• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

20. května 2017 
@mesic Z ulozto jsem si stáhla kompletní 6W6P, myslím, že to bylo tohle http://ulozto.cz/x5Npd57K/6-weeks-six-pack-2010-divx-dvdrip-rar
24. srp 2014 v 08:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
@bledulinka Pokud budeš cvičit 30 day shred, tak je to program na 30 dnů, obsahuje 3 levely a to znamená, level 1 je cvičí prvních 10 dnů, level 2 se cvičí 11 - 20 den a level 3 se cvičí 21 - 30 den. Můžeš cvičit jak to tobě vyhovuje, ale myslím, že všichni cvičí na začátku poctivě 7 dní v týdnu a 30 day shred mají přesně na 1 měsíc.
Já ze začátku cca první 3 měsíce cvičila 7 dnů v týdnu a pak začala postupně omezovat jen na pracovní dny a víkend volný, pak PO a ÚT, středa volná a ČT a Pá a víkend volný a teď na dovolený jedu jen 3x týdně PO, ST, PÁ. Důležité je tělo ze začátku nastartovat, aby si zvyklo na pohyb a pak umírnit. Teda alespoň mě to tak vyhovuje
24. srp 2014 v 08:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
Příspěvek byl pozměněn adminem, protože nesplňoval pravidla fóra. Poznámka admina: “Duplicitní nicky nejsou povoleny. Každý u nás má jen jeden login. ”
2. zář 2014 ve 14:36 • zarubovalenicka
Ahoj všem, chtěla bych začít cvičit a zhubnout.
Jsem 2m po porodu, plně kojím. Chci se zeptat zda je tohle cvičení i pro mě?
A hlavně kdy cvičit jestli radši ráno, a jestli mezi kojením, nebo těsně po kojení, a čím vlastně začít cvičit?
A kde si mohu cvičení stáhnout?
Omlouvám se za tolik otázek, ale ráda bych cvičila a zhubla, ale v okolí nikdo tohle cvičení nezná. :unamused:
21. zář 2014 ve 20:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
Začíná se obvykle 30 days shred. Je to na uloz.to nebo youtube. Tento program je zrovna hodně o hopsání a to nevím, jak s kojícími prsy. Tak zkusit, třeba Vám to nebude dělat potíže. Doporučila bych pevnou podprsenku. Každopádně každé hubnutí je hodně stravě. Můj názor je, že bych v době kojení byla dost opatrná na nějaké přísné restrikce a naslouchala hlasu svého těla. Zhubnout můžete kdykoliv později, ale narušené kojení napravit je velmi těžké. Takže slovy klasika: Všeho s mírou :slight_smile:
21. zář 2014 ve 20:18  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@milin cvičim 3 měsíce, kojim , dle laktacni poradkyně ničemu nevadí, cvicim kdy je čas- mám dvě děti:slight_smile:)
21. zář 2014 ve 20:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky dodržujete to, že se cvičí každý den? Já momentálně dám tak 2x týdně cvičení, jinak fakt nestíhám :frowning2: před těhu jsem s Jill cvičila, teď se k ní chci vrátit a začít s ripped in 30 a 6weeks6paks
10. lis 2014 ve 12:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky, jsem tu noa a chtěla bych zkusit cvičit s Jill ale nevím jak na to pry se cvičí nějak na přezkáčku na netu jsem nic moudreho nevyčetla, vše v angličtine,mohl by me někdo do toho zasvetit?
17. lis 2014 v 19:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Cvičím už skoro měsíc. Výsledky zatím nevidím, ale snažím se vydržet. Cvičím každý den, s vyjímkou virózy a totálního stavu vyčerpanosti. Level 1 jsem teď po 1 měsíci docvičila a začínám s 2. Je tady někdo takový, kdo už cvičí delší dobu?
27. pro 2014 ve 23:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
@reill Já teda cvičím až když je uspím a uklidím doma, tudíž nejdřív tak ve 22. Tuším, že to není asi pro tělo úplně fajn, ale jindy nemohu. Jsem tak na sebe nasratá z toho jak vypadám, že i kdyby bylo 24*00, stejně do toho půjdu....:slight_smile:
27. pro 2014 ve 23:07  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
28. pro 2014 v 16:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
@urugu ahoj oli :slight_smile: ja jill cvicila lonsky leto pred otehotnenim a vydrzela jsem celych 30 dni a pak jsem jeste cvicila neco a na vaze to nebyla ah tak extra znat (ono raky svaly jsou tezsi nez tuk ze :slight_smile: )ale hlavne pocitove ze jsem byla zpevnenejsi a ted po novem roce chci konecne zas zacit, ja teda musim dopo co mi barca spi , odpo a vecer uz nemam energii a ani neni kde a pred manzelem v obyvaku cvicit odmitam :slight_smile:
28. pro 2014 v 16:52  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
od ledna take zacnu.jen jsem zvedava co me na to reknou plotynky.
30. pro 2014 ve 22:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
@linda79 Ahojky Lindi, kde ty všude nejsi :slight_smile: Jo, tak to jsem ráda, že s tím máš zkušenost. Já jsem teď po měsíci zjistila, že mám nahoře 2kg, ale objemově jsem se včera vešla do kalhot, které jsem nosila před dětma na lezení na stěnu. Jako fakt jsem zírala. Já jsem se nestačila změřit na začátku na objem, ale asi to fakt něco dělá, protože teď už jsem přesně za měsícem, co jsem cvičila každý den a některé věci mi už plandají, spíše trička, dost se mi zatáhlo břicho a tak jakoby jsem se narovnala, ramena se mi vrátila zpátky do jamek :slight_smile: , měla jsem je předtím totiž jakoby dopředu. A nedáme to již rok slibované kafíčko? Přijeďte k nám a hodíme pokec, teď je na to počasí jak dělané. Akorát spíš by se mi hodilo odpoledne, tak od 15*00 dál.
