Prodejce nereaguje na mou zprávu. Co mám dělat?
Ne každý prodávající odpovídá hned. Někdo odpovídá na zprávy jen večer, někdo jen v pracovních dnech a někdo jednou za 3 dny. Ne všichni totiž mají přístup na Internet, kdy se jim zlíbí a nebo si dokáží urvat volnou chvilku, kdykoli se jim zachce.
Pokud ale už uplynula delší doba, vyzkoušej:
- Přečti si ještě jednou podmínky prodeje v bazaru prodávajícího a případně i jeho oznámení. Přesně tam totiž může mít napsány informace o tom, kdy a jak rychle může odpovídat a nebo, že je momentálně nedostupný (práce, dovolená, porod, aj.)
- Ověř si, jestli prodejce chodí na koníka.
- Prodejce mohl tvou zprávu přehlédnout. Napiš mu proto znova.
- Pokud se ani přesto neozývá, zkus si najít zboží u jiného prodejce. Nakoupit se ti podaří třeba i u někoho jiného.
Tip: S balíkem PLUS a nebo PRO vidíš, kdy a jestli vůbec si už prodejce tvou zprávu přečetl.
Přečti si možné důvody, proč ti prodejce ještě neodepsal:
- stalo se něco nečekaného, jako např. úraz, nemocné dítě atd.
- dovolená, stěhování, nástup do práce,...
- může jít o problémový obchod
Nemáme možnost donutit prodejce, aby na tvou zprávu odepsal.
Jiný kontakt na prodejce ti nemůžeme poskytnout (např. jeho telefonní číslo a nebo email).
Všechna témata > Co kde najdu, jak co udělám? > Bazar > Jak nakupovat?