Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

Jillian Michaels-jelikož se tady tohle jméno často vyskytuje v KZ rozhodla jsem se vytvořit tady diskuzi,kde si můžeme navzájem vyměňovat zkušenosti a podporovat se.Pro začátek by mě zajímalo kdo jak dlouho a jak často cvičí a jaké má úspěchy.Já osobně mám za sebou pouhé 3 dny a vím že nebudu mít možnost a nejspíš ani náladu cvičit denně,ale chci do toho alespoň pro začátek dát maximum.
majule_j
6. led 2013
@ivetinka takovej dotázek, ještě kojíš? cvičíš dlouho? jsem na sebe zvědavá,kdy budu schopná k nějakýmu "cvičení" po porodu 😃 a jsem též pro uzavřenou diskuzi. Sice vám zatím nic neukážu, max.svoji vyžranou předporodní postavičku 😃 nechtěla jsem se začít "ničit" hned po prvním kousku, řekla jsem si, že se do toho opřu až po prvním porodu.Tak uvidíme. Chtěla bych se vrátit na svoji předporodní váhu s jedničkou (67kg),ale kdybych to dala i víc, tak bylo to bylo parádní.Startovací váha před dvojkou 77kg 8-(
copa
6. led 2013
jé, tak to je teď diskuze přímo pro mě 😉 už loni jsem s Jill koketovala, ale nikdy to nemělo dlouhého trvání, teď u toho snad vydržím 😉
dneska jdu na 4.den 1.levelu 30days shred 🙂 a doufám, že mě konečně manžel nafotí, ať taky pak vidím - doufám - nějaké výsledky
pajinka85
6. led 2013
@devendra a měla jsi celulitidu hodně? Já mám hodně😢
pajinka85
6. led 2013
Taky bych brala uzavřenou diskuzi,taky bych nechtěla ukazovat špeky všem. Nevíme kdo nás může sledovat,
piskle89
6. led 2013
@johnatanka no to věřím 😃 ale ono, když si zadáš do stobu 1h žehlení, nebo 1h intenzivní péče o dítě, tak ono to dá dost KJ dolů..je to tam napsaný, jako že nesedím doma na netu, že ta spotřeba energie je pořád..všechno se počítá 🙂 jinak příloha je už v uvařeném stavu..většinou dávám cca 60g syrových těstovin nebo rýže, brambor myslím to je stejně takže nějak cca 120g.
piskle89
6. led 2013
@johnatanka ale jinak oproti vám, maminkám, mám lítání kolem dětí minimum, to je jasný...počítala jsem si to jen když mám dvojčata 2-letý, kdy se oba učí na nočník a já nedělám nic jiného než že lítám z jedné místnosti do druhé, převlíkám atd. 😃 klasické hraní s dětmi jsem si nepočítala do stobklubu...co se týče toho úklidu, tak já chodím uklízet k jedné paní, kde se fakt tři h nezastavím, teď už chodím 2x týdně a to je výdej jako blázen..ale zase už nežehlím
ivetinka
6. led 2013
@majule_j ne už nekojím.začala jsem právě až teď když jsem s kojením přestala...cvičím 6 den.nic moc zatím nevidím,podle fotek,ale všude mám zatím o 2-3cm míň....ale cítím se dost dobře...já mám z mých 55-58kg co jsem měla předtím 77kg,což je zatím nejvíc co jsem kdy měla.v těhu jsem nabrala 23kg :-N
copa
6. led 2013
holky, prosím poraďte
já doma cvičím s Jill bosa, teda v ponožkách, ale prostě bez bot - asi blbě, co?
a ještě při cardiu a skákání - jumping jack, jump rope apod. - tak já většinou skáču jen s dopadem na špičky, asi taky chyba... :-|
ivetinka
6. led 2013
@copa to jsem taky zvědavá,co holky odpoví.mám to stejně 😕
copa
6. led 2013
@ivetinka 6.den cvičení a už úbytky cm, to je super 🙂
ivetinka
6. led 2013
@copa to jo,ale kila mi jdou nahoru...ale hlavně ,že se tělo zpevňuje🙂
jakoubka
6. led 2013
uf ,tak za chvíli na 5 .den 🙂
zatím dole:
pas :-1cm
boky:-1,5cm
stehno:- 1cm

no,doufám,že se to hne víc 🙂))
a váha šla nahoru
nasekuratko
6. led 2013
taky bych brala soukromou diskuzi, nechci, aby kazdy videl, kolik meri muj zadek apod. 😃

Tak mam za sebou 2.den cviceni a teprve ted me zacina bolet cele telo. I kdyz se priznam, ze jsem to cekala horsi. 🙂

Dneska jsem se vyfotila a i se zmerim a uvidime.
devendra
6. led 2013
@copa jj je to blbě, bez bot si ničíš kolena a kotníky a jeden blbý pohyb tě může odrovnat na hodně dlouho. S těma špičkama je to taky naprd, protože v tom případě zapojuješ lýtka a ne stehna, bys potom měla lýtka jak vrcholový cyklista 😃
devendra
6. led 2013
@pajinka85 Já nevím, co je to hodně, asi to nějak úděsný nebylo ale minisukni bych si tehdy nevzala. Po porodu to bylo horší, protože jak jsem rychle shodila (nechala jsem v porodnici téměř vše a pak ještě hubla díky kojení), tak ta celulka vyskákala jak blázen.
devendra
6. led 2013
Jinak zde je moje malá motivace, že to fakticky funguje 😉
jakoubka
6. led 2013
@devendra -wau,postavička k nakousnutí 🙂 smekám !!! 🙂
To vše jen po 30days shred?
miriska
6. led 2013
ahoj, přidám se k vám, od dneška kdy mě váha skočila na rovných 70kg jsem se rozhodla začít cvičit podle jillian tak snad budu uspěšná jako vy a budu mít pevnou vůli to nevzdat 🙂
ametob
6. led 2013
Ahoj holky, prosím, jak je to s kojením, ráda bych se přidala, ale kojím, tak mám strach 😞
devendra
6. led 2013
@jakoubka Děkuju, je za tím spousta dřiny 😃 Nee není to jen Shred. Se Shredem jsem začínala, pak přešla na Ripped in 30 a pak začala kombinovat No more trouble zone, Six week six pack a Banish fat. Teď začínám s dvoukilovkama, takže si dávám zase Shred, aby si ruce zvykly 😃
devendra
6. led 2013
@ametob kojit můžeš co hrdlo ráčí 😉 Já kojím ještě teď. Jediné riziko je, že se kyselina mléčná může dostat do mléka a to změní svoji chuť, ale nijak to neovlivní množství mléka. Ale to bys ještě navíc musela hooooodně cvičit, tak nějak vrcholově, aby to mlíko bylo fakt nepitelný 🙂
johnatanka
6. led 2013
@devendra supéééééééééééér, díky za fotky, to mně fakt nakopává x-)
johnatanka
6. led 2013
Jdu na Jill, byli jsme plavat, ta¨k jsem dala 3/4km, příště dám celej, pak nákup, tak až teď, musím makat!!!! x-)
jakoubka
6. led 2013
@devendra -ale je vidět,mže dřina stála za to !! 🙂 😉
ten Ripped 30 na youtube není...nebo jen kousek 😞
Já si to teda stáhla z uložto,ale nevím,kde se to uložilo ]-( 😃
nasekuratko
6. led 2013
@devendra a ty dodrzujes i zdravou stravu nebo beres L-carnitin nebo neco, co podporuje spalovani?
lamarika
6. led 2013
@ametob pokud nekojíš každou hodinu, nebudeš kojit shruba do hodinky po cvičení a nebudeš cvičit X hodin denne, tak je to v pohodě a prcek nic nepozná 😉
lamarika
6. led 2013
@devendra wau!!! Tak to je úžasná změna!
ivetinka
6. led 2013
@johnatanka můžu poprosit ještě radu ohledně té syrovátky??koupila jsem v bille tuhle,jinou neměli
http://www.sedlakcz.cz/susena-syrovatka
a teď jsem se na netu dočetla,že po syrovátce která má hodně sacharidů a tím pádem míň bílkovin nezhubnu...tak nevím ...vůbec se v tomhle nevyznám.-(a tahle má 65% sacharidů...a asi 11,5%bílkovin
ametob
6. led 2013
@devendra
@lamarika Super, tak to bych mohla začít, paráda 😉
devendra
6. led 2013
@nasekuratko Jím normálně, vynechávám sladké typu čokoláda (ale na svačinu mám třeba tyčinky Maxi Nuta, což jsou oříšky, ovoce a malilinko čokolády 😃) Jinak neberu nic. Spíš jím tolik, kolik tělo potřebuje a nešidím ho, ono to ví a proto si nic neukládá 😉 Před spaním si dám ještě něco malého typu rajče apod, aby tělo nemělo v noci hlad. Fakt je to o pravidelné stravě. Na jednom blogu jsem četla, že poměr jídla x cvičení je 70% ku 30%. Takže fakt se vyplatí jíst (ne přejídat) 😉 Když budu v jídle prasit a do toho vehementně cvičit, tak sice tělo zpevním, ale nezhubnu :-| Je to prostě věda 😞

Začni psát odpověď...

Odešli