• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

10. července 2017 
@matpetra
@imeka ....Hlavně vydržet holky-já se převážila a přeměřila až po odcvičení a mile mě to překvapilo-a i na oblečení sem pocitovala,že se to mění k dobrému :grinning:
Ted už jedu 2 level s Riiped in...a k tomu se snažím při dobrém počasí jezdit s kočárkem km-včera sme najezdily tak 15 km a ještě sem zvládla odcvičit-a nakrmit rodinu,uspala sem prcka (8 měsíců ),sedla sem k tv a bylo po mě :grinning:
28. bře 2014 v 09:41  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janesafari Ripped bych chtela zkusit az dojedu 30Days. K TV uz jsem si nesedla ani nepamatuju. Max. pri kojeni :slight_smile: A pak uz si v tv poustim jen Jill :grinning:
28. bře 2014 ve 14:45  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Taky mě to hodně baví. Před těhotenstvím jsem chodila cvičit 2x týdně 2 hodiny. Teď chci pomalu začít doma a až bude malý trošku větší, tak chci znovu cvičit ve skvělém studiu Mandala v Opavě.
A to s tou energií mám stejné, jsem pak úplně nabitá a s lepší náladou :dizzy_face:
29. bře 2014 ve 12:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky co jste po císaři - kdy jste začaly cvičit s Jill? Po kolika měsících od porodu? Díky
29. bře 2014 ve 12:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
@apfele Já už to tu psala,ale nevím kde a je to už chvíle-já měla bohužel akutního císaře a jizva navíc začala hnisat a 8 týdnů po porodu sem šla znova pod kudlu a znova další hojení a léčení....Tak já začala až 6 měsíců po porodu...Nebýt komplikací tak bych začala už 3 měsíce po porodu...Zase bych to s tou jizvou teda nepřeháněla dřív,možná jen lehce.Ale jak kdo se cítí :sweat_smile:
29. bře 2014 ve 14:52  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janesafari já jsem nyní 6.týdnů po císaři, taky akutním, ale cítím se dobře, nic mě nebolí, ráda bych začala cvičit, ale zase to nechci hrotit a nechci nějak ohrozit sebe , přeci jenom císař je operace. :unamused:
29. bře 2014 v 17:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
@apfele Já být tebou tak počkám aspon do toho 3 .měsíce....Já si schválně ještě i zjištovala a hledala a ptala se,a většinou bylo všude doporučováno právě začít pomalu s cvičením od toho 3 měsíce-právě proto,že je to operace...
Já dopadla jak dopadla no :frowning2:
Nepodcenovala bych to...A jestli se cítíš dobře,tak to zkus,ale zatím vynechej cviky na břicho... :sweat_smile:
29. bře 2014 ve 20:00  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Zdravím, je tu někdo, kdo cvičí 30 days? Já jsem ve 3. levelu. Ale štve mě, že zatím jsem nic neshodila, a to jsem upravila i jídelníček. Cvičila jsem už před dvěma lety, podařilo se mi zhubnout 9 kg během asi 3 měsíců. Bohužel jsem to postupně zase nabrala, tak jsem teď začala znovu, ale už mě to docela demotivuje, 3 týdny práce a kde nic tu nic.
29. bře 2014 ve 20:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zvirka chce to trpelivost, ale pokud chcete mit jistotu, ze vse delate spravne, tak bych urcite jako prvni zkontrolovala jidelnicek. napsat si a vazit co clovek ji a hodit si to na net, ja treba sleduju svoje jidlo na STOBu a zezacatku jsem byla hodne prekvapena jak malo jim a to pak clovek nehubne. Mozna to zni divne ale telo na hubnuti potrebuje energii, jinak zacne az moc setrit a cviceni je pak spis ku skode.
30. bře 2014 v 10:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss Všechno vím, vážení potravin, tak se mi podařilo zhubnout minule. Dělala jsem talířkovou metodu, jídlo vyvěšené na lednici. No budu to muset zase vytáhnout a zpřísnit, mívám sladké snídaně, to není moc dobré. Večerní mlsání už jsem odbourala, ale budu muset zase najet na vše přísně. Asi opravdu zase málo jím, mívám večer hlad, což by nemělo být. Tak najdu papíry, vyvěsím a pojedu zase přísně.
