• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

1. 4. 2014 - hubneme a cvičíme, výmluvy neznáme

8. srpna 2014 
TAk já od 1. dubna takto:

váha: - 2,1 kg
% tuku: -2%
pas: -3cm
boky:-1cm
stehno:-2cm
ruce: -1cm

Cítím, že poslední týdny jsem trochu polevila v jídle a maličko v cvičení, příští týden dovolená u babičky, takže se budu snažit vše dohnat, hlavně ježděním na kole, na to se moc těším! U nás taky došla zelenina, to je hrozná, je to strašná spotřeba a jak to moc dlouho nevydrží čerstvé....nebaví mě pořád nakupovat.....:frowning2:. Krásný svátek všem!
1. kvě 2014 v 10:56  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Holky, super. Všechny úbytek, některé míň (já :grinning: ), některé víc. Jen tak dál, doufám, že za měsíc to bude ještě lepší (hlavně u mě :grinning: )!
Dneska jsme byli v Aquaparku, tak jsem si dala předsevzetí jednou za týden chodit plavat. Tak musím pozjišťovat, jak funguje městský bazén pro veřejnost (hodně tam mají plavání školy, hlavně dopoledne).

Jídlo: (dnes nic moc)
sní: kneckebrot, Jogurtina, šunka, eidam
sva. pomeranč
oběd: gyros a nudle (v OC :grinning: )
svač: sklenice mléka a jahody
večeře: čočka, špekáček, chleba

Pak plánuju zeleninu, kdyby mě chytala mlsná. Když jsou chlapi doma, tak mám ty jídelníčky vždy horší, přizpůsobuju se jim :unamused:

Tak ještě jednou gratuluju a jen tak dál! :wink:
1. kvě 2014 v 18:27  • Odpověz  • To se mi líbí
JJ super výsledky snad pujdou špeky dolu :grinning:
jinak mi kamarádka poslala tohle video https://www.youtube.com/watch?v=-rnB9rDRrCM že bylo na nějáké skupině ta fb koukala jsem na to a vypadá to super :slight_smile: taky vyzkouším
1. kvě 2014 ve 20:06  • Odpověz  • To se mi líbí
TAk já dneska vytáhla orbitrac, ale dala jsem jen polovinu času na něm a pak zase rotoped, je celej rozhašeněj, a je potřeba ho všude dotáhnout.....hrozně bouchal....
1. kvě 2014 ve 21:21  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Zdravím všechny. Furt jsem nějaká nachcípaná, takže jsem necvičila, sotva jsem lezla. Asi tenhle týden už nechám a pojedu od pondělka week 3. Koupila jsem si dnes ten chrom, 60 tablet stálo necelých 50,-, tak jsem si řekla, že to zkusím. Bere se jedna denně, je tam i zinek a ještě cosi, tak dám za pár dní vědět.
Jídlo:
s: knackebrot, šunka, ementál light, Jogurtina
sv: jahody a mléko
oběd: čočka, vařené vejce, krajíček chleba + kousek koláče, pekla jsem nový recept, tak jsem musela ochutnat :sweat_smile:
sv: hrozny, mrkev
večeře: pečená krkovička (dám si jen libový kousek), brkaše, ledový salát a salátová okurka
2. kvě 2014 v 17:46  • Odpověz  • To se mi líbí
Snídaně: Hummus, 2x knaecke brot, paprika, mrkev, rajčata, svačina polévka, oběd zelenina a uzený tempeh, svačina proteinový nápoj, večeře ještě nevím..... a jdu na cvičení:slight_smile:
2. kvě 2014 v 17:49  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@hojda Super, kam se hrabu.
2. kvě 2014 v 19:58  • Odpověz  • To se mi líbí
@zvirka No teď večer, jsem si to pokazila, nacpala jsem se sušenýma švestkama a rozinkama, takže cukr :stuck_out_tongue_closed_eyes: .
2. kvě 2014 ve 21:29  • Odpověz  • To se mi líbí
@hojda Já dnes krom toho koláče vydržela, ale sušené ovoce mám taky v pohotovosti ve špajzce :wink:
2. kvě 2014 ve 21:52  • Odpověz  • To se mi líbí
@zvirka Jenže jsem si ho měla dát ráno a ne večer :angry: :angry: :angry:
2. kvě 2014 ve 22:10  • Odpověz  • To se mi líbí
Já sušené ovoce moc nemusím kromě meruněk ještě datle ale je tam prý 2 x více cukru , tak někdy 1 - 2x za měsíc si dám.Tady dávám odkaz ,jinak jsou tam i nutriční hodnoty a musli si mužete namixovat sami :slight_smile: dobrá stránka http://www.mixit.cz/namixuj-si/musli
3. kvě 2014 ve 12:30  • Odpověz  • To se mi líbí
@hojda Jojo, když ony jsou ty chutě právě večer, já to znám.... Už myslím asi týden na popcorn, obávám se, že večer podlehnu.
3. kvě 2014 ve 12:35  • Odpověz  • To se mi líbí
Tak já po několikadenní pauze opět začínám, tak to musím vzít nějak fest, abych ten skluz dohnala :sweat_smile:
3. kvě 2014 ve 12:56  • Odpověz  • To se mi líbí
včera a dnes jsem si zacvičila jill - level 2, je mi jasné, že k level 3 se asi nedostanu... to je masakr, nemám žádnou výdrž, ruce mám slabé jako moucha, ach jo, ach jo... večer ještě půjdu na badminton, tak nevím, kolik toho uhraji
měla bych na vás holky dotaz: pokud cvičíte nebo jste cvičily jill, jak těžké jste měly činky/pet s vodou?
v jídle se jakž takž držím, dneska mám hrachovou kaši na oběd. se těším... pěkný den všem
3. kvě 2014 ve 13:14  • Odpověz  • To se mi líbí
@karos Ahoj,měla jsem pet láhve 1,5 litru v každé ruce , litrové ani nekupuji a pak až budou ruce pevnější tak 2 l :slight_smile:
jinak já dnes dojídala rizoto a ted jdu dělat domácí zmrzlinu :grinning: mám mít návštěvu a nechce se mi pect,musela bych to pak dojídat zase sama,jinak mám odcvičené 3mile
3. kvě 2014 ve 14:18  • Odpověz  • To se mi líbí
@mataharyy Ono to asi zas tak rychle jak by člověk chtěl nejde,ale hlavně že už si fit a pokračuješ :wink:
3. kvě 2014 ve 14:20  • Odpověz  • To se mi líbí
@karos činky kilové, lépe se mi drží než petka :sweat_smile: můj choť se zjevně rozhodl koupit si činky, tak jsem zvědavá co dotáhne a když to uzvednu budu cvičit s tím :grinning: :grinning:
@sarkad2856 No fit jakž takž, ale už se můžu hýbat, tak musím začít, když to budu oddalovat, zase se nedokopu :sweat_smile:
3. kvě 2014 ve 14:26  • Odpověz  • To se mi líbí
@mataharyy Tak já cvičím hlavně o víkendu kdy jsem doma a mám více času i na sebe přes týden je to náročnější :unamused: a většinou jsem cvičila obden nebo ted jsem najela 2 dny a pauza :slight_smile: a to mi vyhovuje více
3. kvě 2014 ve 14:31  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@karos Já jsem začínala s petkami 0,5 a teď mám činky 1 kg. Úplně mi to stačí, nemusím být žádný kulturista :grinning:
3. kvě 2014 v 16:47  • Odpověz  • To se mi líbí
@sarkad2856 Já cvičila obden, ale to mi přijde málo, tak jsem se rozhodla že to vezmu každý den a uvidím, minimálně ten první tréningový týden dám, ale u toho druhého nevím, zda mě pak nebude bolet celé tělo :grinning:
3. kvě 2014 v 18:48  • Odpověz  • To se mi líbí
@yamdena Tak to me tesi a kolik casu stravis cvicenim za jeden den když ho mas zrovna cvicebni ? :slight_smile:
3. kvě 2014 ve 21:07  •  2 děti  • Odpověz  • To se mi líbí
ahoj holky, úplně náhodou jsem narazila na toto téma. Já bych vám jenom k tomu cvičení chtěla říct tolik. Doma mám půlroční holčičku. Když jsem otěhotněla začínala jsem na váze 64 kg. Přibrala jsem nějakých 12-13 kg a po porodu mi zůstaly 3 kg nahoře. Nic moc jsem se do ničeho nevešla ale, nebrala jsem to nějak tragicky. Pak jsem narazila na cvičení s Jullian Michels ( shared level1) ... Po měsíci a půl )pak jsem to vzdala , protože nemám čas), jsem se dostala na váhu 62kg přes boky jsem dala dolů 7cm a přes pas 9cm... důraz přikládám na to, že jsem jedla normálně, protože plně kojím a nemohla jsem si dovolit diety. takže pokud máte půl hodky denně já rozhodně doporučuji toto cvičení. Hodně sil :slight_smile:
3. kvě 2014 ve 21:13  •  čeká miminko, termín má v říjnu 2013  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
Ahoj děvčata, máte všechny velkou pochvalu za měsíční výsledky, gratuluji! :slight_smile:
Jídelníček poslední dva dny jde nějak mimo mě. Mám pocit, že čím víc cvičím, tím více polevuji u jídla a nejím tak střídmě.

@karos cvičila jsem s 1kg činkami (ps: hrachovou kaši miluju!)

@hojda obdivuji, že máš v jídelníčku potraviny jako hummus nebo tempeh
3. kvě 2014 ve 22:18  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
Dnes jsem cvičila Jane Fonda - Advanced Workout (http://www.youtube.com/watch?v=5JkOnQWCj7E - začíná to na 35. minutě, předtím jsou Beginners)

Pozor, tato verze od Gabrielly Lewis (http://www.youtube.com/watch?v=g_wkI7sw7Ls) není celá!

Celkový čas: 55 minut
Typ: aerobic pro pokročilé

1. část strečink
2. část pomalý aerobic
3. část rychlý aerobic - náročné na tempo, koordinaci rukou a nohou
4. část posilování - mnoho druhů cviků a četné opakování sérií, partie: břicho, nohy a pánev
5. závěr

Dojmy: náročné na ohebnost (loket ke kotníku??), udržení správného tempa a dýchání, těžké cviky na břicho (klela jsem a dost :slight_smile:)

Jinak super výzva :wink:
3. kvě 2014 ve 22:37  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
autor
@terezapetrova ahoj, posilování nebo Jill 30 min, aerobic 50 -77 minut (tento týden 77+77+30+55 min, ale to jsem šla do sebe:slight_smile:)
3. kvě 2014 ve 22:44  • Odpověz  • To se mi líbí
@tercla Ahoj,a to si cvičila denně? já jsem po 2 den se nemohla ani posadit,nic mě nebolelo víc jak zadní část a ruce
4. kvě 2014 v 08:29  • Odpověz  • To se mi líbí
@yamdena I já se obdivuju :grinning:
4. kvě 2014 v 08:45  • Odpověz  • To se mi líbí
Tak pro odreagování jsem si do KZ přidala moc pěknou reklamu :sunglasses:

Ale jináč jsi jdu vyklidit metr prostoru a jdu se dobrovolně mořit :slight_smile:
4. kvě 2014 v 10:31  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@yamdena Mas muj obdiv :slight_smile:
4. kvě 2014 ve 13:38  •  2 děti  • Odpověz  • To se mi líbí
Zdravím, tak víkend co se týká jídelníčku ušel, teda až na dnešní pizzu k večeři... :sweat_smile:

Cvičit chci začít zítra (pokud neklekne počítač, pořád blbne), znovu Ripped week 3. No a v úterý jdu plavat, chci hodinku opravdu využít, takže doufám, že dám tak 30 min v kuse, pak vířivku, ještě musím zjistit, jestli dávají nějaký čas na převlíkání, městský bazén je po rekonstrukci, vevnitř jsem ještě nebyla, jen v létě na venkovním.

Tak hubnutí a sportu zdar!
4. kvě 2014 v 19:29  • Odpověz  • To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek