• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

17. ledna 2017 
@ivetinka takovej dotázek, ještě kojíš? cvičíš dlouho? jsem na sebe zvědavá,kdy budu schopná k nějakýmu "cvičení" po porodu :grinning: a jsem též pro uzavřenou diskuzi. Sice vám zatím nic neukážu, max.svoji vyžranou předporodní postavičku :grinning: nechtěla jsem se začít "ničit" hned po prvním kousku, řekla jsem si, že se do toho opřu až po prvním porodu.Tak uvidíme. Chtěla bych se vrátit na svoji předporodní váhu s jedničkou (67kg),ale kdybych to dala i víc, tak bylo to bylo parádní.Startovací váha před dvojkou 77kg :rolling_eyes:
6. led 2013 v 15:05  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
jé, tak to je teď diskuze přímo pro mě :wink: už loni jsem s Jill koketovala, ale nikdy to nemělo dlouhého trvání, teď u toho snad vydržím :wink:
dneska jdu na 4.den 1.levelu 30days shred :slight_smile: a doufám, že mě konečně manžel nafotí, ať taky pak vidím - doufám - nějaké výsledky
6. led 2013 v 15:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
@devendra a měla jsi celulitidu hodně? Já mám hodně:cry:
6. led 2013 v 15:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
Taky bych brala uzavřenou diskuzi,taky bych nechtěla ukazovat špeky všem. Nevíme kdo nás může sledovat,
6. led 2013 v 15:19  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
@johnatanka no to věřím :D ale ono, když si zadáš do stobu 1h žehlení, nebo 1h intenzivní péče o dítě, tak ono to dá dost KJ dolů..je to tam napsaný, jako že nesedím doma na netu, že ta spotřeba energie je pořád..všechno se počítá :slight_smile: jinak příloha je už v uvařeném stavu..většinou dávám cca 60g syrových těstovin nebo rýže, brambor myslím to je stejně takže nějak cca 120g.
6. led 2013 v 15:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
@johnatanka ale jinak oproti vám, maminkám, mám lítání kolem dětí minimum, to je jasný...počítala jsem si to jen když mám dvojčata 2-letý, kdy se oba učí na nočník a já nedělám nic jiného než že lítám z jedné místnosti do druhé, převlíkám atd. :D klasické hraní s dětmi jsem si nepočítala do stobklubu...co se týče toho úklidu, tak já chodím uklízet k jedné paní, kde se fakt tři h nezastavím, teď už chodím 2x týdně a to je výdej jako blázen..ale zase už nežehlím
6. led 2013 v 15:34  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
@majule_j ne už nekojím.začala jsem právě až teď když jsem s kojením přestala...cvičím 6 den.nic moc zatím nevidím,podle fotek,ale všude mám zatím o 2-3cm míň....ale cítím se dost dobře...já mám z mých 55-58kg co jsem měla předtím 77kg,což je zatím nejvíc co jsem kdy měla.v těhu jsem nabrala 23kg :sweat_smile:
6. led 2013 v 15:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky, prosím poraďte
já doma cvičím s Jill bosa, teda v ponožkách, ale prostě bez bot - asi blbě, co?
a ještě při cardiu a skákání - jumping jack, jump rope apod. - tak já většinou skáču jen s dopadem na špičky, asi taky chyba... :unamused:
6. led 2013 v 15:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
@copa to jsem taky zvědavá,co holky odpoví.mám to stejně :fearful:
6. led 2013 v 15:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ivetinka 6.den cvičení a už úbytky cm, to je super :slight_smile:
6. led 2013 v 16:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
@copa to jo,ale kila mi jdou nahoru...ale hlavně ,že se tělo zpevňuje:slight_smile:
6. led 2013 v 16:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
uf ,tak za chvíli na 5 .den :slight_smile:
zatím dole:
pas :-1cm
boky:-1,5cm
stehno:- 1cm

no,doufám,že se to hne víc :slight_smile:))
a váha šla nahoru
6. led 2013 v 16:32  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
taky bych brala soukromou diskuzi, nechci, aby kazdy videl, kolik meri muj zadek apod. :grinning:

Tak mam za sebou 2.den cviceni a teprve ted me zacina bolet cele telo. I kdyz se priznam, ze jsem to cekala horsi. :slight_smile:

