Novinky

#bazar

lostakova
18. kvě 2017 Čtené 370x

Na základě podezření na podvod uživatelkou @petik82 jsem shromáždila všechny dostupné informace z naší stránky. Pokud s ní máte nedořešený obchod i vy, přidejte prosím komentář pod tento článek. Je šance na podání hromadného trestního oznámení.

Obchody (nicky), které evidujeme jako nevyřešené:

  • @kosnad 520.-
  • @bartoskovaaa 675.-
  • @miramar18 900.-
  • @petapal 419.-
  • @monikarozacka 480.-
  • @lord0303 520.-
  • @ragott 375.-
  • @pavlafirtova 600.-
  • @11sofinka 480.-
  • @emkvetinka 140.-
  • @timonek 140.-
  • @rozmar 190.-
  • @stelsam 520.-
  • @sladurana 160.-
  • @jarmela 160.-
  • @kazaplet 360.-

Celkem: 6639.-

Číslo účtu, které používala:

  • 107-3002810297/0100

Na závěr pár rad pro bezpečné obchodování:

  • Pročti si hodnocení prodávajícího (kupujícího).

Pokud žádná hodnocení nemá, obzvlášť si rozmyslete, jestli dotyčnému pošlete předem své peníze.

  • Žádej více fotek.

Lépe tak uvidíš případné vady zboží a budeš mít větší jistotu, že nabízené zboží opravdu má a nejedná se o fotku staženou z internetu.

  • Snaž se domluvit osobní předání.

Pokud dotyčný nabízí fiktivní zboží, osobnímu předání se bude snažit vyhnout.

Tento článek byl uveřejněný s cílem informovat poškozené a ochránit uživatele před případnými dalšími podvody. Z tohoto důvodu jsou v článku použity údaje o podezřelé, které jsme získali z obchodů na stránce Modrykonik.cz.

Katka

admin bazaru

#bazar

Čti celý článek
lostakova
17. kvě 2017 Čtené 139x

O tom, jak předejít nepříjemnostem v bazaru, už jsem psala. Nyní napíšu něco o tom, co dělat, pokud jste byly v bazaru podvedeny.

Podvodu v bazaru obvykle předchází klasický scénář: 

Podvodník se zaregistruje na stránku, vloží inzerát (někdy jen jeden, jindy o něco víc či třeba několik desítek) s lákavou fotkou (nejčastěji staženou z internetu) za super cenu. Nemá žádné hodnocení, nic o něm nevíte a přesto jste při vidině skvělého úlovku ochotné mu poslat své peníze. 

Výjimečně se podvodníkem stane i nějakou dobu registrovaná uživatelka, se kterou doposud nebyly problémy, která prostě zkusí, jestli by si takto mohla přivydělat. Ta obvykle stejné zboží prodá více zájemkyním najednou.

Co můžete dělat?

Pokud jste odeslaly peníze a zboží přesto nepřišlo, v první řadě zkuste tento postup

Pokud se jedná o podvod, jděte na policii. S sebou potřebujete pouze vytisknutou komunikaci s prodávající a doklad o zaplacení. 

Policie musí vyšetřit jakoukoli událost, kterou nahlásíte. Pokud je škoda do 5.000.-, jedná se o přestupek. Pokud je škoda vyšší než 5.000.-, jedná se o trestný čin.

Škoda se sčítá, takže pokud byl podveden ještě někdo další, policie případy sloučí.

K vyhledání pachatele jim stačí např. číslo bankovního účtu, takže nepotřebujete znát ani (skutečné) jméno podvodníka nebo kontaktní údaje. Výhodou je, pokud víte, že stejný případ už někdo nahlásil, znát číslo jednací a služebnu, kde k nahlášení došlo.

Někdy máte pocit, že chodit na policii je zbytečné. Není. Pokud se vám nevrátí vaše peníze, minimálně pomůžete, aby nebyli okradeni další. 

Hodně štěstí!

Katka

admin bazaru

#bazar

Čti celý článek
lostakova
4. kvě 2017 Čtené 470x vybrali jsme

Vyžádali jste si pokračování článku o bezpečném obchodování, tak tady ho máte :wink:

Co je nejdůležitější?

Nikdy neodesílejte zboží předtím, než obdržíte peníze! Nestačí slib zájemce, že peníze odešle, až... Nestačí prohlášení, že už částku posílá. Nestačí potvrzení o tom, že peníze byly odeslány. (Věděli jste, že každá transakce se dá i po odeslání stornovat?) Potvrzení se dají zfalšovat.

