• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

20. května 2017 
@janulazaynab Já si myslím, že už to, že to je hodně populární a plno ženských to nabudí, že to vážně funguje... Ono i v tom hubnutí je to hlavně o psychice takže pokud budou věřit, že hubnou tak hubnout budou :slight_smile: A většina z nich by ani necvičila kdyby to nebyl takový hit takže dobrý aspon nějaký pohyb než žádný :slight_smile: Tot můj názor, ale určitě u silnějších žen to je asi málo :slight_smile:
13. led 2013 ve 21:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janulazaynab Vyřiď panu doktorovi, že to co říká, je holý nesmysl :grinning: Já jsem toho zářným případem. A to jsem Jill cvičila jen dva měsíce. Mám mínus 10cm v pase a mínus 10cm přes boky...a na kila to tak závratný už není - "jen" 6kg dole. Ale už nějakou dobu necvičím (cca dva měsíce) ze zdr.důvodů, dietu nedržím a nedržela jsem a váhu si držím. Nikdy jsem neměla pevnější břicho. Svaly jsou těžší než tuk, proto ty cm dole a váhové úbytky jsou menší - ptž člověk tímto cvičením nabere svaly! :wink: Před otěhotněním jsem chodila několikrát týdně do fitka a dřela tam dvě hodiny a nikdy jsem takový výsledky neměla:slight_smile:
Přečti si něco o H.I.I.T (Jill, Rutina atd)...a pochopíš proč to tak funguje a proč stačí jen 30minut (a nemusí to být ani každý den). :wink: :grinning:
13. led 2013 ve 21:59  • Odpověz  •  To se mi líbí (7)
@lollaj Taky jsem necvičila každý den:slight_smile: určitě bych chřipku nepřecházela a pořádně jí vyležela.
13. led 2013 ve 22:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 Já to teprv vcičím 4 den a už mám na každém stejně -1cm a kilo dole... Jinak bříško mám pěvnější i po pár dnech jsem zvědavá po měsící :slight_smile: Chtěla bych vydržet po nejdéle chci konečně tu vysněnou postavu :slight_smile:
13. led 2013 ve 22:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 A držím při tom ještě nějakou dietu? Já už hubnu od září zezačátku jsem držela dietu te se jen hlídám a jde to dolů ikdyž pomaleji.
13. led 2013 ve 22:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tital to byly reebok easy tone, měla jsem je, ale tlačily mně, poslala jsem dál, na cvičení to není, je to na chození a balancuješ u toho a tím "posiluješ", ale asi velký efekt to nemá, spíš si kup sportovní, běhací nebo nějaký takový, já mám nike na běhání, už 5let a dávám je i do pračky a furt drží, to už mám druhý takhle nikovky, co jsou držáci :wink:
13. led 2013 ve 22:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
@aaandrejka0 Moc ti držím palce! S Jill to určitě dokážeš :wink: Já měla největší problém se zadkem, ten nikdy nešel dolu, ani při již zmíněném dření ve fitku a teď to najednou šlo :wink: Taky aby ne, po těch všech výpadech atd :grinning: Jinak teď plánujeme druhé mimi, takže se s Jill na nějaký čas loučím, ale druhé těhu už budu začínat na úplně jiné váze a po něm už budu vědět, jak se zase rychle dostat zpátky do kondice :slight_smile:
13. led 2013 ve 22:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 Já mám největší problém s břichem a bokama prostě ta pneumatika jinak zadek a nohy tlusté nemám můžeš kouknout na můj blog mám tam foto poporodní hubnutí :slight_smile: Taky právě chvi dost zbudnout abych při druhém těhu nešla k porodu se 115kg jako ted :slight_smile: Ale zase se musím pochválit nabrala jsem 27kg a ted už mám o skoro 2kg méně jak před těhu a věřím, že se to ještě nezastaví :slight_smile:
13. led 2013 ve 22:12  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@aaandrejka0 Nedržím a nikdy jsem nedržela, na to jsem moc velkej labužník :grinning: To jsem radši dřela s Jill a pak se normálně najedla. Ikdyž samozřejmě takový ty základní zásady dodržuji - tzn. jím pětkrát denně menší porce, večer něco lehkého, nejím moc smažené (nechutná mi a navíc máme prcka, takže vařím tak aby to mohl i on), sladké si dám jen občas...prostě všeho s mírou. Jím všechno, i knedlíky, omáčky atd, ale prostě dřív jsem si dala s přehledem 5knedlíků, dneska si dám dva :grinning:
13. led 2013 ve 22:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 Takže s jídlem na tom budeme asi nastejno zezačátku jsem si držela i kalorie, ale to byla hrůza. Všechno sem si i zapisovala a to jsem tím strávila půlku dne... Ted si už trošku ty zásady pamatuji tak je to lehčí. A hlavně jsem začla hodně dodržovat pitný režím a piji jen čistou vodu z kohoutku.