3. led 2015 ve 22:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@urugu tak to jsou super vysledky :slight_smile: ja se chystam zitra zacit, dala jsem si za ukol do.leta zhubnout nejlepe 10kg nebo aspon at se nemusim styden vyjit v plavkach, takze mam co delat :slight_smile:
Jinak radi prijedem, odpo od 15h je pro nas ok, krom po a ct kdy je olik ve skolce do 4, tak se fpmlubime pres zpravu, dek vedet kdy se vam to hodi a budem se tesit :slight_smile:
4. led 2015 ve 20:37  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj holky, pořád se tu řešila nějaká Jill, tak jsem na to mrkla a cvičím :slight_smile: :slight_smile:, děkuji za inspiraci. Cvičím 6 den, a je to super. První den, jsem si říkala pohodička, nic mě nebolí, co všechny blbnou? :slight_smile: Ale začalo až tak 3 den, to už jsem cviky dělala poctivě :slight_smile:. Klik jsem neudělala ani jeden, třepala jsem se u toho jak drahý pes :slight_smile:. Na můj vkus je tam docela dost hopsání, ale asi to tak má být. :slight_smile: Na váze zatím žádnou změnu nevidím, ale cítím se líp, pevnější a mám i víc síly. Mám ráda tu bolest po cvičení, je to super.
Četla jsem, že tu někdo zakládal soukromou skupinu, myslíte, že bych se mohla taky přidat popř. kde to najdu? Děkuji :slight_smile:
17. led 2015 v 19:07  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v říjnu 2016  • Odpověz  •  To se mi líbí
@krmv já po té, co jsem začala mít potíže se zády (z jiného důvodu než ze cvičení), jsem musela s Jill přestat, nesmím žádné extrémní rotace, tak zatím cvičím smsystem.cz a záda se dostávají do formy (už ráno vstanu :sweat_smile: a dokážu si obout sama boty :grinning: :grinning: :grinning: Chtěla bych se aspon k některých cvikum Jill vrátit. Pravidelné cvičení + úprava stravy fakt na objemu ubraly... Zvlášť kardio mi metabolismus celkem nastartovalo :wink:
17. led 2015 ve 23:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pajoslava, mohla bych poprosit také o přídání do soukromé skupiny :slight_smile: dekuji
18. led 2015 v 19:29  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v říjnu 2016  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj. Nemáte někdo jillian michaels 6 week six-pack abs workout level 2? Děkuji
6. únor 2015 v 17:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, můžu se zeptat kolik je levelů u RIpped? A nemáte někdo odkaz? Mám jen level 1. Díky moc!
18. únor 2015 v 09:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
18. únor 2015 v 09:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj,

předně chci napsat, že jakožto celkem velká sportovkyně ´za mlada´, jsem posledních několik let pořádně necvičila...Včera jsem poprvé cvičila s Jill 30 days, a nevím co dělat, když dneska nemůžu ani sejít schody :grinning:....by mě zajímalo, jak s tím budu cvičit a jestli se to vůbec má?
18. únor 2015 v 09:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kaatulka prvnich 5 minut je peklo a pak jak se to rozhybe tak to jde...ja vim ze loni kdyz jsem zacala tak jsem prvni den nemohla ani na zachod, padala jsme na nej zvrchu a zvednout se bylo pak peklo :grinning: ale vydrz prvni 3-4 dny a pak bude vyrazne lip
18. únor 2015 v 09:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss: uff....no dobrá :grinning:...děkuji za radu...budu muset, když už jsem se na to dala, tak ať je ta bolest aspoň k něčemu, takhle bych ještě tři dny kulhala a prd z toho...
18. únor 2015 v 09:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kaatulka ono je prave dulezite neprestat, pak uz je to lepsi a kdyz clovek prestane a pak by zase zacinal tak si zase musi projit tou fazi, chci umrit tak me dorazte at se netrapim :grinning:
18. únor 2015 v 10:06  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj cvičíte některá při kojení? Já jsem s Jill začala jeden týden (30 days shred), měla jsem děsné energie a že teda zhubnu - pak jsem zjistila, že jsem těhotná (odtud asi to nabuzení), tak jsem toho radši nechala. Takže vím, že je to dost o skákání a bojím se, aby mi tam prsa "nelítala", nebo bych to musela šidit. Zase když je stáhnu tak aby mi nepřestalo mlíko. Malýmu je 9 měsíců, tak už bych s něčím mohla začít. Nebo neznáte něco podobně efektivního, ale bez těch skoků? Já 161 cm a dnes (se slávou) myslím 65,6 kg :-/
18. únor 2015 v 10:12  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kriistin a nevíš kde by se dali stáhnout? Nemůžu to najít..
@kaatulka přesně, vždycky první dny nového levelu jsou mazec, ale jak se rozcvičíš tak to ani nevíš..
@verena já bych teda tohle při kojení nezkoušela radši.. jela jsem na břicho Tiffany ale to je jen břicho..
18. únor 2015 v 11:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
@malinka_02 ripped a hromada dalsich cviceni od jill je na ulozto . cz
18. únor 2015 v 11:45  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@malinka_02 nebo na webshare
18. únor 2015 v 11:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak jsem docvičila a kupodivu jsem neměla žádný problém při cvičení...jako nohy mě normálně bolí jak prase, nemohla jsem s kočárem sejít kopec :grinning:, ale při cvičení úplně v pohodě...Tak uvidíme co zítra...Horší teda byly kliky...
18. únor 2015 ve 14:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek