• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Imunoglukan a problémy s vyprazdňováním, souvisí to?

3. února 2014 
Ahoj, nemáte prosím někdo nějakou zkušenost? Dáváme od listopadu Imunoglukan sirup, na imunitu každopádně super, ale asi měsíc na to kluci začali mít problémy se stolicí. Vyzkoušeli jsme všechno možné a změna žádná, chodí pravidelně, ale těžko. Až dnes mě napadla tahle souvislost, tak ho vysadíme a doufám v zázrak. Mohlo by to být ono?
2. únor 2014 v 18:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
Netuším. Já dávám dětem Multiimun baby už 4. rok a jsem naprosto spokojená, problémy se snášenlivostí nemáme.
3. únor 2014 v 09:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
určitě by to mohlo být, zkus vysadit a uvidíš. My ho taky užívaly,ale nezpozorovala jsem tenhle problém
3. únor 2014 v 10:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
My taky bereme imunoglukan a problémy se stolici nemáme a segra ho dáva synovi a taky žádne problémy. Nám se zase dcerka po imunoklukanu rozjedla... :-
3. únor 2014 v 10:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek