Jak vyčistím mezipaměť (cache) prohlížeče
Uff, toto bude trošku komplikovanější. Pokud v jiném prohlížeči, na jiném počítači nebo zařízení všechno funguje, pak ti toto vyčištění může pomoci vyřešit tvůj technický problém.
Mám počítač
- Chrome: Jdi do menu vpravo nahoře ⋮ a potom:
Nastavení → Zobrazit rozšířená nastavení... → Vymazat údaje prohlížení...→ nastav časové období na od počátku věků → zaškrtni jen Obrázky a soubory v mezipaměti → potvrď Vymazat údaje prohlížení
V angličtině:
Settings → Show advanced settings → Clear browsing data... → nastav časové období na beginning of the time → zaškrtni jen Cached images and files→ potvrď Clear browsing data
- Firefox: Jdi do menu vpravo nahoře ⋮ a potom:
Možnosti → Soukromí → vymazat aktuální historii → Období, za které vymazat údaje "všechno" → v detailech zaškrtni jen mezipaměť → potvrď Odstranit
V angličtině:
Preferences → Privacy → clear your recent history → nastav "time range to clear" na "Everything" → zaškrtni jen Cache a Cookies → potvrď Clear now
- Internet Exporer Jdi do menu vpravo nahoře (ikonka ozubeného kolečka) a potom:
Internet options → General → Delete... → Temporary Internet files and website files → Delete
- Safari Jdi nahoře do menu Safari a potom:
Preferences... → Privacy → Remove All Website Data... → Remove Now.
Mám mobil, tablet
- Chrome na mobilu Jdi do menu vpravo nahoře ⋮ a potom:
Settings → Privacy → Clear private data → zaškrtni jen Cache → potvrď Clear data
- Firefox na mobilu Jdi do menu vpravo nahoře ⋮ a potom:
Settings → Clear private data → zaškrtni jen Cache a Cookies → potvrď Clear data
- Jiný prohlížeč na mobilu s Android (Samusung, Huawei, LG ...) Každý výrobce to má trošku jinak. Zkus najít něco podobného, jako je popsané výše pro Firefox a Chrome. Nebo použij jiný prohlížeč.
- Safari na iPhone, iPad Na ploše jdi do Nastavení → Safari → Vymazat cookies a data.
Pokud problém i nadále trvá, pokračuj podle tohoto návodu.