Jít na výšku nebo mít miminko a studovat dálkově?

krikri1414
12. zář 2017

Ahoj, dobry den vsem 🙂
Resim ted takovy nemaly problem.
Je mi 18 a jsem studentkou 3.rocniku gymnazia. A nevim jak si pocit dal. S pritelem bysme oba moc chteli miminko. ( pritel 23, slusna prace,..). Ted je tu ale otazka... zda jit na vysku a nebo pockat, studovat dalkove,.... je tu nekdo kdo mel podobnou situaci? Jak jste to resili? 🙂

beetlejuice1666
12. zář 2017

@krikri1414 osobne si myslim, ze je dobre jit na vejsku. Gympl je sam o sobe prodlouzena zakladka (mam tez plus vs). Zvol si nejaky zajimavy obor a studuj, cestuj, uzivej bezstarostneho mladi. A kdyz bys hodne chtela, tak dite na vejsce se zvladnout da, protoze si rozvrh muzes poskladat dle sebe a nebo prejit na kombinovanou formu studia. U nas na fakulte to tehotnelo hodne a odpromovaly vsechny 😉

hojda
12. zář 2017

Uplatnění jen s gyplem je nic moc, sestřenice skončila na čas i ve výrobě. Na dálkové studium se dá přejít vždy, ale studovat s dítětem je fakt záhul.

beetlejuice1666
12. zář 2017

@hojda da se to. Pokud nedelas medicinu, tak se to da.

babanci
12. zář 2017

Vlastně mám dceru, co je jen trochu starší než Ty a právě se rozhodla seknout s právnickou fakultou. Po dvou letech a že prý půjde na vyšší odbornou, bude studovat při zaměstnání. Ztratila dva roky. Udělala to kvůli lásce, aby mohly být spolu a měli na sebe čas a tak podobně. Jsme z toho na mrtvici. Holky zlaté, užívejte si ještě, studujte, cestujte, poznávejte, na děti času dost. 🙂

eevicka123
12. zář 2017

Studuj. Mame to podobne. Letos spolu budeme 11let. Nyni mam 26let, manzel 31. A mame 8m holcicku. Ja jsem dokoncila magisterske studium na VS a rok a pul pracovala. Myslim, ze nacasovani jsme meli akorat 🙂 litovala bys, ze jsi nesla studovat, hodne ti to da 🙂

hojda
12. zář 2017

@beetlejuice1666 Ono, to není jen o oboru, ale také o tom dítěti a zázemí, které buď máš, nebo ne☹.

zmrzlinka
12. zář 2017