Nespinkající miminko. Co by pomohlo?

13. čer 2022

Ahoj maminky,

prosím o radu, pokud ji někdo máte. Mám chlapecká, téměř sedm měsíců, ale má silenej problém se spánkem přes den, vydrží i 12hodin, ale ten rev. Rve i třeba čtyři hodiny v kuse. je mi ho strašně líto, když vidím, ze by tak chtěl spinkat, ale nejde to. Usne jedině u prsa, ale je nepremistitelnej, a mít ho opravdu několikrát denně třeba hodinu v kuse na prsu prostě nejde. Máte některá radu, co by mohlo pomoci? Opravdu jsem už velmi vyčerpaná a kolikrát u kojení usínám i během dne. Ještě mám druhé dítě, které mě taky potřebuje, ale nejsem moc schopna

pipi_puncocha
13. čer 2022

Kojit (a tím uspat) v šátku nebo nosítku...? Jízda v autě? Tohle zabíralo u nás.

autor
13. čer 2022

@pipi_puncocha jízda v autě pomáhá, ale s tou cenou benzínu je to teď vyloučené - ale jezdím pracovat, pracuju jako doručovatelka, takže aspoň v tom autě spi, ale pak prijedem dom a porad rev. Když máme volno, tak je rev tak od deseti od rana. Nosítko nepomáhá, sem tam aspoň kočárek

gbp
13. čer 2022

mela sem takovou dceru a protoze k ni druhe ditko nemela, tak sem s ni ty hodiny sedela a ona u toho prsu spala 🤷🏼‍♀️ jestli ted druhe bude chtit taky tak, bude to masakr. nicmene mi slo kojit primo v tom nositku, proste jsem ji navazala tak, aby ji to prso do pusy dostalo a pak tam rovnou usnula. jinak se taky nedala uspat, pak sme ji naucili na skakani na balone, ale odlozit se taky moc nedala, spala treba na nas. obzvlast v obdobi kdy potrebovala 4 spanky za den po dvaceti minutach. dudlik nechce? co zkusit nakojit v leze v posteli, abys s nim pak uz nehybala az usne?

autor
13. čer 2022

@gbp v posteli to jde až večer, nechce být ve své postýlce. Přes den, jen se pohnu, tak brečí. Takže když jsme doma, kolikrát s nim usnu, což se zase nelíbí tomu většímu. Je to masakr, první byl milionovej, tady toho nechce nikdo ani hlídat 🤣 jvubec jsem něco takového nečekala. Kdy to dcerku přešlo?

sylvka
13. čer 2022