• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

21. března 2017 
@mataharyy jj, pak si zvykneš na 1 level a dostane tě druhý :grinning:
3. črc 2013 v 07:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
já teda nevím, jak to děláte. ale po prvním dnu cvičení se z toho dávám 4 další dny dohromady, tak abych se dokázala zvednout ze záchodu bez pomocí dětí nebo manžela :sweat_smile: :confused:
3. črc 2013 v 07:52  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ezenduska já vždy nemohla do schodů :grinning: Chce to ale překonat a druhý den do toho jít :wink:
3. črc 2013 v 07:57  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@aronek to fakt nejde :grinning: jsem ráda že se můžu hýbat :grinning:
3. črc 2013 v 08:35  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ezenduska taky jsem si to myslela, ale nakonec to šlo a ještě jsem si přidávala Boba na břicho :wink: Tedy před Jill, jinak bych ho nedala :grinning: Teď jsem najela znova na 30 day Shred a přijde mi jako bych ho nikdy necvičila. Tělo to snad zapomnělo :fearful: , takže taky trpím a chápu tě :dizzy_face:
3. črc 2013 v 08:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
@aronek A co něco povzbudivého, ne že chcípnu :grinning: :grinning:
@ezenduska Musíš se překonat, když jsem tyto stavy měla po karate, tak jediné co pak pomáhalo na svaly, bylo cvičení, i když to pálí jako svině :grinning:
3. črc 2013 v 10:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
@mataharyy Neznam nikoho, kdo by na to chcíp :slight_smile: jen se tak občas někdo cítí :grinning:
3. črc 2013 v 16:53  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
Ahoj nemáte někdo na stažení cvičení Level 1-3, budu teď hodně na chatě , u rodičů, kde nemám internet, ale chtěla bych cvičit ne to nechat a ž po prázdninách. Na youtube to stáhnout nejde a když jsme našla stránku, kde to jde , tźase tam nebylotohle cvičení na začátek. Díky moc.
3. črc 2013 ve 23:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
@brisalek ..na ulozto.cz jsi se nedívala?
4. črc 2013 ve 13:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
@brisalek ...zkus to tady, ale jestli to nepojede, netuším :wink:
http://www.uloz.to/hledej/?q=Jillian%20Michaels%2030%20Day%20Shred%20Level%201%20,%202%20and%203
měly by to být všechny 3 levely 30DS :wink:
4. črc 2013 ve 13:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, taky chci zkusit cvičit podle Jill. Budu ráda za každou zkušenost.
4. črc 2013 ve 13:26  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@ined77 díky už se to stahuje, nevím, jak to, že mi to tam nenašlo:slight_smile:. Díky díky
4. črc 2013 ve 14:45  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@brisalek ..není vůbec zač :slight_smile:
4. črc 2013 v 19:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
@maxinkaa souhlasím s holkama,co ti napsaly :slight_smile: jinak to odvodnění, pokud je to voda ve svalech, tak jedině přestat cvičit (protože svaly při cvičení nacucávají vodu..ale přestat je největší blbost, cvičíme kvůli tvaru postavy, ne kvůli váze :slight_smile: ) a pokud máš vodu celkově hodně v organismu, tak pozor na soli :slight_smile:
6. črc 2013 v 09:30  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj, holky tak se hlásím do klubu :slight_smile: dneska mám 9. den lvl 1 :slight_smile: co jsem koukala na video na ten druhý, dost se teda netěším :D
A zatím teda moc změny nepozoruju, jen mě první 3 dny hrozně boleli lýtka a stehna, teď už je to pohoda.
22. črc 2013 ve 14:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Navnadily jste mě... už jsem to odkládala příliš dlouho, "obyčejný" posilování po 8/16 cvicích mě moc nebaví. 1. den s JM, potím se jak p.... a přitom to vypadá tak jednodušše :slight_smile: Jestli tohle nezabere, tak už jedině liposukce...
30. črc 2013 ve 20:44  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@novalee vydrž, zabere to :slight_smile: jinak mě právě taky nebaví "obyčejný" posilování a já u toho hlavně nerada počítám, takhle pustím video, vypnu mozek a půl hodka je za mnou ani nemrknu :D
31. črc 2013 v 10:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
Zdravím holky, taky chci začít cvičit s Jill. Můžete mi někdo poradit postup? Vím, že jsou 3 levely na 30 dní. Ale co se cvičí potom? Opakovat zase ty 3 levely? Asi budu za tupce :sweat_smile: ale budu ráda, když mi někdo odpovíte. Díky moc :slight_smile:
13. srp 2013 v 18:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
@andryskam ahoj, no pak můžeš cvičit její další programy. Tenhle je aby tě za těch 30 dní dostal do formy :slight_smile:
tady je přehled jejích dalších cvičení
http://mojetelo.blogspot.cz/p/jillian-michaels.html
16. srp 2013 v 17:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
@magdalenaz Díky, kouknu na to :wink:
16. srp 2013 ve 23:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@magdalenaz
@andryskam
Holky a je to teda tak, že se každý level cvičí 10 dní?
Takže všechny tři levely jsou za 30 dní hotovo a pak můžeš přejít na jejích další cvičení?
Chápu to dobře? :slight_smile:
17. srp 2013 ve 13:10  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@jenney ano, každý Level z 30 Day Shred je na 10 dnů = celkem je to 30 dnů. Po skončení to můžeš buď opakovat a nebo zvolit další jiné cvičení - podobné je třeba Ripped in 30, ale to mě moc nebavilo :grinning: . Lepší je 6 Weeks 6 Pack třeba.
17. srp 2013 ve 14:05  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Cau holky, zdravim po lete!
V lete nebyl na pravidelne cviceni cas, takze ted chci zase zacit. Navic kdyz byvaji holky nemocne, ani nemuzu chodit do fitka, jako to slo v lete pravidelne 2x tydne.
a jak vy? Nejake nove skvele vysledky?
Ja si to teda drzim jak na vahu tak na opbvod nohou a v pase, ale boky mi sly o 2-3 cm nahoru, cili musim, musim! :grinning:
Cviceni zdar :slight_smile:
24. zář 2013 v 17:37  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli někdo z vás začal s tímto cvičení dva měsíce po císaři?
12. říj 2013 v 10:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kikulka1 záleží na tom jak se cítíš. Po prvním císaři si to nedovedu představit ani za půl roku a po druhém jsem po dvou měsících byla s Jill spokojená a bez problémů :wink:
14. říj 2013 v 09:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kikulka1 já, po šestinedělí, ale jak píše @aronek po prvním císaři jsem byla ráda, že žiju, po druhým jsem byla dost v pohodě. ale zpočátku jsem neposilovala přímé břišní svaly, nahrazovala jsem si to cviky na šikmé ...
14. říj 2013 v 09:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
Taky bych ráda zkusila cvicení s Jill, ale také pravě nevím, kdy s tím začít po císaři. Je to můj první porod a mám trochu ztvrdlé hematomy kolem jizvy, tak nevím. Cïtím se tedy už dobře, narozdíl od prvních dní, kdy jsem měla i vysojé horečky. Poradíte? Ještě k tonu cvičení...ten level 1 se cviči každý den po dobu 10 dní pak druhý a třetí? Prostě děch 10 dní pořád dokola ten jeden level? Díky
14. říj 2013 ve 21:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
@snehurka10 každý level se cvičí 10 dní. S tím kdy začít hodně záleží na tom jak se cítíš. Vynech na začátku přímé břišní svaly :wink: Taky záleží na toleranci dítka, aby mu chutnalo mlíčko. Mému to nevadilo, ale prý s tím může být problém :wink:
15. říj 2013 v 10:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky ja bych se ráda pustila do cvicenicka prave s Jill, nejdrive jsem zkousela cvicit podle cardio a fitness cviku na youtubku ale nejak me to omrzelo.. no a slysela jsem ze Jill dava docela zahul vsem :D Tedy ra da bych vedela jak to funguje... nasla jsem jedno video na youtubku myslim ze je to ten 1 level ale ted nechapu jako ze to jedno video mam opakovat porad dokola 10 dni za sebou?? A pak se vrhnout na 2 level kde je zase dalsi video ktere zase opakuji 10 dni?? Nebo jak to je? :D jsem z toho zmatena.
24. říj 2013 v 19:04  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
@myskaq jsem slepouš uz to tady ctu kousek nad mym komentarem ..:slight_smile: takze 10 dni opakuju 1 level pak dalsich 10 dni opakuju 2 level a pak 3 dalsich 10 dnu.. ok :slight_smile: rozumim :D
24. říj 2013 v 19:09  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek