Odstříkávání mléka. Doporuče odsávačku

gimik
3. zář 2008

Ahojky maminky, máte některá zkušenosti s odsáváním mléka?
Můžete mi doporučit nějakou dobrou odsávačku.
Jsem studentka a 3x za měsím budu muset do školy na přednášky, školu mám daleko, tak bych ráda řešila tento problém s kojením, odstříkáváním mléka. Špunt zůstane doma s manželem a tak bych vždycky odstříkala dopředu mléko a zmrazila, aby měl mrňousek co baštit. Snad bude chtít z láhve.
Když bych jela do školy, tak bych nebyla s malím 15 hodin a tak bych si mléko muselá odsávat ve škole a na cestě a tahat ho po škole v batohu, myslíte, že to mléko pak bude použitelné. Odsávačku bych neměla kde sterilizovat, před dalším odsátím.
Můžete mi prosím poradit, kdo máte nějaké zkušenosti. Moc děkuji
🙂 🙂 🙂

kacerice
3. zář 2008

Ahoj, já mám dvoufázovou odsávačku od medely a jsem moc spokojená, stála něco kolem 1500. Spíš bych měla strach to odsáté mléko mimču dát, když ho budeš celý den vozit a nebudeš ho mít v lednici.

gimik
autor
3. zář 2008

kacerice: Právě, z toho mám taky strach, tak ho budu muset asi vylít, ale to mi přijde strašná škoda ☹ . Miminko čekám teď v září a do školy bych jela tak v listopadu, sice už bude chladněji a nemuselo by se zkazit, ale přece jen se mi to nechce riskovat. ☹

kacerice
3. zář 2008

Nebo možná zkus nějakou termo lahev, něco jako chladicí box v láhvi, i když nevím, jestli něco takového existuje.

gabka32
3. zář 2008

ahoj, já jsem s dvoufázovou medelou moc spokojená nebyla a teď mám AVENT a vyhovuje 🙂 ale je to i tím že odsávám pořád, protože nám kojení nešlo ☹ pořídila jsem si nakonec i elektrickou a u mě tedy nelze říci že by to šlo rychleji nebo lépe, ale aspon šetří ruce.
obvykle doporučují mlíko při pokojové teplotě spotřebovat do 4hod, ale možná kdybys zkusila přenosnou lednici nebo nějaké chladící sáčky či tašku vydrželo by délé. já když jsem někde na návštěvě na dýl, tak odsaju a dám do termosky .

gimik
autor
3. zář 2008