Smysl života?❤️‍🩹

9. led 2024

Ahoj, jdu se sem vypovídat, je mi 19, a nějak mě ten život nebaví.. nedokazu najít smysl života… pracuji jako zdravotní sestřička, od rána do večera jsem jen v práci.. moc bych si chtěla kupovat krásné oblečení.. malovat se.. zajít do kadeřnictví… jenže mě přepadá myšlenka “Proč” vždyť stejně ráno vstanu vezmu džíny, a v práci se převleču do uniformy.. přijde mi to úplně zbytečný… akorát ztráta peněz za hadry… proste mi přijde ze všechno je zbytečný… jen ráno vstávám cely dny jsem v práci a konec zvonec.. a i kdybych měla za par let dite… tak bych byla jen doma a starala se o domácnost, chci žít … ale nevím jak… když jsem chodila do školy, vše mě bavilo, rada jsem se oblékala, chodila s kamoskama všude , a teď nic… kamosky ani nemám.. každá má svůj život… mám jen přítele, kterého ani nevím jestli miluji.. zakazuje mi se bavit s holkama, nemohu si nikam vyrazit ze segrama, bylo mi 16 tak jsem byla hluboce zamilovaná, a myslela si že mu na mě jen záleží a chce mě jen pro sebe… proste malá, hloupá…. Teďka si uvědomuji že jsem udělala chybu.. občas přemýšlím jaký by to bylo kdybych s ním nebyla, možná bych žila trosku…někdy přemýšlím i nad jinými chlapy… takže nevím jestli ho stále miluji, nebo jsem jen na něm citově závislá… ani nemám chuť se pro něj upravovat, přijde mi to úplně zbytečný… kdybych se aspoň mohla upravovat pro nej… ale to nejde.. on jen jí, tloustne, nestará se o sebe.. a jen řve když není po jeho… kolikrát k němu prijedu, volám ho ven, ani nejde a když už, tak si musí u toho koupit minimálně 7 piv aby se mohl bavit..je mi z něho na zvracení… proto mi přijde úplně zbytečný se pro nej snažit být krásná… ale vim ze se s nim nedokážu rozejít.. strašně moc mě to všechno tak trápí… chtěla bych žít, ale nevím opravdu jak…

pampeliska1313
9. led 2024