13. led 2013 ve 22:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@aaandrejka0 Já právě břicho hubnu jako první, a mám opačný problém - boky, stehna. Ale i ty šli o 4cm dolů:slight_smile:V pase mám 65cm, s tím problém nemám. Já měla cca 80kg, když jsem šla rodit, tzn. v těhu jsem nabrala 10 -12kg (zhubla jsem hned na začátku těhu 2kg). Teď mám 63kg. Takže o sedm míň než před otěhotněním :slight_smile:
Jinak tě obdivuju,že jsi začala cvičit už s takhle malým prckem. Fakt. Já byla furt KO, nevyspalá, byla jsem ráda,že jsem ráda. A navíc jsem do roka kojila.
13. led 2013 ve 22:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
@aaandrejka0 Já také asi tři dny zapisovala do STOB tabulek. A děs běs :grinning: na to fakt nemám. Prostě zdravej selskej rozum (nejíst sladký večer, neládovat se smaženým atd). Anebo když si holt dám - viz Vánoční přežírání :slight_smile: tak pak den dva jím více zeleniny atd.a je to v pohodě. Předtím jsem tloustla snad i ze vzduchu, teď si váhu držím, tak fakt nevím,čím to je, jestli se mi i tím cvičením nastartoval metabolismus atd. A je to taky i v tý hlavě :grinning:
13. led 2013 ve 22:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 To já mám ted v pase 87cm, ale utěšuju se aspon trošku tím, že měřím 181cm :slight_smile: Tak to já začla hnedka po šetstinedělí jelikož se mi mlíko nerozjelo takže jsem mohla. A Majda je hodný miminko od narození spinká krásně takže energii mám :slight_smile:
13. led 2013 ve 22:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 Tak to já byla na stobu dala jsem si tam hubnutí asi na 12 týdnů dodržovala jsem asi 6, ale aspon mi to pomohlo trošku i koukat na etikety co je v potravinách.
13. led 2013 ve 22:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
@aaandrejka0 Pas se zformuje, uvidíš, je to ještě krátká doba po porodu. Dej tělu tak rok se s těma změnama z těhu srovnat :wink: Hlavní je,žes začala, změnila životosprávu atd. Já se k tomu dokopávala rok a půl po porodu :grinning: Nejúčinější cvik na břicho jsou kliky a těch je v Jill hooodně :wink: a opravdu fungují.
13. led 2013 ve 22:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 A já ještě dělám cviky na břicho navíc aby to mělo ještě větší účinek :slight_smile: Na břicho jsem zvyklá posilovat takže to mi problémy nedělá :slight_smile: Jem první dny mě dost bolely lýtka a stehna, ale dneska jak když utne, tak snad už to bude dobré :slight_smile: Jinak klobouk dolů s tvými 63kg :slight_smile:
13. led 2013 ve 22:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
@aaandrejka0 Mě zase cca po týdnu začaly strašně bolet kolena, ale pak mi došlo,že je to tím,že cvičím bosky. začala jsem si brát tenisky a srovnalo se to. Díky, ale ono 63kg na 165cm zase není taky moc málo. :unamused: Naopak když je člověk menšího vzrůstu je na něm vidět každý kilo navíc. Já bych měla mít ještě tak o pět kilo mín. :sweat_smile:
14. led 2013 v 10:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 Je pravda, že já taky cvičím bosa, ale nic mě nebolí tak uvidíme. To je pravda já mám sice víc, ale tak nějak se to na mě rozloží :grinning:
14. led 2013 v 10:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já jsem si dnes botasky umyla, ono to cvičení je fakt makačka i pro klouby. Takže já dnes začínám 5. den a už s botaskami :slight_smile: cvičení zdar
14. led 2013 ve 13:10  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@johnatanka diky za tip, zkusim pokoukat v obchode
14. led 2013 ve 13:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 - nepsala jm, že s ním souhlasím :stuck_out_tongue_closed_eyes: Včera jm to ale zkoušela podle jeho rady - 30min jm jela na rotopedu (dívala jm se na dokument Čtyři v tom, tak to se ani cvičit jinak nedalo) a pak si dala Jill. Šlo mi to tedy mnohem líp, asi jak jm byla rozehřátá a tolik mě to nebolelo :wink:
14. led 2013 ve 13:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janulazaynab Vždyť to já taky nenapsala, byl to jen vzkaz pro pana doktora :grinning: Hlavní je,že tobě to takhle vyhovuje , ono si tělo zvykne a svaly pak už nebudou bolet vůbec. Já si první dny nebyla schopná ani sednout na záchod :wink: :stuck_out_tongue_closed_eyes: Držím palce, ať hubnutí jde podle tvých představ:slight_smile:
14. led 2013 ve 13:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 - když jm začala cvičit první Jill, byla jm odrovnaná u těch prvních "hvězd", co tam hopsaly.. :grinning: Pak mi křuplo při dalším cvičení v koleni a myslela jm, že nebudu chodit, jak mě bolely lýtka, ale asi to chtělo čas odeznít a zvyknout si - a to jm si, bláhová, myslela, že mám nějakou kondičku z rotopedu.. jak by řekl Mikulášek "pldlajs" :grinning: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
14. led 2013 ve 13:36  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@janulazaynab Rotoped je podle mého na výdrž, posiluje srdce a je to dobrá aerobní aktivita. Když jedeš v dobré tepovce cca 30min a výš spaluješ, jakmile máš ale tepovku vyšší, posiluješ jen srdce a fyzičku a nehubneš. Proto já jsem třeba na Spinningu vůbec nehubla. Jill je H.I.I.T, tam se kombinuje jak aerobní část a i posilování. Takže získáš svaly, sílu a posílíš i srdce.
14. led 2013 ve 13:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@michaelka83 - to se mi právě na Jill líbí - člověk už nemůže, už si řekne, že to kašle a najednou dělá zas něco úplně jiného, takže nemá důvod přestat. I když je fakt, že na konečné protažení se občas těším jak na smilování Boží :grinning:
14. led 2013 ve 14:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janulazaynab JJ, to já taky. A hlavně sem si vždy říkala, že je to jen těch 25 minut a že to přece vydržím :slight_smile:
14. led 2013 ve 14:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky. tak já dnes 7 den levelu 1. myslela jsem si, že už zvládnu normální kliky, ale plácla jsem sebou na zem a dala raději holčičí. U Jill je super jak je to těch 25minut. Uspím děti, zacvičím si, dám si sprchu, namatlám se krémama a ještě si udělám kafe :grinning:
14. led 2013 ve 14:44  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
ahoj děvčata, tak jsem dala 4minuty a vzdávám to :angry: nějak mě to nebaví, nemám nato doma klid, a je to pěkná makačka :wink: Tak si jdu přihlásit pravidelnou páteční zumbu a nedělní alpinning :wink:

jinak pište jak jste na tom, držím všem pěstičky ať máte do léta tu vysněnou postavu :wink:
15. led 2013 v 09:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
@beponka normalni kliky jsem zvladla az po absolvovani 30 dnu. Predtim jsem nedala ani jeden chlapskej, po cca pulce tak 5, ted cvicim cca 40 dnu ( s vanocni prestavkou) a udelam kolem 10 chlapskych kliku, rekord mam asi 14. Ted cvicim znovu 30 days, jsem v 2. levelu a obvykle cvicim tak,z e zacnu cvikem pro pokrocile a kdyz to uz nejde, prejdu na mirnejsi variantu, takze ani ted nedam 2 opakovani ciste panskych kliku. Jinak mam ale pocit, ze u me se to nejvic projevilo prave v pazich, tam je velky pokrok, jinde nic moc, nehubnu, jen posiluju, ale nejsem zatim schopna zmenit jidelnicek. Nejim nejak extra nezdrave, ze bych se cpala smazenym , moucnymi jidly apod, varim zdrave i pro deti, spis mam pocit, ze celkove jim malo, vice cukru, nez by bylo zdravo, a vice vecer, coz je dane tim, ze m. chodi domu pozde, decka vecer zlobi se spanim atd, proste pri detech a kor kdyz je na ne clovek spis sam, se ta pravidelnost v jidle hur hlida. Cvicim ted i s muzem a cvicime kolikrat az ve 23 hodin, protoze nas deti driv nenechaji :angry:
15. led 2013 v 17:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, jak těžký používáte činky (nebo náhrady za ně)?
15. led 2013 v 19:39  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek