Zboží neodpovídá popisu nebo je poškozené
Pravděpodobně jsi teď velmi zklamaná. Chápeme to a mrzí nás to.
Zdá se, že jde o jednoduchou situaci. Ale nemusí tomu tak být vždy. Za bezproblémový obchod totiž zodpovídá stejnou mírou prodejce i kupující. Prodejce má pravdivě informovat o skutečném stavu prodávané věci. Kupující si kupuje používanou věc a je v jeho zájmu zjistit od prodávající co nejvíce informací o stavu zboží.
Popřemýšlej, jestli jsi pro úspěšný nákup udělala ze své strany všechno. Zkusíš příště udělat něco jinak?
Jak postupovat:
Po obdržení zboží ihned napiš prodávající, že nejsi spokojená. Přilož fotografie s poškozeními. Piš přímo v inzerátu. Pokud už je smazaný, napiš jí interní poštu. Vyhni se zbytečným emocím.
Dále:
- Požádej prodávající o návrh řešení (vrácení zboží, dodatečná sleva, ...).
- Zvaž, zda ti komplikace stojí za to (peníze, čas, nervy).
- Přidej negativní hodnocení prodejci. Do hodnocení přilož i vlastní fotky zboží, které jsi dostala. V hodnocení se vyhni zbytečným emocím. Dej prodávající čas na reakci a nápravu až tři pracovní dny.
Pokud jsi postupovala podle výše uvedeného návodu, máš stále zájem situaci řešit a přesto jste uvízli na mrtvém bodě, v určitých případech vám můžeme podat pomocnou ruku. Nemáme žádnou reklamační kancelář s odborníky, právníky, vymahači a ani mezi námi nejsou soudci. Jako stránka pro maminky můžeme být pouze prostředníkem mezi tebou a prodávající. V našem bazaru už se ale uskutečnila spousta obchodů a tak máme vyzkoušené, co by vám mohlo pomoci domluvit se na řešení. Naše pomoc bude spočívat tedy hlavně v poradenství a podpoře.
Problémový obchod je možné řešit i právní cestou.