• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

21. března 2017 
rada bych se zeptala kdy bych mohla začít s cvičením když kojím?
29. čer 2014 v 18:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
@luckyhoney ripped je na co prosím? Já mám za sebou 6 week 6 p a šla bych do něčeho dalšího.
Co má ještě Jill za programy?
29. čer 2014 ve 20:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pavlina05 ripped je na cele telo, pokud by si chtela zase neco na bricho tak jill ma jeste killer abs... jinak nektere programy nejenom od jill jsou popsane hezky tady... http://mojetelo.blogspot.cz/search/label/recenze
30. čer 2014 v 10:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss já se v tom nějak neorientuju,...To killer abs se cvičí jak dlouho? A kolik je tam levelů?
6. črc 2014 ve 14:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pavlina05 ma 3 levely a neni tam doporuceni jak cvicit, muzes dat obcas, nebo jill pise, ze se cvici tak dlouho dokud nemas pocit, ze davas snadno tak jdes na dalsi level, ale pozor je doporuceno cvicit 5-6x tydne ne casteji ,aby svaly mely cas se zregenerovat.
6. črc 2014 v 18:27  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@gerberabom Ahoj, já začínám od zítra. Dnes mě "nakoply" kamarádky, tak jsem si procvičila pouze záda, zkoukla důkladně video a zítra začínám. Akorát mám obavu, že u toho zdechnu a nedožiju ani desáté minuty :grinning:
8. črc 2014 ve 23:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ann_87 Tak jak cvičení?
Pro mě to byl první týden dost záhul.Teď už je to tak perfektní, kažý den se těším na cvičení.To mě dobíjí neskutečnou energií a ještě ty změny k lepšímu.
Na kila nic moc,ale to zpevnění a vytvarování postavy :wink:
Já cvičiala 6week a teď 30sh.
9. črc 2014 ve 21:48  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@pavlina05 Parádní!! Úplně mě to nadopovalo pozitivní energií a těším se na dnešní cvičení, ikdyž jsem po včerejšku rozlámaná :grinning: Jako čekala jsem to horší, zpocená jsem ani tolik nebyla, zadýchaná taky až tak extra úplně ne. Ikdyž před desátou minutou jsem myslela, že odpadnu, začalo mi pískat v uchu :slight_smile:) , ale "rozcvičila" jsem to :sweat_smile:
Hubnout nepotřebuju, s váhou jsem spokojená. Ale zpevnit fakt potřebuju.
Těsně po cvičení jsem málem nepořídila dát talíř do mikrovlnky a nastavit program, a dneska cítím namožený stehna, ale nejvíc ruce a prsní svaly, a to je přesně to, co jsem potřebovala - ruce a záda jsou můj největší problém .Tak uvidíme. Každopádně jdu do toho dále :slight_smile:
10. črc 2014 v 07:51  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@ann_87 perfektní nakopnutí i motivace. Mě právě zase vadilo břicho a ty boky. Jak doončím 30ti denní výzvu tak se vrhnu na to Killer abs.
10. črc 2014 v 08:08  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@pavlina05 Jako pak budu určitě něčím taky pokračovat. Jo, břicho jsem zapoměla vyjmenovat. Je takové jakési neforemné :slight_smile: Jinak na boky si nestěžuju, ale když se mi povede i stehna trochu zpevnit, budu fakt spokojená :dizzy_face:
10. črc 2014 v 08:09  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Holky, dotaz - Měla jste některá po prvních pár dnech tlustší stehna? Přikládám to teda tomu, že jsou namožená, a doufáááám, že to splaskne opět. Co myslíte? :frowning2:
15. črc 2014 v 08:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ann_87 Tak jak držíš Jill? Cvičíš poctivě?.Já ne a jídlo patlala matlala. Mám palec dolu.
17. črc 2014 v 19:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
@gerberabom Tak já se držím, viz můj článek :slight_smile: Akorát jeden den jsem nedala, byla jsem hotová z kola, ale jinak dobré. Zrovna jsem uložila dítko po projížďce na kole a aktivitách na zahradě, a jdu si pustit Jill. Od včera cvičím s činkami - petky s vodou a to je teprve nářez! :grinning:
Jinak jídlo teda neřeším, v tom se omezit nedokážu. Sladkosti, to je moje. Ale je fakt, že teď, co večer cvičím, tak pak už nejsou takové chutě a dám si třeba jen zeleninu. Tmavé pečivo se sýrem bylo před cyklo vyjížďkou už po páté hodině.
Dneska jsem si v Albertu koupila Milku a Kofolu, zhřešila jsem, ale neřeším to :slight_smile:)
17. črc 2014 ve 21:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ann_87 milka je moooc dobrá :slight_smile: , taky jsem na ní jednu dobu jela..... TO už cvičíš tu 2?
18. črc 2014 v 08:34  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Holky a fotíte si pokroky nebo se jen měříte? Mě už to nejde moc dolů na cm ale musím říct že postava je čím dál víc zpevněná, přestávám se za sebe stydět :D Stáhla jsem si i jeden workout s Bobem Harperem a to je teprve něco :slight_smile:https://www.youtube.com/watch?v=kbxAYBH8ZTE
18. črc 2014 v 08:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
@gerberabom Nene, ještě pořád jedničku.
18. črc 2014 ve 13:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
@luckyhoney Já se jen změřila. Jsem celkově docela štíhlá, takže na to jsem strašnejch let hřešila a necvičila.
Pro mě bude duležitej pocit, že jsem se zpevnila :grinning:
18. črc 2014 ve 13:39  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj holky!
Tak já na dovči vypla, ale zase jsem dost plavala-cca 1,5km denně. A teď znova valím s Jill.
Celkově se cítím super a hlavně zpevněná, už je to i dost vidět, slyším to i z okolí což mě těší a víc motivuje.
Dnes jsem dala po 14 dnech 30day I a od zítřka už jdu na lev.II.
24. črc 2014 v 15:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky holky,prosím poraďte mi,chci začít cvičit s Jill,ale nevím čím začít,jak dlouho mám jeden level cvičit,kolikrát týdně cvičit,prostě nevím nic..Je možný,že se už se to tady psalo,ale mám tak akční miminko,že nemám čas to vše pročíst.Moc Vám děkuji za rady.A pěkný večer všem :slight_smile:
25. črc 2014 ve 22:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky,Jill cvičím teprve týden,dnes mě po cvičení bolí kolena. Nevíte,co bych mohLa dělat špatně? :sweat_smile:
25. črc 2014 ve 22:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
cvičím 30denní výzvu
26. črc 2014 v 08:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
cavky holky... asi sa dam aj ja na Jill cvičenie vidim ze si v diskusiach pochvaluju tak idem do toho :slight_smile:) videla som aj fotky zmien tak ma to motivuje tak asi si dnes dam prvy trening...bojim sa svalovice tu mam aj po 5 hodinovej vychadzke :fearful:D..tak ale myslim ze sa tu nakopneme nejak navzajom... kedy to cvicite ?? ja rozmyslam ze budem cvicit navečer...čo vy kedy cvičite ?
27. črc 2014 v 18:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já už týden necvičím. Nějak se po dovolené ne a ne vrátit do navyklého tempa. Jinak jsem cvičila od konce května 30DS a částečně 30 ripped. Potřebovala bych zhubnout asi "jen" 6 kilo, ale dolů krom 1 cm přes zadek nešlo nic, ale cítím se teda báječně. Dost jsem makala a úbytky žádné. Asi potřebuju víc času.?Taky mně teda dost bolely nohy a kolena. Zlepšilo se to, když jsem si koupila boty a taky ve 3.levlu nedělám 2 skákací cviky, ale něco jiného.
28. črc 2014 v 00:08  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj holky,
chci Vás poprosit o radu - našly jste někde 2 lvl. 6 week 6 pack ??? Já to bohužel nemůžu nikde najít...na ulozto.cz je jen level 1. Děkuji moc
29. črc 2014 ve 12:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lukaskovamamka já cvičím výzvu 9 den a cvičím buď kolem druhý, pokud obě děti spí. Pokud jedno z nich nespí, tak až v 8 večer. Ale v ty 2 je to teda lepší, mám víc energie :slight_smile:
29. črc 2014 ve 20:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj tak ja to mam dnes 4tý den,.,.úprave sa chystam cvicit...ale po prvých dnoch som mala hroznu svalovicu dnes rano som s azobudila a nič :-O divne tak sa tešim na cvičenie...ptm napiste nejake vysylseky :sunglasses:
31. črc 2014 ve 13:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
@mesic mám doma na pc, ale netuším, jak předat
31. črc 2014 ve 13:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
Příspěvek byl pozměněn adminem, protože nesplňoval pravidla fóra. Poznámka admina: “vlastní link”
2. srp 2014 v 11:32 • rada26
@mesic mrkni na edisk :sweat_smile:
23. srp 2014 v 07:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, tak se přidávám. Včera jsem si objednala dvd, takže odhaduju , že od úterka začínám. Mám 9 měsíčního rošťáka a 25 kg navrh. Tak mi držte palce. Rozhodla jsem se, že do příštího léta to bude dole :slight_smile:
24. srp 2014 v 08:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek