icon

Kdy se Vám objevily poprvé // na TT?

lucbednar
8. dub 2021

Ahoj holky,
hledala jsem po diskuzích, ale žádná mně neuspokojila.
Ráda bych věděla, zda se Vám // v různých těhotenství objevily v různou dobu nebo jste to měly pokaždé stejně? Jediné mé těhotenství, které vyšlo jsem zjistila až v 8tt, takže už byly dálnice... Druhé, které skončilo v 9tt jsem měla ducha cca 9DPO a u třetího, které skončilo 7tt 12DPO. Teď mám 5ty cyklus po druhém potratu, nasadila jsem všechny možné techniky, měřím BT.. Zjistila jsem, že LF mám 12-13 dní s tím, že den před MS klesne rapidně teplota. Dnes jsem 13DPO, zítra má přijít MS a teplota stále nahoře... 11DPO duch na testu, pěkně viditelný do minuty, včera a dnes negativní, zkoušela jsem i různé testy. Trpím PMS, ale tentokrát jsou bolesti jiné, vsadila bych, že se zadarilo, ale asi zase prd... Pořád se ujlidnuji tím, že třeba by se mohlo ještě něco objevit 🤷‍♀️

Kdy se Vám objevily poprvé // na TT?Kdy se Vám objevily poprvé // na TT?
viktorie1517
8. dub 2021

Ahoj já měla růžového ducha 10 DPO , 12 DPO už byl více vidět .První foto je 10 dpo a druhé 14 dpo

palja
8. dub 2021

@lucbednar poprvé týden po vynechání MS a podruhé 17dpo už byla silnější čárka, další testování byla vždy silnější. Pokud sei objevila slabounka čárka, další dny vůbec nesilila a pak úplně zmizela, tak to bylo vždy biochemické těhotenství, ms přišla opozdená.

martulka88
9. dub 2021

Měla jsem to vloni takto - cykly 28dnů, MS 7dní. 12.5.byl první den poslední MS. 2.6. test z odpolední moči a byl tam duch. 9.6. měla přijít MS. Takže já jsem měla pozitivní test 7dnů před MS. Čekali jsme chlapečka, ale.nevím, zda na to mělo vliv pohlaví.

svorly
9. dub 2021

Cykly jsem mívala vždycky tech 28 dni. Po porodu jsem brala necelý 3 roky antikoncepci a hned po vysazeni a jedné ms takhle 🙂

kevi1
9. dub 2021