Dneska jsem se vyfotila a i se zmerim a uvidime.
6. led 2013 v 17:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
@copa jj je to blbě, bez bot si ničíš kolena a kotníky a jeden blbý pohyb tě může odrovnat na hodně dlouho. S těma špičkama je to taky naprd, protože v tom případě zapojuješ lýtka a ne stehna, bys potom měla lýtka jak vrcholový cyklista :grinning:
6. led 2013 v 17:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pajinka85 Já nevím, co je to hodně, asi to nějak úděsný nebylo ale minisukni bych si tehdy nevzala. Po porodu to bylo horší, protože jak jsem rychle shodila (nechala jsem v porodnici téměř vše a pak ještě hubla díky kojení), tak ta celulka vyskákala jak blázen.
6. led 2013 v 17:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jinak zde je moje malá motivace, že to fakticky funguje :wink:
6. led 2013 v 17:29  • Odpověz  •  To se mi líbí (16)
@devendra -wau,postavička k nakousnutí :slight_smile: smekám !!! :slight_smile:
To vše jen po 30days shred?
6. led 2013 v 17:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, přidám se k vám, od dneška kdy mě váha skočila na rovných 70kg jsem se rozhodla začít cvičit podle jillian tak snad budu uspěšná jako vy a budu mít pevnou vůli to nevzdat :slight_smile:
6. led 2013 v 17:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, prosím, jak je to s kojením, ráda bych se přidala, ale kojím, tak mám strach :frowning2:
6. led 2013 v 17:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@jakoubka Děkuju, je za tím spousta dřiny :grinning: Nee není to jen Shred. Se Shredem jsem začínala, pak přešla na Ripped in 30 a pak začala kombinovat No more trouble zone, Six week six pack a Banish fat. Teď začínám s dvoukilovkama, takže si dávám zase Shred, aby si ruce zvykly :grinning:
6. led 2013 v 17:48  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@ametob kojit můžeš co hrdlo ráčí :wink: Já kojím ještě teď. Jediné riziko je, že se kyselina mléčná může dostat do mléka a to změní svoji chuť, ale nijak to neovlivní množství mléka. Ale to bys ještě navíc musela hooooodně cvičit, tak nějak vrcholově, aby to mlíko bylo fakt nepitelný :slight_smile:
6. led 2013 v 17:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@devendra supéééééééééééér, díky za fotky, to mně fakt nakopává :dizzy_face:
6. led 2013 v 17:59  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Jdu na Jill, byli jsme plavat, ta¨k jsem dala 3/4km, příště dám celej, pak nákup, tak až teď, musím makat!!!! :dizzy_face:
6. led 2013 v 18:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
@devendra -ale je vidět,mže dřina stála za to !! :slight_smile: :wink:
ten Ripped 30 na youtube není...nebo jen kousek :(
Já si to teda stáhla z uložto,ale nevím,kde se to uložilo :angry: :grinning:
6. led 2013 v 18:05  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@devendra a ty dodrzujes i zdravou stravu nebo beres L-carnitin nebo neco, co podporuje spalovani?
6. led 2013 v 18:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ametob pokud nekojíš každou hodinu, nebudeš kojit shruba do hodinky po cvičení a nebudeš cvičit X hodin denne, tak je to v pohodě a prcek nic nepozná :wink:
6. led 2013 v 18:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
@devendra wau!!! Tak to je úžasná změna!
6. led 2013 v 18:08  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@johnatanka můžu poprosit ještě radu ohledně té syrovátky??koupila jsem v bille tuhle,jinou neměli
http://www.sedlakcz.cz/susena-syrovatka
a teď jsem se na netu dočetla,že po syrovátce která má hodně sacharidů a tím pádem míň bílkovin nezhubnu...tak nevím ...vůbec se v tomhle nevyznám.-(a tahle má 65% sacharidů...a asi 11,5%bílkovin
6. led 2013 v 18:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@devendra
@lamarika Super, tak to bych mohla začít, paráda :wink:
6. led 2013 v 18:14  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@nasekuratko Jím normálně, vynechávám sladké typu čokoláda (ale na svačinu mám třeba tyčinky Maxi Nuta, což jsou oříšky, ovoce a malilinko čokolády :grinning:) Jinak neberu nic. Spíš jím tolik, kolik tělo potřebuje a nešidím ho, ono to ví a proto si nic neukládá :wink: Před spaním si dám ještě něco malého typu rajče apod, aby tělo nemělo v noci hlad. Fakt je to o pravidelné stravě. Na jednom blogu jsem četla, že poměr jídla x cvičení je 70% ku 30%. Takže fakt se vyplatí jíst (ne přejídat) :wink: Když budu v jídle prasit a do toho vehementně cvičit, tak sice tělo zpevním, ale nezhubnu :unamused: Je to prostě věda :frowning2:
6. led 2013 v 18:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek