 12.3. bude v hlavě.

Odpověz
24. únor 2022
avatar

Krásně napsáno. 🙏🙏🙏

Odpověz
24. únor 2022
avatar

@tinaprofi Musím přiznat, že způsob, jakým Rusko bojuje proti lživým obviněním, že pro své sousedy představuje riziko a že je proti jeho vojenskému útoku třeba hledat silné spojence, což je samozřejmě lež motivovaná výhradně snahou Západu ovládnout celý svět, vzbuzuje jisté pochybnosti. To, že Ukrajina mohla ruské okupaci snadno předejít, kdyby se dobrovolně začlenila do ruské sféry vlivu... Já ti nevím...

Odpověz
24. únor 2022
avatar

Ah prorusti trollove už vylezaji z der i tady.🤦‍♀️

Odpověz
24. únor 2022
avatar

@tinaprofi Můj švagr je reportér. Na Ukrajině strávil během konfliktu dlouhé měsíce, je tam i teď. To, co tady předkládáš jako fakt, co bys líp neřekla, je pěkná blbost.

Dneska tam umřelo 137 Ukrajinců. I děti. A předpokládám, že druhá strana na tom není o moc líp, až na to, že tam umírali "jen" vojáci. Připadá ti to v pohodě? Máš dojem, že spory se řeší tak, že pošleš armádu do cizí země a státům, co by mohly pomoct, nepřímo vyhrožuješ atomovkou (protože takhle já jsem Putinův projev pochopila)?

Odpověz
24. únor 2022
avatar

Bezte do pr... e obe dve. I s tim "esem" ze neci svara je reporter. No a co. Za to si ani Ukrajina nic nekoupi. A prestante uz brecet, jak strasne je Rusko zle. Arogatntni zapad sral dodnes na tolerovani hranic, porusoval sliby, behem let se postupne priblizoval k hranicim a absolutne nikdo je nerespektoval. Tak dlouho se kopalo do Putina, az se tady nakonec vsichni tresem strachy. Americky jednotky uz leta skvotujou na hranicich vsude mozne a vsechny to nechava klidny, jasne dyt jsou "hodny" a rvali jste stejne, kdyz USA zmasarkrovalo jugoslavii? Iran, Afgan... To byly jatka jako prase. Rusove jsou velmi hrdi, velmi. Roky se tady do nich nekdo sere, kope do nich a pak se budou tvarit vsichni prekvapeni? A ano. Podotykam, ze nejsem zadnej rusofil ani jinej "FIL" ale chapu, ze jsme se dostali tam, kde jsme. To, ze me nejake pindy tady oznaci za debila vubec neresim, to je mi 3x sumak, ale snazim se vnimat situaci se vsemi aspekty a premyslim o tom, ne jako nekdo, kdo papouskuje staryho u piva, ale jako clovek, ktery se o to deni zajimal pred tim, nez valka zacala. A je fakt, ze najednou je tady 50 odbornic na mezinarodni vztahy a mirovy dohody a jeste pred tejdnem si nasrali do kalhot z toho, ze se na ne krive podival soused.
@whocares @rebe...uz tady s nikym ohledne toho neprohodim ani slovo, je mi to u zadku. To neni moje povinnost brecet, ze tady do sebe jdou jak psi. Staci si precist ty hysterky tady, proleti letadlo a ony se chuderky boji... Na to nemam. Tady uz jedou 40 let hladomory a valky jako krava, ale my se musime vydesit a brecet znova, protoze ted frci valka a stres na ukrajine. Je mi jich strasne lito. Nikdo nechce valku, co nechapu jsou ty namastrovany frajerky tady a hysterii. Dobrou noc

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@tinaprofi Já se s tebou slušně bavím a ty mě posíláš do prdele. Co na to říct. Tvoje rétorika je taková... proruská, no. Hladomory a válka nefrčí 40 let, ty byly vždycky, problém je akorát v tom, že místo nějakýho poučení je to furt dokola. A moje eso je podobný tvýmu esu, že ses zajímala o situaci „už předtím". Nevím, proč tady vlastně seš, když tě tak štvou hysterky a jejich staří a sousedi a vůbec všechno. Veškerý, co jsem o tobě za dobu, co tady jsem, postřehla, je, že dobře vaříš, bydlíš v horách, máš hezký a divoký děti a všichni tě tady serou svou omezeností. Tak nevím. Dobrou.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@tinaprofi Švýcarsko stejně i v případě sankcí po ruské anexi ukrajinského poloostrova Krym v roce 2014 si zachovává neutralitu.Švýcarsko si zakládá na své neutralitě v mezistátních konfliktech. Podle ministerstva zahraničí to mimo jiné znamená, že se Švýcarsko neúčastní válek a že při vývozu zbraní přistupuje ke všem válčícím stranám stejně.
Chápu, že se Ti ze Švýcarské postele dobře kdáká ✌️🏳️.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@ivaze se nekteri odkopali, co? 🙈

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@tinaprofi Nevěřím svým očím... A normálně doufám, že se ukáže, že ti někdo ukradl účet... Schvalovat napadení jiného státu, schvalovat vpád armády do jiného státu, schvalovat snahu podrobit si jiný suverénní samostatný stát, tohle přece nemůžeš myslet vážně, že ne? Já si připadám jak v Jiříkově vidění.

Odpověz
25. únor 2022
avatar
viridie
autor

@tinaprofi souhlasím ze @sarihy, z tve strany naprosto what the fuck příspěvěk a opravdu o tématu již pomlč, prosím, šíříš naprosté nesmysly.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

Vsak my jsme si za to v 68 taky mohli sami, treba ze jsme si dovolili chtit neco, co Rus nechtel, tak nas musel bratrsky osvobodit. 😍

Odpověz
25. únor 2022
avatar

Jinak ty ukazky dezinformacni kampane tady jsou uplne sladky. Jakysi profil je uplne strasne jako ze z Donbasu, a tam se na nej nekdo osklive podival, takze genocida a válka. Co na tom, ze maji Rusove na Ukrajine uplne rovny postaveni. Kdyby to nebylo tak strasny, tak je to vlastne krasna komedie.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@tinaprofi kopl tě kůň do hlavy?

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@alamo No jo, trollove jsou odkopani a hystericti. Takhle tu informační a kyber válku soudruhovi z KGB asi nevyhrajou. Jak píše kolegyně nade mnou, kdyby to nebylo k pláči, tak je to k smíchu.
Hlavně jak všichni autoritari světa placaji ty samé nesmysly: oni nás vyprovokovali, oni nás utiskuji, my jsme tam vlitnout museli...Jo, jo, chtělo by to zopakovat dějepis základní školy.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@treasurka Jo, to jsem taky četla tyhle hlody z Donbasu - jako že Rusové žijící tam jsou vlastně chudáci malí, utiskovaní Ukrajinci a že si Rusové akorát berou to, co jim patří, osvobozují své obyvatele od teroru...na to nemá ani cenu reagovat...

Odpověz
25. únor 2022
avatar

Souhlasím, věříme v NATO a jen díky tomu sme tu jakž takž v klidu ...

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@sarihy Ona je to stejná rétorika furt dokola. Nackove ve 38 taky "osvobozovali" sudetske Němce.
Mozna bysme s Rusama mohli kolektivně brečet a nakoupit jim lízátka, aby je Ti ošklivi Ukrajinci ještě nezmasakrovali. 🤦‍♀️

Odpověz
25. únor 2022
avatar

Sudety taky chtěly osvobodit od Čechů a osvoboditel Hitler jim to umožnil. Nejsem extra fanynka historie, ale o 2.světové válce něco vím. A přijde mi to naprosto stejné jako tenkrát. Národ který zapomněl svoji minulost je odsouzen ji prožívat znovu.
A o roku 1968 už vůbec není třeba mluvit. Moje maminka má ze srpna trauma ještě dnes, u nás v Prostějově se opravdu nejednalo o klidnou akci.
Věřím v sílu NATO, jen díky tomu jsem spala celkem klidně.
Moje sousedka Ukrajinka nespala vůbec. Bratra má na frontě, maminka zůstala sama, ona neví jestli se vrátit nebo zůstat tady "v klidu".

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@ivaze Možná bychom je měli rovnou pozvat k nám a přivítat je mávátky.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@ivaze ja jsem uprimne trochu zaskocena hlouposti nekterych lidi. Jsem na FB porad v nekolika skupinach Cechu zijicich v zahranici, nemuzu z te miry pokrytectvi, kdy lide, zijici na tom zlem zlem zapade, kde sice musi tvrde makat, ale maji se velice dobre, obhajuji Putina a vsechno relativizuji. Protoze maji svoje 'zdroje', svuj 'rozum', oci otevrene atd. Ale co ja vim, ze jo, mam jenom velkou statnici z mezinarodni politiky 🙈

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@alamo Ja mám statnici z mezinárodního práva, takže tak nějak vím jak funguje NATO a případná vojenská intervece a co je to hrubé porušení mezinárodního práva prostřednictvím vojenské agrese, ale člověk aby se to už i tady bál napsat, že mu pak nějaký chytrák od plotny bude nadávat do nevzdelancu. 🤦‍♀️

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@ivaze tak nemas vysokou skolu zivota, ze jo, a postgradual ze Sputnik news, takze to je potom tezky ti verit 😀

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@ivaze
@alamo
No dámy, ale pozor pozor, taková číšnice z horské chaty má přece více zkušeností a více znalostí než vy...pche, státnice, s tím se jděte bodnout, co vy vůbec víte o světě?!

Odpověz
25. únor 2022
avatar

Po D1 by se i vojenská technika rozpadla 😁. Pokud o odlehčení situace 🙃

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@tinaprofi Tohle máš vážně v hlavě? Ono je rozdíl ruský člověk a Putin a jeho garnitura. Z toho tvého příspěvku mě mrazí...

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@sarihy Bodnout se půjdeme brzo všichni, ale s tímhle materiálem to bude asi víc bolet a bude to bodani delší. 🤦‍♀️

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@ivaze tak ono je obecne zname, ze ona uzivatelka neznasa, ked sa niekto "chvasta" vysokoskolskym vzdelanim 😂 vysoka skola zivota jej dala vsetko potrebne predsa.

Odpověz
25. únor 2022
Modrý koník

Ahoj, diskuze pod zprávou by měla být slušná a bez urážek a vzájemného napadání. Upozorňujeme, že pokud budou pokračovat nevhodné komentáře, zprávu smažeme.

25. únor 2022
avatar

....víte, co nechápu dámy, proč se do ní tak obouváte. Všichni jsme zmatení a hledáme logické důvody, toho, co se děje...... Ona snad neschvaluje, napadení Ukrajiny, jenom prostě vidí souvislosti. Před 3-4 lety jsem viděla dokument o Putinovi, který s ním točil americký režisér......Už tenkrát tam zdůrazňoval, že když nás Gorbačov pustil, tak mu bylo slíbeno, že do poskomunistických států NATO nepáchne, že jde o udržení rovnováhy. Bum,minulý týden čtu, jak Spiegel atd. vyhrabali dokumenty, že ten příslib NATO byl, ale nebyl nikdy podepsán. Je úplně logické, že na Ukrajinu si nenechá sáhnout.
Tohle je vše vyústění diplomatického selhání a porovnáváním, kdo se umí víc bít v prsa.
Na Krym vtrhl přes noc, když se tam měla zřizovat základna NATO. Před Ukrajinou x týdnů pořád přešlapával. To co se nyní děje je totálním selháním diplomatických vztahů.
Neměl tam vjet, měl dát víc času k jednání....za tu cenu to nestojí.... A je to srdcervoucí......
Pardon, ale kdyby byl Zelenskyj , co k čemu, tak už se s Putinem setká, kapituluje.....je v tom sám, nemá šanci...bude to jen více bolet...
Nikdo nevíme, co je ve hře ....zakleknutí swiftu neschválili, sáhli na aktiva 555 oligarchů , na Putinova nesáhli, plyn proudí dál....Čína za nimi stojí, Turecko Bospor nezavřelo, Izrael je váhavý, Švýcarsko odmítlo předat informace.....
Možná se Putin pustí do Litvy, Lotyšska, Estonska, všechny tři státy jsou v NATO......a z jeho pohledu by být neměli......Ukrajina je obětována, budou i tyhle tři státy?

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@editah222 Procházíme z Liberce. Mamka byla v srpnu 68 v 7.měsíci s bráchou, táta se svým bráchou a kamarádem byli u radnice, ale domů se vrátil jen táta a jeho brácha, kamarád to nepřežil...vůbec nechápu, že o tom někdo může mluvit takhle... tvou maminku naprosto chápu, moje to má stejně. 💖

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline "Kdyby byl co k čemu, tak kapituluje." To je zlej sen tohleto...Tímto jsi právě zpětně schválila rok 1968... A "nenechá si sáhnout na Ukrajinu" - jak jako nenechá sáhnout, dyť je to doprčic svobodná země, s určenými uznanými hranicemi, tak si to přece nemůže nárokovat. Ne, tohle je moc už.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@oveckaluky Jak vidíš, jsou lidé, kteří to evidentně zpětně schvalují.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline To nemyslíš vážně, že ne???

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@oveckaluky Mně se chce normálně zvracet

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@sarihy Neskutečný. 🙈 Je mi úplně blbě z těchhle názorů.🙈

Odpověz
25. únor 2022
avatar

Týjo, tak ještě aby si nenenchal sáhnou na nás. Konec konců jsme jeho sféra vlivu, žejo. Ruských krajanů tu máme taky hafo, tak snad jim někdo nedá pokutu za blbý parkování, aby z toho nebyla genocida a potřeba je zachraňovat.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline Ano, souvislost je, že Rusku se hrubě nelíbí, že státy, které považuje za svou sféru vlivu, navazují kontakty s NATO, silně protestovalo i proti našemu vstupu do NATO. Fakt je, že NATO je pakt, který vznikl na obranu států před Ruskem, před jeho přímým i méně přímým vlivem. Ukrajina mohla celému tomu problému snadno předejít, kdyby místo snahy o vstup do NATO vstoupila do SNS, což jim Rusko opakovaně nabízelo. Jen si dovoluji upozornit, že Ukrajina je, stejně jako my, samostatný stát, který má právo se rozhodnout, zda chce být součástí sféry vlivu Ruska, anebo zda se cítí být Ruskem ohrožen a chce mít spojence, kteří mu budou pomáhat se proti němu bránit. Stejně jako my také Ukrajina měla historické zkušenosti a informace, které jí pomáhaly se rozhodnout, zda chce patřit k Rusku, nebo k Západu. Bylo by omezené tvářit se že v tom svou roli nesehrály USA, že nešlo o plyn a plynovod, že nešlo o ekonomické zisky a osobní zájmy oligarchů či o činnost tajných služeb. Ale nic to nemění na tom, co se stalo: vojenská invaze do samostatného státu. Ta souvislost je i v tom, že kdybychom my odmítli ekonomickou podporu USA, vystoupili z NATO a podrobili svou zahraničí politiku ruskému vlivu, nemuseli jsme dnes být nepřátelským státem a ruští zbohatlíci by houfně neopouštěli své rezidence v Karlových Varech a Praze. A my bychom se nemuseli bát války. Už bychom se jí totiž aktivně účastnili...

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rebe Ale to, že on je považuje za svou sféru vlivu, neznamená, že to tak je. Ukrajina bohužel jen dlouho váhala, měla do NATO vstoupit hned a na nic nečekat. Celé je to šílené...

Odpověz
25. únor 2022
avatar

Ja nevim, kdyz uz se tady obhajuji Putinovy kristalove ciste umysly, jak chudak nemohl jinak, ja jenom, ze je to ta sama zeme, ktera kvuli podvodum ani nemuze startovat pod svym jmenem na Olympiade (a i to jeste po*ere) 🤔.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@alamo Taky to nechápu. Tyhle myšlenkové pochody jsou nějak mimo mě...

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@oveckaluky
@sarihy Tak jste normální?????? Četly jste vůbec půlku toho, co píšu nebo jen vytrhly jednu větu.
Takže ještě jednou a lépe: Ukrajina je v tom sama!!!!! Za předpokladu, že jim NATO nepomůže, v tom stále zůstávají sami! Jejich armáda se současným ruským nasazením je třetinová! Když by bylo celé ruské nasazení je 10%. Nemají šanci! Kolik ještě mrtvých chcete vidět?
Turecko je v NATu, Bospor nezavře. Čína jde s Ruskem. Když se do toho zapojí NATO máme třetí světovou.
Zastřelte mě, že chci, aby válka skončila, zastřelte mě, že chci, abys zasedli ke stolu!!!

Obě dvě děvčata Vy chcete třetí světovou?????

Jen mě opravte, jestli jsem někde napsala, že schvaluji ruskou invazi!!!!!

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rebe ano, s tebou souhlasím!
Ale těm hysterickým reakcím tady ....to je fakt maso....Ty bláho, jen trochu myslet v souvislostech!

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@oveckaluky Kéž by to bylo tak jednoduché...

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline Mě teda příjdeš jediná hysterická ty ;) Mmch. kolikrát už pomohlo ustupování diktátorovi, který opakovaně lže a vymýšlí záminky pro útoky na suverénní státy? Kolikrát v historii to zabránilo válce?

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@oveckaluky přečti si pls dějiny Ukrajiny ve zkratce, pochopíš, proč nevstoupili....a ani nemohli

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rebe Nojo, ale teď je mlíko rozlitý, mmj. i proto, že jsme Putinovi tak dlouho ustupovali. Teď se ozývá, že sankce měly být v roce 14 tvrdší, ale přitom se teď dělá totéž. Jediná možnost je opravdu Ukrajinu podpořit zbraněmi, banzínem, penězi, a vším, co si řeknou, a uvalit ty nejtvrdší sankce, které můžeme, i za cenu vlastního nepohodlí. A pak můžeme doufat, že se válka vyhne našemu území.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@treasurka já? hysterická? ... no asi takhle je moje hysterie.....tenkrát nebyly jaderné zbraně a nyní dvě nejmocnější jaderné velmoci stojí na stejné straně.....u třetí světové nebude vítěz, prohrají všichni.....

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline Proto je potřeba dát teď Putinovi jasně najevo, že tohle nemůže. A to z pozice síly. Mmj. to musí pocítit všeichni ti oligarchové. Proč ještě nemají obstavené účty a majetky ve všech zemích NATO a EU? Proč nejsou vyhoštěni? Tohle totiž jediní mají páku na to zatlačit na Putina a svrhnout ho zevnitř.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline "Pardon, ale kdyby byl Zelenskyj , co k čemu, tak už se s Putinem setká, kapituluje..."
"Možná se Putin pustí do Litvy, Lotyšska, Estonska, všechny tři státy jsou v NATO......a z jeho pohledu by být neměli......Ukrajina je obětována, budou i tyhle tři státy?" To my možná bysme taky neměli být, z jeho pohledu... vždyť už se tu jednou zabydleli, na dvacet let, že?
Ukrajina se mu vzdá... A pak další a další, až bude mít SSSR hezky po kupě. Možná by bylo lepší, kdyby se všechny bývalé státy SSSR dohodly a daly se mu jako dárek k narozeninám.
Promiň, s tímhle myšlením se fakt neztotožňuju. Ano, jsem normální, i když ty to vidíš jinak.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@treasurka oni mají odstavené účty a zmrazená aktiva.......ale Putin dlouho po svém nástupu pracoval na oslabení vlivu oligarchů...a to se mu povedlo......Putina to nezajímá. Ale taky se ptám proč? Proč se nesáhlo na Putinova aktiva? ..Ale nesáhlo....

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@oveckaluky .....ano, můj názor je Zelenskyj x Putin schůzka o podmínkách kapitulace! Konec zabíjení priorita!
Není můj názor, že se má pustit do pobaltských republik.....to, že by neměli být v NATO, je názor Putina!
Otázka je, když tyto státy jsou v NATO, jestli je v tom NATO nechá vykoupat a nebo zasáhne!
Můj názor: Vyjednávat, vyjednávat, dřív než k tomu dojde....

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline Jenže Putin nezačne vyjednávat, dokud se Ukrajina nevzdá. NATO jí pomoct nemůže.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline Jak vyjednávat se lhářem a okupantem, který porušuje dohody a vytváří pseudodůvody pro takovýhle prasárny? Jak mu cokoliv věřit? Navíc on teď nebude s UA vyjednávat, dokud se nevzdají.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@treasurka
@oveckaluky ano, holky...a můj názor je, že není jiné cesty, jak zastavit ty boje.
Teď jsem zahlédla na seznamu, že je Lavrov vyzval k vyjednávání. Včera je vyzval Lukašenko.....
Za mě, Putin je 52. ročník, poslední dobou je v obličeji neobvykle odulý, takže nějaké zdravotní problémy tam budou, i sami obyvatelé - Rusové protestují proti invazi Ztratil hodně svě kreditu...... Někde jsem četla, že začal stranit lidí, že má carský syndrom, že mu hráblo.......stane se vězněm ve své vlastní zemi.... upřímně doufám, že brzy bude jeho konec.....
To jen, aby bylo jasno! Invazi neschvaluji. Kdyby skončil vyhlášením těch dvou rebublik, to bych dokázala skousnout.... Tímhle masakrrem, ať byl kdo byl proruský, jako např. Zeman....ztratil příznivce....

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline Bohužel se bojím, že tak jednoduché to nebude... Už v dějinách SSSR byl ve vedení jeden šílenec za druhým. A bohužel, myslím, že většina Rusů stojí za ním, pořád. Strašně ráda bych se pletla...

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline já chápu, jak to myslíš. Taky s tím hrube nesouhlasím, Putin je magor, kterému se nemá ustupovat...ale podle toho, co teď vidím a čtu, tak se obávám, že kapitulace Ukrajiny je teď jediné možné řešení, které může ochránit životy, protože je v tom opravdu sama.
Ideální by bylo uvalit na Rusko obrovské a tvrdé sankce, nabourat se do bank, rozložit je ekonomicky, rozpoutat kybervalku...ale když vidím přístup EU, tak se obávám, že než se k nějakým pořádným sankcím rozhoupou, bude už Putin na Slovensku, nejen v Pobaltí.

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@78marcela souhlasím. Vypadá to, že ty sankce dávkují postupně....teď má být údajně třetí krok sankcí....

Odpověz
25. únor 2022
avatar
Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline Dava to nadeji na co? Ze bude v UA loutkova vlada Moskvy, Putin zustane, kde je, a rozsiri si sferu vlivu? Tim se jenom odsune dalsi konflikt…

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@treasurka Tak ona už tam byla, že? To jetaky ten důvod proč nebyla UA v NATO. Pak tam proběhl státní převrat, z čehož obviňuje Putin Západ.
Naději na to, že skončí boje? Ty chceš, aby pokračovali, dokud Ukrajina nevyhraje nebo nepadne?

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@rosalline UA je svobodna zeme, ktera ma plny pravo se rozhodnout, co s ni bude. Kde byla nebo nebyla, a co si o tom mysli nejaka cizi zeme, ji nemusi vubec zajimat. Valku nechce nikdo, ale je tu, Putin ji rozpoutal, a pokud ho nechame vyhrat, coz loutkova vlada je, tak kam vlitne priste?

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@treasurka To samé ale dělalo a dělá NATO v Asii. Tam je to jeden průser za druhým.
Nicméně řešíme Ukrajinu. Asi se neshodneme! Za mě, chci, aby skončila, co nejdříve. A když dostane status neutrality , ok!

Odpověz
25. únor 2022
avatar

A já asi tak naivně věřím tomu, že když tu někdo něco nějak “plácne”, vyzní ten psaný text přece jen trochu jinak než kdyby se to řeklo někde u piva/vína a rovnou se to probralo 😊
Situace je to strašná a doufám že to dopadne co nejdříve co nejlépe 🙏🏻

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@kevi1 Absolventka už trolli v jiné diskuzi. To víš, vypli jim aeronet, tak jsou vzteky bez sebe.🙂😇

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@ivaze Kdo a kde je absolventka? Mám tu popcorn ;)

Odpověz
25. únor 2022
avatar

@treasurka Myslím, že mám tip na absolventku VŠŽ...

Odpověz
25. únor 2022
avatar
Odpověz
25. únor 2022