Výsledky vyhledávání pro slovo #holkyzmarketingu.

avatar
redakce
23. srp 2023    Čtené 1241x

Od přebalování k marketingovým strategiím. Aneb jak jsem na mateřské změnila svůj obor

Vstup do mateřství je jako prudký skok do neznáma. Tvá každodenní rutina, dříve plná pracovních úkolů a společenských setkání, je náhle nahrazena nikdy nekončícím kolotočem plenek, kojení a hledáním ztracených dudlíků. Mozek, který dříve pracoval na složitých úkolech, se nyní místo toho omezí na dvouslabičná slova a paci-paci. Přesto (anebo právě proto) se někdy tajně těšíme na okamžiky, kdy budeme moci znovu vstoupit do pracovního koloběhu. Očekávání, že budeme moci znovu nasadit své pracovní schopnosti, se stává hnacím motorem našeho nadcházejícího návratu do pracovního prostředí.

Mateřská dovolená přináší mnoho nových výzev a zážitků. Devět měsíců těšení se a příprav se završí příchodem nového života. To znamená začátek nové kapitoly, ve které se tvé priority obrací vzhůru nohama. Spánek se stává vzácným pokladem a tvůj osobní život se proměňuje v nekonečnou péči o to drobné stvoření, které ti s úsměvem a občasnými výbuchy pláče zcela změní život.

Vítej ve světě matek, kde analytické debaty ustupují místem pro diskuse o jídle a spánku dětí. Najednou zjišťuješ, že tvůj někdejší rychlý a efektivní mozek se občas mění v nesmělé zvuky jako gugu-gaga a první kroky tvého dítěte se stanou důležitějšími než jakýkoliv pracovní úkol.

A pak přichází okamžik, kdy si uvědomíš, že toužíš po návratu k produktivní činnosti. Nedávno jsem stála před podobným rozhodnutím. Po několika letech na mateřské dovolené jsem začala vnímat potřebu něčeho více. A tak jsem se rozhodla pro radikální změnu - vrátit se do pracovního koloběhu, ale zároveň jsem se odhodlala k velkému kroku. Začít se studiem marketingu.

Vstoupit do světa marketingu byla výzva. Našla jsem si ale místo, kde jsem tak nějak přirozeně zapadla. Místo, kde přestože jsem k marketingu nikdy dříve nepřičichla, neměla jsem pocit méněcennosti. Místo, kde mě světem marketingu provedli zkušení lektoři a to ve společnosti skvělých dam. Ano, čteš správně. Juniorní akademie jsme se účastnily pouze holky, aby se z nás jednoho dne staly také #holkyzmarketingu. Ne všechny studijní programy jsou ale určeny pouze holkám, markeťáky se zde mohou stát i naše drsnější polovičky.

Ale zpět k Akademii. Setkáváte se (online) dvakrát týdně a díky hodně interaktivním workshopům a práci v týmech, se z nich stanou v podstatě tvé kamarádky. A to nemluvím o možnosti live networkingu. V podstatě se v průběhu kurzu z nás stala taková přátelská komunita a v rámci spolupráce na našem závěrečném projektu jsme s holkami v mém týmu vytvořily skvělou partu.

Strana