Počkejte, až budete mít peníze u sebe a teprve poté odešlete zboží, jinak se smiřte s myšlenkou, že nejenže zboží nejspíš někomu dáte zadarmo, ale navíc zaplatíte poštovné.

Pokud chcete posílat zboží na dobírku, nechte si raději předem zaplatit doběrečné, ať nepřijdete o poštovné v případě, že si zájemce zboží nepřevezme.

Než budete posílat zboží do zahraničí, prosím, vyhledejte si pro jistotu na internetu informace na téma Nigerijský podvod. Tomuto tématu se věnuje i diskuze na beremese.cz.

Co je nejbezpečnější?

Než stvrdíte obchod, pročtete si Hodnocení kupujícího, abyste věděli, s kým jednáte.

Nejlepší je obchodovat "z ruky do ruky". Zájemce si zboží může hned na místě prohlédnout (předejdete tím případné reklamaci zboží), neplatíte poštovné a peníze dostanete ihned na místě.

Vědeli jste, že v bazaru můžete vyhledávat podle Lokality? Jednoduše tak najdete pohromadě inzeráty prodávajících ve vašem okolí a můžete se tak vyhnout posílání peněz před předáním zboží.

Jak předejít nedorozuměním?

To je jednoduché, stačí dodržovat pravidla bazaru :wink: Tedy zboží popisovat objektivně a pravdivě, upozornit na všechny vady, zboží detailně nafotit, uvést jasnou cenu.

Pokud zboží nebude odpovídat popisu uvedenému ve vašem inzerátu, kupující má právo zboží reklamovat. Vy jste povinni zboží přijmout zpět, vrátit peníze a navíc nést náklady za poštovné ke kupujícímu a zpátky k vám. Tím se vám obchod může nepěkně prodražit.

Doporučuji tedy, zamyslete se před zadáním inzerátu, jestli i kupujícímu bude věc připadat " v top stavu" a jestli není lepší zmínit se o tom rozpáraném švu, který jste zahlédli. Jednoslovný popis více rozveďte.

Další věc, kterou chci zmínit, je skladování prodávaných věcí, než dojde k prodeji.

Někdy trvá delší dobu, než získáte zájemce o své zboží a proto doporučuji mít věci uložené tak, aby i po této době zboží odpovídalo popisu a fotografiím v inzerátu. Pozor tedy na uchovávání ve sklepě, na půdě nebo na chalupě. Raději zboží před odesláním znovu zkontrolujte a pro jistotu zájemce o podmínkách skladování informujte.

Mějte vyplněné své Podmínky prodeje. Můžete zde uvést veškeré náležitosti spojené s vaším bazarem, např. jak dlouho rezervujete zboží nebo že odjíždíte na dovolenou a budete tak bez internetového spojení.

Jak postupovat v případě nedorozumění?

Nejdůležitější je se s kupujícím dohodnout. Možností je spoustu - můžete vrátit část peněz, můžete zboží přijmout zpět apod. 

Pokud bude třeba, sepište Oficiální žádost o vyřešení problému v obchodě podle návodu.

Přeji bezproblémové obchodování :slight_smile: 

Katka

admin bazaru

#bazar

Čti celý článek
lostakova
16. bře 2017 Čtené 1527x vybrali jsme

Na co se zaměřit při nákupech v Bazaru?

Zboží, které kupujeme přes internet nevidíme, nemůžeme si ho prohlédnout, osahat. Musíme se spolehnout výhradně na popis prodávajícího v inzerátu a na fotky, které přidá. Je tedy i naší zodpovědností ověřit si doplňujícími otázkami, v jakém stavu je zboží, abychom předešli případným nedorozuměním. Opravdu nestačí napsat "Mám zájem" a odeslat peníze. 

V bazaru se nepoužívá jednotná terminologie a to, co je pro jednoho jen párkrát nošené, druhý může vnímat zcela jinak.

Jak tedy zboží inzerovat?

Zboží popisujte objektivně. Pro zájemce je určitě přínosnější, když detailně vypíšete případné chyby, než když napíšete, že věc je nááádherná nebo frajerská. Vady je nejlepší vyfotit v detailu a hlavně informovat o nich zájemce. Nestačí jen snížit cenu a spoléhat se na to, že zájemce pochopí, že za nízkou cenu nemůže počítat se zbožím v top stavu.

Přidávejte jen vámi vyfocené fotky, které ukazují aktuální stav zboží. Reklamní fotky stažené z internetu jsou v tomto směru bezcenné.

Přečetli jste si hodnocení prodávajícího?

Že nepřečetli? Vážně chcete dát své peníze někomu zcela cizímu, o kom nic nevíte? Hodnocení prozradí mnohé o spolehlivosti prodávajícího. Pokud s ním byly problémy v minulosti, dají se předpokládat i do budoucnosti. 

Pokud prodávající nemá žádná hodnocení, na stránku se právě zaregistroval a nabízí zboží za výrazně nižší cenu, než je běžné, měli byste okamžitě zbystřit. Zavání to totiž podvodem a ne skvělým kupem.

Jak minimalizovat riziko?

Už se chystáte zboží koupit, ale přece jen byste chtěli mít jistotu, že jste udělali všechno proto, abyste se nespálili? Co proto můžete udělat:

  • Vyžádejte si více fotek - budete mít jistotu, že víte, co si kupujete a zároveň si ověříte, že prodávající u sebe opravdu má zboží.
  • Můžete si fotky z inzerátu zkusit vyhledat na internetu - dá se tak odhalit krádež cizích fotografií.
  • Domluvte si osobní předání - podvodník se s vámi nebude chtít osobně setkat a bude setkání oddalovat nebo s vámi přestane úplně komunikovat. (Pozor, vyskytly se i případy, kdy podvodnice do inzerátu napsala, že trvá na osobním předání kočárku a záměrně uvedla jako místo svého bydliště vzdálené místo, aby jí důvěřivé kupující maminky samy nabídly, ať zboží pošle poštou.)
  • Pokud osobní předání není možné, nechejte si zboží zaslat na dobírku. (Při argumentu prodávajícího, že na dobírku po špatných zkušenostech nezasílá, můžete navrhnout, že poštovné uhradíte vy předem, což je pořád bezpečnější, než poslat bez jakékoli záruky mnohonásobně vyšší částku cizímu člověku na jeho účet.)
  • Zkuste si vyhledat nick prodávající ve skupině Podvodnice a nespolehlivé maminky.
  • Pozor, Ověřený telefon není zárukou důvěryhodnosti prodávajícího! Ověřený telefon musí mít každý nový uživatel Modrého koníka. Nákup od prodejce s Ověřeným telefonem ale není nijak bezpečnější.

Mám problém s obchodem v bazaru

Co dělat, když máte přece jen problém s obchodem? Přečtěte si návod.

Další články o bazaru:

Jak bezpečně prodávat v bazaru

Recept na úspěšný inzerát

#bazar

Čti celý článek
lostakova
16. únor 2017 Čtené 438x

Na základě podezření na podvod uživatelkou @verusik270 jsem shromáždila všechny dostupné informace z naší stránky. Pokud s ní máte nedořešený obchod i vy, přidejte prosím komentář pod tento článek. Je šance na podání hromadného trestního oznámení.

Obchody (nicky), které evidujeme jako nevyřešené:

  • @martik444 350.-
  • @petravy 359.-
  • @jaskrob 479.-
  • @herkules6969 659.-
  • @apetinka 729.-
  • @elvira6 2310.-

Číslo účtu, které používala:

  • 115-4041820257/0100

Jestliže máte nevyřešený obchod s @verusik270, přidejte prosím komentář pod tento článek se sumou, kolik je vaše ztráta. 

Pokud budete mít v budoucnu problém s obchodem v bazaru, je tu skupina, kde nám o tom můžete dát vědět.

Na závěr pár rad pro bezpečné obchodování:

  • Pročti si hodnocení prodávajícího (kupujícího).

Pokud žádná hodnocení nemá, obzvlášť si rozmyslete, jestli dotyčnému pošlete předem své peníze.

  • Žádej více fotek.

Lépe tak uvidíš případné vady zboží a budeš mít větší jistotu, že nabízené zboží opravdu má a nejedná se o fotku staženou z internetu.

  • Snaž se domluvit osobní předání.

Pokud dotyčný nabízí fiktivní zboží, osobnímu předání se bude snažit vyhnout.

Tento článek byl uveřejněný s cílem informovat poškozené a ochránit uživatele před případnými dalšími podvody. Z tohoto důvodu jsou v článku použity údaje o podezřelé, které jsme získali z obchodů na stránce Modrykonik.cz.

Katka

admin bazaru

#bazar

Čti celý článek
lostakova
29. led 2017 Čtené 337x

Na základě podezření na podvod uživatelkou @lucijelen jsem shromáždila všechny dostupné informace z naší stránky. Pokud s ní máte nedořešený obchod i vy, přidejte prosím komentář pod tento článek. Je šance na podání hromadného trestního oznámení.

Obchody (nicky), které evidujeme jako nevyřešené:

  • @1tralala
  • @mlecko
  • @misalea
  • @fikus12
  • @sladurana
  • @bublinkaandrejka
  • @katu87
  • @hanik83
  • @lucik126
  • @alenka1976

Číslo účtu, které používala:

  • 1020249561/6100

Jestliže máte nevyřešený obchod s @lucijelen, přidejte prosím komentář pod tento článek se sumou, kolik je vaše ztráta.

Pokud budete mít v budoucnu problém s obchodem v bazaru, je tu skupina, kde nám o tom můžete dát vědět.

Na závěr pár rad pro bezpečné obchodování:

  • Pročti si hodnocení prodávajícího (kupujícího).

Pokud žádná hodnocení nemá, obzvlášť si rozmyslete, jestli dotyčnému pošlete předem své peníze.

  • Žádej více fotek.

Lépe tak uvidíš případné vady zboží a budeš mít větší jistotu, že nabízené zboží opravdu má a nejedná se o fotku staženou z internetu.

  • Snaž se domluvit osobní předání.

Pokud dotyčný nabízí fiktivní zboží, osobnímu předání se bude snažit vyhnout.

Tento článek byl uveřejněný s cílem informovat poškozené a ochránit uživatele před případnými dalšími podvody. Z tohoto důvodu jsou v článku použity údaje o podezřelé, které jsme získali z obchodů na stránce Modrykonik.cz.

Katka

admin bazaru

#bazar

Čti celý článek
lostakova
12. zář 2016 Čtené 393x vybrali jsme

Jak správně inzerovat handmade výrobky v bazaru:

Kde prodávat

Prodej vlastní tvorby je povolený jen v bazaru.

Vlastní výroba / Nové zboží / Použité zboží?

Do které části bazaru handmade zboží vložit:

  • Vlastní výroba = libovolná nová věc, kterou jsi sama vytvořila a která se dá odevzdat či poslat v balíčku (t.j. tebou uháčkované, upletené nebo jinak ručně vyrobené hotové výrobky). Jde jen o věci nové, nepoužívané.
  • Nové zboží = nepoužitá, nová, ručně vyrobená věc, kterou jsi sama nevyrobila (např. jsi ji dostala, koupila...).
  • Použité zboží = používaná, nošená ručně vyrobená věc.

Jakou značku zboží vybrat:

Vyber vždy značku Handmade (najdeš pod písmenem H nebo na konci seznamu značek).

Děkujeme, že správně zařazuješ svoje inzeráty.

  • Nezavádíš kupující.
  • Přispěješ k pořádku v bazaru.
  • Zvýšíš si tím šanci na prodej.

 #bazar

Čti celý článek
lostakova
20. črc 2016 Čtené 1606x vybrali jsme

Jak co nejlépe sestavit inzerát s Použitým zbožím?

Začni tím, že si přečteš Pravidla bazaru.

Pojďme se podívat na jednotlivé body, kterými procházíme při zadávání inzerátu do bazaru:

1. Přidej fotky

Pokyn vcelku jasný, ale není fotka jako fotka :wink:

Nejlépe uděláš, pokud vyfotíš zboží na postavě. Samozřejmostí by mělo být fotit za denního světla a v takové kvalitě, aby bylo zboží co nejlépe vidět. Vyfoť veškeré vady, předejdeš tak případným nedorozuměním.

Jestliže máš zboží ve více kusech, vyfoť každý kus nabízeného zboží. Nejlépe ze všech stran.

Nepřidávej reklamní obrázky stažené z internetu - nemají absolutně žádnou výpovědní hodnotu, jak vypadá aktuální stav prodávané věci a to je přesně to, o co při prodeji z druhé ruky běží. Na fotkách má být vidět zboží v takovém stavu, ve kterém se prodává, takže to, jak vypadala věc při koupi, zájemci opět nic nesdělí. 

2. Název inzerátu

Název inzerátu by měl obsahovat stručné pojmenování prodávané věci, aby bazar zůstal co nejpřehlednější a snadno se v něm vyhledávalo.

Všechny informace o stavu věci patří až do textu inzerátu, tam se můžeš bohatě rozepsat :wink: 

Pokud chceš zboží zájemci rezervovat, není třeba o tom psát do názvu. Stačí inzerát pozastavit a ten se přestane zobrazovat. Uvidí ho jen tvoji zájemci.

3. Zadej parametry - všechny

Výběr kategorie je kolikrát pro mnohé z vás pěkný oříšek :wink: Jsou případy, kdy se zboží hodí do více jak jedné kategorie. Co s tím? Vyber jednu, tu nejvhodnější, ve které si myslíš, že se ti věc nejlépe prodá. Nikdy nezadávej jednu věc do více inzerátů v rámci jedné kategorie, inzerát by ti byl smazán jako duplicitní.

Pokud nenajdeš vhodnou kategorii, kam věc vložit, pak do našeho bazaru s největší pravděpodobností nepatří. Snažíme se zachovat kontext Modrého koníka, proto zde nechceme prodávat třeba auta, byty, stavební materiál...

Všimni si, že jsme se ti výběr pokusili ulehčit rozdělením bazaru na část pro děti a část pro dospělé. 

Každá kategorie obsahuje další podkategorie a při zadávání je třeba prokličkovat všemi parametry. 

  • Věnuj pozornost správnému zařazení Použité zboží / Vlastní výroba / Nové zboží
  • Velikost - nabízíš-li oblečení označené lomenou velikostí (např. 62/68), doporučuji zadat tu menší z nich. Nikdy nevkládej takový inzerát do obou velikostí.
  • Značka - značku zadej jen v případě, že se opravdu jedná o originál.  Neoriginální zboží označuj stejně jako značky, které nenajdeš v seznamu na výběr, tedy jako Jiná značka (je až na konci seznamu). Pokud je věc ručně vyrobená (pletená, háčkovaná atp.), zvol značku Handmade. 
  • Barva - pokud se tebou prodávaná věc skládá z více než jedné barvy, vyber tu, která zboží lépe vystihuje. Šíleně vícebarevnou vybírej tehdy, kdy se jedna barva opravdu vybrat nedá, ale počítej s tím, že šíleně vícebarevnou bude cíleně hledat jen málokdo :wink: Pokud tedy nabízíš třeba červené tričko s modrými puntíky a žlutým obrázkem, doporučuji zadat červenou barvu.

4. Popis

Tady je prostor pro to se rozepsat o stavu zboží. (Popis zboží nepatří na fotku, vyhledávač slova napsaná na fotografii nenajde.)

Vypiš veškeré vady. Zájemce se při výběru spoléhá hlavně na tvůj popis a fotky a přestože máš pocit, že stav zboží je dobře vidět na fotce, je vždy lepší popsat ho, aby bylo jasno. 

Někdy se stane, že pro samé kopírování rozsáhlých funkcí ze stránek výrobce nebo pro výčet, jakým dalším způsobem se dá věc použít, zapomenete uvést stav zboží. Stav je přitom při prodeji z druhé ruky pro zájemce klíčovým sdělením. 

5. Cena

Zde uveď cenu celkem za všechny inzerované věci. (Nikoli za nejlevnější položku nebo cenu za kus.) Pokud jsi přístupná prodat věci i zvlášť, rozepiš cenu za jednotlivé kusy do textu inzerátu.

Proč nemůžeš uvést cenu za kus? Pokud název inzerátu hlásí, že prodáváš třeba 4x body, na hlavní fotce inzerátu jsou vidět čtyři body, je logické a fér, že cena, která je uvedená, je právě za 4x body :wink: 

Jestli chceš věc darovat, zadej nulu. 

Cena dohodou do našeho bazaru nepatří, zvol konkrétní částku, kterou chceš za své zboží dostat.

Výměna ani poptávka do bazaru nepatří. Je to proto, aby bylo obchodování v bazaru co nejefektivnější a nejjednodušší.

Podmínky prodeje

Toto je prostor, kde můžeš uvést informace o poštovném, jak dlouho rezervuješ zboží, kdy chodíš na poštu s balíčky, že odjíždíš na dovolenou a proto nebudeš týden reagovat na zprávy apod. Můžeš zde informovat o slevách, akcích či výprodejích ve tvém bazaru.

Co dalšího můžeš udělat pro úspěšný prodej?

Každých sedm dní můžeš svůj inzerát zaktualizovat a tím ho posunout, aby byl vidět mezi prvními.

Se službou PLUS budou všechny tvé inzeráty na prvních místech v bazaru neustále. 

Další články na téma #bazar

Jak bezpečně nakupovat v bazaru

Jak bezpečně prodávat v bazaru

Úspěšný prodej přeje

Katka

admin bazaru

Čti celý článek
lostakova
30. kvě 2016 Čtené 939x vybrali jsme

Víte, že:

  • Bazar se dělí na Použité zboží, Nové zboží a Vlastní výrobu.
  • Kategorie v bazaru jsou rozděleny na dvě části: Pro děti a Pro dospělé.
  • Můžeš si prohlížet inzeráty: Všechny inzeráty, Od mých oblíbených a Moje skupiny.
  • Pořadí inzerátů si volíš sama. Vybereš si, jestli chceš inzeráty seřadit podle ceny, data přidání nebo data poslední aktualizace.
  • Některé kategorie lze rozbalit a dále vybírat (např. kategorie Péče o děti, Těhotenství a kojení nebo Dvojčata).
  • Horní řádek v bazaru slouží pro lepší vyhledávání. Heslo, které zadáš bude vyhledávač hledat nejen v nadpisech, ale i v textech inzerátů.
  • Inzeráty můžeš filtrovat také podle Lokality, Velikosti, Stylu, Klíčové barvy nebo Ceny. Abys u svých inzerátů v bazaru měla vyplněnou lokalitu, musíš si vyplnit ve svém Blogu místo svého bydliště.
  • Zajímavé inzeráty si můžeš jednoduše kliknutím na hvězdičku uložit do svého Wishlistu. Kliknutím na hvězdičku pak inzerát ze svých oblíbených také odebereš.
  • Záložka Prodejci slouží k vyhledávání podle nicku prodávajících. Zde také uvidíš prodejce, které sis označila To se mi líbí.

Chceš o bazaru vědět ještě více?

Přečti si Jak funguje bazar nebo článek Recept na úspěšný inzerát.

#bazar

Čti celý článek
isoldaeva
19. únor 2016 vybrali jsme
#novinka #bazar
Všem prodejcům v bazaru jsme přidali novinku. Ode dneška budete mít přehled o tom, kolikrát byly viditelné vaše inzeráty, kolik jste jich přidali nebo aktualizovali, případně vymazali. Stačí si kliknout na "můj bazar" a jít dolů pod inzeráty. :slight_smile: Modrá barva je období bez PLUS a oranžová barva ukazuje období s aktivním PLUS.
Zobraz celou zprávu
lostakova
5. říj 2015 vybrali jsme

Na základě podezření na podvod uživatelkou @adelasik74 , která si vytvořila duplicitní nicky @adapetranova @agatha1993 @barunkkka @gabinkkka @gabinkkka1 @jitulkavolna @kaculkkka @sevcikovakata @terezkamala @zemankajira @andulaaakkk @martinkaw @sarkahajnova @eeemilka @blomerka @lochnicka @adriankakk jsem shromáždila všechny dostupné informace z naší stránky. Pokud s ní máte nedořešený obchod i vy, přidejte prosím komentář pod tento článek. Je šance na podání hromadného trestního oznámení.

Seznam používaných nicků:

  • adelasik74
  • adapetranova
  • agatha1993
  • barunkkka
  • gabinkkka
  • gabinkkka1
  • jitulkavolna
  • kaculkkka
  • sevcikovakata
  • terezkamala
  • zemankajira
  • andulaaakkk
  • martinkaw
  • sarkahajnova
  • eeemilka
  • blomerka
  • lochnicka
  • adriankakk
  • veeeruskav

Obchody (nicky), které evidujeme jako nevyřešené:

  • @meriamonk - 2499.-
  • @evali - 2499.-
  • redzebka@seznam.cz - 2499.-
  • @jituska86 - 250.-
  • @zdeenula - 250.-
  • @amala17 - 250.-
  • katka.sebkova@email.cz - 140.-
  • @katka27121980 - 2500.-
  • hrdinka26@seznam.cz - 2500.-
  • irousid@centrum.cz - 400.-
  • martina.t33@seznam.cz - 250.-
  • @nikolkanikolka - 150.-
  • @jujatko - 100.-
  • @frndafrrr - 97.-
  • @amcaamalka - 2450.-
  • @misha89 - 1000.-
  • @zaparice - 699.-
  • @brta - 2099.-
  • @janica_001 - 420.-
  • @palous - 220.-
  • @anyretak - 2800.-

Číslo účtu, které používala:

  • 218179613/0600
  • 218229422/0600
  • 218307400/0600

Jestliže máte nevyřešený obchod s jedním z uvedených nicků, přidejte prosím komentář pod tento článek se sumou, kolik je vaše ztráta.

Pokud budete mít v budoucnu problém s obchodem v bazaru, je tu skupina, kde nám o tom můžete dát vědět: https://www.modrykonik.cz/group/4811/detail/

Na závěr pár rad pro bezpečné obchodování:

  • Pročti si hodnocení prodávajícího (kupujícího).

Pokud žádná hodnocení nemá, obzvlášť si rozmyslete, jestli dotyčnému pošlete předem své peníze.

  • Žádej více fotek.

Lépe tak uvidíš případné vady zboží a budeš mít větší jistotu, že nabízené zboží opravdu má a nejedná se o fotku staženou z internetu.

  • Snaž se domluvit osobní předání.
Pokud dotyčný nabízí fiktivní zboží, osobnímu předání se bude snažit vyhnout.

Tento článek byl uveřejněný s cílem informovat poškozené a ochránit uživatele před případnými dalšími podvody. Z tohoto důvodu jsou v článku použity údaje o podezřelé , které jsme získali z obchodů na stránce Modrykonik.cz.

Katka

Modrý koník team

#bazar

Čti celý článek
moulinkaa
30. črc 2015 vybrali jsme

Co je PLUS?

PLUS je název pro prémiový produkt, který pro vás dnes spouštíme. Máte se na co těšit, přináší mnoho zajímavých výhod a nových možností v Bazaru a v budoucnu i na vašem Blogu.

Momentálně poskytuje služba PLUS nadstandard především v bazaru:

1. Inzeráty PLUS prodejců se zobrazují jako první, společně s inzeráty PRO.

2. Když se zlevní inzerát, který máte ve svém wishlistu, hned vám přijde upozornění.

3. V komunikaci u inzerátu uvidíte, kdy byly vaše zprávy přečtené.

4. Modrý koník se vám zobrazuje bez reklam.

PLUSko je placené

Je to bonusová služba, a proto je zpoplatněna. Když si ji zakoupíte, budete mít přístup ke zlepšeným funkcím, které vám usnadní práci a zpříjemní chvíle na Koníku. Zároveň podpoříte další rozvoj stránek.

Uváděcí cena je 24 Kč na týden. Je to tedy přijatelná symbolická cena. A čím delší časové období si objednáte, tím je cena nižší. Platba se provádí přímo na Koníku platební kartou.

Při zakoupení PLUS budete mít takto označenou profilovou fotku:

S touto službou máme už 3 roky zkušenosti na slovenském Koníku, kde je populární a vyhledávaná.

Pro ty, kdo PLUS nevyužijí

Pro ty, kdo PLUSko nevyužijí, se nic nemění. Vaše inzeráty se stále zobrazují a budou zobrazovat, můžete je volně aktualizovat a pracovat s nimi, jak jste zvyklí. PLUS je jakoby nástavbou běžného profilu. I bez PLUS můžete Modrého koníka nadále zdarma plnohodnotně využívat. :slight_smile:

Zaujala vás tato novinka? Vyzkoušejte! Věříme, že vám přinese užitečné funkce a oblíbíte si ji. Podrobnější informace najdete tady

Pěkný den přeji

za celý Modrý koník team

Vlaďka

#plus  #novinka  #bazar

Čti celý článek
isoldaeva
4. kvě 2015 vybrali jsme

Bazar postupně mění svůj design, zlepšují se funkce a modernizuje se. Samozřejmě, že jsme nezapomněli ani na jedno z nejdůležitějších témat: bezpečnost a věryhodné obchodování.

Pojďme si vybudovat místo, které bude vyhovovat všem a kde se nebudeme obávat nepříjemných situací obchodování.

Na začátku nás zajímají vaše odpovědi:

  1. Co považujete za nejdůležitější při prodeji v bazaru?
  2. Kdy jste s obchodem spokojeni a čeho si vážíte na spolehlivých prodejcích?
  3. Co vám vadí při nakupování v online bazaru?
  4. Jste spokojeni s kvalitou zboží z bazaru? Co do bazaru patří a co už nikoliv? 

Pro odvážné a ochotné maminky tu máme nabídku:
Máte zájem se podílet na vyhledávání nevhodných inzerátů a celkovém zlepšování bazaru? 

Těšíme se na vaše vyjádření a společné tvoření spolehlivého místa. :slight_smile:

Tým Modrého koníka

#bazar
Čti celý článek
garzonka
14. pro 2013 vybrali jsme

Tento článek jsem napsala spontánně (v jedné ze skupin) jako reakci na opakující se problémy v bazaru a stížnosti převážně od nespokojených prodávajících. A tak ho tady dávám (na podnět některých maminek) pro všechny k poučení .

 Je to z mé vlastní zkušenosti, event. ze zkušenosti ostatních, abychom se vyvarovaly chyb a následnému zklamání:

1. Pokud někdo odpoví na inzerát, že má zájem, inzerát hned nepozastavuji .

2. Pozastavím až když mám peníze na účtu! (kolikrát se stalo, že první zájemce nakonec věc nekoupil, pozastavením si v tomto případě zbytečně blokuji případné další zájemce).

3. Zboží balím až po zaplacení (radost z rozjetého obchůdku je velká a balíček chcete mít nachystán co nejdřív, ale stává se, že z toho nakonec nic není, a tak máte zabaleno zcela zbytečně) .

4. Zboží posílám až když mám peníze na účtu! (nikoho nenutím k tomuto kroku, ale již mockrát se maminkám stalo, že kupující se již neozvala a peníze neposlala, můžete samozřejmě důvěřovat, ale já raději doporučuji počkat na platbu).

5.Do podmínek prodeje si napíšu jak dlouho zboží držím v rezervaci. Event. si to vykomunikuji v konverzaci pod inzerátem. Vyhnu se tak zbytečnému čekání a nervozitě.

6. Na jakýkoli dotaz má zájemce právo, ale pokud odpovím, čekám max. 24 hodin na reakci ("beru/neberu"). Pak zájemce buď mažu, nebo je prostě zboží k dispozici dalšímu.

7. Pokud se závazně domluvíme na obchůdku (= kupující má zaplatit a já pak zboží poslat) ale kupující peníze nepošle a neozývá se , mám právo dát hodnocení! (viz Pravidla bazaru..

  http://www.modrykonik.cz/rules/#bazaar

8. Stejně tak mám právo dát hodnocení, pokud zaplatím za zboží ale prodávající se odmlčí a na mé výzvy nereaguje (před negat.hodnocením ale vždy využiji možnost domluvit se mezi sebou, pokud to nejde, tak....)

9. Pokud z mé strany nedošlo k žádnému pochybení, ale druhá strana neplní své závazky, negat. hodnocení nepomohlo k nápravě, obrátím se na admina, event. píšu oficiální žádost o vyřešení problému v bazaru, vzor zde   http://www.modrykonik.sk/fotoblog/martinjasen/c...

10. Pokud někdo chce zaslat na dobírku (vyplatí se podle mě jen u zboží vyšší hodnoty), zkuste požádat o zaplacení předem alespoň částku za poštovné (které je vždy vyšší oproti doporučenému, nebo obyčejnému poštovnému). Vyhnete se tak případné ztrátě na poštovném, kdyby si zájemce balíček nepřevzal (i to se bohužel děje).

11. Podmínky prodeje mám vyplněné tak, aby zájemci věděli co můžou očekávat (nato ta možnost je). To, že zájemci PP nečtou, NENÍ moje chyba. 

(12. To že zboží popisuji pravdivě a uvedu všechny nedostatky a vady, považuji za samozřejmost).


Z vlastní zkušenosti vím, že mnoho lidí se jen něco zeptá a pak se již neozve, ale nemyslím si že je to důvod k rozčilování. Já věřím, že je nás mnohem víc slušných a poctivých, ale protože ne každý chce a má čas zpětně odpovídat a ne každý si dá na tom záležet, máme možnost svými jasnými pravidly předcházet zklamání.

#navrh #bazar

Čti celý článek
Strana
Předchozí Strana
Další