3letá dcera se ve školce počůrává

majaja26
20. kvě 2014

Holky nevim co mam delat dcere budou 4 roky a chodi 2 mesic do školky z toho jsme nebili ve školke skoro cely mesic ale jdu na koren veci....Počurava sa každy božiii den a dnes sa tež počurala až si ma učitelky chytili a povidali si se mnou že prej im mala (4ročna)povedala že sa jej ptaly že či nosi doma plinu a ona že Nosi (což není vubec pravda),ja som čumela na učitelku jak vyvalena a že prej že neví,neví vyznelo to jak keby jsem lhala.......a ešte že či sa doma nepočurava ,hovorim že neee vubec...A druha veduca školky že prej pani S........... mame važný problem Ivanka neustale čura každy den,že prej jak bude čurat nebude moct chodit do skolky....ja nevím co mam robit jsem z toho tak rozladena že až,lito mi to je Ja VIM SVOJI PRAVDU že VUBEC NECURA Ivanka doma ani do pliny ani do kalhotiek....

zickemartina
20. kvě 2014

@majaja26 nemuze to byt reakce na skolku? zkus si sni o tom promluvit, a kdyz tak zajdi za obvodakem ten neco poradi

pluba
21. kvě 2014

@majaja26 @zickemartina má pravdu, chce to víc informací o školce. Z vaší reakce tuším, že hlavní Váš pocit z toho je stud, nemýlim se? Stud za její počurávání a stud za to, že si myslí, že lžete. Tyto Vaše pocity mohou celý problém s pomočováním ještě zhoršovat.

hanivasi
22. kvě 2014

je to znak toho, že se tam necítí dobře. Buďto jí tam někdo "ubližuje", nebo nemá kamarádky, nebo prostě se tam necítí.... vždy když se dítě počůrává, je tam nějakej blok. Je potřeba si s ní o tom promluvit, o školce, jak se ji tam líbí, ale opravdu mít na ni čas a ne honem honem, ať to máme probrané.

zickemartina
15. čer 2014