Jak zjistit skutečný termín ovulace? Rady pro nováčky.
Ahoj Všem 🙂
už se nějakou dobu snažíme o miminko. Co se týče ale ovulace a bazální teploty, tak jsem nováček a začala jsem si to poznamenávat.
Každé ráno si měřím bazální teplotu a večer dělám ovulační testy. Podle testu mi však přijde, že ovulace proběhla jindy, než podle naměřené bazální teploty.
Mohla bych Vás poprosit o radu?
Děkuji moc

@lencaa11 děkuji za rychlou reakci. Řídila jsem se návodu na ovu testech, kde psali bud ráno v určitém časovém rozpětí a nebo večer v určitém časovém rozpětí. Podle ovu testu chápu, že ovulace proběhla 27.7., ale podle teploty to tak nevypadá. Tak jsem z toho jelen :D
@eleanora00 ovu podle testu teprve proběhne 12-48 h od testu a taky nemusí víc bych se koukala na teplotu ta je víc jistější
@lencaa11 na internetu jsem se setkala s více čísly, které poukazují na ovulaci. Jaká hodnota/ jaký stupeň bazální teploty poukazuje na ovulaci? omlouvám se, že se tak blbě ptát.
@eleanora00 měla by bejt teplota 3 × po sobě vejs než 6 měření před tím ale zas je to individuální a každá žena to má trochu jinak +- tu teplotu a hlavně asi víc vám řekne něco o cyklu když si budete merit cca aspoň 2-3 měsíce aby jste měla přehled ...
@eleanora00 bazalni teplota se musi merit vzdy ve stejny cas za uplne stejne situace - nevstavat, teplomer prichystany u postele. Takto to vubec nema vyznam
Já mám třeba pozitivní ot v den ovulace, což tak vypadá i u tebe. 🙂
stáhni si aplikaci fertiliy friend, nebo můžeš i na počítači a zadej si tam ty naměřené BT a ovulační testy a vyplivne ti to krásný přehledný graf a vyznačí i ovulaci... když tam zadáš dost podkladů, což BT a ovulační testy stačí, tak to celkem dost sedí. takhle psaný na papír, je to celkem nepřehledný na první pohled
a k tvému dotazu, jaká hodnota/jaký stupeň poukazuje na ovulaci, to není tak jednoznačně daný, prostě je spíš daná podmínka 3 vyšší teploty na 6 nižších teplot (tím se mmch řídí i ta aplikace)