30. bře 2014 ve 12:17  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Zdravím vás tady. :slight_smile: Já mám odcvičený 30DS s tím, že první levl 2x kvůli nemoci a pak ještě po 3 dnech 3. levlvu pauza 3 dny malý byl nemocný tak jsem to nechtěla hrotit a začala jsem pak 3. levl znovu. Výsledky? Nemůžu tomu věřit před těhotenstvím jsem chodila přes rok do fitka a nevěřila jsem, že s Jill se dá za tak krátkou dobu udělat takové zázraky. Takže jsem jí začala cvičit spíše ze zvědavosti. Nevážila jsem se ani neměřila ale vyfotila. A změna za takovou dobu je převeliká. Dnes mám 3. den s Ripped, myslela jsem, že levl1 bude po 30DS brnkačka. Omyl, jsem z toho hotová hlavně kolem lopatek a zadek... Takže CVIČENÍ S JILL ZDAR A MNOHO ÚSPĚCHŮ. :wink:
2. dub 2014 v 09:18  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Dneska mam za sebou 4.den 2.levelu 30DS. Mam dole 4cm na brise a 2na bokach. Nekdy se mi do cviceni vubec nechce, ale pak se vyplavi endorfiny a ja jsem stastna a hrda, ze jsem to zase zmakla. Pomalu se zacinam tesit na 3.level a potom na Ripped. To je pry jeste vetsi masakr :slight_smile:
6. dub 2014 ve 13:56  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já mám 30DS za sebou a jedu 3 level s Rippedu-zase to vypadalo jednoduše,ale když se cvičí poctivě s holkama tak sem vždy pěkně propocená...Změny s Rippedu ještě nevím-zase až po docvičení :grinning: Snad zase budou...ale ted když už je teplo a více se odhalujem-už sem od pár lidí slyšela,že vypadám dobře :sweat_smile:
Já teda ještě spokojená nejsem,ale poteší to,no ne? :grinning:
8. dub 2014 v 08:49  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, cvičím s jill 30DS a musím říct, že prvních pár dní to bylo opravdu utrpení, jinak prvních 10 dní sem cvičila bez činek a ani flašky sem nepoužívala až ted sem dostala činky od bráchy tak cvičím snima ale je to pro mě opravdu utrpení, protože mají 3kg jinak změny vidím decentní jelikož nejsem schopná si pořádně upravit jídelníček ale aspoň něco :grinning:
9. dub 2014 v 18:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky moc prosím o radu. Chci začít cvičit 6 week six-pack. Ale teď si nejsme úplně jistá jak na to :wink: . Koukala jsem, že tam jsou také různé levely. Takže cvičím vždy každý level týden? Nebo jak to je u tohoto cvičení? Předem všem moc děkuji za jakou-koli info.
24. dub 2014 v 17:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janesafari Ahoj, jestli se můžu zeptat, jak dopadl Ripped? Já jsem 2. week, předtím jsem cvičila 30 days. Ripped mi připadá náročnější a i preciznější, bolí mě svaly na zadku, o kterých jsem sni nevěděla, že je mám :grinning:
24. dub 2014 v 17:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pettule 2 levely a kazdy se cvici 3 tydny....
25. dub 2014 v 11:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss Jééééééé ono je to vlastně celkem logický :slight_smile:. Strašně moc a moc děkuji za radu :slight_smile: . Krásný víkend.
25. dub 2014 ve 12:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zvirka Tak mám ho za sebou celkem fajn-oproti těm dalším cvičením,co sem tak koukala :astonished: Váha šla tentokrát dolů jen asi o nějaké deka-mám těsně pod 58 kg,a ubyly nějaké cm :wink:
Co cvičím,tak mám pocit,že sem pořád hladná a honí mě mlsná-s jídelníčkem neustále bojuju...
Ted nevím co-tak každý den zkouším a střídám Jill s Bobem a k tomu ráno a večer 11-minutové cvičení na břicho s Bobem...Kix-box mě nějak nejde a nebaví a nebo nemám činky,které se všude hodně používají-musím si nějaké brzo koupit :sweat_smile:
25. dub 2014 ve 13:09  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky co cvičit po Rippedu??? Nějak nevím s čím pokračovat,tak ted zkouším a střídám.jen at nepřestanu :sweat_smile: :wink:
25. dub 2014 ve 13:11  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janesafari ja jsem taky nevedela co tak jsme se vrhla na shaunaT T25, je to teda drsny, ale zase nejsou potreba cinky..muzes zkusit a uvidis ,ja uz jedu 3 tyden a jde to jenom si teda ty patky pulim a jedno cviceni v patek a druhe v sobotu a pauzu v nedeli.
25. dub 2014 v 15:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss Díky-určo si to najdu a podívám se...sem teda zvědavá :sweat_smile: :wink: ...a pauzy si nedávám,protože nejsem schopná změnit jídelníček tak nemám pauzy (za trest :grinning: )-spíš sem si teda přidala cvičení... :wink:
26. dub 2014 ve 14:26  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janesafari me to teda moc bavi, i kdyz prvni dny jsem umirala a to jsme si myslela jak mam posileny nohy od jill a houby.. ale ted musim po 3 tydnech prestat, nebo teda nemuzu uz podle rozpisu, protoze sem si strhla nehet na ruce tak nemuzu cvicit na zemi :frowning2: i blby kliky me silene boli. Tak pojedu jenom cardio, speed a lower a k tomu pridam asi nejakou jill at nemam porad to same. Stejne se ted musim zamerit na jidelnicek, protoze uz to nejde dolu tak dobre jak bych chtela. A 80% je jidlo a cviceni jenom 20%.
26. dub 2014 v 19:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss no tak to si to jídlo budu muset víc hlídat !!! :frowning2: Prostě 5x denně menší porce...uuufff
No snaha je-ale budu se muset snažit víc...Pití si hlídám-teda spíš aplikace v mobilu mě na pití upozornuje :wink: a mám pocit že celý den jen piju :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ale nemůžu najít aplikaci na jídlo-aby mě každé 3 hodky upozornila,že mám něco malého hodit za škran :grinning:
26. dub 2014 ve 20:50  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
No ale dnes sem neodolala-a udělala sem si popcorn...prostě ho miluju! :sweat_smile:
26. dub 2014 ve 20:51  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janesafari já to měla asi stejné jako ty. Nejdříve jsem jela 30DS, pak ripped a dál jsem nevěla co :slight_smile:. Tak jsem teď zkusila 6 week six-pack :slight_smile:. Ale ty cvičíš fakt hodně, to já ted cvičím jen 5x týdně a to jen toto a bojuji s jídelníčkem :slight_smile:. Takže pokud někdo poradí co je dobré, tak budu také ráda :slight_smile:. I když je mi jasné, že samo každému vyhovuje něco jiného :slight_smile:
29. dub 2014 ve 14:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pettule Včera sem dala pauzu a večer jen břicho s Bobem-celý den sme řezali a tahali dřevo-tak sem cvičení ani nestihla !
Ale dnes obě po sobě a pěkná fuškááá :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Asi začnu znova 30 DS-nebo už fakt nevím-hlavně at to zabere-pořád se sama sobě vůůůbec nelíbím :frowning2:
Nevím si rady s tím jídelníčkem !!!!!!!!!!!!! :astonished: Štve mě že nemůžu najít tu aplikaci
29. dub 2014 ve 20:47  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky já jsem asi úplně slepá :wink: Nemohu najít 6 week six-pack level 2. Neporadí mi prosím někdo? Cvičím teď level 1 a chtěla jsem juknout co je ve dvojce a nemohu to nikde najít :frowning2:
6. kvě 2014 v 15:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak sem ted 14 dní zkoušela různé cvičení od Jill i od Boba...............A vrátila sem se k 30 DS-u toho se aspon pořádně zapotím a snad budou zase takové výsledky jako na poprvé :slight_smile: ....K tomu si dávám 1-2x denně břicho s Bobem !!! A taky bych se měla vyfotit a porovnat fotky-včera sem koukala na ty fotky před cvičením a děs a hrůůůůůůůůza :astonished:
No a ke cvičení mám cvičení s prckem-chce se jen nosit...A dnes nám dovezli kamion s paletama,tak sem si mákla i dost venku-po tom ještě cvičení a sem fakt ko :stuck_out_tongue_closed_eyes:
7. kvě 2014 ve 20:38  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pettule já cvičím 4.den 6week 1.level. Baví mě to. S Jill teprve začínám. Začala jsem tímto, chci se zbavit špeků na břiše a madel lásky.O kila mi ani tak nejde. Koukala jsem a ten level 2 taky nikde nevidím :confounded:
18. kvě 2014 ve 22:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek