icon

Školka a slzy. Jak se s tím vyrovnáváte?

piskoteka
3. zář 2020

Holky jak se vyrovnáváte s tím, že je vaše dítě ve školce s někým koho prakticky neznáte? Rozumem chápu že to jsou odborníci a je tam v bezpečí. Ale srdce mi pláče, vadí mi ten pocit že nemám tu kontrolu nad tím jestli je vše ok. A nevím kdy přestala plakat když jsem odešla. Doufám že to brzo pomine, fakt mi to nedělá dobře...

Strana
z2
hezz17
3. zář 2020

Presne to ted resim taky. Odevzdam placici dite lidem, ktere neznam ani ja ani ona. Rikaji, ze prastane brecet po chvilce. Ale... je to opravdu tak? Nevim... hrozne mi chybi zpetna vszba, u vyzvednuti jen ze si chvilku pobrecela a pak uz dobry. Kdyby prisla smska, občas fotka na webu... byla bych 100x klidnejsi.

nat
3. zář 2020

@piskoteka dělala jsem učitelku v soukr.skolce a věřte mi,že učitelky by nelhaly.95% děti ihned po odchodu rodičů prestane brečet a jsou naprosto v poradku a po obědě nebo odpoledne pláčou ,že nechtějí domu.Pred nástupem dítěte do školky si to chce zjistit a ta možnost tu je,aby dítě chodili první dny domu třeba po 2 h domu aby si zvyklo.

mzacikova
3. zář 2020

Tak fotit každé dítě nebo psát SMS je asi nesmysl, ne? Nic proti samozřejmě, ale to by nedělaly nic jiného.
Já z toho měla taky nervy... Učitelky/vychovatelky ale u nás vypadají skvěle a syn mi řekne i sám, jak bylo. Když se jich tam zeptám, na vše mi odpoví. Věřím, že jsou zvyklé a hlavně jsou tam od toho. Mají na to vzdělání.
Syn třeba nevěděl, co od školky čekat a už včera i dnes se budil a tím, že už tam hned chce

kami1984
3. zář 2020

@hezz17 myslíš, že paní učitelky mají čas přes den dávat tyto informace? mají na starosti 28 dětí...

piskoteka
autor
3. zář 2020

@nat První dva dny byla do 10, dnes zkoušíme přes oběd. No jsem jak na trní, jestli nebude zvonit telefon. Doufám že tyhle stavy přejdou, za měsíc mám jít do práce, dělám ve zdravotnictví a tam ten focus budu potřebovat na 100% a ne abych byla takhle labilní 😏😱

hezz17
3. zář 2020