icon

Školní focení

marimanta
Dnes v 10:26

Ahoj, jdu si pro vaše názory.
Děti se fotily, paní učitelka chtěla, aby všichni, kdo se chtějí fotit ve skupince, donesli potvrzení od rodičů. Jasně nám to takhle napsala do mailu, a že kdyz nebude mít potvrzení od obou, nebude se fotit nikdo. Syn donesl papírek, že chce fotku s Karlem a Josefem. Karel nepřišel, Josef papírek neodnesl. Tak se zeptala Jarmila, jestli se s Trojkou chtějí vyfotit, a ačkoli ani jeden neměl papírek, vyfotili se.
Jasně, banalita, pár korun, ale už toho mám plné zuby....
V poslední době hodně bojujeme se školou, ze strany školy mi chodí sem tam kusé informace, ve čtvrtek pak přisel mail s výčtem všeho, co syn kdy udělal, a sdělením, že dostane důtku. Komunikace se školou je tristní, když jsem něco řešila, bylo to o tom, co syn musí, já musím. Požádala jsem paní učitelku a trochu ohledu a úpravu přístupu z důvodu diagnózy, odpověď byla, že smůla, tohle zvládají malé děti...
Pracovala jsem tam, s paní učitelkou si tykáme, což se aktuálně jeví trochu kontraproduktivní...
Z toho všeho nemám chuť obětovat ani korunu za fotku, kterou jsem nechtěla... Hodily byste to za hlavu, nebo mám trvat, ať škola dodržuje vlastní požadavky...?
Jde mi teď čistě o fotky, vše ostatni řeším samostatně.

g_m
Dnes v 10:42

@marimanta Fotku bych nechala paní učitelce s tím, že jsme měli napsanou jinou a tuto jsme nechtěli. Fotím školky a nikdy jsem neslyšela, že by děti musely mít souhlas rodičů 🤦 Pokud Vám fotka s jiným chlapečkem nevadí, tak si ji klidně nechte, ale jinak bych odmítla. Nemáte důvod ji platit.

areh
Dnes v 10:44

Chápu ten princip. Pravidla se dodržují jednostranně. Ale! Vychazela bych primárně z toho, jestli syn tu fotku chce nebo ne. Pokud ano, zaplatila bych. Pokud ji nechce, neplatila bych. Ale synovi bych zbytečně problémy nedělala.

duvera
Dnes v 10:46

@marimanta zrovna fotku bych nehrotila, at to neudela jeste zlo mezi synem a jeho kamaradem.

mischalinka
Dnes v 11:22