Potřebuji znát jiný názor. Co si myslíte?
Ahoj vsem, potrebovala bych se poradit a ziskat i jiny pohled na nasi soucasnou domaci situaci. Nemam s kym to probrat a tak vyuzivam anonymity internetu.
Uz nejakou dobu se u nas vlecou problemy s rozdilnymi nazory na financni rozpocet domactnosti.
Manzel vydelava cca 100 tis mesicne, plati pojistky, hypoteku, poplatky doma a na chalupe, plus naftu. Po odecteni dani a tak kazdy mesic usetri cca 40tisic. Setri hlavne proto, ze se boji, ze by mohl neco pokazit v praci (pracuje jako danovy poradce, a boji se ze neco spatne spocita a a bude z toho prusvih a vyhodi ho z prace). Ja mam ted nastaveny rodicak na 10tis.+mi manzel posila 6tis mesicne. Platim z toho jidlo pro vsechny, drogerii, obleceni pro deti, pro sebe, nekdy pro manzela, plus obcas treba hernicku ted v zime+kdyz se rozbije treba fen.Hracky nekupuji. Knizky nekupuji. Obcas spis neco na vytvarku. Jidlo se snazim kupovat co nejkvalitnejsi, nekupuju balast typu bramburky,susenky. Doma pecu, varim ze zakladnich surovin. Domactnost mame NT, celkove se snazim o minimalizmus, vyhovuje mi. I presto mi na konci mesice nezbyde prakticky nic. A o tom ze bych treba potrebovala nove jarni boty si muzu nechat zdat. Respektive, musim poprosit manzela, aby mi neco poslal navic a to se neobejde bez poznamek. Porad totiz ned nami visi stin toho, ze bydlime v byte (3+kk,59m) kam mamzel nechtel protoze jsme predtim bydlely v garsonce spolecne v dome tchyne a ja po narozeni deti chtela bydlet sama. A on musi platit hypoteku na neco co nechtel, a nesrovnal se s tim stale, coz mi nekdy vycte. A ja nevim jak s tim ted nalozit. Vim ze proto abych byla v klidu a spokojenejsi bych potrebovala mit vetsi financni nezavislost, coz by zanmenalo o cca 4tis vic (ne ze bych je kazdy mesic utratila ale nemusela bych si o ne rikat manzelovi). On mi ale neveri, ze je neutratim za blbosti. Nevim jestli jsem opravdu jen rozezrana mrcha co chce chudaka manzela drit z kuze aby byla spokojena a nebo je to