• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

10. července 2017 
@kesurka ja az vecer :slight_smile: ted jsemv praci, pak venku s clobrdou a az zalehne, tak hura na to :slight_smile: nejhur kliky :grinning: :grinning: :grinning:
6. led 2016 ve 12:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@bartovaandrea prvnich pet dni jsem myslela ze umru, nevedela jsme jestli brecet nebo jit zvracet, ale pak to bylo lepsi a lepsi..ale 5 dni je kriticke protoze cloveka boli cele telo a je potreba to prekonat a zacvicit si a pak uz to je lepsi..
6. led 2016 ve 12:55  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
@tulikiss a kolik melo dite kdyz jste s tim zacla?
6. led 2016 ve 13:10  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@bartovaandrea ja sem zacala od ledna 2014, takze mela 3 mesice..vydrzela jsme trictvrte roku, pak prisla operace zlucniku a to me tak rozhodilo ze uz sem se nesebrala a rok hledala vymluvy a ted budetahle akce a od novyho mesice to bude lepsi a porad to odkladala, poprve sem dala dolu 15kg a chybeli mi 2 kg do toho co sem chtela, no ale za ten rok sem se dostala nahoru o 10kg, takze tentokrat az do konce a natrvalo..
6. led 2016 ve 13:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss reknu vam je to mazec, ted jsem docvicila, jdu si dat sprchu, myslela jsem fyzicke strance ze na tom budu lip teda... 15kg to jste uzasna. Mate muj obdiv verim ze to zase zvladnete :slight_smile:
6. led 2016 ve 13:50  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@bartovaandrea ta půlhodinka se vždycky během dne najde :wink: Jen se nesmí vymýšlet, proč by se najít nemohla. Já začala po porodu asi 3-4 měsíce jen zlehka (spíš jsem chodila na svižné procházky s kočárkem), protože jsem byla po císaři a prostě jsem se na plný trénink necítila. Půl roku po porodu jsem se do toho opřela a za 10 měsíců jsem dala dolů 16kg. Stravu jsem se snažila řešit, ale rozhodně když jedu jednou za dva týdny na víkend ke tchýni, tak se nehroutím z toho, že jím s ostatníma knedlo vepřo. Jen si prostě dám menší porci. Přikládám rozdílová fota po asi 8 měsících cvičení. Pak jsem znovu otěhotněla. Ale už mám rozpis cvičení po porodu na až budu moct :dizzy_face:
6. led 2016 ve 14:04  • Odpověz  •  To se mi líbí (5)
@krejci1510 to je nádhera! díky za motivaci!
6. led 2016 ve 14:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
@crriss @kesurka já jsem taky strašně na sladké. A mně teda pomohlo snažit se o vyvážený jídelníček, to pak ty chutě byly docela utlumené. A taky jsem se dost naučila péct bez cukru a chuťově v tom žádný rozdíl není (nahrazuji tekutou stévié, medem, sirupy - javorový, datlový atd.)
@bartovaandrea mě se taky spousta lidí ptalo jestli mi to stojí za to, když chceme do dvou let druhé dítě. Tak jsem jim říkala, že čím víc práce udělám před druhým těhotenstvím, tím méně jí budu mít po druhém porodu :wink: Podařilo se mi teda dát dolů 16kg, z čehož 10kg jsem měla ještě z těhotenství a dalších 6kg jsem se dostala pod počáteční váhu u prvního těhotenství (před první otěhotněním se mi, bohužel, podařilo přibrat asi 15kg a nestihla jsem je shodit), takže teď koncem 6. měsíce mám +6kg a jsem na váze, se kterou jsem začínala u prvního těhotenství (a pořád ještě nosím džíny, které jsem ještě půl roku po porodu neoblíkla :wink: )
6. led 2016 ve 14:12  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@krejci1510 a po jaké době sis všimla nějaké změny? a kdy tvé okolí?
6. led 2016 ve 14:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
@krejci1510 klobouk dolu :slight_smile: dnes jsem se taky vyfotila a kazdy tyden se vydotim. A cvicila jste jen tu 30ti denni vyzvu? Nebo jste stridala cviceni, a kazdy den cvicila?
6. led 2016 ve 14:37  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kesurka prvně jsem si všimla změny na fyzičce, že třeba i s tím kočárkem (kromě cvičení jsem ještě vždycky šla na 7,5km svižnou procházku s kočárkem) jsem schopná tu trasu jít čím dál svižněji, že se nezadýchávám, že místo dvou hodin to ujdu za hodinu a dvacet minut atd. A pak jsem se jednou za měsíc zvážila (časté vážení nedoporučuju, může to pěkně demotivovat) a viděla jsem, že ta kila jdou dolů, někdy rychleji, někdy pomaleji, ale jdou. A pak když jsem jednou za čas vyrazila na dámskou jízdu s kámoškama, tak jsem pokaždé měla širší a širší možnosti výběru outfitu :grinning: A manžel si toho všiml po 10 měsících, když jsem mu ukázala tuhle srovnávací fotku (má prostě jiné kvality než pozorovací talent :grinning:). A ostatní rodina si začala taky tak po 2-3 měsících všímat. Ale vídáme se se zbytkem rodiny tak jednou za dva týdny, takže to měli lehčí než manžel, který mě vidí každý den.
6. led 2016 ve 14:40  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@bartovaandrea cvičila jsem napřed ten 30day shred. Pak jsem si dala Body revolution od Jill, to je program na 12 týdnů. Pak jsem tam měla nějakou pauzu kvůli nemoci, tak jsem asi dva týdny necvičila, tak jsem si dala znovu to Body revolution, protože mě bavilo. A po něm jsem cvičila na doporučení od holek tady 21Day Fix (to ale není Jillian), což mě teda neskutečně bavilo (protože se každý den cvičí něco jiného). Teď po porodu se chystám opět začít s 30Day shred, pak Body Revolution, 21Day Fix, Body Shred (ten jsem si nestihla ozkoušet, protože jsem do toho otěhotněla) a na závěr 21Day Fix Extreme. A pak si to nějak poskládám z různých programů od různých trenérů. Jen si to musím rozepsat dopředu a dát na lednici, protože když je to naplánované a visí to na lednici, tak se to musí dát, přes to vlak nejede :grinning:
6. led 2016 ve 14:47  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
@krejci1510 každopádně jste úžasná inspirace :slight_smile: manžel si všimul kdy? :slight_smile:
6. led 2016 ve 14:56  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@bartovaandrea manžel si všimnul až když jsem mu ukázala ty porovnávací fotky :grinning: Jinak je tady spousta holčin, které jsou pořádnou motivací :wink: třeba tady http://www.modrykonik.cz/group/6723/
6. led 2016 v 15:39  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@krejci1510 klobouk dolů před tou proměnou, fakt super kočka!!!! a mohla by jsi prosím zveřejnit ten rozpis cvičení? díky
6. led 2016 v 15:43  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@krejci1510 teda kdyz ty tak ja taky :grinning: rozdil tam je rok a -15kg a je to vazne jenom cviceni s jill a prestani zrani sladkyho a nezdravyho..i kdyz obcas sem i tak neodolala a obedy jim normalni, dam si min, snazim se zdraveji ale klidne rajskou s testovinama a k tomu kouske sekane
6. led 2016 v 15:48  • Odpověz  •  To se mi líbí (5)
musim to sem napsat protoze tohle je vazne rada k nezaplaceni,,,,, holky zapomente na vsechno co jste do ted slyseli o hubnuti..hlavne na to ze pokud chcete zhubnout musite drzet dietu, nesmite jist prilohy a vyhybat se sacharidum......to je kec a nejvetsi blbost nejvetsi duvod proc nastavaji jojoefekty.. clovek musi jist jinak telo nebude spalovat, kdyz mu nedate dostatek jidla prejde do setriciho modu a zacne vsechno ukladat. sacharidy jsou potreba, proto jeste prilohy, min ale jeste, jinak nezhubnete nebo jenom trochu a pak to zase pujde nahoru. hlavne se snazte si jidlo nastavit tak aby jste tak mohli jist cely zivot ne jen na chvili nez zhubnete a pak co..
6. led 2016 v 16:00  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@tulikiss to mate pravdu :slight_smile: cetlajsem knihu brichac tom, jsou tam fajn recepty odlehceny na inspiraci. Snazim se jist kazdy ty dve hodiny neco malo, obedy taky normalni :slight_smile: jinak mamka moje zhubla diky cambridge diete, ale musi se furt hlidat aby ty kila nenabrala zpet. Prave chci spis denne si zacvicit alespon tu pul hodinku. Driv jsem chodila hodne do posilovny, ma zumbu, taibo, power jogu, v lete kolo, beh, pak jsem poznala manzela a uz jsem nemela cas, chtela jsem jo travit s nim, ikdyz jemu nevadilo.a nevadi kdyz cas netravim porad s nim, ale ja chtela, tak jsem z toho vypadla pak tehotenstvi a tedka mi dite zacalo konecne spat i pres den v kuse dyl, jen to nezakriknout :grinning: tak jsem si rekla kdyz jsem doma a mam cas tak se sebou neco udelam :slight_smile: abych se citila zase dobre a krasna. Ikdyz je fajn ze muj manzel je v tomhle skvelej :slight_smile: miluje me porad, a rika ze se mu porad libim, je super ze to clovek muze delat pro sebe a ne kvuli nekomu :slight_smile:
6. led 2016 v 16:48  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@bartovaandrea to se mnou uz cvici obe deti a je to sranda jak se me snazi napodobovat :grinning: ja prave nejvic pribrala po hormonalni lecbe a jeste do toho mam spatnou stitnou zlazu, ale i tak se na to nevymlouvam a snazim se :grinning: manzel taky vzdy rika ze nevi co resim, ze pokud chci hubnout at hubnu pokud nechci tak at nehubnu ze on je spokojenej se mnou at uz mam jakykoliv rozmery :grinning:
6. led 2016 v 16:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
6. led 2016 v 16:54  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@tulikiss hlavne at nechcete hubnuti po nem ze :grinning: jeee na to se tesim, az bude Natalka cvicut se mnou, teda spis si u tuho vyblbne a unavi :grinning: reknu vam mela jsem dost po 10 minutach. Rikala si seru ma budu cvicit jogu, ale po sprse mi bylo tak krasne, ze do toho jdu :slight_smile:
6. led 2016 v 16:59  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@bartovaandrea taky endorfiny? od té doby co cvičím mám furt dobrou náladu:slight_smile: asi jako po sexu :grinning:
6. led 2016 v 17:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kesurka presne :grinning: a kupodivu mam i hodne energie :grinning: ale cejtim nohy ruce ze jsou takovy slabdsi.
6. led 2016 v 18:12  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@bartovaandrea to za pár dní povolí.. ta energie z toho je úžasná.. dřív jsem dávala děti spát a sama přitom málem padla, teď je to v pohodě
6. led 2016 v 18:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kesurka je to fajn, v tuhle dobu jsem vzdycky utahana, tesim se az Natuli pujdem umyt a dame ji spat. A ted? Sedims ni na dece hrajem si :slight_smile: dum uklizenej :grinning: manzel nakrmenej :grinning: super. A jak dlouho ze to cvicite?
6. led 2016 v 18:25  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
teprve 9 dní.. ale předtím jsem dělala pilates a kalanetiku, tak ten start nebyl pro mě tak strašný :slight_smile:
6. led 2016 v 19:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Reknu vam holky je to vzdycky rano tezky se rozchodit :grinning: u cviceni si rikam Ty kravo na co ses to zase dala!!!! Ale pak jak se umeju :slight_smile: a obliknu mam plno energie a jsem spokojena sama se sebou :slight_smile: takze diky za psani s vama, ktery me inspirovalo :slight_smile:
8. led 2016 v 10:00  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí (4)
Ahoj holky dnes jsem začala level 2, tentokrát jsem se teda hooodně zapotila :grinning: Pár poznatků: Budete potřebovat více místa a pokud máte klouzavou podlahu, tak nějaké protiskluzné ponožky či boty :slight_smile: Jinak záhul slušný, ale s pár nadávkami a hekáním se to dá:slight_smile:)))
8. led 2016 v 10:46  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj holky, ráda bych se k vám přidala. Dnes přišel ten den Dé, kdy jsem si řekla A DOST !!! Takže začnu s Jill (hodně jsem o tom slyšela, doporučila kamarádce a viděla na vlastní oči výsledky). Takže zítra stáhnu a jdu na to. Je tu některá, která taky teprve chce začít nebo právě začala a chtěla by se motivovat společně?
Jinak jsem 13 měsíců po porodu SC. V těhu jsem přibrala 30kg, předtím taky nějaký to kilo po hormonální léčbě. V porodnici jsem nechala 10kg a od té doby nic, ani gram dolů. Pořád kojím a spíš mi připadá, že kila lezou pomaličku nahoru. A pak, že když se kojí, tak se hubne samo - omyl, alespoň u mě :grinning:
9. led 2016 ve 22:20  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@andela01 mela jsem 2dny pauzu..predtim 2 dny cvicila... zacinam znovu od Po..zitra jedem na lyzeeeer :blush:
9. led 2016 ve 23:03  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek